Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 31 Dets 2016, 14:14

tommid kirjutas:jama selles et srs tuli ei põlenud süüte sisse keerates.vahetasin pirni ja nüüd see põleb kogu aeg.Vida ütleb et ei saa ühendust srs ajuga!Kust nüüd viga otsida?


VIDA ei pruugigi asjaga ühendust saada. Kasuta VOL-FCRi (Lohutuseks minu S70nega ei ole kah ükski vida veel ühendust saanud.)


SRSi aju ise on kässari kangi juures.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

tommid
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Veebr 2013, 19:11
Asukoht: Pärnu maakond,läti piiri ääres

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas tommid » 31 Dets 2016, 14:29

vin-i järgi on 2000a,passis 1999a...minu teada fcr ei tööta sellega,või ma eksin?
v70-1999a,disla

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 31 Dets 2016, 22:57

tommid kirjutas:vin-i järgi on 2000a,passis 1999a...minu teada fcr ei tööta sellega,või ma eksin?



Aasta oli eelmises postituses ju kirjutamatta. Poleks muidu pakkunud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas minukiri1 » 02 Jaan 2017, 09:01

Tanel kirjutas:
minukiri1 kirjutas:Tundub, et sul pe... lohku tõmmatud kui pirn oli armatuurist välja võetud siis võib arvata, et srs ajus see viga peitubki. Veel hullem varjant on muidugi see kui padjad lausa lahti käinud ja ilusti kokku tagasi topitud, et pealt ilus välja näeks.

Kui istme padi lahti käinud siis seda riiet või nahka kokku ei õmble.


Targad mehed mõtlevad kõik välja aga istme saab ka lihtsalt välja vahetada teise vastu kui kokku ei õnnestu õmmelda.
Loodame, et viga siiski kuskil mujal nt mõnes kehva ühendusega pistikus. Mul 98a mondeol peab iga paari kuu tagant juhi istme all olevad pistikud ülekäima, et airbagi tuli ei vilguks pidevalt. Aga see nende mondeote tüüp viga. Kas volvol ka kuskil mingi selline tüüpvea koht on ei tea.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kaupz » 04 Jaan 2017, 20:01

2.4 120kw D5 hõõgküünal näitab beru lehel 4.4v GE123 ja 11v GN045 variante !?? pikkused ja kõik muu sama.
http://fm.elcome.co.uk/FM_Beru/EN/PartSearch

bosch või Bremi kõlbaks ka?

4,5v või miski oli Patroli küünlal ka, tootja Denso, aga peale antakse ikka 12-14v.
sügisel ostsin auto ja küünlad kontrollimata, -3 käivitus garaazis, õhtul õues -8 ei läinud ja kõik 5 küünalt on läbi.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas nustu826 » 05 Jaan 2017, 14:05

V70 2,5 diisel - Käisin üle mitme päeva poes täna(edasi tagasi 14km) ja kilomeeter enne koju jõudmist enam sooja ei puhunud. Enne tuli ilusasti. Väljas temperatuur ka -12, seega sellise otsa peale ei peaks termostaat veel kindlasti lahti minema, kui praeguste ilmadega üldse ta seda teeb. Augustis kulus igaljuhul termostaadi lahti minekuks jämedalt 17km sõitu ja omajagu kohapeal tühikäigul töötamist.

Mootor oli katsudes leige, samal temperatuuril tundusid olevat nii radika ülemine lõdvik kui soojendusradiaatorisse minevad otsad... Tosoolitase oli normis.

Kas peaks kahtlustama esmajärjekorras termostaati, mis mingil põhjusel avanes maksimaalselt või siis hoopiski 3 aastat vana veepumpa...

Kasutaja avatar
Otomar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 23 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Otomar » 05 Jaan 2017, 18:23

Kui sul juba augusti kuus kulus mootori töötamperatuuri saavutamiseks nii pikk maa, miks sa siis termostaadi vahetusega talveni ootasid?

kalev400
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 28 Mär 2014, 23:32
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kalev400 » 05 Jaan 2017, 19:33

Huvitav-kinnise termostaadiga peaks ju auto soojenema kiiremini.
Imelik anomaalia-termostaat jääb lahti,tavaliselt ikka ei avane.
612 BFF- MÜÜDUD.

ahoi
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Juun 2015, 19:45

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ahoi » 05 Jaan 2017, 21:02

S40 tagumine parempoolne uks ei käi enam lukust lahti, ei kesklukust ega seest linki tõmmates. Mida see raisk saada tahab ?

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas nustu826 » 05 Jaan 2017, 21:14

Otomar kirjutas:
nustu826 kirjutas:V70 2,5 diisel - Käisin üle mitme päeva poes täna(edasi tagasi 14km) ja kilomeeter enne koju jõudmist enam sooja ei puhunud. Enne tuli ilusasti. Väljas temperatuur ka -12, seega sellise otsa peale ei peaks termostaat veel kindlasti lahti minema, kui praeguste ilmadega üldse ta seda teeb. Augustis kulus igaljuhul termostaadi lahti minekuks jämedalt 17km sõitu ja omajagu kohapeal tühikäigul töötamist.

Mootor oli katsudes leige, samal temperatuuril tundusid olevat nii radika ülemine lõdvik kui soojendusradiaatorisse minevad otsad... Tosoolitase oli normis.

Kas peaks kahtlustama esmajärjekorras termostaati, mis mingil põhjusel avanes maksimaalselt või siis hoopiski 3 aastat vana veepumpa...


Kui sul juba augusti kuus kulus mootori töötamperatuuri saavutamiseks nii pikk maa, miks sa siis termostaadi vahetusega talveni ootasid?



Vaata sa oled natuke asjast valesti aru saanud - Jämedalt 17km kulus selle hetkeni kui termostaat avanes ja lasi jahutusvedeliku suurest radikast läbi. Ilmselt on see asi seotud omavahel muidugi, et termostaat hakkab avanema mootori töötemperatuuril, aga kuni selle 17km läbimiseni oli termostaat kinni. Suvel sai remonti tehtud ja üheks osaks oli autol vee välja laskmine. Kui kõik oli koos ja jahutusvedelik sees, siis sõitsin ülevaatusele 7km. Selle ajaga ei olnud veel termostaat avanenud. Ülevaatus tehtud, sõitsin koju ja kontrollisin uuesti - ikka oli kinni. Radika alumine lõdvik oli külm.

Mootori temperatuur oli seieri järgi normis ja kapoti alune ei tundunud ka ülemäära tuline. Sõitsin veel paar kilomeetrit kõrgemate pööretega ja kontrollisin uuesti. Siis oli termostaat lahti.. Kui suvel 15+ soojakraadiga kulus niikaua aega, et termostaat avaneks siis praegu ei tohiks seda mingil juhul juhtuda...

Termostaat on hiljem vahetatud kui veepump.

Siin ma ei oskagi öelda, et mis nagu probleemiks sai. Soojaks läks hommikul ilusasti ja kojusõitu alustades puhus veel ilusasti sooja kah. Viimane nõks alla kilomeetri oli see, kus siis tundsin, et autos nagu hakkab jahedamaks minema. Eks tuleb järgmisel nädalal hakata asja süvenema. Kaasa läheb järgmisel nädalal puhkuselt tööle tagasi ja siis vabaneb ka garaaž kus Chrysler praegu sooja ruumi naudib viimased kolm nädalat...

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas nustu826 » 06 Jaan 2017, 17:12

Hing ei andnud ikkagi rahu ja hakkasin täna siis uuesti uurima. Peale sõidu ja muude katsetuste selgus, et paisupaagi peenikesed õhutusvoolikute toruotsad olid umbes.
Krt tegelikult teab kui kaua see õhukork seal süsteemis olla võis ja miks ta just nüüd arvas et satub soojendusradikasse. Võibolla juba sellest ajast mil tosooli sai vahetatud...
Võib muidugi juhtuda kah, et plokikaanetihend hakkab väsima, aga see on siiski loomkatsete tulemusel vähetõenäoline, kuna kui ummistunud torudega uuesti sooja sain ta puhuma, siis enam õhukorki ei tekkinud ja tuba püsis ilusasti soe erinevate pöörete ja koormustega ja ka tühikäigul jämedalt 30km. Siis sõitsin garaaži...

Praegu lasin 2mm puuriga augu läbi ja eks homne katse külma mootoriga näitab kas aitas, aga olen suht kindel et aitas. Kui ikka ringvoolu ei ole jääbki õhk süsteemi...

Ja praeguse -12 kraadiga sõitsin maha ~35km ja termostaat lahti ei olnud läinud veel...

