1. leht 1-st

200 esimese lääba pukside vahetamine

Postitatud: 02 Jaan 2010, 21:26
Postitas vanapeer
Mehed, vahetage oma vanakestel pukse.

19 aastat on vist liig ka originaalpuksidele. 2 päeva ja ühed kruustangid on esimeste pukside vahetamise hind. Nüüd võitleb ta Tallinna teeaukudega tuhmide mütsudega, kui enne oli ka kolkse. Tulemus on päris hea vana auto kohta. Juhipoolse suurema puksi sisu oligi lahti.
Paremaid pilte pole kui see või siis [url=http://www.ipdusa.com/uploads/sku_files/9366_INST.PDF]polypukside[/url]installimise õpetus. Kui keegi selle töö etta võtab ja pressi pole siis oleks hea, kui oleks erineva diameetriga torude ja keermelattide varumise võimalus olemas. Väiksemale puksile on paras 12 mm ja suuremale vist 16mm keermelatt. Arvan, et selline piltpole väga tõenäoline, vähemalt mitte siis, kui originaalpuksid ikka veel all. Neil oi vaja ikka sisemine toru koos kummiga välja suruda ja siis väline võru katki saagida.

Kõige raskem on suurtele ehk kerepoolsetele puksidele õiget asendit leida. Rihtisin välja nii, et koduasend on neil nii nagu rattad õhus on. Väiksemad sai küll maas oma asendisse keeratud. Suurematele ju maa peal ligi ei pääse.

Re: 200 esimese lääba pukside vahetamine

Postitatud: 02 Jaan 2010, 21:29
Postitas vanapeer
Kataloogi järgi on vasak ja parem lääba tagumine puks erinevad. Mulle on sattunud kätte jutt, mida enam ei leia üles, kus seletati umbes et põhjuseks oli juhitavus pidurdamisel, kuna üks tagumik oli ju alati vasakul pool vms. Samas hiljem olla üks sama puks mõlemal pool kasutusele võetud. Kas keegi teab miskit asjast?

Supp kinnitab, et jah, koodid on erinevad

...


Leidsin kus seda lugenud olin
Pilt