243. leht 275-st

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 29 Nov 2016, 16:29
Postitas minukiri1
Hunt kirjutas:Pilt
Kurrrat

Pilt

Ptüi! Töötab rsk!


See ajutine lahendus kestab kauem kui originaal.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 05 Dets 2016, 17:26
Postitas -kj-
http://m.postimees.ee/section/517/3935283

Hästi.
Ju nüüd hakkab skeeme tulema, Lätti või kuhugi arvele vms.
Odavate puhul sõidetakse 30 ostumüügilepinguga ringi jne

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 05 Dets 2016, 18:52
Postitas Mario_L
Pigem siis Leedu. Leedus ülevaatusel käia ei ole eriline kulu. Läti ei võta enam nii lihtsalt - pead omama Lätis eluaset ja vähemalt 181 päeva aastas ka seal viibima.
Soomes auto arvelevõtt on veel suurem mõrv. :D
Mul tõmbas katuse ära see, et mingi pintsaklips ei taju ära, et paber ja reaalsus ei käi koos. Krdi ühe näkase hübriidi tootmine, konkreetselt siis Prius, saastab ja kulutab rohkem energiat, kui nt. seltsimeeste V8 volvod siin ära suudavad põletada 20 aastaga... Ja siis räägime säästust.. Noh hea küll, esimene Prius, selle salong on 80% lehmasitast ja põlengu korral hävib 88% autost, aga see ei ole argument, miks ma olen sunnitud ostma seda jaapani käkki, kus pole nägu, tegu, ega mugavust ning iga käega katsumine jätab plastikule jälje... Kurat ja põrgu... A noh, eks leitakse ikka viise jah.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 05 Dets 2016, 20:16
Postitas Oldschool79
Jama jah. Järelturul saavad olema segased ajad. Sestap, tasub oma praeguseid maanteetõldasid ja mootorsuksusid korras hoida, kuna järgmisel autoostul võivad kaasneda ebameeldivad väljaminekud ümberregistreerimisel , iial ei tea kui kallis on auto omamine nt 3 aasta pärast. Vähemalt mina teen küll praegu sellest järelduse, et oma Volvot maha müüma ei hakka, kuna uue auto ost samade näitajate juures ei tule odav. Isegi, kui vaadata kuni 10 aasta vanuseid autosid, siis seal jälle ei pruugi ostujõudu olla, et välja kohe maksta, võtta liisingusse koos kaskoga, pole väga pointi.
Auto24 portaalis tulevad huvitavad ajad.... :D

Asi pole selles, et soodustatakse energiasäästlikke ja keskkonnasõbralikke autosid- neil on vaja oma mitmesajamiljoniliste koalitsioonilubaduste täitmiseks raha. seepärast võetigi see asi ette, kuna mootorsõiduki registreerimisega kaasnevaid maksusid on Eestis võrreldes teiste riikidega, vähem. Õiglasem oleks siis juba üleriigiline teekasutusmaks, kuna teid kasutavad kõik vähemal või suuremal määral, aga korrashoidu- järelikult paljast aktsiisist ei piisa- teiste riikide näitel saab teha järeldusi, et teekasutusmaksud on efektiivsemad, sest teistes riikides on teedevõrgustikud suuremad, nõuavad teehoolduseks ja remondiks rohkem raha.
Mis puudutab uue auto vs vana auto ostu-müüki, siis ma ei usu, et uue auto ostmine kuidagi soodne on. 0 emissiooniga auto võib olla esmaregistreerumisel odav, aga ekspluatatsiooni käigus kahaneb auto väärtus ja näiteks elektriauto aku utiliseerimine ja aku vahetamine muudavad keskkonnasäästu nimel loodetud kokkuhoiu mõttetuks- auto aku maksab sel juhul umbes pool auto hinda või rohkemgi (mida vanemaks saab auto). Seega maksustada tegelikult bensiini-diisli tarbimist topelt on tegelikult ebaõiglane. Maksad auto ostmisel-omanikuvahetusel, pluss kütuseaktsiis. Keskkonda saab säästa ainult autode arvu vähendamisega, aga selleks peaks tagasi minema nõukogude aega. vene ajal muidugi olid saasteallikad teised- nõukogude keemiatööstus... :(
Ei päästa ka hübriidauto ostmine. Selleks, et hübriid ära tasuks, peaks ostmisel odav olema. Rootsi tahtvat keelustada aastaks 2030 kõik diiselmootoriga autod. Kuidas nad selleni jõuavad ei tea, aga Volvo hübriide on ju ka suht väike valik- et nad massidesse jõuaksid, ei tasu väga loota. Hind... võtab hinge kinni ju.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 05 Dets 2016, 20:50
Postitas Liiwaannus
Mu jaoks jääb mõistmatuks, et miks igal ümberregistreerimisel see maks makstakse. Saaks aru veel, et esmakordsel Eestisse registreerimisel, et nagu saastaja tuuakse riiki, aga mispidi uue omaniku käes peaks masin saastama rohkem, kui vana omaniku käes. Ühesõnaga tekib ebavõrdne maksustamine, mis väidetavalt peaks saastamist vähendama, samas ühe sõiduki eluea jooksul makstud maksud ei sõltu tegelikult selle saastavuses vaid omanikevahetuse hulgast.
Aru saaks: A) Esmaregistreerimismaksust
B) Aastamaksust
Aru saamine ei tähemda muidugi soovimist. Kui muidugi mõne neist peaks valima, siis esmaregistreerimise maks.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 05 Dets 2016, 23:50
Postitas Oldschool79
mõnes riigis ongi ka mootorsõiduki igaastane maks-. seda maksu maksab auto omanik, kuni auto tema nimel on. maha müües jätkab teine omanik maksmist- ehk siis mootorsõiduki n.ö saastekulu on maksu sees, kas ja kui palju sellest rahast läheb teede peale ei tea, aga on riike, kus teekasutusmaks ja automaks on eraldi- osad teed on tasulised ja selle kasutamise eest maksab iga autojuht eraldi vastavalt sellele, kuidas tasulist teed sõiduks kasutada tahab. meil siin tundub olevat need kaks maksu ühendatud üheks maksuks- nagu oleks ja nagu ei oleks aastamaks, kuna võttes arvesse, et maks on igakordsele ümberregistreerimisele allutatud siis tähendab see seda, maksustatakse omamist, mitte kasutamist, sest kasutamisel ja kasutamisel on vahe. ühel autol 2 omanikku võivad vajaduste ja harjumuste järgi "reostada" keskkonda erinevalt, sealt ka see ebavõrdsus. Maksul oleks jumet kui võetaks näiteks liikluskindlustusega koos- ei kasuta, kindlustust ei uuenda, maksu ei maksa, uuendad, siis maksad. aga meil karistatakse vana auto omamist, mitte kasutamist, see tähendab, olgu uus või vana, maksad ühe puuga- sealt ka teine vastuolu, kuna co2 heitmed uue-vana auto vahel on marginaalsed. Mu vana volvo on märgitud 208 g/km, aga uuem, ütleme 2011 volvo on näiteks 2.0 automaat 211 g/km, 1,6 liitrine manuaal 2010 aasta mudel 176g/km . Nüüd tekib küsimus, et mil määral on õigustatud vana ja uue auto praktiliselt võrdne maksustamine olukorras, kus heitmete vahe on mõned grammid kuni mõnikümmend grammi ainult... autode valmistamisel kasutatakse praktiliselt sama tootmisviisi, joovad autod sama kütust, tarbivad sama õli jne jne. Keskkonnasaaste seisukohalt, autokeemia, hooldusvahendid, autopesuvahendid see kõik on üks ja sama, olgu sul auto uus või vana. Lihtsalt neil on vaja maksu koguda, maksu pärast, muidu ei saa oma suuri miljardeid kokku kraabitud. Vanade autode kasutamist peaks tegelikult soodustama, sest me taaskasutame vana tehnikat, mis muidu tuleks pressi alla utiili anda, muidugi teatud piirini. Selle peale aga ei mõelda. UUe auto tootmise peale läheb loodusressursse rohkem kui vana auto ekspluateerimise peale- see roheline mõtteviis ei lähe tegelikult kokku reaalsusega. Samahästi võiks teedel ära keelata kõik autod, mille tootmisaasta on näiteks 1970 ja varem. Aga seda ei tehta ju. Vanad diiselrongid tossavad, eriti kaubavedurid, miks neid ära ei keelustata ega maksustata???

EDIT: Paistab, et ma pole ainus, kes arvab, et uue automaksuga praegusel kujul maksustatakse omamist ja mitte nn "kütusepõletamist":
http://majandus24.postimees.ee/3936727/ ... aehenemine
Lisaks sellele veel LKF poolt edastatud vastukaja poliitikutele:
http://majandus24.postimees.ee/3936743/ ... 1477599882
Ühesõnaga, maksu kehtestamisega kaasnevad negatiivsed mõjud on suuremad, kui loodetav tulu.
Loodame, et terve mõistus võidab ikkagi

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 16 Dets 2016, 15:31
Postitas SinineVagun
Kurat, kalender hakkab läbi saama ja asemele polegi midagi panna. Kuidas see aasta niimoodi läks??!

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 21 Dets 2016, 20:10
Postitas supp
krt, kas ma olen midagi maha maganud, aga tänases autolehes on , et eelmine reede korraldati IA-s mingi nn vanade volvode väljapanek, ei ole nagu silma jäänud et seda oleks kuskil vanatehnika huvilistele reklaamitud

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 21 Dets 2016, 21:23
Postitas ess80
supp kirjutas:krt, kas ma olen midagi maha maganud, aga tänases autolehes on , et eelmine reede korraldati IA-s mingi nn vanade volvode väljapanek, ei ole nagu silma jäänud et seda oleks kuskil vanatehnika huvilistele reklaamitud


Pilt

Pilt

Pilt

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 26 Dets 2016, 01:15
Postitas ddig
Eeltoodu võtab väga üheselt kokku selle, miks mulle on täiesti arusaamatuks jäänud meie kohaliku "Volvoklubi" olemus ja funktsioon. Minu silmis on olemas tehniliselt toimiv, kuid puudulikult administreeritud foorum ja sellega asi piirnebki. Mingi klubi olemasolu pole seda seganud. Pole vähimatki märki sellest, et keegi huvituks kaubamärgi ajaloo/traditsiooni tutvustamisest, omanike/huviliste ühendamisest, erialase/tehnilise teabe jagamisest, avalike ürituste korraldamisest ja/või vastava info jagamisest jne.

Ma võin sirge seljaga öelda, et mulle meeldivad (van(em)ad) Volvod, aga mul pole mingit põhjust öelda, et ma olen "volvoklubi (liige)" sest ma ei tee peale oma autode promomise nende väärtuste säilimiseks miite midagi.

Ehk siis, kui keegi siinsest seltskonnast on huvitatud Volvoklubi lipu kandmisest, siis tuleks jalad p...e alt välja võtta ja tegutsema hakata, et tekiks tõsiseltvõetav organisatsioon, millest on abi igale Volvohuvilisele. Selllele, kes otsib infot uute mudelite kohta, sellele, kes otsib oma V70-le hooldus/remondikohta, sellele kes otsib oma 740-le kvaliteetseid varuosi, sellele, kes otsib tarnijat 100/200 seeria juppidele, sellele, kes otsib abi PV restaureerimisel jne.

Ma unistan juba aastaid sellise organisatsiooni loomisest aga pole kahjuks suutnud oma elu nii seada, et selleks ressurssi tekiks.

Jõudu ja häid pühi kõigile, kes foorumil hinge sees hoiavad. Tänuväärt tegevus igal juhul.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 26 Dets 2016, 13:06
Postitas hypnotiza
+1M

Eks IA on ka liiga peen koht, et tõelistele huvilistele promoda üritust sellekohases foorumis.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 27 Dets 2016, 00:08
Postitas martk
Tõsiselt tahaks mõnel juhil (ka volvo) vastu pead anda. Kas siis tõesti on vaja minna mõõdasõidule viimasel momendil ja kurvis? Kui ei saa siis pressin end vägisi kellegi vahele ja asi ants? Ehk jõuan vastutuleva kolonni vahelt kiirelt parempõõrde teha. Kurat,9 korda pidurda järsult selliste kodanike (loe:m***ide) pärast. Peaks nagu pühade aeg olema ja mõtlema, et oodatakse koju lähedaste juurde.
Samas sõidad ise rahulikult ja jõuad siiberdajatele ikka järgi.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 28 Dets 2016, 17:39
Postitas Tanel
ddig kirjutas:Eeltoodu võtab väga üheselt kokku selle, miks mulle on täiesti arusaamatuks jäänud meie kohaliku "Volvoklubi" olemus ja funktsioon. Minu silmis on olemas tehniliselt toimiv, kuid puudulikult administreeritud foorum ja sellega asi piirnebki. Mingi klubi olemasolu pole seda seganud. Pole vähimatki märki sellest, et keegi huvituks kaubamärgi ajaloo/traditsiooni tutvustamisest, omanike/huviliste ühendamisest, erialase/tehnilise teabe jagamisest, avalike ürituste korraldamisest ja/või vastava info jagamisest jne.

Ma võin sirge seljaga öelda, et mulle meeldivad (van(em)ad) Volvod, aga mul pole mingit põhjust öelda, et ma olen "volvoklubi (liige)" sest ma ei tee peale oma autode promomise nende väärtuste säilimiseks miite midagi.

Ehk siis, kui keegi siinsest seltskonnast on huvitatud Volvoklubi lipu kandmisest, siis tuleks jalad p...e alt välja võtta ja tegutsema hakata, et tekiks tõsiseltvõetav organisatsioon, millest on abi igale Volvohuvilisele. Selllele, kes otsib infot uute mudelite kohta, sellele, kes otsib oma V70-le hooldus/remondikohta, sellele kes otsib oma 740-le kvaliteetseid varuosi, sellele, kes otsib tarnijat 100/200 seeria juppidele, sellele, kes otsib abi PV restaureerimisel jne.

Ma unistan juba aastaid sellise organisatsiooni loomisest aga pole kahjuks suutnud oma elu nii seada, et selleks ressurssi tekiks.

Jõudu ja häid pühi kõigile, kes foorumil hinge sees hoiavad. Tänuväärt tegevus igal juhul.



Eestis ju puudub selline asutus nagu Volvo klubi.
On vaid Volvo Club Estonia foorum ja sellega asi piirdub.

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 29 Dets 2016, 00:06
Postitas ddig
Tanel kirjutas:Eestis ju puudub selline asutus nagu Volvo klubi.
On vaid Volvo Club Estonia foorum ja sellega asi piirdub.

Kui nüüd juriidiliselt korrektne olla, siis on registris olemas selline asutus nagu Volvo Club Estonia MTÜ.

Kui foorumis ringi kolada, siis komistame ka teemade otsa, kus tellitakse/pakutakse kasutajatele erinevaid "Volvoklubi" sümboolikaga esemeid (joped, helkurid, kleepsud, kalendrid) ja soodustusi ning korraldatakse kokkutulekuid klubi liikmetele. Nii mõnelgi foorumlasel on ka tiitliks "Volvo Club liige". Ehk siis on olemas küll, lihtsalt tundub, et kas asi on nö vegetatiivses seisundis või siis ongi MTÜ asutatud vaid selleks, et oleks kelle nimele domeen registreerida?

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Postitatud: 29 Dets 2016, 06:11
Postitas Liiwaannus
Varjusurmas juriidiline keha on olemas jah, tegutsevat klubi mitte. Minu foorumisse tuleku algusaastail natuke kuskil arutati, et peaks klubilist tegevust rohkem tegema ja mõni üksik asi vist isegi tehti, aga siis oli ka asi juba tugevalt langevatel tuuridel.