Ei olnud ühtegi kindlat mõtet selle esistange lisa suhtes algul, et kas teha kerevärvi matt nagu oli originaal või siis mustaks nagu iluvõre. Otsustamise lihtsustamiseks sai tõmmatud olemasoleva musta siid-matt sprei värviga üle ning autole külge:
Mõlemast otsast on vaja seda stangelisa natuke ühtlasemaks töödelda, aga isegi sellisena annab välimusele palju juurde
Eest vaadatuna ei olnud musta värvi lisa üldse segav, aga külje pealt vaadates on ikka häiriv see stangelisa ja uste alumiste osade tooni erinevus. Septembris sai see lisa mustana külge ja siis sai ka otsustatud, et peab olema ikka kerevärvi matt. Aga ei ole olnud siiani viitsimist seda käsile võtta nagu näitavad ka sel reedel tehtud pildid
2sel pildil näha, et esirehv ei ole just hea mustrijäägiga
Need rehvid olid autol all ka ostes ja polnud üldse plaan neid kevadel alla panna. Leidsin ühed ilusa mustriga Pirellid kevadel, ka näitajad olid väga head, kahjuks aga rehvidele järgi minnes selgus, et täiesti teise mustriga ning sai tellimus tühistatud.
Septembris sai TÜV läbitud puhtalt. Enne TÜV-i natuke muretsesin IPD sportsumpsi heitgaaside kohalt, aga üllatusena olid näidud väga head
Teh.passis ka PoleStar ümberehitus kirjas ja oli vaja kiirelt lahti seletada ülevaatajale, mis see on.
Oktoobris sai Volremis sillad reguleeritud. Selleks et seda saaks teha, oli vaja vahetada hunnik pukse tagasillas, millede lahti keeramine mõistlikult ei ole võimalik. Pannakse tehases kokku ilma määrdeta jne ning aastaid hiljem oksüdeeruvad korralikult kinni. Sillastendi soovisin, kuna rool oli veidi vasakule ning vahel oli tunda linnas rida vahetades, et kuidagi vedel on tagaosa. Peale puksivahetust ja sillaregulli on hoopis teine asi sõita.
Aasta algul said alla ATE tagumised pidurikettad ja ceramic klotsid.
Eelmise talve algul ostetud Sailun lamellid olid esimene hooaeg suhteliselt talutavad, nüüd sügisel need alla pannes, oli märgata hoopis teistmoodi pidamatust
Alla said rehvid sügisel umbes siis, kui oli esimest korda 5 kraadi sooja õues ning vihmast märg asfalt. Kui esimene selline küljele libisemine kogemata juhtus too päev, võtsin veojõukontrolli maha ning käigukang ka S asendisse. T-kujuline ristmik, 70ne ala, keerasin vasakule ja vajutasin pedaali pea põhja ja sõitsin külg ees pikalt nagu musta jääga. Hakkasin juba uusi talvekaid otsima, kuid lõpuks mõtlesin ära oodata esimese külma ja libeda. Küljele libiseb nende rehvidega ikka liiga palju, ka alajuhitavus on kerge tekkima. Õnneks aga otse pidurdamine on lamelli kohta selline enam-vähem ja saab ehk hakkama selle hooaja.
Kui kedagi äkki huvitab, siis selle ajastu Sensusele tuli detsembris kaardiuuendus. Viimane uuendus oli 2018, nüüd detsembris tuli 2020 kaart.
Mälupulgal olemas juba, aga kaardiuuendus võtab aega ligi 3h ning teen selle siis, kui ka midagi muud auto kallal asjataks.