Kasutaja avatar
Rootsikunnn
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 28 Veebr 2013, 12:42
Asukoht: Nuustaku
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Rootsikunnn » 06 Jaan 2017, 20:17

Ehk oskab keegi , nõu jagada. Täpsemalt ,siis Volvo V70 2005 d5 , eelsoojendus ahjuga mure, kui ahi käima lülitada , siis läheb ahju sees olev ventilaator ja veepump ilusti käima nii nagu peab , ka küünal töötab. Aga ainus oluline asi mis et tööta on kütte pump , millele ei tule toidet peale .Pump ise on töökorras. Sai tagaistmed üles võetud ja sealt pistik lahti võetud mis viib toite pumbani , ühendasin hetkeks + ja - külge ja tegi ilusti plõksu nii nagu peab. Peale seda panin ahju käima ,et näha kas istme alla tulevast pistikust tuleb vajalik 12V ,aga tester näitas ainult 0.03V kui ahi seisma jäi läks pinge 0V peale.Peale seda kontrollisin ahju külge mineva pistiku seisukorda ja lõpuks ahju enda aju pistiku seisukorda , aga kõik oli puhas ja klemmid olid oksiisid vabad.

Kas on veel mõni koht kus võib mõni oluline ühendus/pistik olla. Või on ,siis ahju aju küpse. :(

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 06 Jaan 2017, 20:23

Piilu aju sisse, pole eriti keeruline.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
Rootsikunnn
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 28 Veebr 2013, 12:42
Asukoht: Nuustaku
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Rootsikunnn » 07 Jaan 2017, 18:15

Rootsikunnn kirjutas:Ehk oskab keegi , nõu jagada. Täpsemalt ,siis Volvo V70 2005 d5 , eelsoojendus ahjuga mure, kui ahi käima lülitada , siis läheb ahju sees olev ventilaator ja veepump ilusti käima nii nagu peab , ka küünal töötab. Aga ainus oluline asi mis et tööta on kütte pump , millele ei tule toidet peale .Pump ise on töökorras. Sai tagaistmed üles võetud ja sealt pistik lahti võetud mis viib toite pumbani , ühendasin hetkeks + ja - külge ja tegi ilusti plõksu nii nagu peab. Peale seda panin ahju käima ,et näha kas istme alla tulevast pistikust tuleb vajalik 12V ,aga tester näitas ainult 0.03V kui ahi seisma jäi läks pinge 0V peale.Peale seda kontrollisin ahju külge mineva pistiku seisukorda ja lõpuks ahju enda aju pistiku seisukorda , aga kõik oli puhas ja klemmid olid oksiisid vabad.

Kas on veel mõni koht kus võib mõni oluline ühendus/pistik olla. Või on ,siis ahju aju küpse. :(


Hetkel ,siis ahi töötab :) vaatasin ka aju sisse seest nägi välja nagu uus.Peale seda sai kontrollitud ahju enda juhtmestikku ja kui mõõtsin takistust aju pistikust väljuva klemmi ja kütte pumbale toite viiva suure pistku vahel ,siis ei näidanud mingit takistus :( . Sai siis proovitud (6pin pistik) ajule tuleva +12V klemmi alt ühendust , otse ahjule mineva +12V klemmi peale ja pump tegi ilusti plõksu , mis tegi meele rõõmsamaks.Kuna sellisel juhul peab viga ahju juures olema. Peale seda panin siis ,ahju pistiku ja kere küljes oleva pistiku omavahel kinni ja ühendasin aju pistiku +12V toite sisendi
kütte pumba +12V väljundiga kokku ja ime kombel tegi pump taas plõksu.Kuigi varem taksitust mõõtes näitas 0. Lõpuks panin ahjule aju külge ja panin käima ja pump hakkaski plõksuma ja ahi läks ja jäigi tööle. Ühesõnaga ,aitas vist juhtmestiku liigutamine/painutamine.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kaupz » 14 Jaan 2017, 17:09

bjorn kirjutas:
Pahh kirjutas:Vida 2014D Sai uus arvuti ostetud, kus win 8 peal... ennemalt jooksutasin vidat win 7 peal
kas win 10-ga töötab vida 2014D jube segane on see asi kuidagi....

Win10 niisama kindlasti ei tööta. Minu soovitus teha virtuaalmasin Win7 peale ilma mingite lisadeta, ainult selle jaoks kasutusel VMWare playeriga ning selle kaudu kasutada. USB ühendusega Dice saad ilusasti oma põhiarvutist suuna virtuaalmasina külge.
ma sain 2014D Vida tööle win10pro64bit http://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?p=308870#p308870
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist