Volvo V70 III gen. Ostmine
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Volvo V70 III gen. Ostmine
Tere!
Plaanis autot vahetama hakata ja see auto tundub omadustelt sobivat. Enne ostmist muidugi ostueelne kontroll aga eeltööd ei ole kunagi liiga palju.
Kindlasti PEAB olema diisel ja VÕIKS olla automaat. Kas automaat on töökindel või võimalusel võtta manual ?
Erinevad mootorid ? Võimsuse poolest sobiks mulle ka 2,0 100kw aga pole vist kõige parem valik nagu olen aru saanud ? Mis mootor on end heast küljest näidanud 120, 136 või 154 kw ?
Kas on facelifti eelsetel ka niiöelda lastevigu ja võimalusel osta facelift mudel, või ei ole algusaastate V70 probleemirikkamad ?
Kuna ost võiks 10 000 eur piiresse jääda siis on otsimisel üsna suured piirangud. Või tasuks selle raha eest muud marki/mudelit vaadata ?
Kes ise sama autot omavad võiksid kütusekulu ka ära mainida. Kuna nädalane läbisõit jääb keskeltläbi 1000km kanti siis see on minujaoks oluline.
Tänud igasuguse info eest.
Plaanis autot vahetama hakata ja see auto tundub omadustelt sobivat. Enne ostmist muidugi ostueelne kontroll aga eeltööd ei ole kunagi liiga palju.
Kindlasti PEAB olema diisel ja VÕIKS olla automaat. Kas automaat on töökindel või võimalusel võtta manual ?
Erinevad mootorid ? Võimsuse poolest sobiks mulle ka 2,0 100kw aga pole vist kõige parem valik nagu olen aru saanud ? Mis mootor on end heast küljest näidanud 120, 136 või 154 kw ?
Kas on facelifti eelsetel ka niiöelda lastevigu ja võimalusel osta facelift mudel, või ei ole algusaastate V70 probleemirikkamad ?
Kuna ost võiks 10 000 eur piiresse jääda siis on otsimisel üsna suured piirangud. Või tasuks selle raha eest muud marki/mudelit vaadata ?
Kes ise sama autot omavad võiksid kütusekulu ka ära mainida. Kuna nädalane läbisõit jääb keskeltläbi 1000km kanti siis see on minujaoks oluline.
Tänud igasuguse info eest.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
nii suure läbisõidu juures valiks ise 2,0 manuaali või siis d3 diisli ,kuigi see on juba veits kallim.seda 2,0 diislit pole küll mõtet karta.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Äkki keegi jagaks veel infot auto kohta.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Mina jätsin p6hjusm6tteliselt PSA mootorid valikust välja, pealegi 5-silindrilise hääl on hulka meeldivam.
Kulu on mul maanteel 5-6 vahel ning linnas 8-9 (hetkel veel all lamellid, 120kw ja tomaatkast).
Kulu on mul maanteel 5-6 vahel ning linnas 8-9 (hetkel veel all lamellid, 120kw ja tomaatkast).
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Kuna see tulevane auto on siiski igapäevane tarbeese siis hääl või see kui suur velg alla mahub ei paku eriti pinget. Peaasi, et seest enam vähem vaikne oleks. Pigem mingisugused jooksvad kulud või murekohad. Paar päeva tagasi tõstsin II gen V70 üles ja ütleks, et mõne teise autoga on tagasild keerulise ehitusega. Hoobasid ja pukse mida vahetada on rohkem. Iseasi kui tihti neid muidugi vahetama peab, kuid mõnikord peitub lihtsuses võlu.Mõnikord osatakse mõne näiliselt odava asja eest korralikku hinda küsida.
Oleks väga oodatud kui keegi omanikest kirjutab kaua omanud on ja kui suured kulud on näiteks aasta peale ning mis selle ajaga vahetatud on.
Reaalse kütusekulu sain vähemalt teada. Tänud selle eest
Oleks väga oodatud kui keegi omanikest kirjutab kaua omanud on ja kui suured kulud on näiteks aasta peale ning mis selle ajaga vahetatud on.
Reaalse kütusekulu sain vähemalt teada. Tänud selle eest
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
veermik ja elektroonika on sama, mis sama aja Mondeol. Hinnavahet ei ole - sama odav kui Mondeo, või fordimehe jaoks sama kallis, kui Volvo.
Ise käisin siin Volvo mootoriga Mondeot katsumas, mis Tartus müügis, aga tundus, et hädasid on masinal küljes, sellest ka kaua müügis olek.
Isiklikult meeldib Volvo salong rohkem, aga VOlvol pole enam mehaanilist seisupidurit, mis Mondeol veel alles..
R5 mootori häält ei asenda miski (okei, V8 asendab... ).
R6 mootorid ei pidanud ka midagi hullu olema, soome sõpradel on mõlemal 3.2R6'd, kumbki juba pea veerand milkut läbi sõitnud uuest peast... Ei kurda kumbki. Jah, tagasillas on multilink, mis on ka teisel põlvkonnal juba. Aga ütleme nii - et puks on osta odavam ja vahetamine kindlasti ka soodsam, kui ostad terve kaika ja viskad viie minutiga alla.
