PostitusPostitas Iceman » 31 Jaan 2017, 21:02
Pean ka nõustuma, et ei poolda seda surnult sündinud elavat. Mida me sellega võidame? Teeme uljalt Baltikumis määgides Brüsseli käskude järgi mingit mõttetust ja siis see lõppeb Leedu-Poola piiril ära? Poolast läbi ei hakka elusees seda trassi minema, sest Poola raudtee arengukava ei näe ette selle trassi rajamist. Seda on juba poolakad öelnud korduvalt. Milles on siis Eesti võit? Ehitame omale mingi täiesti mõttetu asja valmis, mida taovad kinni veel ka meie lapselapsed? Ja siis oleme ilgelt kõvad vennad, et saame Riiga rongiga sõita? Või Kaunasesse? Mis kasu sellest Eesti saab? Null. Räägitakse mingit häma ääremaastumise likvideerimisest - Poola piirini 150 sõitmine seda ära ei likvideeri. Meie oleme ainukesed viiemehed nagu ka Nõukogude Liidus, kes saksa täpsusega täidavad nõukogude seadusi. Kasu saab sellest raudteest näiteks Leedu, kes saab Vilniusest Kaunasesse uue siseriikliku trassi, samuti Kaunasesse eri rööpmelaiusi siduva kaubajaama. Lätlaste kasu on selles bisnekis raudteejaama ja Riia lennuvälja vaheline trassilõik. Sellest saavad nad siis ka kasu, kui ülejäänud asi uppi lendab. Selleks on nad ka esitanud nõudmise, et esmajärjekorras see lõik Euroopa toetuste eest ära rajatakse. Hämmastav on lihtsalt see, et raiutakse mingeid müstilisi kaubavoogusid mööda seda uhket monstrumit, mille tasuvusuuringutes on millegipärast võetud põhiliseks kaubavooks meie naabri Venemaa kaupade vedamine kuskile Euroopaasse, mida me ise uljalt praegu blokime ja mis on hetkel sisuliselt täiesti ära tapetud. Teine hämmastav asi on see, et kuigi sellele rahvas on vastu, siis vahet pole milline valitsus meil on, politiikud suruvad seda jõuga läbi. Eesti pmst võttis endale kohustuse teha see asi valmis, no matter what. Mõelda tasuks ka, et kellele see kasulik Eestis on. Kasulik on see kõigile nendele lakk-kingades lobistajatele poliitikutele, kes siiani kulutatud 10 millisest pirukast osa on saanud. Suurem kasu tuleb nendele, kes on enda eest mingid suvamehed tankistidena ette pannud ning vaikselt sahh sahh planeeritava trassi lähedal kõik liiva, kruusa ja killustiku maardlad kokku ostnud. Sellest tuleb teatud kontingendile tõeline kullaauk, sest fakt on, et praegused ehitusliiva kaevandused ei suuda elusees ära toita seda mahtu, mida on vaja selle monstrumi teetammi ehitamiseks. Ühesõnaga varsti on neid nn tiikide rajajaid, mida Pealtnägijas üksvahe näitas, üksjagu Eestis. Rail Baltic on elav näide eurokolonialismist. Seletage mulle palun, kuidas kurat on praegune asjade ajamine teistsugune kui Nõukogude Liidus? Ainuke erinevus on, et meil ei saadeta kedagi Gulag´i . Kui meil oleks demokraatia, siis seda raudteed jõumeetodiga läbi ei surutaks ja asi oleks toodud rahvahääletusele. Paraku on meil Brüsseli rahajuutide diktaat.