Theo XC90 2.4d 2006
Postitatud: 18 Juul 2022, 14:29
Tere
Teen igavusest ja endale remondiajaloo päeviku pidamise mõttega oma autost ka väikse teema.
Märtsi lõpus 2022 sai ostetud üks XC90. Olin uue auto otsingul ja otseselt maasturit ega isegi Volvosid ei vaadanud, aga üks kuulutus jäi silma, pildid olid väga ilusad ja hind tundus odav. Olin enne tegelikult miski 6-7 isendit Audi A6 vaatamas käinud ja eranditult kõik mädanesid. Sai kopp ette sest roostepeost ja kui just alumiiniumkerega A8 ei taha, siis järgmine parim variant ongi Volvo. Käisin vaatamas, tegin väikse tiiru ja ostsin kohe ära. Väljast igati viisakas isend, värskelt üle ka poleeritud ja esiistmed üle värvitud. 2016 Belgiast toodud ja eestis 1 omanik. Läbisõit oli ostes 248 000, hetkel ca 11k juba peale sõidetud.
Odava hinna põhjus selgus juba koju sõites. Enne koju jõudmist korraks tee ääres peatudes kuulsin auto kõrval seistes mootoriruumist tühikäigul ebaloomulikku podinat. Kodus googeldamise tulemusena ja ka paaris remondikohas kontrollis käies öeldi kohe ära, et nookurid-tõukurid läbi. Imestan ise, et ostes kloppimist tähele ei pannud, aga ju siis kiirustasin ja külmast peast oli see heli ka märgatavalt vaiksem. Pole ka muidugi eriline spets ja antud mootori tüüpveast polnud üldse teadlik. Mis siis ikka, Veremon-i aeg kirja ja tuleb ära vahetada. Õnneks sattus veel nii normaalne müüja (tegelikult vahendaja), et oli nõus mulle enamuses selle remondi kompenseerima. Vahetati siis hammasrihm ja 1 kinni jäänud pihusti ka ära.
Kahjuks sellega remont ei piirdunud. Peale remonti hakkasin kiirendades mootorist ebaloomulikku plaginat täheldama. Raske öelda, kas see ka kohe ostes nii oli, sest enne nookuriremonti sisuliselt rohkem sõita ei jõudnudki kui ostupaigast koju. Veremonist soovitati pihustid üle vaadata ja Test-Remis kontrollis käies selguski, et kõigil pihustitel näidud valed. Lasin kõik pihustid ära remontida ja nüüd käib ilusti.
Sai veel nipet näpet asju teha mis remondis avastati, pole enam meeleski mis. Lasin ka kastil 2 korda õli vahetada ja Haldexi hoolduse teha. Peale viimast hakkas Haldex lekkima ja kinni seda leket Veremonis enam ei saadud. Nüüd ootab Veremonis Haldexi vahetus ees. Mujal lasin veel enam vähem terve esisilla välja vahetada.
Aga muidu, peale ca 6-7x remondis käimist ja 3k euri vaesemana on auto praeguseks päris okei. Jaanipäeva aeg sai ka 5k km ots Vahemere äärde tehtud ja pidas ilusti vastu, v.a Haldex mis õlist tühjaks käis. Muidu autoga rahul, ja peab lootma, et nüüd kestab. Oleks ette teadnud, et kohe nii palju investeeringuid nõuab, siis kindlasti poleks ostnud. Eelmiseks autoks oli 130k läbisõiduga Lexus ja olin juba ära harjunud muretu kulgemisega.
Mõned pildid ka (korralikke pilte pole veel jõudnud kahjuks teha. Tulevikus):
Teen igavusest ja endale remondiajaloo päeviku pidamise mõttega oma autost ka väikse teema.
Märtsi lõpus 2022 sai ostetud üks XC90. Olin uue auto otsingul ja otseselt maasturit ega isegi Volvosid ei vaadanud, aga üks kuulutus jäi silma, pildid olid väga ilusad ja hind tundus odav. Olin enne tegelikult miski 6-7 isendit Audi A6 vaatamas käinud ja eranditult kõik mädanesid. Sai kopp ette sest roostepeost ja kui just alumiiniumkerega A8 ei taha, siis järgmine parim variant ongi Volvo. Käisin vaatamas, tegin väikse tiiru ja ostsin kohe ära. Väljast igati viisakas isend, värskelt üle ka poleeritud ja esiistmed üle värvitud. 2016 Belgiast toodud ja eestis 1 omanik. Läbisõit oli ostes 248 000, hetkel ca 11k juba peale sõidetud.
Odava hinna põhjus selgus juba koju sõites. Enne koju jõudmist korraks tee ääres peatudes kuulsin auto kõrval seistes mootoriruumist tühikäigul ebaloomulikku podinat. Kodus googeldamise tulemusena ja ka paaris remondikohas kontrollis käies öeldi kohe ära, et nookurid-tõukurid läbi. Imestan ise, et ostes kloppimist tähele ei pannud, aga ju siis kiirustasin ja külmast peast oli see heli ka märgatavalt vaiksem. Pole ka muidugi eriline spets ja antud mootori tüüpveast polnud üldse teadlik. Mis siis ikka, Veremon-i aeg kirja ja tuleb ära vahetada. Õnneks sattus veel nii normaalne müüja (tegelikult vahendaja), et oli nõus mulle enamuses selle remondi kompenseerima. Vahetati siis hammasrihm ja 1 kinni jäänud pihusti ka ära.
Kahjuks sellega remont ei piirdunud. Peale remonti hakkasin kiirendades mootorist ebaloomulikku plaginat täheldama. Raske öelda, kas see ka kohe ostes nii oli, sest enne nookuriremonti sisuliselt rohkem sõita ei jõudnudki kui ostupaigast koju. Veremonist soovitati pihustid üle vaadata ja Test-Remis kontrollis käies selguski, et kõigil pihustitel näidud valed. Lasin kõik pihustid ära remontida ja nüüd käib ilusti.
Sai veel nipet näpet asju teha mis remondis avastati, pole enam meeleski mis. Lasin ka kastil 2 korda õli vahetada ja Haldexi hoolduse teha. Peale viimast hakkas Haldex lekkima ja kinni seda leket Veremonis enam ei saadud. Nüüd ootab Veremonis Haldexi vahetus ees. Mujal lasin veel enam vähem terve esisilla välja vahetada.
Aga muidu, peale ca 6-7x remondis käimist ja 3k euri vaesemana on auto praeguseks päris okei. Jaanipäeva aeg sai ka 5k km ots Vahemere äärde tehtud ja pidas ilusti vastu, v.a Haldex mis õlist tühjaks käis. Muidu autoga rahul, ja peab lootma, et nüüd kestab. Oleks ette teadnud, et kohe nii palju investeeringuid nõuab, siis kindlasti poleks ostnud. Eelmiseks autoks oli 130k läbisõiduga Lexus ja olin juba ära harjunud muretu kulgemisega.
Mõned pildid ka (korralikke pilte pole veel jõudnud kahjuks teha. Tulevikus):