Aibast: 1973 Volvo 142 GL
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Aibast: 1973 Volvo 142 GL
No niih, sai siis lõpuks asi kätte võetud ja vaikselt taas teist korda teema hakkatud. Eks kunagi nägi ta välja selline
Hetkel aga siis seisukord alljärgnev.
ja nagu näha pildil, tööd jagub, et tast taas tööloom saada
Kuid õnneks on asjal kah hea pool. Seest asi ikka palju paremas olukorras
Ning siis esimese tööpäeva tegemised, plokikaane roostest puhastamine
Hetkel aga siis seisukord alljärgnev.
ja nagu näha pildil, tööd jagub, et tast taas tööloom saada
Kuid õnneks on asjal kah hea pool. Seest asi ikka palju paremas olukorras
Ning siis esimese tööpäeva tegemised, plokikaane roostest puhastamine
Viimati muutis aibast, 18 Mai 2006, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
jah sellel elektrooniline pritse, pisteti 72 või 73 aasta volvole. Enne seda oli 71 aastast kasutusel porshedel. Ning see ümmargune jah on õli jahuti. Allan, su P1800 B20E motol polnud selline, peaks vast sama moto olema? Vaatan, äkki õnnestub saada uuemat tüüpi jahuti sinna nii õlile kui kah käigukasti õlile. Ning tegu selle masina originaal motoga, kah VIN numbri järgi õige asi tal kapoti all. Õnneks pikk seismine pole miskit kinni motos võtnud ning tööd sellevõrra ikka parajalt vähem. Suurem mure on BW35 käigukast, mille seisukorrast pole kahjuks õrna aimugi. Samuti on kere, see mis vajab veel palju tööd. Veermik üle käia, pidurid korda teha - kuigi nad isegi töötasid transpordi ajal ühest kohast teise. Ning nagu ikka kõiksugu kinni roostetanud asjad lahti vaja saada
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Sissepritse tundsin ära, sest omal oli ka kunagi selline. Euroopas kasutati enamasti Strombergi.
Minu omal on USA varjant B20F mootor. Sellel on natuke madalam surveaste võrreldes B20E'ga. Sellepärast olen üllatunud, et sul selline.
Sellised õli jahutid oli vanade B18'netel peal.
Ma panin enda omale 740 õli jahuti peale.
Minu omal on USA varjant B20F mootor. Sellel on natuke madalam surveaste võrreldes B20E'ga. Sellepärast olen üllatunud, et sul selline.
Sellised õli jahutid oli vanade B18'netel peal.
Ma panin enda omale 740 õli jahuti peale.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
No niih, taas üks korralik ja tegus päiv seljataga.
Moto välja tõsetud ja laiali lammutatud. Asjad suht heas korras. Rõngad vaja vähe paremini liikuma saada. saaled igaks juhuks ära vahetama. Ja siis kokku tagasi kompot.
Pilte kah väheke
Väheke õli kah ikka vaja ju maha ajada. Terve tala liguneb
Nukka veab siis plastikust hammakas
Lisaks üks kohalik õli
Plokk siis lahti võetult pealt poolt
Väntvõll ja plokikaan
Altpoolt pisike vaade, väheke pushrod-porri
Tööd jagub ikkagist veel palju
Moto välja tõsetud ja laiali lammutatud. Asjad suht heas korras. Rõngad vaja vähe paremini liikuma saada. saaled igaks juhuks ära vahetama. Ja siis kokku tagasi kompot.
Pilte kah väheke
Väheke õli kah ikka vaja ju maha ajada. Terve tala liguneb
Nukka veab siis plastikust hammakas
Lisaks üks kohalik õli
Plokk siis lahti võetult pealt poolt
Väntvõll ja plokikaan
Altpoolt pisike vaade, väheke pushrod-porri
Tööd jagub ikkagist veel palju
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Väheke aega on nüüd kulunud muudele asjadele, kuid viimaks õnnestus saada vähe uuemat tüüpi süda talle. Mootoriks siis vast 82/83 aasta B23E K-jet pritsega viimsele teekonnale saadetud 700 pealt. Lisaks veel asjal küljes M46 kast koos OD'ga (vist)
Sai teine treileril kohale veetud ja garaazi põrandale välja sikutatud. Väheke must on (nagu need asjad ikka) aga pisike pesu teeb töötamise palju meeldivamaks. Esialgsed mõõtmis ja uurimis tulemused näitavad aga ruumipuuduse tekkimist juhipoolsel küljel. Eks tulevik näitab palju asju peab ümber tegema, et ta sinna ära mahuks.
kunas ta läeb 142 vanemat tüüpi automaatkasi järgi siis oli vaja väike lammutamine teha, et vaadata sobivust. Tulemus - käigukast istub otse otsa, kõik kinnitusaugud sobivad. Muuta vaja vaid hoorattas käigukasti jaoks sobivaks. kunas uuel motol kinnitub asi 8 poldiga välda külge, vanemal aga 6 poldiga. Aga olukord juba lahendamisel.
Ja see mis hetkel üle jäi. Kontrollida vaja vaid kasti tüüp ja markeringud. Kui sobib läeb ta hoopis Moose Poweri alla, kunas enda 700 on kastil sünkronisaatorid läbi, sellel aga mitte.
Sai teine treileril kohale veetud ja garaazi põrandale välja sikutatud. Väheke must on (nagu need asjad ikka) aga pisike pesu teeb töötamise palju meeldivamaks. Esialgsed mõõtmis ja uurimis tulemused näitavad aga ruumipuuduse tekkimist juhipoolsel küljel. Eks tulevik näitab palju asju peab ümber tegema, et ta sinna ära mahuks.
kunas ta läeb 142 vanemat tüüpi automaatkasi järgi siis oli vaja väike lammutamine teha, et vaadata sobivust. Tulemus - käigukast istub otse otsa, kõik kinnitusaugud sobivad. Muuta vaja vaid hoorattas käigukasti jaoks sobivaks. kunas uuel motol kinnitub asi 8 poldiga välda külge, vanemal aga 6 poldiga. Aga olukord juba lahendamisel.
Ja see mis hetkel üle jäi. Kontrollida vaja vaid kasti tüüp ja markeringud. Kui sobib läeb ta hoopis Moose Poweri alla, kunas enda 700 on kastil sünkronisaatorid läbi, sellel aga mitte.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist