Nõu remonditööde osas
Postitatud: 08 Juun 2020, 09:59
Tahaks küsida nõu tehtud remonditööde hindamise osas. XC70 2,4 bens, automaat, 2000. Eelmisel sügisel hakkas auto jahutusvedelikku võtma ning veesärki tuli rõhk. Samuti puterdas külmalt. Viisin remonti, kus selgus, et kaas kõver ja vajab lihvimist. Puterdas külmalt, sest silindris oli vesi. Kuumalt hakkas silinder jälle tööle.
Kui kätte sain, oli paar päeva OK, ja siis viskas uuesti jahut vedeliku tule põlema ja veesärgis ka rõhk sees. Ühesõnaga, viga sama. Remondimees ütles, et sõida natuke aega ja vaata, mis teeb. Sõitsin. Paar kuud hiljem viisin uuesti tegemisse, et tuleb ikkagi korda teha. Auto oli pikalt seal ja siis öeldi, et plokis mõra. Sai siin foorumist ka mõnega suheldud ses osas ja jõutud järeldusele, et ploki mõra pole võimalik kuidagi kontrollidagi. Ka remondimehega rääkides jõudsime kokkuleppele, et vahetab ikkagi kaane ära. Garantiitööna. Loomulikult vastumeelselt.
Auto oli u kaks kuud töökojas. Arusaadav, tasuta tööd keegi teha ei taha ja mul iseenesest kiiret polnud. Aga kuna majanduslikult keeruline aeg, sai sõnad peale loetud, et ei tee midagi muud peale selle garantiitöö.
Siis anti teada, et auto valmis. Arve 300... Küsisin, et mille eest siis selline raha ja miks mulle teada ei antud, et lisandub lisatöö. Et OK, kaane eest maksta on fine, aga muud asjad peaks tulema garantiikorras. Mina viisin auto murega sinna, nemad diagnoosisid vea, pakkusid hinna ja tegid töö ära. Kui nad parandasid valet asja, siis mina nagu ei peaks seda kinni maksma.
Siis öeldi, et turbo juures õlitoru lekkis, et selle tegemine üksi oli üle 100 euri ja et praegu, kui kaas maas, sai seda tihendit palju mugavamalt vahetada. See õlitoru oli millalgi teemaks olnud küll, aga kas kaane tegemise tõttu päriselt see lihtsam oli ja kas see tihendivahetus selline töö on? Leket ka tegelikult enam ei olnud, selle olid nad silikooniga kinni pannud varem.
Ühesõnaga, mul on kahtlus, et kuna tasuta tööd ei tahetud teha, siis kasutati lekkivat õlitoru ja võeti selle ettekäändel tegelikult garantiitöö eest raha. Või mõtlen üle?![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Kui kätte sain, oli paar päeva OK, ja siis viskas uuesti jahut vedeliku tule põlema ja veesärgis ka rõhk sees. Ühesõnaga, viga sama. Remondimees ütles, et sõida natuke aega ja vaata, mis teeb. Sõitsin. Paar kuud hiljem viisin uuesti tegemisse, et tuleb ikkagi korda teha. Auto oli pikalt seal ja siis öeldi, et plokis mõra. Sai siin foorumist ka mõnega suheldud ses osas ja jõutud järeldusele, et ploki mõra pole võimalik kuidagi kontrollidagi. Ka remondimehega rääkides jõudsime kokkuleppele, et vahetab ikkagi kaane ära. Garantiitööna. Loomulikult vastumeelselt.
Auto oli u kaks kuud töökojas. Arusaadav, tasuta tööd keegi teha ei taha ja mul iseenesest kiiret polnud. Aga kuna majanduslikult keeruline aeg, sai sõnad peale loetud, et ei tee midagi muud peale selle garantiitöö.
Siis anti teada, et auto valmis. Arve 300... Küsisin, et mille eest siis selline raha ja miks mulle teada ei antud, et lisandub lisatöö. Et OK, kaane eest maksta on fine, aga muud asjad peaks tulema garantiikorras. Mina viisin auto murega sinna, nemad diagnoosisid vea, pakkusid hinna ja tegid töö ära. Kui nad parandasid valet asja, siis mina nagu ei peaks seda kinni maksma.
Siis öeldi, et turbo juures õlitoru lekkis, et selle tegemine üksi oli üle 100 euri ja et praegu, kui kaas maas, sai seda tihendit palju mugavamalt vahetada. See õlitoru oli millalgi teemaks olnud küll, aga kas kaane tegemise tõttu päriselt see lihtsam oli ja kas see tihendivahetus selline töö on? Leket ka tegelikult enam ei olnud, selle olid nad silikooniga kinni pannud varem.
Ühesõnaga, mul on kahtlus, et kuna tasuta tööd ei tahetud teha, siis kasutati lekkivat õlitoru ja võeti selle ettekäändel tegelikult garantiitöö eest raha. Või mõtlen üle?
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)