Punane ´97 V70 2.5tdi tallinnas 1150 eur
Postitatud: 04 Mai 2014, 22:19
http://www.auto24.ee/used/1733379
Sai käidud täna autot vaatamas, sõbrale, tööl käimiseks.
Kuulutuse järgi tundus olema selle raha eest enam-vähem auto, et mis see natuke kottis istmekate ja kahtlane käetugi ikka teevad. Natuke kortsus numbriplaadilt ka täielikku numbrit välja ei loe piltidelt, et vaadata, mis andmebaasid näitavad(248 AXA). Helistasime müüjale, kes eesti keelt ei rääkinud. Müüja naise kaudu sai siis lepitud kokku koht kus auto üle vaadata. Eemalt vaatasime, et ongi vist suht asjalik pill, et särab ilusti ja värki (pildilt näha ka värvivaha pudel tagaistmel). Kui kõrvale jõudsime, siis hakkas esmamulje vaikselt kustuma.
Kõigepealt hakkas kohe silma, et kapott teist värvi ja ühe tule kohalt nurgast kumab mingi tume laik läbi.
Pildilt sai ka algul vaadatud, et nagu oleks värvivahe, kuid esitiiva ülemine osa ka sama tooni, et äkki valgus pildil petab ära.
Juhiuks vahetab poolepealt värvi, esimene pool uksest matt, tagumine pool läikiv.
Esiklaasis mõrad sees, mitte küll juhipoolel, kuid mitu tükki ja paar mõra polnud veel lõpuni jooksnud, küll nad juhipoole ka veel jõuavad.
Nagu ikka, toksitakse varbaga rehvi kah, siis seda ei julgenud tegema hakata, kuna rehvid arvatavasti ei peaks vastu. Nägid välja, nagu oleks paar talve tühjalt auto all seisnud, küljed olid korralikke pragusid täis.
Esi- ja tagastange oleks nagu pintsliga värvitud ning vana kobrutav värv paistab alt läbi. Esistange alumine osa täiesti tühi, ühtegi võre ega udukat pole.
Paremal tagakoopa ja ukse alumine nurk värvi alt punnitab.
Tagatule ja stange vahelise pleki ja tagatiiva vahel haigutas sentimeetrine pilu ja kongis puudusid osad plastikud ning need mis olemas olid, olid määrdunud, nagu ukse polstridki. Samuti oli ka esimene stange ühele poole nihkes. Selle peale tekkis väike kahtlus ja sai küsitud kas on avariiline, mille peale öeldi, et nu on väike avarii. Sai siis dokumentidelt VIN kood toksitud telefoni, mille peale sõber hakkas naerma. Esiteks oli korduvaid ülevaatusi vaata et rohkemgi, kui läbitud ülevaatusi. Ja siis kõige parem osa: registreeritud avariide nimekiri. Kokku ei lugenud, aga arvan, et ei liialda kui ütlen, et neid oli vähemalt 8, milledest ainult üks oli teise poole põhjustatud. See selgitas ka kohe põleva SRS tule.
Autot õõtsutades vasak esimene nurk jäi suht pikalt kiikuma, amort vist ei toimi enam, ja sama koopa logard ka puudu. Parempoolne tagumine logard oli servast lahti ja pikad ehituskruvid rippusid stangeservast.
Edasi juba puhtast huvist sai lastud auto käima ka panna. Mootor nagu töötas normaalselt, rihm jooksis ilusti, pinguti ei hüpanud, tagant ei tossanud. Genekas aga oli kenasti õline, ilmselt roolivõimu õlipotsiku tihend lekib.
Küsimuse peale, kas kliima toimib, sain jaatava vastuse. Panin siis ON peale kliima ja 18 kraadi. Omanik pani käe õhuaugu ette ja ütles, et tuleb külma; tuligi, siukest õue temperatuuril külma ning kapoti alt jälgides umbes 3 minuti jooksul ei liikunud pumba siduriosa millimeetritki rihmarattaga kaasa.
Mis seal ikka, sai mindud väikesele ringile. Tanklast välja keerates tundus rool kuidagi raske ning peale manöövrit rooli sirgeks keerates selgus, et kui rool on otse, siis rattad ei ole ja vastupidi. Ehk siis rool oli vasakule umbes 30 kraadi viltu. Kiirendust nagu oli teise käiguga, kuid tahavaatepeeglist kadus hetkeks nähtavus, korraliku londi viskas ikka välja.
Foori taga tühikäigul oli tunda mingit vibra või ebaühtlust, pidi olema mootoripadi.
Sõitsime tanklasse tagasi ja jätsime selle auto sinnapaika. Hiljem sai veel vaadatud, et ka kindlustus puudus antud autol, mida ei saa aga omanikule pahaks panna, kuna kindlustusmakse on arvatavasti üüratult suur.
