1. leht 46-st

Karel'i Volvo S60 AWD

Postitatud: 13 Dets 2008, 10:18
Postitas Karel
Teen lõpuks siia ka siis teema ära, plaani sai ta võetud juba septembris, kätte sain ta novembri lõpuks alles, sada jama müüügimehega jne. aastast 2006 2.5T AWD siis, läbisõit 120000km, tehtud hoole koos rihmavahetuse ja piduriõli vahetusega, sellessuhtes muretu, kuskil mingeid lekkeid ei leitud, veermik korras. Auto tuli kätte nii hea hinnaga, et pidi ära võtma lihtsalt, varustustase peaks olema tal momentum aga lisadega. isetumenev tahavaatepeegel, vihmaandurid, hele poolnahksisu, high performance audio, geartronic käigukast, 2 tsooni kliima, 16'' electra valuveljed, tehase sportlik vedrustus ja sportlikud esiistmed, eks lisasi on veel, ei hakka kogu asja siia ka kirjutama. Esimene volvo üldse ja võib päris rahul olla, kütusekulu linnas on natuke ulme, aga see selleks, sõidumõnu ja mugavus kompenseerivad selle. Auto ostetud uuena Eestist Infost ja kõik hooldused tehtud infos, avariivaba., mõned pildid ka, kehv kvaliteet on, kuna tööjuures keldris mobiiliga tehtud, loodan, et varstiu saab paremad

Tehnika:
B5254T2 tehasest 154kw ja 320Nm, hetkeseis pestavi softiga ~280kw , ~460Nm
Aisin AW50/51 AWD, 5-käiguline käigukast
''police spec'' ehk 320mm esipidurid
WezMoto braided performance brake hoses
Haldex AWD.
Ees Bilstein B8 amordid ja Eibach -40mm madaldus, taga BC racing Type-RA coiloverid.
Ferrita 3'' roostevaba Downpipe sportkatiga
2.5'' Ferrita roostevaba Catback otseläbi püttidega.
Aeromitove Stealth series 340 lph kütusepump
S60 R rohelised pihustud 465cc
R 3'' MAF, õhufiltrikorpus ja kogu õhu sissevõtt
TD04HL-19T turbo
K&N High Flow õhufilter
Alumiiniumist täissuuruses FMIC H2MRacing.se
DO88 roostevaba Cooler piping kit
DO88 3.25'' turbo intake pipe
Plokk shimmitud
Ülemine poly mootoripadi ( powerflex)
Poly käigukasti pikilõtkupadi ( Proparts Sweden)
Poly õõtshoovapuksid ees ( Proparts Sweden)
Roostevaba esimene strurbar ( Custom made)
Roostevaba tagumine strutbar ( Custom made)
Kiirustundlik roolilatt


Välimus:
Lunar Gold Pearl 469.
R tagaluugi lip.
R tagastange lisa.
Kroomitud peeglikatted.
Kroomitud stangeliistud.
Alumine liisturing värvitud kerevärvi.
Esiuste klaasid 50% tooniga, tagaosa 80%.
Bi-Xenon luuptuled.
Eesmised keskmised parktuled ära kaotatud.
Osram LEDrive udutuled.
Suverattad OZ VIP 17x8, ET35, 235/45 Kumho Ecsta XS

Sisu:
Momentum varustustase.
R Gobi nahksisu, alumiinium liistud.
R-design rool, R nahatatud uksekäepidemed, keskkonsooli laegas ülenahatatud.
Näidikuteploki kaas kaetud pööratud nahaga
HU850 koos 300W võimuga
Turbo rõhukell.
LED salongivalgustus
Alumiinium pedaalikatted.
Heico alumiinium uksenupud.
Heico käigukanginupp.
Kõlarid vahetatud premium soundi omade vastu
JBL bassikas koos JBL võimuga
2 x 2-astmeline istmesoojendus.
Elektriline juhi ja kõrvalistujaiste.
Elektrilised, kokkuklapitavad peeglid.
Porilombi valgustus.
Lamineeritud ja vetthülgavad klaasid.
Isetumenev tahavaatepeegel.
Vihmasensor.
OEM Sport tekstiil jalamatid.
Polestar Performance Parts lävepakuliistud.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja mõni pilt hetkeseisust.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 13 Dets 2008, 12:24
Postitas Romm
TERE tulemast.kena masn sul see.reg.nr. on kuidagi liiga tuttav.usun et olen kohanud seda iludust:P

Postitatud: 13 Dets 2008, 12:26
Postitas Karel
auto liikus kuni septembrini enamasti tallinnas, nüüd viimased kuu peamiselt tartus, kuus korra võib ka saaremaal kohata

Postitatud: 16 Dets 2008, 11:30
Postitas Tuus
üle pika aja normaalne masin foorumis! :twisted:
Õnnitlen! :)

sõida vahepeal Alo juurest läbi, saad masina kiiremaks!

Postitatud: 16 Dets 2008, 11:51
Postitas Karel
suvel peaks vaatama vb chipi poole jah, hetkel ootan e-bay'st parkimisandureid, ma ei tea kuidas teistel, aga minuarust suht võimatu tagurpidi parkida sellega, vb pole lihtsalt veel harjunud, eelmisel audil oli kuidagi taha nähtavus parem

lisaasjad

Postitatud: 16 Dets 2008, 16:28
Postitas Tuus
karelmets kirjutas:suvel peaks vaatama vb chipi poole jah, hetkel ootan e-bay'st parkimisandureid, ma ei tea kuidas teistel, aga minuarust suht võimatu tagurpidi parkida sellega, vb pole lihtsalt veel harjunud, eelmisel audil oli kuidagi taha nähtavus parem


Sellest ma aru ei saa, et parkimisandusreid vaja oleks!
Auto pole üldse nii suur!!

Aga soovitan veel paar asja auto juures tuunida:

1. Madaldusvedrud+ koni amordid, ca 9-12 kilo EEk
2. Alumine plastring värvida kere värvi 6 kilo EEK
3. Toon klaas kindlasti! ca 2,5 kilo EEK

Vaata minu teema üle ja siis saad aru millest räägin! :)

Eks mõtle!

Postitatud: 16 Dets 2008, 17:21
Postitas Karel
ma ei tea, mina igatahes harjunud ei ole sellega tagurdama, madaldust ei taha, esistanget juba olen 2 korda äärekivipeale kinni sõitnud, õnneks kõik terveks jäänud, toonklaas on kindlasti kevadepoole tulekul ja stangede/laienditega üldse omad plaanid, igatahes mitte midagi läti b osa, kui, siis originaal, aga mis, see selgub siis, kui midagi tehtud on

Postitatud: 16 Dets 2008, 19:38
Postitas mel
Väga ilus masin. :P
Endal samuti plaanis S60-e soetamine.

Postitatud: 02 Veebr 2009, 20:00
Postitas Karel
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

vähe uuemaid pilte kah

Postitatud: 02 Veebr 2009, 20:01
Postitas Karel
esimene jupp ka vahetatud, parem esimene stabikakont, ammu kahtlustasin, et aegajalt oli kahtlane väike kobin sees, loomulikult sai asendatud uue a osaga

Postitatud: 30 Mär 2009, 19:48
Postitas Karel
vahepeal on auto saanud omale uue esiklaasi ja kojamehed, täna läksid alla suvekad, kaua sa jaksad ikka kevadet oodata, alla läksid sis Kumho Ecsta SPT'd 205/55/R16

pildid ~kuu vanad

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 02 Apr 2009, 21:51
Postitas Karel
käigukasti õli sai vahetatud eile 01.04, kokku tuli välja 4l õli, suhteliselt must nägi välja, varsti lasen korra veel vahetada,kuna korraga tuleb sealt välja ligikaudu pool, ls on kerinud 130000 km peale, laup. lähevad vahetusse esimesed piduriklotsid

Postitatud: 08 Apr 2009, 12:07
Postitas Keic
Täitsa kena liikur peaks õnnitluseks ütlema. Selle parkimisega seoses võin ka omalt poolt öelda et seda autot on tõsiselt võimatu tagurpidi parkida, kuna tagu ots suht kõrge ja külgede pealt läheb ka kitsamaks siis ei saa auaslt öedes millegi järgi orjenteeruda kui kaugel sa millestki oled, minu õnneks on siiani pigem probleem selles et pargin auto liiga kaugele mitte ei sõida kellegile otsa (ptui, ptui, ptui). Ja harjumise asi see pole kuna auto juba 2 aastat ja pea 40k km tagumiku all olnud.

Postitatud: 13 Apr 2009, 21:23
Postitas Karel
nii, autol täitus 130000km. mina olen neist kulgenud viimased 10000km, seda 4 kuuga, rahul olen, keskmine kütusekulu näitab 11.1 l/100km ja keskmine kiirus 39km/h, ennastki on ainult hakanud häirima kõrge tagaosa, ei saa aru, kas ees on midagi tehtud, enamikest äärekividest tuleb kaugele hoida igatahes, tagaosa on aga võrreldes esimesega kõrge, pole ühegi awd'ga võrrelda ka, midagi eriti teha seal ka tänu nivomatidele ei kannata vist :roll:

Keic, parkimine on nagu ta on jah, õnneks isegi pigem kaugemale parkinud, kuna ei näe eriti, kaugel oled aga arvad, et ligemal, kui pärast selgub :D [/quote]

Postitatud: 13 Apr 2009, 22:45
Postitas ant
Jep, endal ka S60 ning parkimisega oleks tõesti paras kamm, kui andureid poleks (ehkki ei päris ainuüksi nendele ka nüüd lootma).. Algul oli ikka eriti imelik, kuna olin rohkem V70'ga harjunud ning tollega on lausa lust tagurdada..:)

Saaks nüüd aega, võiks ka oma volvoteema teha...:)