6. leht 7-st

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 26 Dets 2016, 15:57
Postitas hypnotiza
Igor kirjutas:Sinu jutt läks Inchcape eest hoiatavasse teemasse. Siin juba üleüldine (esinduses) remondi tegemise teema.
Sekka ka autoostu finantseerimisvõimalusi, nt liising vs väikelaen jne.


Kõik on tore, aga:
1. Mälu järgi jäi sinna teemasse veel lause et edasine möla ja hypno jutt järgnevasse teemase.
2. Kui keegi näitaks ka algse teema kätte, siis oleks tip-top. Niipalju kui mina olen otsinud, siis seda teemat pole enam. Seega samuti ka minu juttu. Ehk siis minu tekst tõsteti kustutatud teemasse?

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 26 Dets 2016, 16:03
Postitas Igor
See teema on tõesti kadunud :?
Sinu posti tõstsin Inchcape teemasse, et oleks selge, millest jutt käib. Siin oleks see kadunud üldise müra sisse ära. Nüüd on see teema nagunii kadunud, seega, kes teab, see teab.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 26 Dets 2016, 16:28
Postitas gljuk
Hahhah, algne teema kadunud ja jäeti ainult minu jura alles, nagu hakkasin lambist vinguma. Tänan. Peab vaikselt bemmide foorumisse kolima. Seal kõik vinguvad :)

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 26 Dets 2016, 17:09
Postitas kenwuud
"Hoiduge Inchcape Motors Estonia OÜ külastamast"
google puhverdatud variant on veel olemas.
Gljukile on ikkagi liiga tehtud-kiskudes teema postitusest välja uue teema.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 26 Dets 2016, 23:36
Postitas Tanel313
Oldschool79 kirjutas:minu jaoks auto tarbeese- tõsi jah, emotsionaalses mõttes siiski eriline, et minu jaoks oluline see, et auto oleks sõidukorras vähemalt määral, kus ülevaataja vigadeta läbi laseb. kõik muu on minu jaoks teisejärguline- põdrakleepsud, rootsi sümboolika vms, mulle pole seda vaja.


Mul samamoodi, tegemist on tööriistaga ja kui tööriist liigselt laguneb või oma funktsiooni ei täida, siis pressi alla ja teekond uueks külmkapiks või mikrolaineahjuks võib alata. Ei tea kas on asi vanuses või milles, aga arvestatavat osa sissetulekust auto alla panna tundub ulme.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 01:30
Postitas Liiwaannus
Tanel313, sõltub, et kas tegu hobi või töövahendiga. Kui töövahend, siis excel ütleb millal pressi alla. Kui hobi, siis lahutatakse enne naisest ja antakse maja käest ning elatakse kuudis. Raske meestel, kes kupee hobiks valivad ;)

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 01:56
Postitas Oldschool79
no, see on suhteline, millal auto ülalpidamine hakkab üles kaaluma rahakoti paksust. see sõltub kasutajast. mõni vahetab auto välja, sest tüdineb, teine seepärast et on ribadeks sõitnud või auto on paugu saanud, nii et taastamine ei tasu ära. et hobiauto pärast naisest lahutada- no ma ei tea, seda juhtub vist filmides. võib ju mõelda, et uuem auto, ökonoomsem jne, aga samas teenindus kallim. on muidugi ka inimesi, kellel on hobiauto ja tööauto eraldi. siis pole mingit vahet. firma või ettevõtte sõiduvahendi puhul on jääkväärtus ilmselt kiiremini langema, kuna läbisõit suurem. eraautuga sõidad enamasti niikaua kui kannatab või kui tekib mingi võimalus uuema ja parema vastu vahetada- nii lihtsalt keskmise sissetulekuga inimene autot pressi alla ei saada, arvestades näiteks seda, kuidas teedel liiguvad ka 500 eurised autod. Ärge saage valesti aru, elu on selline, isegi, kui tänavapildis on tegemist koledate sõiduriistadega siis need inimesed, kes neid ülal peavad, peavad seda ilmselt siiski mõistlikuks- kuigi, ma ei saa aru, et kas tõesti on kasulikum neid 500-seid pidevalt remontida, kui osta vähe korralikum. ma ei jõuaks remontida sellist- ise käsi külge ei pane, aga teenindusse raha loopida ka ei tahaks.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 11:01
Postitas allan
Liiwaannus kirjutas:supp on vanatehnikamaskott, ta peabki auto kui tarbeeseme omandamisele vastanduma.

Asi pole nii mustvalge, mul on 3 suppi mõistes plastmassautot, aga ühtki neist ei käsitle tarbeesemena :)

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 13:27
Postitas hypnotiza
Mismoodi "kadunud"? Kes ära kustutas? Nii jääbki? Et nn häbipost ka meil ei toimi?

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 14:04
Postitas Klamber
Ju siis jälle astuti nii kõvasti varbale, et targem oli ära kustutada nagu siin üks autoärikate teema :twisted:. Foorumil vist oma juristi pole palgatud veel.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 14:09
Postitas Liiwaannus
allan kirjutas:
Liiwaannus kirjutas:supp on vanatehnikamaskott, ta peabki auto kui tarbeeseme omandamisele vastanduma.

Asi pole nii mustvalge, mul on 3 suppi mõistes plastmassautot, aga ühtki neist ei käsitle tarbeesemena :)

Allan, suppi esimene lause on ju: krt, inimesed kes on võtnud vaevaks liituda antud foorumiga, peaks olema auto rohkem kui nn "järgmine liisingu plastmasspann " ...
Nagu ise ütlesid ei käsitle oma autosid kui pelgalt tarbesemeid ja silma on jäänud ka, et panustad neisse hulga rohkem kui enda jaoks suvalisse jurakasse panustataks. Seega ei näe põhjust, miks peaksid puudutatud olema.
Arvamused on erinevad, kes jumaldab väga vana kooli, kelle vanakool lõppeb tagaveolistega. Kes tahab jõudu modernset jõudlust ja mugavust ja on minusugused traktorisitid, kes ei mahu ühegi eelneva kriteeriumi alla. Kui kõik ühesuguseid mudeleid tahaks võiks olla mudelifoorum, mitte margifoorum.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 17:35
Postitas supp
noh, sellessuhtes on liiwakal õigus, muidugi sobivasse keskkonda sattudes (noh näiteks minu poste lugedes, enne uinumist jne) saabub ka kõige suuremal vanatehnika "eitajal" oma valgustus ehk vanatehnika omandamiseni jäävad ainult loetud päevad ehk enam pole vaja küsida: "kas" vaid hoopis "millal" , ma tean et keegi seda ei tunnista, aga see on minu poolt läbi uuritud fakt
näiteks ksf Oldschool79 - li tähelepanu on juba sellele juhtitud ja ma olen enam kui kindel, et ta kiikas korraks tagaveoliste teemasid või kuulutusi ehk nakatus haigusse :D

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 18:51
Postitas Tanel313
Liiwaannus kirjutas:Tanel313, sõltub, et kas tegu hobi või töövahendiga. Kui töövahend, siis excel ütleb millal pressi alla. Kui hobi, siis lahutatakse enne naisest ja antakse maja käest ning elatakse kuudis. Raske meestel, kes kupee hobiks valivad ;)


Seda muidugi, kõike ei annagi tabelisse arvestada. Hobiautod on toredad, isiklikult ei võta enam ühtegi, enne, kui ka majalaen makstud (muid laene lihtsalt pole ega tule). Sestap panevad teinekord kulmu kergitama inimeste valikud "hobiautonduses", kui ilmselgelt oleks ka muid kohti, kuhu aega ja raha toppida. Eks keskea lähenedes tuleb pässistumine peale.

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 19:40
Postitas supp
hobiautonduse kulu on reeglina 10-5x väiksem kui 2010a volvo oma, muidugi võib ka hulluks minna ja miljoneid sinna matta

Re: Vanema auto remont esinduses? Miks mitte!

Postitatud: 27 Dets 2016, 19:48
Postitas Oldschool79
supp kirjutas:noh, sellessuhtes on liiwakal õigus, muidugi sobivasse keskkonda sattudes (noh näiteks minu poste lugedes, enne uinumist jne) saabub ka kõige suuremal vanatehnika "eitajal" oma valgustus ehk vanatehnika omandamiseni jäävad ainult loetud päevad ehk enam pole vaja küsida: "kas" vaid hoopis "millal" , ma tean et keegi seda ei tunnista, aga see on minu poolt läbi uuritud fakt
näiteks ksf Oldschool79 - li tähelepanu on juba sellele juhtitud ja ma olen enam kui kindel, et ta kiikas korraks tagaveoliste teemasid või kuulutusi ehk nakatus haigusse :D

:-D

Ei . Ma pole mõelnud selle peale, aga põhimõtteliselt tegin sellest järelduse, et autot peab hooldama rohkem südamega, mitte ära hoorama, kuni ära laguneb.

Vanakoolimehena tähendab see lihtsalt mu kasutajanimi, et see mu sünniaasta, seega poisikesena nähtud ja loetud küll veneaegseid autohooldusraamatuid ajaviiteks, aga see ei tähenda, et mul tehniline huvi on. Sõitnud ka muidugi vene autodega reisijana. Aga, ma arvan et 2002 aasta Volvo on ka tänapäeva mõistes juba vanakooli riistapuu. Mitte küll võrdne austatud kolmenumbriliste põlvkondade esindajatega, aga ikkagi... :)