Kahju ainult, et sellised autod liikluses osalevad.
Sai käidud täna autot vaatamas, sõbrale, tööl käimiseks.
Kuulutuse järgi tundus olema selle raha eest enam-vähem auto, et mis see natuke kottis istmekate ja kahtlane käetugi ikka teevad. Natuke kortsus numbriplaadilt ka täielikku numbrit välja ei loe piltidelt, et vaadata, mis andmebaasid näitavad(248 AXA). Helistasime müüjale, kes eesti keelt ei rääkinud. Müüja naise kaudu sai siis lepitud kokku koht kus auto üle vaadata. Eemalt vaatasime, et ongi vist suht asjalik pill, et särab ilusti ja värki (pildilt näha ka värvivaha pudel tagaistmel). Kui kõrvale jõudsime, siis hakkas esmamulje vaikselt kustuma.
Kõigepealt hakkas kohe silma, et kapott teist värvi ja ühe tule kohalt nurgast kumab mingi tume laik läbi.
Pildilt sai ka algul vaadatud, et nagu oleks värvivahe, kuid esitiiva ülemine osa ka sama tooni, et äkki valgus pildil petab ära.
Juhiuks vahetab poolepealt värvi, esimene pool uksest matt, tagumine pool läikiv.
Esiklaasis mõrad sees, mitte küll juhipoolel, kuid mitu tükki ja paar mõra polnud veel lõpuni jooksnud, küll nad juhipoole ka veel jõuavad.
Nagu ikka, toksitakse varbaga rehvi kah, siis seda ei julgenud tegema hakata, kuna rehvid arvatavasti ei peaks vastu. Nägid välja, nagu oleks paar talve tühjalt auto all seisnud, küljed olid korralikke pragusid täis.
Esi- ja tagastange oleks nagu pintsliga värvitud ning vana kobrutav värv paistab alt läbi. Esistange alumine osa täiesti tühi, ühtegi võre ega udukat pole.
Paremal tagakoopa ja ukse alumine nurk värvi alt punnitab.
Tagatule ja stange vahelise pleki ja tagatiiva vahel haigutas sentimeetrine pilu ja kongis puudusid osad plastikud ning need mis olemas olid, olid määrdunud, nagu ukse polstridki. Samuti oli ka esimene stange ühele poole nihkes. Selle peale tekkis väike kahtlus ja sai küsitud kas on avariiline, mille peale öeldi, et nu on väike avarii. Sai siis dokumentidelt VIN kood toksitud telefoni, mille peale sõber hakkas naerma. Esiteks oli korduvaid ülevaatusi vaata et rohkemgi, kui läbitud ülevaatusi. Ja siis kõige parem osa: registreeritud avariide nimekiri. Kokku ei lugenud, aga arvan, et ei liialda kui ütlen, et neid oli vähemalt 8, milledest ainult üks oli teise poole põhjustatud. See selgitas ka kohe põleva SRS tule.
Autot õõtsutades vasak esimene nurk jäi suht pikalt kiikuma, amort vist ei toimi enam, ja sama koopa logard ka puudu. Parempoolne tagumine logard oli servast lahti ja pikad ehituskruvid rippusid stangeservast.
Edasi juba puhtast huvist sai lastud auto käima ka panna. Mootor nagu töötas normaalselt, rihm jooksis ilusti, pinguti ei hüpanud, tagant ei tossanud. Genekas aga oli kenasti õline, ilmselt roolivõimu õlipotsiku tihend lekib.
Küsimuse peale, kas kliima toimib, sain jaatava vastuse. Panin siis ON peale kliima ja 18 kraadi. Omanik pani käe õhuaugu ette ja ütles, et tuleb külma; tuligi, siukest õue temperatuuril külma ning kapoti alt jälgides umbes 3 minuti jooksul ei liikunud pumba siduriosa millimeetritki rihmarattaga kaasa.
Mis seal ikka, sai mindud väikesele ringile. Tanklast välja keerates tundus rool kuidagi raske ning peale manöövrit rooli sirgeks keerates selgus, et kui rool on otse, siis rattad ei ole ja vastupidi. Ehk siis rool oli vasakule umbes 30 kraadi viltu. Kiirendust nagu oli teise käiguga, kuid tahavaatepeeglist kadus hetkeks nähtavus, korraliku londi viskas ikka välja.
Foori taga tühikäigul oli tunda mingit vibra või ebaühtlust, pidi olema mootoripadi.
Sõitsime tanklasse tagasi ja jätsime selle auto sinnapaika. Hiljem sai veel vaadatud, et ka kindlustus puudus antud autol, mida ei saa aga omanikule pahaks panna, kuna kindlustusmakse on arvatavasti üüratult suur.
Kahju ainult, et sellised autod liikluses osalevad.