Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas pestav » 11 Mai 2017, 21:45

Orikad ja 0.6mm
R

Kasutaja avatar
thema55
Kõva postitaja
Postitusi: 209
Liitunud: 24 Sept 2013, 20:44

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas thema55 » 12 Mai 2017, 10:54

Kas selleks, et raadio nupud süüte sisselülitades helendama hakkaks, peavad tava toite/maandusele veel pin 2 ja 11 +12 volti ja pin 10 lisamaandust saama? Praegu helendab raadio (CR802) ainult tööle pannes.
Pilt

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas nustu826 » 12 Mai 2017, 22:32

Kas vanal neliveolisel V70-l(enne 2000 aastat) on võimalik ka pidev sajaprotsendiline nelivedu? Mõtlen siis puhteestlaslikku ratsi, et näiteks võtta tagumine diferentsiaal lahti ja "jutumärkides keevitada" haldexi lülitus füüsiliselt kinni. Või siis viscosiduri puhul see kinni "keevitada", või poltida vms?

Olenevalt siis sellest kumb süsteem on kasutusel parasjagu. Tänavale autoga minna ei plaani. Otsin järgmiseks talvehooajaks pideva nelikveoga vaese mehe uut rallikat...

Ja kas volvol veojõud jaotub 50:50 et sellist lahendust üleüldse teha?

On kellelgi mingeid kogemusi???

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Tanel » 12 Mai 2017, 23:12

Volvo visco koosneb ketastest ja nende vahel olevast vahast. Seal pole keevitada midagi.
Isegi kui kõik nn jäigaks keevitada hakkab nurkreduktoreid lendama ja neid pead varuma kuhjaga.
I gen awd pole taga difrit mõtet kinni keevitada, seal sees originaalis lsd differ
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hypnotiza » 13 Mai 2017, 12:15

Olen mõelnud:
Nurkreduktorile teha uus muhv, suurema hambaga. Kestale tugevdus. Sisemised nuudid ka lasta ringi teha.
Visco minema vahelt ja kardaan pikemaks. Tagadiffer on sisu poolest sama mis fl 960

Veojõu jaotus? Keegi ehk tõlgib: esisild saab 100% jõust ja tagasild saab samuti 100% (ainult visco osakond laseb lahti tagasilla teatud juhtudel). Kastisisene reduktor veab esimesi poolasse ja läbi nurkreduktori ka kardaani. Masin on võimeline liikuma nelik, esi ja tagaveolisena.

https://www.youtube.com/watch?v=AF2u0c6nr7o

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mario_L » 13 Mai 2017, 12:21

Youtubes leitavad RWD XC70 videod on enamasti tehtud 700se tehnika swap. Ehk siis R4 pikisuunas koos kasti ja kardaaniga... Viskomuhvi enda küpsetamine pole ka mingi mure - seisupidur peale ja anna gaasi palju jaksad. Hyundai ja Suzuki puhul on näha, et visko eluiga on täpselt üks kord proovimist. :D :D
see viskoõli ei kannata kuuma ja põletab kettad täiesti kinni (friction welding). Mõte on hea. Iseenesest on xc mõnus metsaskäimise auto, kui suusamestari Raul Olle aastal 1997 Eesti esimese XC70 omale sai, siis ta kiitis seda taevani, et suusaradadele jõudmine ei ole Käärikul enam probleemiks. :D :D
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
KristjanS80
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Nov 2016, 13:18

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KristjanS80 » 13 Mai 2017, 13:07

S80-ne juhiukse see "stopper", mis hoiab ust lahti hakkas lahti ja kinni pannes jubedalt plõksuma. Teeb häält nagu mingi 92aasta opeli uks. Kas tähendab, et kulunud ja uus, või piisab mingist paksemast määrdest sinna vahele?
Kätte saab asja ainult uksepolstri eemaldamisega?
Ehk keegi oskab mingit nõu anda, linnas ei taha enam ust lahti tehagi :D
Osram eriseeria pirnid ja M-Tech Powertec pirnid oma autole küsi minult!
Foorumlasele hea hind!
:)

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 13 Mai 2017, 13:18

Oma kunagisel xc-l hakkas ka paukuma, selgus et uksepostil oli pragu sees,
natuke keevitust ja vaikseks ta jäi.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas taavi » 13 Mai 2017, 18:17

vedru on katki, pane uus jupp sisse. Olen keevitades ka korda saanud, aga lihtsam suva romulast uus jupp leida. Kõikidel ustel peaks sama olema (vähemalt esimene parem ja vasak on samad). Seda siis 800 puhul, eeldan et s80 on sama
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
KristjanS80
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Nov 2016, 13:18

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KristjanS80 » 13 Mai 2017, 19:24

Pilt
Aga et seda kätte saada, pean eemaldama ilmselt uksepolstri ka? Saan selle polstri koduste vahenditega kätte?
Kellelgi õpetust, siis ehk lahke ja jagab, netis nagu vanemad mudelid ja tagumised uksed ainult. Vb lihtsalt ei oska õiget näha ka..
Osram eriseeria pirnid ja M-Tech Powertec pirnid oma autole küsi minult!
Foorumlasele hea hind!
:)

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hendrikmm » 13 Mai 2017, 23:26

Uksepiiraja vahetuseks on jah vaja polster maha võtta. Kui sul on kodus T25 võti ja 13 padrunvõti olemas siis saad koduste vahenditega tehtud. Otsi kruvid katete alt üles ja õpetust pole väga vaja.

Kasutaja avatar
KristjanS80
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Nov 2016, 13:18

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KristjanS80 » 14 Mai 2017, 01:30

Okei, vaatasin ühest videost, et polstri taga on kohe plekk, mis omakorda kinnitatud neetidega. Kui see nii on, siis tuleks needid lahti puurida ja uuesti hiljem neetida. Aga teab keegi, kas ikka on Nii? Või saab selle ukse pleki kenasti eemaldada?
Osram eriseeria pirnid ja M-Tech Powertec pirnid oma autole küsi minult!
Foorumlasele hea hind!
:)

hendrikmm
Foorumi veteran
Postitusi: 612
Liitunud: 19 Mär 2013, 18:32

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas hendrikmm » 14 Mai 2017, 08:07

Seda plekki pole vaja ära võtta, see hoiab aknatõstukit paigas.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Siim » 14 Mai 2017, 16:24

Oled kindel, et piiraja häälitseb? Väga levinud nilbete helide allikas on üks või mõlemad uksehinged.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
KristjanS80
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 11 Nov 2016, 13:18

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KristjanS80 » 14 Mai 2017, 23:39

100% piiraja rõveda hääle põhjuseks. Kui "kuul" hakkab sealt august välja tulema käib kõva prõks. Üritan polstri ükspäev kätte saada ja vaadata, kas saan piiraja küljest ära ning uue ära tellida või vana parandada. YouTube video järgi vaadates oli seal polstri taga plekk täies ulatuses uksel ja see needitud. Kuid kaasfoorumlasel äkki ka õigus, et plekk ette ei jää. Eks tuleb üle vaadata oma silmaga.
Osram eriseeria pirnid ja M-Tech Powertec pirnid oma autole küsi minult!
Foorumlasele hea hind!
:)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist