INFO AUTO teeninduskultuur

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
vapperhiir
Kreisi postitaja
Postitusi: 329
Liitunud: 10 Juun 2008, 18:27
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas vapperhiir » 02 Sept 2008, 23:39

Ehk natuke OT aga samas natuke seotud.
Tjah, ka meil tööl on selline asi,et alati üritame uurida mis seadmel viga täpselt ja miks antud osa tahetakse vahetada või parandada.
Kuna paljud kliendid kes küsivad mingit vidinat on suht võõrad asja koha pealt siis esineb tihti juhtumeid kus viga hoopis pisem ja jupp või remont paarsada kuni paartuhat krooni odavam.
Paljud firmad ostavad ka sisse nö. mehaanikuid kelle ainus soov on saada päev õhtasse ja vahetada lihtsalt ja kiiresti mõni jupp mida saaks kerge vaevaga remontida.
Tihti ei viitsi nad isegi ennast nii palju liigutada,et jupp mis käes ära vahetada ja ütlevad,et nemad ei tea masinat ja ei julge. Siis peab klient meid tellima ja maksam ka meie firma töö eest.
Meie firma suhted on mu meelest just inimlikule, sõbralikule, paindlikule alusele loodud. Enamus klientidega on tekkinud side sellisel sõbralikul ja isiklikul tsandil.
V70 '03 ;2,4L(B 5244 S2);103kW
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 03 Sept 2008, 12:44

sai ka eile esimest korda IA käidud, 460 amordipatju otsimas, kuna mujalt ei suutnud ma neid leida. Imekombel olid need laos olemas ja sain kohe kätte, ja hinna suhtes räägiti ka, et tehakse vanematele autodele (91a) allahindlust ja sain 15% alet. Jäin rahule küll.

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 03 Sept 2008, 14:05

mõtlesin,et peaks minema oma 340-ga sinna korralisse hooldusesse. hooldusraamatus viimasest servisest 10 tkm möödas. ei tea kuidas nad käituksid? :)

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 03 Sept 2008, 14:46

Tehakse ära hooldus ja ongi kõik.

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 04 Sept 2008, 01:13

aga bronec,mis see värk umbes maksma võiks minna ja mida nad seal teevad/ vaatavad üldse? pole kunagi ühegi autoga niimoodi korralises servises käinud :oops: :roll:
ps! kuidas selle ühe rehviga asjad on?

Kasutaja avatar
kadriharm
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 17 Aug 2007, 12:08
Asukoht: Soome, Vantaa
Kontakt:

PostitusPostitas kadriharm » 04 Sept 2008, 20:54

Kle Pyta, nii vanale autole ei tehtagi hooldust :D :D :D
Volvo 460 superluks aastast `92

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 04 Sept 2008, 21:02

ei tea miks ei tehta, aga mina oma autot küll sellisesse (mitte IA-se vaid lihtsalt margi esindusse, kuna olen neis ka ise töötanud) urkasse hooldusesse ei viiks
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

python
Kõva postitaja
Postitusi: 200
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:02
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas python » 12 Dets 2008, 19:44

Tuleb jälle vana teema üles võtta, kui vahepeal tundus, et asi sujub siis seekord sain tõsiselt solgutata IA järve esinduses :(
Ei tea kas asi minus, kuid lugu järgmine:
Sai viidud oma volvo c70 siis esisilla tala ja velje vahetusse ja remonti. Tegemist oli kindlutuse poolt hüvitavate töödega, lisaks nedele palusin teha ka hoolduse, s.o. õli ja filtrid ning termostaat. Lisaks sadas vahepeal lumi maha ja viisin ka uued talverehid sinna vahetusse. Seega oli auto tegemises, vahepeal helistati, et tuli vale jupp ja auto valmib nädal hiljem. Ok see selleks nädal hiljem jalutasin läbi, öeldi, et auto valmis aga kuna üks rehv on praak ja ei pea õhku siis nad liimisid seda ja liim peab kuivama :D . Õhtul helistati uuesti ja öeldi, et seda rehvi ikka pidama ei saa. Mis seal ikka olid need ju uued ja garantiiga rehvid. Rehvimüüja käis ise nendel IA järgi ja viis ekspertiisi. Ekspertiis vastas, et see on montaazi viga, katkist rehvi vaadates tundus samuti nagu oleks heebliga muditud seda serva. Ok, vahet pole, ostsin uue rehvi, võtsin arve näppu ja läksin IA-se. Nemad uurisid ja puurisid ning helistasid ka sellele rehvimüüjale ning kokkuvõteks ütlesid, et nemad pole seda lõhkunud ja seda uut rehvi samuti enam ei paigalda, kuna tundub nagu, et nad ei oska seda hästi teha. Põhimõttliselt taheti anda mulle Volvo varuratta peal tagasi :D Heaküll, mul veel kannatust jätkus andke auto siia ja unustame selle rehvi ning ma lasen uue mujal paigaldada.
Selleks oli kulunud aega ca 1tund, silmanurgast vaadates tundus ka kõrval seisvatel isikutel igasugu imelike probleeme olevat.
Aga edasi. Hakkas siis kodanik klienditeenindaja arvet kirjutama. Imelik oli see, et ta tahtis minule kirjutada kuludesse veel kindlustusele hinnapakkumiseks vajaminevat tööd. Võibolla seda peabki kliendi käest küsima võibolla mitte, selle uurin juba esmaspäeval kindlustusest välja.
Lisaks polnud tehtud minupoolt soovitud hooldust ja termostaadi vahetust.
Kuna see oli enam vähem minu taluvuse piir ja arve kirjutamine ka ei edenenud siis mu kannatus katkes.
Peal põgusat käratust tõin neile selle uue rehvi ja ütlesin et esmapäevaks olgu tehtud. Rehv võeti vastu kõrvad lontis ja lubati kõik esmaspäevaks korda teha.

Ühesõnaga selline lugu ja ma olen kindel, et ka IA loetakse seda foorumit siis saage aru, see jutt ei ole niisama hala vaid seda loevad ka paljud minu tuttavad ja ka kõik muud foorumi kasutajad. See on kivi Teie kapsaaeda mitte mina pole tülikas klient.
Volvo C70 2,4T

narva
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Aug 2007, 14:56

PostitusPostitas narva » 12 Jaan 2009, 20:12

Nüüd on ka minu kord edastada siinkohal kaebekiri... Ei maini ma siis teeninduse asukohta ega konkreetseid veakoode. Seetõttu arvan ma, et see kiri mõjub efektiivsemalt, võibolla isegi tervendavalt.

Oli aasta 2007, kui pidin esindusse minema veakoode lugema. Viisin auto kohale, broneeritud oli 1 tund. Juhuslikult sattusin samas piirkonnas olema, seetõttu peale 30 min läksin vaatama, kas auto valmis. Aga auto seisis ikka sama koha peal, kuhu olin ta jätnud. Huvi pärast jäin lähedusse. Oli möödunud 50 min, kui auto garaazi sisse aeti! Ja 10 min hiljem aeti ta garaazist välja. Kõne esindusest, et võin autole järgi tulla, tuli ca 65 min peale seda, kui ma auto olin nende kätte jätnud. Koha peal esitati arve ca 525.-. Selle peale tegin SUURED silmad, et mis te jamate: auto oli ju diagnostis ainult 10 min, aga raha küsite 1 tunni eest!
Seepeale kohkuti ja pakuti, et teeme siis kokkuleppe korras arve 200.- peale. Mulle see sobis, kuid hing jäi kripeldama, et egas mina ainuke pole... Peale seda ma sinna eriti jalga tõstnud...

Detsembris 2008 oli jälle viga vaja tuvastada. Läksin kokkulepitud ajaks kohale, et veakoode lugeda. Jäin esindusse ootama, sest see ju üsna lühike töö. Peale 5 min kutsus teenindaja mind enda juurde ja ütles, et millegipärast ei saa arvuti mooduliga ühendust - seetõttu oleks vaja uus aeg teeninduse panna; pidin arvestama ca 3 tunniga. Nad kinnitasi, et nende arvuti töötab Ok, sest nad proovisid "igaks juhuks" ka teise Volvo peal. Seal sai arvuti mooduliga ühendust! Kuna mul juba kogemus nende "aususe" osas oli, siis läksin BOSCHI diagnostikasse. Bosch muidugi ei suuda kõike Volvo mooduleid lugeda, kuid asi seegi, et ta sai ühendust mu autoga. Peale seda ostsin professionaalse Volvo veakoodide lugeja (sai kõrini sellest, et pean iga kord esindusse sõtima, mida ma ei usalda). Minu lugeja töötas LAITMATULT, sai ühendust kõikide moodulitega, viga tuvastatud ja parandatud.

Loo moraal: Info Auto on järelteeninduse osas klientide heausklikkust ära kasutanud, kuna Volvo aju on programmeeritud üsna kinnise protokolliga suhtlema ja klientidel pole muud võimalust kui ainult esinduses lasta diagnostikat teha (vanemad mudelid siia alla ei käi). Ma oleksin maksnud ca 1500.- mitte millegi eest, kui ma oleksin teenidnuse läinud ja lasknud selle 3 tunnise aja sees parandada/tuvastada, mida tegelikult poleks vaja olnud. Läksin ma ju esindusse ainult veakoode lugema...

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 12 Jaan 2009, 20:41

narva kirjutas:Nüüd on ka minu kord edastada siinkohal kaebekiri... Ei maini ma siis teeninduse asukohta ega konkreetseid veakoode. Seetõttu arvan ma, et see kiri mõjub efektiivsemalt, võibolla isegi tervendavalt.

Oli aasta 2007, kui pidin esindusse minema veakoode lugema. Viisin auto kohale, broneeritud oli 1 tund. Juhuslikult sattusin samas piirkonnas olema, seetõttu peale 30 min läksin vaatama, kas auto valmis. Aga auto seisis ikka sama koha peal, kuhu olin ta jätnud. Huvi pärast jäin lähedusse. Oli möödunud 50 min, kui auto garaazi sisse aeti! Ja 10 min hiljem aeti ta garaazist välja. Kõne esindusest, et võin autole järgi tulla, tuli ca 65 min peale seda, kui ma auto olin nende kätte jätnud. Koha peal esitati arve ca 525.-. Selle peale tegin SUURED silmad, et mis te jamate: auto oli ju diagnostis ainult 10 min, aga raha küsite 1 tunni eest!
Seepeale kohkuti ja pakuti, et teeme siis kokkuleppe korras arve 200.- peale. Mulle see sobis, kuid hing jäi kripeldama, et egas mina ainuke pole... Peale seda ma sinna eriti jalga tõstnud...

Detsembris 2008 oli jälle viga vaja tuvastada. Läksin kokkulepitud ajaks kohale, et veakoode lugeda. Jäin esindusse ootama, sest see ju üsna lühike töö. Peale 5 min kutsus teenindaja mind enda juurde ja ütles, et millegipärast ei saa arvuti mooduliga ühendust - seetõttu oleks vaja uus aeg teeninduse panna; pidin arvestama ca 3 tunniga. Nad kinnitasi, et nende arvuti töötab Ok, sest nad proovisid "igaks juhuks" ka teise Volvo peal. Seal sai arvuti mooduliga ühendust! Kuna mul juba kogemus nende "aususe" osas oli, siis läksin BOSCHI diagnostikasse. Bosch muidugi ei suuda kõike Volvo mooduleid lugeda, kuid asi seegi, et ta sai ühendust mu autoga. Peale seda ostsin professionaalse Volvo veakoodide lugeja (sai kõrini sellest, et pean iga kord esindusse sõtima, mida ma ei usalda). Minu lugeja töötas LAITMATULT, sai ühendust kõikide moodulitega, viga tuvastatud ja parandatud.

Loo moraal: Info Auto on järelteeninduse osas klientide heausklikkust ära kasutanud, kuna Volvo aju on programmeeritud üsna kinnise protokolliga suhtlema ja klientidel pole muud võimalust kui ainult esinduses lasta diagnostikat teha (vanemad mudelid siia alla ei käi). Ma oleksin maksnud ca 1500.- mitte millegi eest, kui ma oleksin teenidnuse läinud ja lasknud selle 3 tunnise aja sees parandada/tuvastada, mida tegelikult poleks vaja olnud. Läksin ma ju esindusse ainult veakoode lugema...

STOP!
Pole mingi Info Auto pooldaja, AGA enne kui maha teha mönda vöi üksköik mis töökoda kulla inimesed lugege HINNAKIRJA diagnostika kui selline on tk hind ehk lähen 5 min vöi tund maksab see 1 ühiku ja kui veel midagi vaja teha hakkab peale 1 tundi jooksama tunnihinne ja see pole vaid infos vaid köigis kohtades kus tehaklse diagnostikat sest aparatuur maksab ja iga aasta pead maksma uue softi eest ja see pole odav!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

narva
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Aug 2007, 14:56

PostitusPostitas narva » 12 Jaan 2009, 21:51

STOP!
Pole mingi Info Auto pooldaja, AGA enne kui maha teha mönda vöi üksköik mis töökoda kulla inimesed lugege HINNAKIRJA diagnostika kui selline on tk hind ehk lähen 5 min vöi tund maksab see 1 ühiku ja kui veel midagi vaja teha hakkab peale 1 tundi jooksama tunnihinne ja see pole vaid infos vaid köigis kohtades kus tehaklse diagnostikat sest aparatuur maksab ja iga aasta pead maksma uue softi eest ja see pole odav!


Diagnostika on tõesti tükihinna alusel, kuid mitte veakoodide kustutamine (ca 215 .-). Ja veakoodid ning tarkavara uuendamine on sama palju omavahel seotud kui siga ja kägu...

Minu loo moraal oli, et IAuto valetab kliendile auto tegeliku seisukorra kohta ehk küsib raha töö eest, mida tegelikult ei tehta või mida üldse pole vaja teostadagi. Mina kui heauskne klient ju auto sisse ei näe, veel vähem on võimalus veakoode tavainimesel diagnoosida. Kuna ma olen seda nüüdseks ise kogenud, siis ärgu üritagu mind keegi selles ümber veenda...

Ma loodan, et see jutt polnud üldistav. On erinevad teenindused, on erinevad teenindajad ja on erinevad majanduslikud põhjused, miks nii käitutakse. Loodan väga, et see kõikide IAuto esinduste kohta ei pea paika...
Viimati muutis narva, 12 Jaan 2009, 21:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
ennikas
Foorumi veteran
Postitusi: 828
Liitunud: 18 Juul 2008, 19:29
Asukoht: Läänemaal
Kontakt:

PostitusPostitas ennikas » 12 Jaan 2009, 21:51

volvo245 jutt on vägagi õige.
Tehas küsib kõikide asjade eest ,mis puudutavad diagnostikat ja uusi softe,ja õiguste eest,et sa võid esindada neid siin (loe volvot ja ka kõik teised margi esindused eestis) meeletuid summasi.
Esindusel peab olema kõik võimalikud tsertifikaadid(mis kõik maksavad),vastama kõiksugu nõmedatele tehase nõudmistele,käiakse tehasest kontrollimas,näpuga järge ajamas igal aastal.
See muidugi ei ole õigustus miks kohapeal nii käitutakse,see käib juba otseselt IA kapsaaeda.
Ja veel,hinnapoliitika panevad paika suured tehase bossid,kohalikel suurt kaasa rääkimis õigust pole. :|
S80. T6. 2013.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 12 Jaan 2009, 22:18

narva kirjutas:
STOP!
Pole mingi Info Auto pooldaja, AGA enne kui maha teha mönda vöi üksköik mis töökoda kulla inimesed lugege HINNAKIRJA diagnostika kui selline on tk hind ehk lähen 5 min vöi tund maksab see 1 ühiku ja kui veel midagi vaja teha hakkab peale 1 tundi jooksama tunnihinne ja see pole vaid infos vaid köigis kohtades kus tehaklse diagnostikat sest aparatuur maksab ja iga aasta pead maksma uue softi eest ja see pole odav!


Minu loo moraal oli, et IAuto valetab kliendile auto tegeliku seisukorra kohta ehk küsib raha töö eest, mida tegelikult ei tehta või mida üldse pole vaja teostadagi. Mina kui heauskne klient ju auto sisse ei näe, veel vähem on võimalus veakoode tavainimesel diagnoosida. Kuna ma olen seda nüüdseks ise kogenud, siis ärgu üritagu mind keegi selles ümber veenda...


See härra narva, pole mitte moraal vaid Teie endapoolne lähenemine. Lõpptulemusena ka ehk kõigi pettasaanute. Moraal on - ega alati ei pea minema esindusse kõikide toimingute jaoks! I-As töötavad ka inimesed, mitte üliinimesed ning mitte (pakun et enamus) kõik pole Torslandas õppustel käinud. Mina ei usalda ka enam ammu oma töid I-A kanda. Need mis aga seal kunagi ka teha lasin, teostati kõik kenasti, kiirelt ning hinnakirjakohaselt.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 13 Jaan 2009, 08:06

narva kirjutas:Peale seda ostsin professionaalse Volvo veakoodide lugeja (sai kõrini sellest, et pean iga kord esindusse sõtima, mida ma ei usalda).


...

narva kirjutas:Ma oleksin maksnud ca 1500.- mitte millegi eest, kui ma oleksin teenidnuse läinud


Professionaalne Volvo (või mistahes teise margi) veakoodide lugeja maksab isegi ilma regulaarse softiuuenduseta kõvasti rohkem, kui see 1500.-, millega Sa oleks oma auto esinduses korda saanud.

narva
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Aug 2007, 14:56

PostitusPostitas narva » 13 Jaan 2009, 08:26

tnx kirjutas:
narva kirjutas:Peale seda ostsin professionaalse Volvo veakoodide lugeja (sai kõrini sellest, et pean iga kord esindusse sõtima, mida ma ei usalda).


...

narva kirjutas:Ma oleksin maksnud ca 1500.- mitte millegi eest, kui ma oleksin teenidnuse läinud


Professionaalne Volvo (või mistahes teise margi) veakoodide lugeja maksab isegi ilma regulaarse softiuuenduseta kõvasti rohkem, kui see 1500.-, millega Sa oleks oma auto esinduses korda saanud.


Selgituseks veel seda, et softiuuendus ja veakoodid on oma olemuselt väga erinevad. Kui auto juhtmoodulid tehases programeeritakse, siis on nad loodud töötama väga kindla protokolliga. Seda protokolli hiljem ei muudeta ja seda ei saagi muuta (vähemalt 21 sajandi alguses). Veakoodid talletatakse moodulis, neid peab olema võimalik välja lugeda siis kui auto toodeti või 5 a hiljem - ilma tarkvara uuendamata! Tarkvara uuendused puudutavad ikkagi autot ennast, ehk mingi konkreetne moodul ei tööta nii nagu peaks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist