Mõned päevad hiljem saabus auto treilaga Tartu ja sain ise ka pilgu peale visata - üldjoontes viisakas: Eestis alates 2008, toodud Taanist, 142 000km, siin läbinud ainult paar ÜV ja sõitnud eriti pole. Peale kasti, mis ei töötanud olid veel mõned vead: kapott oli kas pahupidi käinud või oli selle hing nii kinni olnud, et keegi oli keskele voldi sisse väänanud, nivomatid olid õli välja lasknud ja rattad istusid suhteliselt koopas, keskmine ja tagumine pütt olid läbi roostetanud, katkine puitdekoor salongis, katkine odo nullimise nupp ja esiklaasi liistud . Lisaks mõlk vasakul tagumisel uksel, värvi maha ajanud vasak peegel ja natuke mullitav värv parema esimese ukse lingi juures. Muudel detailidel ka kriipsud-kraapsud aga ei midagi hullu. Esimesed tiivad õnneks ei roosteta. Sees oli hall riidest sisu ja suvaline makk.
Esialgu lootsin auto liikuma saada ja siis edasi vaadata. Selleks võtsin kastil põhja alt ja solenoidiploki välja ja laiali. Igasugused solenoidid, kanalid ja klapid olid sodi täis ja ma lootsin, et selles ongi viga. Peale pea-aegu terve päeva raiskamisele (seal oli tõesti palju juppe) selgus, et paremaks küll midagi ei läinud - tagurpidi masin ikka ei liikunud. Natuke uurisin veel kasutatud kastide hindu ja siis otsustasin manuaali kasuks. Umbes kuu või nii kulus aga mingeid reaalseid pakkumisi ei tulnud ja ka müügis ühtegi whiteblocki M90 polnud. Mingi laupäeva hommikul avastasin lätlaste ss.com portaalist müügist ühe S90 - manuaal kastiga ja ilma dokumentideta (dokumendid ja numbrid olid siiski olemas, ümber ei saanud regada lihtsalt) - täpselt see mida mul vaja oli. Peale konarlikku suhtlust selgus, et võib järgi minna küll. Kiiresti treiler ja õhtuks oli masin kodus.
Lisaks käigukastile oli läti doonoril veel olemas: hall nahksisu 2x el istmetega, puitdekooriga rool, originaal SC-802 makk, ilusad klaasiliistud, terve kapott ja loomulikult kõik muud pudinad, mis olid vajalikud manuaaliks konverteerimisel. Kõik need asjad said ka ümber tõstetud.
Kuna ma ei tahtnud seda rasket ja kohmakat kahemassilist hooratast kasutada siis Kaak leidis mulle 850 pealt pärit oleva ühemassilise hooratta ja ka mingi kasutatud sidurikomplekti (uut polnud kohe võtta).
Peale kõige selle kola ühest autost teise tõstmist sai auto jälle sõitma. Kahjuks selgus juba peale esimest proovisõitu, et sidur libiseb. Hooldasin ära pidurid ja vaatasin muud asjad üle, et võiks peale siduri vahetust ÜV läbida. Kuna tulevikule mõeldes ei tahtnud hakata originaal sidurit enam panema siis sai tellitud T5R-i sidur. Kahjuks oli tegemist tehasetellimusega ja aega läks 1,5 kuud. Eile jõudis lõpuks sidur kohale ja sai ka kohe ära vahetatud.
Lisaks jõudis värvimisest kohale kapott, vasak peegel ja kapoti hinged. Kõik need said külge ja ÜV täna läbitud.
Enne siduri jõudmist tegelesin väiksemate asjadega: doonorilt sai võetud töötav odomeetri osa, Volvo245 käest saabunud puitdekoor sai paika, makk leidis oma koodi, kõik lülitite pirnid said vahetatud ja lisaks lisatud doonorilt el. antenni lüliti (saab antenni sisse lasta, kui makk käib), nahahooldus ja pesu.
Tegemist veel jagub - kardaani keskmine tugi vajab vahetust, esimeste õõtsade tagumised puksid ja stabika varda kerepuksid, mõlgid ustest lasta välja võtta, alumised plastikud lasta kerevärvi värvida, võiks 150kW mootori nukkvõllid paigaldada ja hammasrihma vahetada, makile AUX sisendi tekitada.
Pilte on kuidagi vähe tehtud, üritan mõned homme veel teha ja lisada:
![Pilt](https://i.imgur.com/T16MKjy.jpg)
![Pilt](https://i.imgur.com/1CFNCtV.jpg)
![Pilt](https://i.imgur.com/aFw3C9T.jpg)
![Pilt](https://i.imgur.com/MGXBRFd.jpg)
![Pilt](https://i.imgur.com/rYwiX52.jpg)