Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 22 Jaan 2016, 23:24

Mis mootor tegi,kui 5 ja 6 lahti lasid.?
Kui midagi ei muutunud, siis viga 2 pihustis.
Lase stendida, pane tagasi ja jälgi mis toimub.
745 GL ´91; LR90 ´87.

zajets86
Foorumlane
Postitusi: 74
Liitunud: 09 Dets 2013, 22:26
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas zajets86 » 24 Jaan 2016, 15:42

Hakkas samamoodi rappuma.
Vahetasin nüüd teise silindri pihusti ära. Enam ei toimu sellist lõhkumist mootoris.
Siin väike video, võrdlus see mis peal oli ja mille panin: https://www.youtube.com/watch?v=Eboz3pnnHSw

Aga nüüd on selline klapi klõbin mootoril ja teine silinder ikka ei tööta. :(
Kas on võimalik, et see kusev pihusti midagi seal silindris p.... keeras.
Volvo 940 2.4td 94.a
Zaz 968m 1.3 86.a
Toyota Liteace 1.3 81.a
zajets86@gmail.com

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ants » 24 Jaan 2016, 17:01

Enne kui lahkama hakata, tuleks veel kompressioonid ära mõõta.
Äkki on II silindri klappide või kolviga midagi juhtunud.
Klapi klõbinana võib kosta ka vigane kolvisõrm.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Jaavei
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 20 Juul 2015, 09:12

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Jaavei » 27 Jaan 2016, 08:19

Tere, eile hakkasin 2007a XC70 parkima ning jäin veidi suurema lume sisse, kuna auto neliveoline, siis otsutasin läbi sumada sellest. Aga protsessi käigus tuli ette kolmnurkne hoiatusmärk, libisemise mark ning DSTC antispin off, samuti ütleb message all: antiskid rich. assistenza, kuna auto itaalia keelne. Kas keegi oskab öelda, mis värk nende message'tega on ning kuidas DSTC tagasi peale saada. Netist leidnud ainult videod kuidas maha võtta DSTC.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 27 Jaan 2016, 08:37

Neliveoga võib olla probleeme. Arvuti külge ja siis välja selgitada, mis on edasised tegevused.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Jaavei
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 20 Juul 2015, 09:12

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Jaavei » 27 Jaan 2016, 08:55

Selge, aga kas kellelegi on olnud sarnast kogemust ning oskab anda veidi nõu, kuidas käituda?

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Siim » 27 Jaan 2016, 08:57

Vaata eelmist posti uuesti.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Raits754
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 19 Aug 2011, 16:29

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Raits754 » 29 Jaan 2016, 21:18

Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Siim » 29 Jaan 2016, 22:09

Ei saa.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas allan » 30 Jaan 2016, 01:14

Tavavedrustuse puhul ei kehti, aga Heico (Eibach) vedru, millel on üks keerd vähemaks lõigatud, kaotab pingsuse enne kui Bilstein B8 amordil mutter otsast tuleb.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Martti_V
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 21 Dets 2014, 17:31

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Martti_V » 31 Jaan 2016, 11:24

Tere, ehk keegi oskab natuke informeerida? Videos probleem- käigukang loksub kahele poole nagu lambajalg- see väike puks sealt läbi. Aga kuidas remont välja näeb? Saab selle puksi sealt ära vahetada või peab selle metallist jubina uue ostma, kus see puks sees?
Video:
https://vimeo.com/153657666
Ja ehk keegi oskab detaili täpset nimetust ka öelda? :)

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Klamber » 31 Jaan 2016, 14:15

Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..


Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtud 8) Ja spordvedrudega on veel lihtsam nagu allan kirjutas..

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 31 Jaan 2016, 16:38

Klamber kirjutas:
Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..


Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtud 8) Ja spordvedrudega on veel lihtsam nagu allan kirjutas..


Nii saab jah kuigi rihmad peavad head olema. Sest kui üks peaks katki minema siis jama rohkem kui asi väärt.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Klamber » 31 Jaan 2016, 18:44

Seda muidugi, ma ei tea, mis rihm see olla võiks, püksirihm? Korralik rihm sinna väga ei mahu, pluss annab järgi ka. Aga see paari mm paksune plekklint on tugev piisavalt ja ei veni.

Raits754
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 19 Aug 2011, 16:29

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Raits754 » 31 Jaan 2016, 22:20

Leho kirjutas:
Klamber kirjutas:
Raits754 kirjutas:Nõksa rumal küsimus ehk - kas amordipatja saab vahetada ilma vedrut kokku pressimata? Püstak tuleb alt lihtsalt aga sealt edasi on natuke hägune..


Saab ikka, tõmbad vedru vitsadega kinni auto all veel. Pärast kui pinge maha lased hoiavad vitsad vedru koos. Ise kasutan ehituse motaazilinti, mis ikka selle paarsada kilo vedru jõudu kinni jaksab hoida. 2tk vedru külgedele. Eluaeg nii tehtud 8) Ja spordvedrudega on veel lihtsam nagu allan kirjutas..


Nii saab jah kuigi rihmad peavad head olema. Sest kui üks peaks katki minema siis jama rohkem kui asi väärt.


Tänud info eest! Õnneks saan tuttava käest laenuks vedrutangid vms, ei pea hakkama neid eraldi soetama hakkama.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist