Klubiliikmete sõidukid v.a VOLVOD

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 10 Mär 2008, 22:31

pole küll retrohõnguline ja kaherattaline:
http://img91.imageshack.us/img91/1179/picture016my1.jpg

aga kui see ükskord valmis saab, siis luban et opel kadetti jäävad meenutama vaid tagatiivaääred :D
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
Demis
Foorumi veteran
Postitusi: 1250
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:08
Asukoht: GSM 534 86974
Kontakt:

PostitusPostitas Demis » 11 Mär 2008, 09:15

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Tegu siis minu suve sõidukiga.1995a Suzuki DR800 BIG 37kw enduro. Süda ihkab küll suurt chopperit aga selline peletis on praeguses elukohal oluliselt praktilisem.
Homme lähen arvele võtma, siis ka värsked pildid ja pikem jutt.

D.

tilkur
Foorumlane
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Mär 2008, 13:48

Re: Klubiliikmete sõidukit v.a VOLVOD

PostitusPostitas tilkur » 11 Mär 2008, 22:22

Ma siis panen ka ühe oma mänguasja välja ... veel pool aastat tagasi oli see mu dailydriver

Pilt
Pilt


Lisaks on veel Garaazis seismas :mercedes 450 sel 6,9 ja Audi S2 Avant (kaugeltki mitte stock enam)... hetkel on veel ka citroen xantia turbo diisel ... niipea kui sellel paak tühjaks saab(praegu mingi 80% täis) läheb see aparaat pressi alla(ilma naljata).
Viimati muutis tilkur, 04 Juul 2010, 13:29, muudetud 1 kord kokku.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 11 Mär 2008, 22:27

no 6,9 vana S-i pildiga võiksid ka muidugi rõõmustada, see pole nüüd küll asi mida häbenema peaks, tegemist oli vist omaaja kiireima 4ukselise autoga maailmas.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

tilkur
Foorumlane
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Mär 2008, 13:48

PostitusPostitas tilkur » 11 Mär 2008, 22:36

supp kirjutas:no 6,9 vana S-i pildiga võiksid ka muidugi rõõmustada, see pole nüüd küll asi mida häbenema peaks, tegemist oli vist omaaja kiireima 4ukselise autoga maailmas.


Aga palun :) galerii on siin http://jaanus.3lite.ee/450sel

Lisaks on sellel autol palju häid tehnilisi lahendusi ;kuivkarter,sepistatud kepsud,kolvid ja väntvõll,4 punkti hüdrauliline vedrustus(vedrusid pole üldse,tehase lowrider),jne
Mootoril võimsust 286 hp @ 4,250 rpm ja väänet 550 Nm @ 3,000 rpm
Kõige maasikam asi on veel madal CR,seega ideelne toorik turbo mootoriks :evil:

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 12 Mär 2008, 10:48

nüüd visatakse välja ka siit vist,aga ma pean küsima
kuidas sa selle cabrio mesa nüüd 850 vastu vahetasid? seda autot olen armastanud ajast,kui üldse veel midagi mäletada suudan. see 6.9 liitrine S...rrrrrr... mäletan isa ostis aastal 1993 mingi autoraamatu,kus igat markide iseloomustust, autopiibliks kutsusime seda. sealt lugesin selle 6.9-se kohta ja unistasin,kuidas kunagi ka sellise ostan endale
põhimõtteliselt võib kogu jutu nii kokku võtta,et ma olen suht kade su peale! :evil:
:)

tilkur
Foorumlane
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Mär 2008, 13:48

PostitusPostitas tilkur » 12 Mär 2008, 14:40

pyta kirjutas:nüüd visatakse välja ka siit vist,aga ma pean küsima
kuidas sa selle cabrio mesa nüüd 850 vastu vahetasid? seda autot olen armastanud ajast,kui üldse veel midagi mäletada suudan. see 6.9 liitrine S...rrrrrr... mäletan isa ostis aastal 1993 mingi autoraamatu,kus igat markide iseloomustust, autopiibliks kutsusime seda. sealt lugesin selle 6.9-se kohta ja unistasin,kuidas kunagi ka sellise ostan endale
põhimõtteliselt võib kogu jutu nii kokku võtta,et ma olen suht kade su peale! :evil:
:)

Miks peaks selle peale keegi välja viskama?
Anyway, enne 850 ostmist kasutasin igapäevaseks ringi täristamiseks 99 aasta omegat 2,0 mootoriga.Tollest asjast sai suht kähku siiber,igasugused tehnilised probleemid lahendasin küll ära aga Opel(vauxhall) jääb ikka Opeliks.Peale seda kui kõik korda sai üritasin seda siis maha müüa .... isegi väga odavalt müües võttis ostja leidmine päris mitu kuud.

Idee odava rondiga ringi täristamiseks tuli mingi moment kui vaatasin palju nädalas kütuse peale kulutasin.Minu Sl600 võtab 20-25l sajale...
Siis vaatasin,et paari nädala kütuse eelarve eest saaks vabalt mingi auto mis kulutab vähemalt poole vähem.Kuna mul on ligipääs suurte diilerite PX realissermise oksjonitele jne siis leidub sealt vahest väga odavalt asju.
Ühesõnaga mõeldud-tehtud ,ning toimib :)

Lisaks ,mul noorem vend ka sõidab 850-ga ringi

6,9 ostsin ma täiesti põrsas kottis ,müüja isegi ei kinnitanud seda,et mootor käib ringi... rääkimata muust infost.See auto on seisnud lennuki angaaris 89 aastast kuni selleni kui ma ta ära ostsin(2005),nüüdseks on kogu sisseprite süsteem uuendatud ja remonditud.Kuid teha on veel palju..

Kasutaja avatar
Stjuuv
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 16 Mär 2008, 19:25
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Stjuuv » 19 Apr 2008, 23:24

Omandasime broneci, hns ja yugoga üleeile 1990 Ford Econoline E250, 7.3l V8 diisel, umbkaudu 700 Nm pöördemomenti ja 130 kW. Eile jõudis treileriga Tallinnast Tartusse ja saime käivituskatsetega alustada, kuna platsil seda käima ei oldud saadud, ja ise ei saanud isegi võtmeid kätte. Täna valges ja ratastel töökojaga varustatult sai bronec veeta 8 tundi erinevates asendites auto all ja peal, parandades nii küttesüsteemi kui ka käigukasti karterit keset Räni tänavat Tartus. Õhtupimeduseks sai karter parandatud ja käigukasti õli sisse valatud. Peale seda läks chillimiseks (loe: hiilimiseks) alguses mööda Tartu kõrvaltänavaid ja pärast mööda maanteed Otepää poole. Esines mitmeidki närvipinget pakkuvaid (loe: kollektiivne (tõlkimatu rõve sõim)) momente, nii politseiauto ees sõites kui ka maanteel tulede kustudes kui ka mootorile ja käigukastile õli lisades. Lõppkokkuvõttes seisab broneci hoovi peal nüüd üks gigantne loom. Pildid hiljem.

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

PostitusPostitas Sax » 20 Apr 2008, 00:42

ostsite selle plussmerki platsi oma ära või?

Kasutaja avatar
Stjuuv
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 16 Mär 2008, 19:25
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Stjuuv » 20 Apr 2008, 02:50

Jep. Kusjuures eelmisel oksjonil ei puutunud seda keegi, aga kui mina ka avastasin, oli järsku tahtjaid kui palju. Pidime lausa Mäo ristis Statoili kõrval tee ääres kinni pidama ja Elionilt wifi tellima, et pakkuda saaks. Kui nüüd dokumendid ka kohale jõuavad, siis saab julgelt teedel kütust hävitama hakata.

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 20 Apr 2008, 15:46

Stjuuv kirjutas:Omandasime broneci, hns ja yugoga üleeile 1990 Ford Econoline E250, 7.3l V8 diisel, umbkaudu 700 Nm pöördemomenti ja 130 kW. Eile jõudis treileriga Tallinnast Tartusse ja saime käivituskatsetega alustada, kuna platsil seda käima ei oldud saadud, ja ise ei saanud isegi võtmeid kätte. Täna valges ja ratastel töökojaga varustatult sai bronec veeta 8 tundi erinevates asendites auto all ja peal, parandades nii küttesüsteemi kui ka käigukasti karterit keset Räni tänavat Tartus. Õhtupimeduseks sai karter parandatud ja käigukasti õli sisse valatud. Peale seda läks chillimiseks (loe: hiilimiseks) alguses mööda Tartu kõrvaltänavaid ja pärast mööda maanteed Otepää poole. Esines mitmeidki närvipinget pakkuvaid (loe: kollektiivne (tõlkimatu rõve sõim)) momente, nii politseiauto ees sõites kui ka maanteel tulede kustudes kui ka mootorile ja käigukastile õli lisades. Lõppkokkuvõttes seisab broneci hoovi peal nüüd üks gigantne loom. Pildid hiljem.


Ärme unustada mainida, et paakide maht ca 270 liitrit, kui mitte rohkem.
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

Kasutaja avatar
Stjuuv
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 16 Mär 2008, 19:25
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Stjuuv » 20 Apr 2008, 20:53

Pilt ka siis juurde. Kõik on kas pidevalt auto kallal rüganud või suu ammuli vahtinud, nii et paremaid pilte ei leidnudki.

Pilt

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 21 Apr 2008, 00:05

panen siis oma pisikese konna ka siia ülesse .tegemist siis 95 aasta deffendriga millel enam peale kere ja sildade midagi eriti deffendriga seostuvat ei ole kui siis äärmine ebamugavus... mis mind just asja juures võlubki :twisted:

Pilt

ja siis veel üks pilt actionist ka

Pilt
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 21 Apr 2008, 09:15

vaix kirjutas:panen siis oma pisikese konna ka siia ülesse .tegemist siis 95 aasta deffendriga millel enam peale kere ja sildade midagi eriti deffendriga seostuvat ei ole kui siis äärmine ebamugavus... mis mind just asja juures võlubki :twisted:

Pilt

ja siis veel üks pilt actionist ka

Pilt



:thumbsup: :thumbsup: =D>
745 GL ´91; LR90 ´87.

tilkur
Foorumlane
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Mär 2008, 13:48

Re: Klubiliikmete sõidukit v.a VOLVOD

PostitusPostitas tilkur » 04 Juul 2010, 13:27

tilkur kirjutas:Ma siis panen ka ka ühe oma mänguasja välja ... veel pool aastat tagasi oli see mu dailydriver

http://www.hot.ee/tilkur/sl600/5.JPG
http://www.hot.ee/tilkur/sl600/8.JPG


Lisaks on veel Garaazis seismas :mercedes 450 sel 6,9 ja Audi S2 Avant (kaugeltki mitte stock enam)... hetkel on veel ka citroen xantia turbo diisel ... niipea kui sellel paak tühjaks saab(praegu mingi 80% täis) läheb see aparaat pressi alla(ilma naljata).


Nii nagu lubatud läkski shitroen pressi alla. 8)
Audist sain ka lahti,ning sl 600 st samuti.
uued "mänguasjad" mahtusid ühe pildi peale ilusti ära
Pilt

Mercedes 450 sel 6,9 on ka veel alles
Volvode diagnostika ja "service" nullimine (alates ´95a)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist