Tere,
On plaan osta 2004-2005 aasta v50 2.0 või 2,5 diiselmootoriga, Hetkel väljavalinud neli varianti. Äkki keegi oskab öelda hea silma ja asjatundja pilguga nende autode kohta miskit? Plaan neid autosid vaatama minna.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 3ea6ac4ee4
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 0545e56bd4
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 016558e2de
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... cbf2f1d9a4
Oleksin igasuguse info eest väga tänulik!
Sooviks abi V50 ostmisel
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
esmajoones- miks keegi neid üldse müüki paneb - ilmselt tahmafilter tuksis või tuksi minemas.
2.0 on etem veidi, kui 1.6, aga Citroeni mootor seegi ja kui mootori peal kleebis sõnaga Siemens, siis on enam kui kindel, et muresid hakkab tulema.
Hoolduste tegemine on suht iisi ka kodustes tingimustes, pead leidma ainult koha, kus servist saab nullida. Ehituselt üsna lihtne auto.
Hammasrihma välp soovitavalt on 90 000km. paaril autol on LS selline, et kas on vaja teha või on alles tehtud.. alati on ka variant, et on üle lastud.
pihusti otsaseibid kuluvad, pihustite pealevoolu toru stuts ei ole enam tihe tihtipeale.. EGRi vead on tüüpilised. EGRi klapp maksab 650€.
ei ole ka harv juhus, kui turbo labad käivad korpusesse juba 170 000km juures. Selleks on vaja mootor soojaks sõita ja paar korda tallata pedaali üle 4000 rpmi. kuskil 4000 peal, kui lahti lastes kõriseb, on turbo otsas. peukkarite peal on turbod läinud juba isegi enne esimest hammasrihmavahetust. ja kõiges on süüdi ummistuv DPF.
muu tehnika nii väga ei loegi, kui see, et kas DPF veel elus on ja kas lisaaine paak on täidetud + soft upgrade.
2.0 on etem veidi, kui 1.6, aga Citroeni mootor seegi ja kui mootori peal kleebis sõnaga Siemens, siis on enam kui kindel, et muresid hakkab tulema.
Hoolduste tegemine on suht iisi ka kodustes tingimustes, pead leidma ainult koha, kus servist saab nullida. Ehituselt üsna lihtne auto.
Hammasrihma välp soovitavalt on 90 000km. paaril autol on LS selline, et kas on vaja teha või on alles tehtud.. alati on ka variant, et on üle lastud.
pihusti otsaseibid kuluvad, pihustite pealevoolu toru stuts ei ole enam tihe tihtipeale.. EGRi vead on tüüpilised. EGRi klapp maksab 650€.
ei ole ka harv juhus, kui turbo labad käivad korpusesse juba 170 000km juures. Selleks on vaja mootor soojaks sõita ja paar korda tallata pedaali üle 4000 rpmi. kuskil 4000 peal, kui lahti lastes kõriseb, on turbo otsas. peukkarite peal on turbod läinud juba isegi enne esimest hammasrihmavahetust. ja kõiges on süüdi ummistuv DPF.
muu tehnika nii väga ei loegi, kui see, et kas DPF veel elus on ja kas lisaaine paak on täidetud + soft upgrade.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
Mario_L kirjutas:esmajoones- miks keegi neid üldse müüki paneb - ilmselt tahmafilter tuksis või tuksi minemas.
2.0 on etem veidi, kui 1.6, aga Citroeni mootor seegi ja kui mootori peal kleebis sõnaga Siemens, siis on enam kui kindel, et muresid hakkab tulema.
Hoolduste tegemine on suht iisi ka kodustes tingimustes, pead leidma ainult koha, kus servist saab nullida. Ehituselt üsna lihtne auto.
Hammasrihma välp soovitavalt on 90 000km. paaril autol on LS selline, et kas on vaja teha või on alles tehtud.. alati on ka variant, et on üle lastud.
pihusti otsaseibid kuluvad, pihustite pealevoolu toru stuts ei ole enam tihe tihtipeale.. EGRi vead on tüüpilised. EGRi klapp maksab 650€.
ei ole ka harv juhus, kui turbo labad käivad korpusesse juba 170 000km juures. Selleks on vaja mootor soojaks sõita ja paar korda tallata pedaali üle 4000 rpmi. kuskil 4000 peal, kui lahti lastes kõriseb, on turbo otsas. peukkarite peal on turbod läinud juba isegi enne esimest hammasrihmavahetust. ja kõiges on süüdi ummistuv DPF.
muu tehnika nii väga ei loegi, kui see, et kas DPF veel elus on ja kas lisaaine paak on täidetud + soft upgrade.
hästi paned,muidugi kõigil müügis olevatel autodel on tahmafilter tuksis või läheb kohe.
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
muidugi panen hästi, mulle te neid pärast kokku veate ju DPFi vigadega...
ja võin julgelt öelda, 80% autodest on "aa just ostsin, ei tea veel, mis viga". Selle jama pärast nad ära müüaksegi, et mitte ise pappi alla panna. enne, kui sellise hiilgava postituse tegid, oleksid võinud tagamaid mõelda. keegi ei ütlegi, et kõik otsakorral on, aga kesse sul töötavat asja ära müüb siis, kui need autod nüüd niiiiiiiii ülihead on?
ja võin julgelt öelda, 80% autodest on "aa just ostsin, ei tea veel, mis viga". Selle jama pärast nad ära müüaksegi, et mitte ise pappi alla panna. enne, kui sellise hiilgava postituse tegid, oleksid võinud tagamaid mõelda. keegi ei ütlegi, et kõik otsakorral on, aga kesse sul töötavat asja ära müüb siis, kui need autod nüüd niiiiiiiii ülihead on?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
Kuhu "sulle" neid kokku veetakse? Independent V50 workshop või?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
ma ei spetsialiseeru ainult V50'le.. Autoekspert kui täpsem olla.. aga mõni nädal on mingi 3-4 v50 jutti, mis äsja tulnud Info-Autost lisaainet täitmast ja uue softiga.. ja siis esindus laiab käsi, et nemad oskavad vaid DPFi vahetada, aga põletamisega peavad ikka minusugused sepad hakkama saama. pole aind volvo märgiga auto viga.. Ford (sama mootor), pesoo, sitröön, mini, BMW (ikka sama mootor). ka bemmi suured R6 diislid on probleemsed ja toyotad lausa süttivad (eelmise aasta statistika - 2 autot põles maha sõidu pealt).
Minge jah, ostke see PSA õnnetu diisel.. maru öko võib olla, aga rahakotist võtab rohkem raha ära, kui sa kütusega säästa jõuad.. kui üldse säästad. ma ei tea, kust see arusaam inimestel tuleb, et linnaautoks peab ostma just diisli ja kindlasti prantsuse diisliga. lühikesed otsad ära tapavadki.
ühel V50 põletasin nädala alguses filtri ära. okei, oli korras. reedel tuli tagasi - jälle jõuetu ja kellaplokk värviline. ja jälle oli rõhkude vahe üle 40mbar, ehk sisuliselt õhk ei liigu juba. Ja siis avastasime, et turbo käib korpusesse, õli lekib ja see ära ummistabki. Oli ka alles ostetud auto ja omanik oli kuulnud, et võiks läbi pesta ja siis selline tore 1000eurone avastus.
Keegi ei müü elusees korras autot ära. Väike mõte, või mis?
Minge jah, ostke see PSA õnnetu diisel.. maru öko võib olla, aga rahakotist võtab rohkem raha ära, kui sa kütusega säästa jõuad.. kui üldse säästad. ma ei tea, kust see arusaam inimestel tuleb, et linnaautoks peab ostma just diisli ja kindlasti prantsuse diisliga. lühikesed otsad ära tapavadki.
ühel V50 põletasin nädala alguses filtri ära. okei, oli korras. reedel tuli tagasi - jälle jõuetu ja kellaplokk värviline. ja jälle oli rõhkude vahe üle 40mbar, ehk sisuliselt õhk ei liigu juba. Ja siis avastasime, et turbo käib korpusesse, õli lekib ja see ära ummistabki. Oli ka alles ostetud auto ja omanik oli kuulnud, et võiks läbi pesta ja siis selline tore 1000eurone avastus.
Keegi ei müü elusees korras autot ära. Väike mõte, või mis?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
Mario! Väga hea asjalik inff. Kiitus.
Diisel on mõeldud maanteele. Ise näiteks ainutl maanteed sõidangi. Linnas saab trammi ja bussiga hakkama.
Diisel on mõeldud maanteele. Ise näiteks ainutl maanteed sõidangi. Linnas saab trammi ja bussiga hakkama.
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
Mis universaalset kompjuutrit kasutate, et ka peenemaid funktsioone saab aktiveerida?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
- Nicolas911
- Foorumlane
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Juul 2011, 22:31
Re: Sooviks abi V50 ostmisel
Kuna nüüd endal sama mõte peas, et tahaks mõnda V50 diislit soetada, siis küsin kokkuvõtlikult - Kas V50 2.0 100kW diisel on kasutatuna halb valik ja hilisemalt kallis üleval pidada?
Konkreetselt jäi silma see isend:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1701826
Tänud teadjatele!
Konkreetselt jäi silma see isend:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1701826
Tänud teadjatele!
S40-1998-2.0B-103kW
S80-2000-2.5tdi-103kW
850-1996-2.5tdi-103kW
V70-2007-2.4D-93kW
S80-2000-2.5tdi-103kW
850-1996-2.5tdi-103kW
V70-2007-2.4D-93kW
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist