Aibast: 1986 740 2,3l turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Aibast: 1986 740 2,3l turbo

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:03

Tervist klubiliikmetele. Uus siin, nuh, tegelikult olnud nimekirjas kaua oma 142 Gl'iga kuid pole temaga ikka veel ühele poole saanud, tööd palju ja aega vähe. Kunas aga suur Volvo fän siis sai uus elukas hangitud lisaks. Volvo 740 GL turbo millel siis B230FT mootor. Saksas väheke kaasa aidatud 80ndate lõpus. nii, et päris kena masin väga hea korras.
Viimati muutis aibast, 18 Mai 2006, 23:03, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
760GLE
Volvo Club liige
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas 760GLE » 24 Juun 2005, 09:05

:twisted: Sten on kade :oops:
Sten
5 245 17kolm

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 09:07

Paistab ,et ilma iluvigadeta kas roostet on ka kuskil ?Mis aasta isend on ja palju kyttet v6ttab,mittu Kw ja mis kiirendus tal 100 on ?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:09

pole veel saanud nii palju piinata teist. Veel eelmise omaniku käes nädal veel kasutada, reisis inglismaale. Eelmine omanik mul onu ning roostest pole jälgegi, kW 114 tehase andmetel. Tegelikuses vast väheke rohkem kiirendus 100, see on üks asi mida ma väga ootan järele proovimiseks Pidavat olema selline, et onu mul ei julge teda täitsa maksimumi viia Aastaks on masinal 1986 ning kütusekulu ikka parajalt suur . Linnas kusagil 14 ja maanteel 10l /100km kohta.

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 09:11

Aga kuidas seest sisu on tavaline v6i nahk ?Mingid lisad on ka ?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:16

noh, eks panen kah pildid üles sisustusest, kui masin inglismaalt tagasi ning täpsema kirjelduse muudatustest mis tehtud talle võrreldes originaaliga. Muidugi väike list kah vigadest mis tal küljes. Egas nii vana masin ideaalses korras kah pole

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 24 Juun 2005, 09:17

Vaga hea naeb valja . Tundub olevat tehase spoiler ja kylje tykkid . Kas need on originaal Volvo veljed ? Kas mootorit on ka tuunitud ?
See peaks 0-100km/h umbes 7sec. tegema .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:19

täitsa võimalik kuid mul veel nädalake oodata. Siis saab temaga juba ise liiklema hakkata. Seniks aga pean liiklema oma Mazda 626 GC'ga 84 aastast

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 09:24

Kas see mootor liigutab nii ergaslt seda keret siis 7 sec 100 ?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:32

tehase andmetel 6,7 sec 0-100km/h. Nii, et täitsa võimalik. Vaata www.turbobricks.com seal on showroom. Ning seal all videod. Sealt leiad jällegist lingi ühele lehele, kus palju erinevaid volvodega videoid. Kah Stock Volvo 740 turbo omad paar, seal näha, et mingi alajõulise kastiga tegu pole. Väga tegus ja kiire ikka. Tegelikuilt masina välja tulles tehtud testide järgi on 8,2 seci. Ei tea kuidas tehas suutissellest 6,7 välja pigistada.
Viimati muutis aibast, 15 Sept 2005, 08:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:33

http://volvo.leeted.net/videos.php panen parem siia otse lingi õigele lehele. Vaadake neid siin siis. Endal idee minna tabasalu kardirajale väheke tiirutama, kui masinaga juba sõidetud ja enam vähem käppas. Et vaadata kah mis suudab ja kaugele teda viia saab. Mazdaga oli seal vaid lust ja lillepüidu, isegi talvekummidega kuival asfaldil. pidamist kilode kaupa ja istus nagu naelutatud. Paar väikest videot siin siis kah mazda kiusamisest rajal. Kus juures näitas kah ära auto nõrgad kohad veermikus ja kapoti all. http://www.zone.ee/aibastgc/Mazda626_GC_84_lap_race.avi
http://www.zone.ee/aibastgc2/Mazda626_8 ... un_bro.avi

Teeks midagi samalaadset siis volvoga.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:34

täna andis sõidu ajal mu Mazdal otsad karpa ujuki klapp. Järgmine põhjus miks osta omal volvo. Hea vastupidav ja ei lagune.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:35

Väike uuendus piltide osas
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Mootori tuningut pole tehtud eriti, põhiosa on siis ikka välimusel, Et siis Haas tuning bodykit ning valuveljed.

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 09:39

Eile nägin su pilli, õhtul piritajõe juures parklas.Roostet pole jah kuskil ja must värv on nagu rusikas silmaauku ainult spoilerid olid keskmises seisus.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 09:42

sai jah tüdrukuga jalutamas käidud. Aga spoilad tõsine murelaps, samuti kah see, et nagu ikka, 740 perse on madalamal kui nina. Tahaks selle asja kah korda saada. Tõsine hooldus kah ikka veel teha kapoti all, et ikka asi korralikult töötaks. Ees väljalaske kollektori tihendi vahetus, koos sellega ka siis väike visuaalne kontroll turbole ja muudele seal juures olevatele torudele ja asjadele. Vaakumvoolikute täielik vahetus. Kunas Volvo ju pistis lagunevad voolikud masinale tehases peale ning veel asju mis vaja teha, vahetada kah kardaani tugilaagri puks. See õhtal omadega. Muidu mida rohkem sõidan seda enam ta mulle meeldib Hästi ha auto, tõsiselt parim millega liikunud. Ahh jah, sissepritse puhustitel tuleb kah väike hooldus ära teha


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 51 külalist