PSA mootorid jäta heaga kõrvale, 2.5T oleks V70 ninas päris õige valik, uuemad D5'd on ka nerfitud ja DPF seal küljes ei tee elu kergemaks. Kui aga pidevalt maanteesõit, siis väga vahet polegi, maanteel suudab see kubemefilter end tühjendada ka, mis linnas sisse on ladestunud. Küll aga on pihustiprobleem uuematel D5'tel, põhjusi ei oska keegi nimetada, eks meie "supermegaultra hea" kallis kütus mängib suurt rolli. Ja kütuselisandeid nad eriti ei salli. Ise vaataksin bensukat juba selle mõttega, et enamik probleeme langeb ära, mis diisliga võib tekkida. Vana D5 ja TDI on üleprahi kestvusega.... Ise omanud siiski ei ole, aga remontinud küll ja eks ühtteist tüüpilist jääb ikka meelde - eriti siis toitesüsteem ja DPF. Muus osas nagu normaalne auto ikka. Mondeol on lati kulumise probleem, Volvol pole veel mina ühtegi vahetanud (3. gen siis ikka jutuks).
Ise käisin siin Volvo mootoriga Mondeot katsumas, mis Tartus müügis, aga tundus, et hädasid on masinal küljes, sellest ka kaua müügis olek.
Isiklikult meeldib Volvo salong rohkem, aga VOlvol pole enam mehaanilist seisupidurit, mis Mondeol veel alles..
R5 mootori häält ei asenda miski (okei, V8 asendab... ).
R6 mootorid ei pidanud ka midagi hullu olema, soome sõpradel on mõlemal 3.2R6'd, kumbki juba pea veerand milkut läbi sõitnud uuest peast... Ei kurda kumbki. Jah, tagasillas on multilink, mis on ka teisel põlvkonnal juba. Aga ütleme nii - et puks on osta odavam ja vahetamine kindlasti ka soodsam, kui ostad terve kaika ja viskad viie minutiga alla.
PSA mootorid jäta heaga kõrvale, 2.5T oleks V70 ninas päris õige valik, uuemad D5'd on ka nerfitud ja DPF seal küljes ei tee elu kergemaks. Kui aga pidevalt maanteesõit, siis väga vahet polegi, maanteel suudab see kubemefilter end tühjendada ka, mis linnas sisse on ladestunud. Küll aga on pihustiprobleem uuematel D5'tel, põhjusi ei oska keegi nimetada, eks meie "supermegaultra hea" kallis kütus mängib suurt rolli. Ja kütuselisandeid nad eriti ei salli. Ise vaataksin bensukat juba selle mõttega, et enamik probleeme langeb ära, mis diisliga võib tekkida. Vana D5 ja TDI on üleprahi kestvusega.... Ise omanud siiski ei ole, aga remontinud küll ja eks ühtteist tüüpilist jääb ikka meelde - eriti siis toitesüsteem ja DPF. Muus osas nagu normaalne auto ikka. Mondeol on lati kulumise probleem, Volvol pole veel mina ühtegi vahetanud (3. gen siis ikka jutuks).
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Mis probleemid siis nende uutemate D5 pihustitega on? Ise oman 2010a XC70 D5 151kw. Omanud teist juba 3a ostsin oli kellal 144000 hetkel 196000km. Mure koht on neil termostaat mis maksab hinge hinda ja tehas on juba parandatud versiooni vällja lasknud. DPF-iga pole üldse probleeme olnud, vahest tuleb lihtsalt tiba rohkem tallata. Teine murekoht on rihmaliin, kui pingutit ja soonrihma õigel ajal ei vaheta siis on oht , et see puruneb ja lendab hammasrihma vahele ja siis on PALJU ÕNNE. Kliimapump on ka asi mida kontrollida. Muidu vahtea õli, kalla ja talla. 151kw liigutab XC kere väga hästi ei kurda ja küttekulu jääb sinna 7,5-8,0 L-100/km vahele, keskmine kulu siis. Ah jaa... DPF-i rõhu-andurid said ka mul vahetatud.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Kui leiad omale sobiva D3 100 kw variandi, siis soovitaks ka seda kaaluda. Pole põhjust välja jätta. Pigemini asi selles, et oma eelarvega sa head varianti ei leia. Minu isiklik arvamus on, et suurest läbisõidust olulisem, on lasta auto pädevas kohas ostueelselt kontrollida. Selle eelarvega on läbisõit suur igal juhul.
Minul on uuem mootor 158 kw, ainult linnas sõites 8,5 - 9 ja maanteel 5,5 kanti.
Minul on uuem mootor 158 kw, ainult linnas sõites 8,5 - 9 ja maanteel 5,5 kanti.
VOLVO V70, MY 2012
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
huvitav miks neid psa mootoreid siin kirutakse.
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Proovi ära ja hakkad ka kiruma. Vähemalt seda, mis Volvole pandud on.
Teemaalgatajale:
Vali oma sõitude järgi. Kui vähemalt ca pooled sõidud maanteel on, siis tasub juba diisel ära. Kui rohkem ikka linnas, siis osta bensukas. Diislitest mõistlikud valikud D5 ja 2.4D. Bensukatest on tavaline 2.5T minu jaoks kõige mõttetum valik, kuna tarbib kütust sama palju nagu teised, aga edasi ei liigu
Seega soovitan võtta võimsama.
Teemaalgatajale:
Vali oma sõitude järgi. Kui vähemalt ca pooled sõidud maanteel on, siis tasub juba diisel ära. Kui rohkem ikka linnas, siis osta bensukas. Diislitest mõistlikud valikud D5 ja 2.4D. Bensukatest on tavaline 2.5T minu jaoks kõige mõttetum valik, kuna tarbib kütust sama palju nagu teised, aga edasi ei liigu
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Mina pole veel kohanud V70nel mootorit, millega sõita ei kannata, olgu siis bens või diisel. Muidugi pean ka juurde mainima, et minu sõidustiil on rohkem vanaisale omane - no täiesti rahulik kulgemine ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Vali ikka terviklahendust, tulgu siis mootor mis tuleb.( eeldades, et diisel vs bens valiku oled juba teinud).
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Vali ikka terviklahendust, tulgu siis mootor mis tuleb.( eeldades, et diisel vs bens valiku oled juba teinud).
VOLVO V70, MY 2012
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Ma omadest kogemustest 2.0D V70l ei salga, küll aga on halb valik sellel 1.6D Jah, jamasid esineb ka D4204T´dega, samuti nagu D5tega. Ma robustseid ümardusi ei tee ning ütlen, et 100kw´se kütusekulu oli madalam kud D3/D5tel. Antud eelarve puhul peaks päris skeptiliselt suhtuma läbisõitu, võimalusel võrdlema Euroopa saitide läbisõitusid/hindu ja tegema omad järeldused. Dogmadesse liigselt laskuda ei tasuks.
855 T-5R x XC90 '12
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Probleemid pihustite ja turbodega peaks selles osas piisavalt veenma, lisaks võid kasvõi IA-st küsida, mis nad nendest mootoristest arvavad. Kui see ikka ei veena, siis palun väga, minu poolest võite osta neid mootoreid, aga pärast olete ise jama otsas.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
Ja D5´tel turbode ja pihustitega "jama otsas" pole? Kui ma paneksin saadud varuosapäringud suhtarvu PSA/D5 kohta, leian ma kindlasti samadel tootmisaastatel rohkem küsitud mootoreid/pihusteid/turbosid D5´te, kui PSAde kohta. Eestlastel lihtsalt on suurem D5 lembus, et üks kuld/teine muld, ja see argumentidena ei päde, miks välistada antud eelarves väljatoodud mootor vaid omab pigem isiklikku poolehoidu.
855 T-5R x XC90 '12
Re: Volvo V70 III gen. Ostmine
D5 pihustite ja turbode jamad on pigem erandid kui reeglid ja need on ka tingitud meeletult suurtest läbisõitudest(400-500k, mida ilmselt nii mõnigi D5 Eestis on reaalsel läbi sõitnud). PSA puhul, aga pigem reegel, kui erand
D5 ja 2.4d puhul võime rääkida "tüüpvigade" all näiteks swirl klappidest, DPF rõhuandur(samas ka PSA-l see jama), kohati hüdrotõukurid(ka pigem suurematel läbisõitudel), rihma purunemine(saab vältida korraliku hooldusega), väntvõlli otsa simmer.
Räägin seda omast kogemusest. PSA mootoritega on perest 1 näide ja tutvusringkonnast mitu näidet nende jamadest. D5 olen ise omanud mitut, peres on hetkelgi 2tk ja tutvusringkonnas veel rohkem. Kui võtta probleemsete mootorite suhtarv konkreetse mootoriga autode arvust tutvusringkonnas, siis PSA mootoriga autodel on pea igalühel suuremad probleemid, D5 puhul üksikutel.
Kordan oma soovitust IA-st küsida, et mis nad nende mootorite kohta ütlevad.
D5 ja 2.4d puhul võime rääkida "tüüpvigade" all näiteks swirl klappidest, DPF rõhuandur(samas ka PSA-l see jama), kohati hüdrotõukurid(ka pigem suurematel läbisõitudel), rihma purunemine(saab vältida korraliku hooldusega), väntvõlli otsa simmer.
Räägin seda omast kogemusest. PSA mootoritega on perest 1 näide ja tutvusringkonnast mitu näidet nende jamadest. D5 olen ise omanud mitut, peres on hetkelgi 2tk ja tutvusringkonnas veel rohkem. Kui võtta probleemsete mootorite suhtarv konkreetse mootoriga autode arvust tutvusringkonnas, siis PSA mootoriga autodel on pea igalühel suuremad probleemid, D5 puhul üksikutel.
Kordan oma soovitust IA-st küsida, et mis nad nende mootorite kohta ütlevad.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist