Kuubiku V60 Plug-in
Postitatud: 29 Juun 2021, 00:04
Märtsis vahetasin välja pere daily, konn sai maha müüdud ja uueks vanaks osutus V60 Plug-In Hybrid R-Design. Paberil täiega hea- poes ja tööl saab käidud elektriga. Kui vaja vähe kaugemale minna siis aitab diisel välja. Suuremalt jaolt ongi nii, hetkel nii 7k km peale keskmine 4.0l/100km ja kiirendus on super!
Elektri ulatus varieerub tugevalt väljas olevast temperatuurist. Sooja ilmaga on 45km täitsa reaalne.
Esimese asjana häiris mind rõvedalt madal rehviprofiil , alla läksid peaaegu koopaid hõõruvad 235/50R18
Enne ostu oli küll kõva research, aga tema kliimakompressori tüüpvea kohas olid vist klapid peas.
Lo and behold, 2 kuud peale ostu "air conditioner service required", uurisin välja veakoodi, mis üldse ei viidanud katkisele kompressorile (lootus on lollide lohutus ). Sain Volvo remondikohast telefonidiagnoosi, et 99% kompressori teema ja vahetus 2k ligi, veensin ennast "mida nad ka teavad, nad pole autot näinud" ehk ei suutnud veel tõega silmitsi seista
Lõpuks avastasin näoraamatus "V60 Hybrid" kommuuni ning siis hittis mind tõde, kui lugesin, kuidas mõnel mehel läheb juba kaheksas kompressor
Nagu ma lõpuks aru olen saanud, siis sellega teema järgnev - Elektriga sõites tahan ka kliimat, onju, aga mootoririhmad ju ei liigu? Seetõttu on ta täiesti elektriline. Saadaval ainult OEM ja hind 1.1k. Tehases lisatakse süsteemilekete tuvastamiseks UV ainet mis selle kompressori tihendid ära sööb ning mingi elektroonikaplaadi seal tuksi keerab. Põhimõtteliselt on aparaat ise nechevoo. Nüüd tuleb mängu üks FB kommuunis nimetatud Rumeenlane, kes pidavat neid kompressoreid parandama. See onu saatis mulle remonditud kompressori, millele on ta pannud veel topelt tihendid selle vea parandamiseks.Tasuks küsis ta 300.- ja minu katkine kompressor.
Vahetus oli suht straightforward, vana maha ja uus asemele. Sellest UV lisandist süsteemis täielikult vabaneda pole väga võimalik. Muretuma tuleviku peale mõeldes vahetasin ära ka kliima radiaatori koos kuivatiga. Lõpetuseks vaakumtest ja sisse freoon ilma UV pasata.
Ennustatav järgmine suurem asi mille ette võtan, mootoririhma vahetus, stay tuned