Aibast: 1973 Volvo 142 GL

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Aibast: 1973 Volvo 142 GL

PostitusPostitas aibast » 13 Apr 2006, 19:26

No niih, sai siis lõpuks asi kätte võetud ja vaikselt taas teist korda teema hakkatud. Eks kunagi nägi ta välja selline
Pilt

Hetkel aga siis seisukord alljärgnev.
Pilt

ja nagu näha pildil, tööd jagub, et tast taas tööloom saada
Pilt

Kuid õnneks on asjal kah hea pool. Seest asi ikka palju paremas olukorras
Pilt
Pilt

Ning siis esimese tööpäeva tegemised, plokikaane roostest puhastamine
Pilt
Viimati muutis aibast, 18 Mai 2006, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 13 Apr 2006, 22:53

kuidas sul ustega lood on? mul peaks vedelema yks paar 142 uksi kusagil, kui mu isa pole neid maha myynud vahepeal!

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 14 Apr 2006, 09:40

kui nad alt roostes pole siis huvi olemas, enda omad on alt täiesti mädad, hetkel klaaskiu ja vaiguga lapitud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 14 Apr 2006, 11:28

aibast kirjutas:kui nad alt roostes pole siis huvi olemas, enda omad on alt täiesti mädad, hetkel klaaskiu ja vaiguga lapitud.


lähen täna maale ja vaatan nende olukorra üle!

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 14 Apr 2006, 11:36

Mida, sellel on elektroniline sissepritse! Kas see ümargune kobakas on õli jahuti.
Keegi on enne sind mootori ära vahetanud.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 14 Apr 2006, 12:30

jah sellel elektrooniline pritse, pisteti 72 või 73 aasta volvole. Enne seda oli 71 aastast kasutusel porshedel. Ning see ümmargune jah on õli jahuti. Allan, su P1800 B20E motol polnud selline, peaks vast sama moto olema? Vaatan, äkki õnnestub saada uuemat tüüpi jahuti sinna nii õlile kui kah käigukasti õlile. Ning tegu selle masina originaal motoga, kah VIN numbri järgi õige asi tal kapoti all. Õnneks pikk seismine pole miskit kinni motos võtnud ning tööd sellevõrra ikka parajalt vähem. Suurem mure on BW35 käigukast, mille seisukorrast pole kahjuks õrna aimugi. Samuti on kere, see mis vajab veel palju tööd. Veermik üle käia, pidurid korda teha - kuigi nad isegi töötasid transpordi ajal ühest kohast teise. Ning nagu ikka kõiksugu kinni roostetanud asjad lahti vaja saada :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 14 Apr 2006, 15:24

Sissepritse tundsin ära, sest omal oli ka kunagi selline. Euroopas kasutati enamasti Strombergi.
Minu omal on USA varjant B20F mootor. Sellel on natuke madalam surveaste võrreldes B20E'ga. Sellepärast olen üllatunud, et sul selline.
Sellised õli jahutid oli vanade B18'netel peal.
Ma panin enda omale 740 õli jahuti peale.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 14 Apr 2006, 21:06

täpselt sama idee, kunas see ümmargune junn seal lekkib jahutusvedelikku :S
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 16 Apr 2006, 17:36

aibast kirjutas:kui nad alt roostes pole siis huvi olemas, enda omad on alt täiesti mädad, hetkel klaaskiu ja vaiguga lapitud.



vaatasin uksed yle. kahjuks jah ussitanud. juhi poolset vast akki veel annaks turgutada mone osavama poolt ,aga teist on juba lapitud alt servast ja pude.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 16 Apr 2006, 22:14

selge, siis pole miskit teha, läevad käiku mis on mul juba. Sest need juba lapitud, terve kere tegelt juba lapitud :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 01 Mai 2006, 21:44

No niih, taas üks korralik ja tegus päiv seljataga.
Moto välja tõsetud ja laiali lammutatud. Asjad suht heas korras. Rõngad vaja vähe paremini liikuma saada. saaled igaks juhuks ära vahetama. Ja siis kokku tagasi kompot.
Pilte kah väheke
Pilt
Väheke õli kah ikka vaja ju maha ajada. Terve tala liguneb

Pilt
Nukka veab siis plastikust hammakas

Pilt
Lisaks üks kohalik õli

Pilt
Plokk siis lahti võetult pealt poolt

Pilt
Väntvõll ja plokikaan

Pilt
Altpoolt pisike vaade, väheke pushrod-porri :)

Pilt
Tööd jagub ikkagist veel palju
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 01 Mai 2006, 23:00

Edu ehitamisel :)
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 02 Mai 2006, 23:11

Vaheta nukvõll ka ära. See on ainuke asi, mis B20 mootoritel vajab regulaarselt vahetamist. Kontrolli ka õli pump üle.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 03 Mai 2006, 08:23

Njaah, peab vaatama seda nuka asja.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 30 Juun 2006, 08:33

Väheke aega on nüüd kulunud muudele asjadele, kuid viimaks õnnestus saada vähe uuemat tüüpi süda talle. Mootoriks siis vast 82/83 aasta B23E K-jet pritsega viimsele teekonnale saadetud 700 pealt. Lisaks veel asjal küljes M46 kast koos OD'ga (vist)
Pilt

Sai teine treileril kohale veetud ja garaazi põrandale välja sikutatud. Väheke must on (nagu need asjad ikka) aga pisike pesu teeb töötamise palju meeldivamaks. Esialgsed mõõtmis ja uurimis tulemused näitavad aga ruumipuuduse tekkimist juhipoolsel küljel. Eks tulevik näitab palju asju peab ümber tegema, et ta sinna ära mahuks.
Pilt

kunas ta läeb 142 vanemat tüüpi automaatkasi järgi siis oli vaja väike lammutamine teha, et vaadata sobivust. Tulemus - käigukast istub otse otsa, kõik kinnitusaugud sobivad. Muuta vaja vaid hoorattas käigukasti jaoks sobivaks. kunas uuel motol kinnitub asi 8 poldiga välda külge, vanemal aga 6 poldiga. Aga olukord juba lahendamisel.

Ja see mis hetkel üle jäi. Kontrollida vaja vaid kasti tüüp ja markeringud. Kui sobib läeb ta hoopis Moose Poweri alla, kunas enda 700 on kastil sünkronisaatorid läbi, sellel aga mitte.
Pilt
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist