INFO AUTO teeninduskultuur

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas ddig » 09 Aug 2010, 23:47

Kui nüüd puhtalt terminoloogiale keskenduda siis mina nimetaksin seni tekstis esinenud detaile järgmiselt:

klaasipuhastaja (mootori) võll
klaasipuhastaja hoob
klaasipuhastaja raam
klaasipuhastaja hari

Viimaseid kahte eraldi käsitleda küll ei ole erilist mõtet, sest kui hari on juba kulunud, siis on ka raamil lõtkud sees. Teisiti saaks see olla vaid seisnud autol, kus harja kummi on kõvaks muutunud.

Ei pretendeeri absoluutsele tõele kuid nii tunduks mulle asi loogiline.
Samas on muidugi õige, et müügimees peab oskama küsida õigeid küsimusi, et välja selgitada mida kliendil vaja on.

Autondus paraku on selline sektor, kus üldjuhul kedagi kliendi rahulolu eriti ei huvita ja pretensioonidele reageeritakse pigem rünnaku ja kaitselaviiniga, mitte ei üritata koos mõistlikku lahendust leida ega tegelikku olukorda välja selgitada.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7612
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Liiwaannus » 10 Aug 2010, 00:04

ddig kirjutas:Autondus paraku on selline sektor, kus üldjuhul kedagi kliendi rahulolu eriti ei huvita ja pretensioonidele reageeritakse pigem rünnaku ja kaitselaviiniga, mitte ei üritata koos mõistlikku lahendust leida ega tegelikku olukorda välja selgitada.

Veits OT a mu meelest on see 90% kohtades probleemiks, eesti inimesed ei oska suhelda (tõenäoliselt ma ise ka, kuigi tahaks loota, et olen seda probleemi teadustades natuke olukorda parandanud), ikkagi metsast tulnud maakad ju :P
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Loff » 10 Aug 2010, 08:13

Kogu ühiskond siin Maamuna peal on ju metsast tulnud, vahe on lihtsalt selles, et mõni rahvus on metsast kaugemale saanud, mõni aga siiani metsas.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas vanapeer » 10 Aug 2010, 08:40

No aga kiidame siin ddigi jutule takka, võrdlusena siis IA suhtlusele.
Naiska tööautoks Avensis ja oli vaja Järve Amservi hooldusesse viia. Olin ka sellega sõitnud ja mind häiris, et tal ei taha gaas kohe maha minna, kui jala gaasilt võtad, et käiku vahetada. Ja nii alati kui siduri alla vahetades pöörded tõusid paarisaja võrra. Rääkisin seda letis ja esimene vastus oli: "Sellega harjub ära".
No varsti asendatakse Amservis silt Hooldus kirjaga Sellega harjub ära. Vä?
:unibrow:

Kasutaja avatar
janareba
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 31 Mär 2008, 19:48
Asukoht: Võru

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas janareba » 10 Aug 2010, 09:01

Kui ma oleks tahtnud osta kojameest, oleks ma müügimehele ka nii öelnud, mitte hakanud seletama võllidest ja vartest ja millest iganes. Minu arust oleks tal pidanud mingigi tuluke kõrvade vahel süttima, et klient ei soovi osta lihtsalt kojameest... Aga noh, mis seal ikka. Huvitav oli IA-s muidugi see, et esimesena teenindas mind vend, kes minuga telefonis rääkis. Kui sai aru, et oli puusse pannud, lükkas ta tanki teise müügimehe ja istus ise arvuti taha nohisema. Kui siin juba jutt üldisele teeninduskultuurile läks, siis tulge veetke üks päev Võrus kaubanduses ja ka näiteks autoteenindustes oma muredele lahendust otsides. Saate hea elamuse. Kellegil pole kunagi aega, seda ja seda pole võimalik teha ja mis sa üldse tüütad siin, meil siin selline hullumaja praegu jne jne...
Ei saa panna müügitööd tegema inimest, kel puudub mingigi tahe seda tööd teha. Mis puutub lammaritesse, siis üks äge koht on Tartus Gefi, kus kunagi telefoni vastu ei võeta. Kuna olin eile sealkandis, sõitsin läbi. See aeg, mis ma seal olin, lõugas telefon vahetpidamata, keegi ei vaevunud toru tõstma. Pole meil mingit masu, kõigil läheb jube hästi, s..a neist klientidest.
Mul siin üks proffesionaalne müügiinimene kodus, kes räägib, et kui tema peaks kliendile ütlema, et meil siin hullumaja, ära sega või nohisedes arvutisse sukelduma ja kellegi teise tanki lükkama, siis homme tal seda tööd enam poleks. Aga eks igal organistasioonil ole latt omal kõrgusel, iseasi, kui madalale seda saab lasta, et äri kinni ei peaks hakkama panema.

vanapeer, :coolt:
V70 2.4T 147KW

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas Loff » 10 Aug 2010, 09:21

vanapeer kirjutas:mind häiris, et tal ei taha gaas kohe maha minna, kui jala gaasilt võtad, et käiku vahetada. Ja nii alati kui siduri alla vahetades pöörded tõusid paarisaja võrra.


Uutel autodel, kindlasti mitte kõikidel, ongi nii, mingi lollakas viide käiguvahetusel. Firmakal on sama lugu, Ford, ilgelt lollakas variant, pöörded jäävad üles paariks sekundiks kui käiku vahetad, ei teagi nüüd milleks see hea on.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas supp » 10 Aug 2010, 09:34

kelle on 9.32 ja mu tööp algas 9.00 ja ma olen juba ca 5x telefoni kinni vajutanud, pole ju võimalik suhelda kolme telefoni ja 7 kliendiga leti taga korraga ja kusjuures praegu on suht vaikne aeg veel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas vanapeer » 10 Aug 2010, 09:54

No aga räägime asja selgeks, autofoorum ikkagi ja teeninduse teema. Põhjendus nr 2 oli, et see on ökonoomne. Mina mõtlen, et kuidas ökonoomne? Ega's pöörded suruõhuga tõuse, ikka bensiiniauriga ju. Mõtteks see jäigi.
Ja kolmandana tõi ta täiesti juhuslikult näite, et volvodel on kiire reageerimisega gaasiklapp. Aga vaadaku ma kui suur see on (siin ta demonstreeris kätega elevandi emmi läbimõõtu). Et jah, sellel on suurte magnetitega võimas mootor seal aga nii võimas, et kui näpud vahele paned, oled neist kohe ilma...
Ma pean ütlema et ma sain juba 2 vastust liiast oma küsimusele :D



janareba kirjutas:Mul siin üks proffesionaalne müügiinimene kodus, kes räägib, et kui tema peaks kliendile ütlema, et meil siin hullumaja, ära sega või nohisedes arvutisse sukelduma ja kellegi teise tanki lükkama, siis homme tal seda tööd enam poleks.


Vaata sellega on nii, et ega ta ise harakiirit ei teeks, ta lastaks lahti siis, kui ülemus sellest suhtumisest teada saab. Ei ma ei aja sind kaebakirja kirjutama aga üldiselt julgustaks küll. Lihtsam on muidugi kahtlustada firmat ringkaitses, et saad veel ülemuse käest ka aga pidage ikka meeles, et EESTIMAA ON MEIE KÄTES [ying]
:unibrow:

Kasutaja avatar
janareba
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 31 Mär 2008, 19:48
Asukoht: Võru

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas janareba » 10 Aug 2010, 13:21

Kusjuures käis hommikul selline mõte peast läbi küll, et kirjutaks IA-sse ka paar rida, lihtsalt sportlikust huvist. Ja nüüd teengi seda, eks postitan vastuse siia ka. Kuna homme jälle komandirovkasse minek, siis ei oska öelda, kuna vastuse siia saan visata.
V70 2.4T 147KW

Kasutaja avatar
janareba
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 31 Mär 2008, 19:48
Asukoht: Võru

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas janareba » 10 Aug 2010, 22:22

No näed siis, mõni tund hirmu ja juba vastus käes

Tervist!

Vabandame väga, et selline asi juhtus.
Asja uurides selgus, et hommikul telefoni kaudu rääkisite meistriga,
varuosade müüja oli teine mees, kes rääkis kohapeal juba teisest asjast ja
hinnast.
Kindlaim viis taolisi valesti aru saamisi ja ebameeldivusi vältida on
kataloogi pildi järgi õige asja tuvastamine. Antud juhul tundus asi olevat
väga lihtne, kuid ikkagi sai meie töötaja valesti aru, mida soovitakse.

Kuna tulla tuleb teisest linnast, oleks hea vähimagi kahtluse korral tõesti
lisada foto, kataloogi vabalt saadaval pole. Hetkel tundus asi tõesti olevat
väga lihtne, kuid ikkagi saadi valesti kahjuks aru.

Lugupidamisega

Jaak Väärsi

As Info-Auto Tartu esinduse tegevdirektor

Mob.+372 5033969
Tel. +372 7371890
Fax +372 371893


Mis ma ikka oskan öelda... Ei viitsi oma pead enam sellega vaevata. Tee pilte ja mölla, et proffesionaal, kes selle töö eest palka saab, saaks minusugustest idiootidest aru. Pulk, vars, raam jne... Big difference...
Saatsin siis varuosapäringu Lammutuskodade liidu kodulehe kaudu ja oh imet... Vääna lammutus (Demontering OÜ), kuhu eile helistasin ja kus väideti, et sellist juppi pole, vastas, et 200 eegu eest täna juba saadaval...
V70 2.4T 147KW

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas supp » 10 Aug 2010, 23:04

kusjuures ma ei ole just suurem mr Burns-i (loe IA) fänn aga siiski pean peale eelmist posti süüd kliendil olevaks - saa aru et kui suhtusmisega a`la "pulk, vars jne no differens guy" oled siis pole mõtetet kunagi, rõhutan mitte kunagi omale mitte ühtegi juppi ise otsima hakata, vaid viia masin kuhugi töökotta ja lasta neil sellega tegeleda, krt, võid olla üks kõik kui hea müügi teadmistega inimene aga suht sageli on poes sellised "mis vahet on aknal ja uksel" inimesed, no ei ole see nende jaoks see pood kus sisseoste teha, see on juba kliendi, mitte müüja suhtumise küsimus. Ütlen ausalt see viimane post ajab mind isegi marru, ma saan aru et müüja oleks võinud taibata mida kliendil vaja ja kui ta seda ei suutnud siis on see koputus tema südamele ja kas ta ikka on õige kohapeal tööl, aga samas kui klient paneb ikka vastulasuse a`la "auk on auk" on siis on ikka raske midagi selle jutu peale õelda, päris nii ikka ei saa ehk kui liha ei söö ära mine teistele vorsti ostma
autovaruosa ost ei ole see asi mida sa pead ilmtingimatta tegema, ja varuosamüüja pole tööõpetus õpetaja
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
KalleK
Kõva postitaja
Postitusi: 117
Liitunud: 23 Nov 2008, 07:21
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas KalleK » 10 Aug 2010, 23:52

Jah, ja ei tasu arvata, et nipsaka kirja peale keegi ka reaalselt jalad harki siruli viskas, ütlevad ilusad sõna ära e-posti teel, aga tegelikult irvitavad veel hommegi suitsunurgas tüübi üle, kes käis Võrust varre järgi ja hakkas pärast tasuta hotellituba nõudma :lol:.
Volvo V70 2,4 D5 AWD 2005
Nissan Patrol 2,8 TD Y60 1997

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas vanapeer » 11 Aug 2010, 10:23

Lõpp hea kõik hea. No hard feelings.
Igal meil on mingi eriala, kus me orienteerumine terminoloogias nagu kala ujub vees ja nii juhtubki, et teisel erialal juttu tehes tekitab sõnavara segadusi. Kuna isegi Suppi telefonil on fotokas, siis julgen soovitada seda ka teistel tihedamini kasutada.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas supp » 11 Aug 2010, 11:09

vanapeer kirjutas:Lõpp hea kõik hea. No hard feelings.
Igal meil on mingi eriala, kus me orienteerumine terminoloogias nagu kala ujub vees ja nii juhtubki, et teisel erialal juttu tehes tekitab sõnavara segadusi. Kuna isegi Suppi telefonil on fotokas, siis julgen soovitada seda ka teistel tihedamini kasutada.


mul on nüüd uus telefon ja sellel pole fotokat
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: INFO AUTO teeninduskultuur

PostitusPostitas vanapeer » 11 Aug 2010, 11:18

Aga mis sellel on siis, et tal lausa autoalarm pandud on? Kas keylock käib ka puldist maha? Muide sai küsitud IAst ühe volvo jaoks, et kas saate konfida, et uste sulgemise puhuks auto piuksu teeb ja öeldi, et ei saa, euro nõuded. Mürareostus, ma ise arvan.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist