850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

Igasugune abi auto ostu korral

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas SvenR » 19 Dets 2012, 10:19

Tere.

Kummast kohast toodut tasuks eelistada? Mis on tüüpilised asjad mida jälgida? Kuidas on kogemused omanikel varuosade kestvuse, hindade, b-osa kvaliteediga? Kuidas on kered? Millised on kohad mida kerel lisaks küljekarbi tagumisetele otstele rattakoopa poolt? Elektroonika töökindlus? Kas kütusekulu on ligilähedane lubatule(tundub lihtsalt imelik et sellel 154kw isendil on kütusekulu väikesm kui näiteks Audi B4 2,3 puhul)?

Ootaks just omanike kommentaare mitte kuskilt loetut!
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas taavi » 19 Dets 2012, 13:11

850 on 850. Vahet eriti pole, mis mootor on, varuosad on ikka samad. Oeleneb mis isendi otsa satud. Mina endal olen aastatega läbi käinud vist kõik tüüpvead, milleks siis nuka andur enamasti ning roolilatt (mis hetkel veel vahetatud veel pole) ja kaduv sünkro käigukastist. Sillaosasid saad ka vahetada, aga need ei ole õle mõistuse kallid (nii 100€ aastas ikka kulub sillajubinatele). Muus osas kalla ja talla. Bensiinikulu arvesse võttes ära seda autot osta. Talvel paneb ikka lakke. Minu auto kulud kütusele: http://www.spritmonitor.de/en/detail/473418.html
Järgmine paagitäis tuleb juba umbes 20-22 liitrit sajale, kui uskuda bensuseierit :D

ahjaa, b-osadest ära scantechi asju väga alla kruvi. Neid saad mitu korda vahetada (vahetasin kevadel siiamaani vahetamata amordipadjad scanni omade vastu, ja praeguseks need läbi, mõlemad). Sama seis oli tagasilla suure puskiga, millest üks lagunes paari kuuga, teine samas jäi pidama.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas SvenR » 19 Dets 2012, 13:37

No ega minu jalaga see kulu jah kindlasti nii madalaks ei jää kui lubatakse. Kunagise Mazda 626 103kw motoga arvestasin suviti ka linnas 15+/100km :mrgreen:
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas Iceman » 19 Dets 2012, 15:07

Mina eelistaksin Rootsist toodut. Isegi kui on taksot sõitnud vms, siis rootslane hooldab oma autosid väga korralikult. Samuti on Rootsis toimiv ls kontrolli süsteem, kus läbisõidu kerimine on illegaalne ja ülevaatuselt sellise tegevuse puhul läbi ei saa. Ehk Rootsist saad selle kulumisastmega masina, mille eest maksad.

Minu 945 on toodud Rootsist. Läbisõit 640 tuhat ja joristab edasi minna küll, 2,3 bensukas. Kõik Rootsi aegsed ülevaatuse ja hoolduse paberid on olemas.

Kasutaja avatar
SvenR
Foorumi veteran
Postitusi: 893
Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas SvenR » 19 Dets 2012, 15:53

Automaadist tasub vist isegi hea pakkumise korral eemale hoida? Fun kaob nagunii. Aga kuidas automaadi töökindlus on?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas JaanKaer » 19 Dets 2012, 16:31

Ärge pabistage nende automaatide kallal. Tegelikult on samuti töökindlad, kui neid hooldada. Vaheta õli ja kulgeb kenasti.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas Tanel » 19 Dets 2012, 16:48

JaanKaer kirjutas:Ärge pabistage nende automaatide kallal. Tegelikult on samuti töökindlad, kui neid hooldada. Vaheta õli ja kulgeb kenasti.

Julgen vaielda.
Vaheta õli ja hoia nagu (tõlkimatu rõve sõim) pilpapeal. Laguneb ta sul ikka ära kui ta seda tegema peab. Eriti T5 otsas.
Aisini kast neil on kui loterii kellel peab kellel mitte. Minul ei pidanud ja tean veel kellel ei pidanud kast vastu.
Tapab tõesti palju funi. Sellise mootori otsas must have käsitsi õli segaja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
rainz
Kreisi postitaja
Postitusi: 378
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:22
Asukoht: Tallinn/Mõigu
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas rainz » 19 Dets 2012, 17:12

JaanKaer kirjutas:Ärge pabistage nende automaatide kallal. Tegelikult on samuti töökindlad, kui neid hooldada. Vaheta õli ja kulgeb kenasti.

Täitsa nõus, olen omanud kolme automaat volvot, neist kahte 850 küll 125 kw ja viimane küll alles september soetatud v70 ja ei ole oma tallamisega küll suutnud ühtegi kasti peeti keerata. Tuleb hooldada ja tallata. Julgen soovitada
Rootsi Raud ja Heavy Metal
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas JaanKaer » 19 Dets 2012, 18:48

Noh hea küll... vahetad anduri-kaks... vahetad õli, võlli simmerid on mõlemal ühtemoodi kuluosad. Mis te nüüd porisete. Maitse asi, eks igaüks ise teab. Ma ei julge küll öelda, et see totaalne saast on. Kel linnas ohtralt sõite, sellele võibolla enam sobib.

Jürgen
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 29 Mär 2008, 22:46

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas Jürgen » 19 Dets 2012, 20:56

Rootsi puhul kahjuks probleem roostega, eriti murelikuks teeb, et põhjad pole kunagi kiita.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas ants » 19 Dets 2012, 21:04

Iceman kirjutas:Mina eelistaksin Rootsist toodut. Isegi kui on taksot sõitnud vms, siis rootslane hooldab oma autosid väga korralikult. Samuti on Rootsis toimiv ls kontrolli süsteem, kus läbisõidu kerimine on illegaalne ja ülevaatuselt sellise tegevuse puhul läbi ei saa. Ehk Rootsist saad selle kulumisastmega masina, mille eest maksad.

Minu 945 on toodud Rootsist. Läbisõit 640 tuhat ja joristab edasi minna küll, 2,3 bensukas. Kõik Rootsi aegsed ülevaatuse ja hoolduse paberid on olemas.


Mis asi see 955 on, tahan ka, aga muidu vaatan ka rootsi poole,
need põhjala varustuses ja paremini hooldatud.
Oma sõidustiili teades eelistan ka käsikasti, oskan
kahe jalaga kolme pedaaliga mängida :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas Iceman » 19 Dets 2012, 21:37

Jürgen kirjutas:Rootsi puhul kahjuks probleem roostega, eriti murelikuks teeb, et põhjad pole kunagi kiita.



Vaidleksin. Rooste on pigem selline Stockholmi ja suurlinnade teema (kus uhatakse soola maha). Põhja poolt toodud või väiksemast kohast masinad on suht ok. Minu 93 aasta 9 seeria masinale tekkis rooste alles peale 2st aastat Eestimaa soolades hullamist.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas Siim » 19 Dets 2012, 21:54

Oma S40-e ostsin aastaid tagasi Stockist, esimesed ja tagumised tiivaääred ning karbid puhta mädad, kuid põhi oli tip-top.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
rainz
Kreisi postitaja
Postitusi: 378
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:22
Asukoht: Tallinn/Mõigu
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas rainz » 19 Dets 2012, 22:12

S-40 täitsa vale võrdlus siin
Rootsi Raud ja Heavy Metal
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

Re: 850 T5 euroopast toodu ja skandinaaviast toodu.

PostitusPostitas JaanKaer » 19 Dets 2012, 22:13

+1 40 seeria mädanes juba peale esimest vihma igal laiuskraadil.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist