Kaljuka sleeper S70
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Kaljuka sleeper S70
Lugu sai alguse mõned kuud tagasi, kui Ailarose C70ne soetasin.
Mõtlesin, et sõidan mõne kuu ja meetrit ning siis müüki, saaks selle ca 200kw maitse kätte.
Olles omanud autot 4 päeva ja sõitnud kolmel õhtul, tuli üks V70-d külje pealt sisse.
Mahakandmisele. Võtsin kindlustuselt raha ja jätsin auto.
Mootor hakkas meeldima ja võtsin siis selle rohelise S70ne endale keredoonoriks.
Ehk siis eesmärk on jõuda S70 T5M-ni välja.
Ja kui rahakott kannatab, siis meelitada mootorist välja umbes 250kw, ehk isegi kuni 300kw(üleüldiselt on rõhk sõna "ehk" peal ja kui palju rahakott lubab).
Kuna täna puudub hea ja detailne ülevaade, mis nende kilovattide saavutamiseks ära tuleb teha, siis ilmselt see teema siin aitab plaani paika panna ja targematega nõua pidada.
Minu fookus on see mootor ja seal väljapigistatav jõudlus. Auto üldiselt on plaanis hoida viisakas korras, aga eesmärk ei ole teda maasikaks vuntsida. Üldvisioon hoida auto väga orginaalilähedane ja tagasihoidlik - sleeper ikkagi. Võimalik, et kenam velg otsida alla ja ehk ka flants. Muus osas väljast ei muudaks midagi. Tõenäoliselt muudatused saavad küll toimuma kapoti all.
Mõtlesin, et sõidan mõne kuu ja meetrit ning siis müüki, saaks selle ca 200kw maitse kätte.
Olles omanud autot 4 päeva ja sõitnud kolmel õhtul, tuli üks V70-d külje pealt sisse.
Mahakandmisele. Võtsin kindlustuselt raha ja jätsin auto.
Mootor hakkas meeldima ja võtsin siis selle rohelise S70ne endale keredoonoriks.
Ehk siis eesmärk on jõuda S70 T5M-ni välja.
Ja kui rahakott kannatab, siis meelitada mootorist välja umbes 250kw, ehk isegi kuni 300kw(üleüldiselt on rõhk sõna "ehk" peal ja kui palju rahakott lubab).
Kuna täna puudub hea ja detailne ülevaade, mis nende kilovattide saavutamiseks ära tuleb teha, siis ilmselt see teema siin aitab plaani paika panna ja targematega nõua pidada.
Minu fookus on see mootor ja seal väljapigistatav jõudlus. Auto üldiselt on plaanis hoida viisakas korras, aga eesmärk ei ole teda maasikaks vuntsida. Üldvisioon hoida auto väga orginaalilähedane ja tagasihoidlik - sleeper ikkagi. Võimalik, et kenam velg otsida alla ja ehk ka flants. Muus osas väljast ei muudaks midagi. Tõenäoliselt muudatused saavad küll toimuma kapoti all.
Viimati muutis kaljukas, 23 Okt 2017, 21:39, muudetud 2 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
.
Viimati muutis kaljukas, 18 Okt 2017, 21:00, muudetud 3 korda kokku.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
Vale vedu 250-300kw jaoks pole? Esivedu üldjuhul üle 200kw väga ei ole mõtet teha..ja enda kogemusest, isegi 2.4d ca 150kw ja 19"/255 laia rehviga ei taha pidamist leida joonelt startides.
Igaljuhul jälgin teemat ja soovin edu!
Igaljuhul jälgin teemat ja soovin edu!
Re: Kaljuka sleeper S70
Väike pildike:
https://drive.google.com/file/d/0B761rl ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0B761rl ... p=drivesdk
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
On vale vedu, aga väga robustne kalkulatsioon ja viitsimise meeter ütles, et tagavedu praegult teha on palju.
Muidu ideaalis 960 facelift.
Muidu ideaalis 960 facelift.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
Kui sul igav on, siis võid seda teha. Aga mina nii oma elu kergemaks tegemiseks soetaksin tagaveduse tooriku selle plaani jaoks ja alustaksin sealt. Ma omast kogemusest võin öelda, et üks hetk jõuad sa ise ka ehitamse käigus selleni, et esivedu pole see õige (eriti kui see 200+ kW talvel 5nda käiguga maanteekiirusel tühja kraabib). Ja siis pead selle eluka 4wd-ks tegema või tagaveduseks. Ja siis hakkavad jamad pihta, kuna sa oled loonud Frankensteini, mida keegi teine näppida ever ei taha ning kõiki asju pead selle auto juures elu lõpuni ise tegema. Või siis leidma kellegi heauskse, kellele see maha müüa. Nagu mina tegin. Mul algas kõik samamoodi. Lõpptulemina on kuskil Eestis praegu liikvel üks isetehtud nelikveoline 850 sedaan, mille omanikul väga rõõmustada millegi üle pole ma usun. Rahaliselt pakun, et tagavedune 900-ne näiteks t5 mootoriga on odavam ehitada kui seda 70-t millekski teha, millel pointi pole.
Re: Kaljuka sleeper S70
On juba välja mõeldud, millise turbo peale lähed?
Kui tehnika on ME7 pealt, tuleb mootorit avamata 300kw ära küll. Mu T5 on paarkümmend kw vähem ja mis pidamist puudutab, siis kindlasti on märksõnadeks sujuv väändegraafik ja mitte tavaline tänavarehv. Veerandmiili pilli sellest muidugi ei saa ja põhiline mõnu tuleb kiirustel, mida ühiskond heaks ei kiida
Ma arvan, et see 150kw diisel ei saa jõudu maha, sest tal on mingil hetkel räme väändepiik (et ikka tõmmet tunda oleks) ja sellisel juhul pidamine ei sõltu eriti kilovattidest.
Kui tehnika on ME7 pealt, tuleb mootorit avamata 300kw ära küll. Mu T5 on paarkümmend kw vähem ja mis pidamist puudutab, siis kindlasti on märksõnadeks sujuv väändegraafik ja mitte tavaline tänavarehv. Veerandmiili pilli sellest muidugi ei saa ja põhiline mõnu tuleb kiirustel, mida ühiskond heaks ei kiida
Ma arvan, et see 150kw diisel ei saa jõudu maha, sest tal on mingil hetkel räme väändepiik (et ikka tõmmet tunda oleks) ja sellisel juhul pidamine ei sõltu eriti kilovattidest.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Kaljuka sleeper S70
Iceman kirjutas:Kui sul igav on, siis võid seda teha. Aga mina nii oma elu kergemaks tegemiseks soetaksin tagaveduse tooriku selle plaani jaoks ja alustaksin sealt. Ma omast kogemusest võin öelda, et üks hetk jõuad sa ise ka ehitamse käigus selleni, et esivedu pole see õige (eriti kui see 200+ kW talvel 5nda käiguga maanteekiirusel tühja kraabib). Ja siis pead selle eluka 4wd-ks tegema või tagaveduseks. Ja siis hakkavad jamad pihta, kuna sa oled loonud Frankensteini, mida keegi teine näppida ever ei taha ning kõiki asju pead selle auto juures elu lõpuni ise tegema. Või siis leidma kellegi heauskse, kellele see maha müüa. Nagu mina tegin. Mul algas kõik samamoodi. Lõpptulemina on kuskil Eestis praegu liikvel üks isetehtud nelikveoline 850 sedaan, mille omanikul väga rõõmustada millegi üle pole ma usun. Rahaliselt pakun, et tagavedune 900-ne näiteks t5 mootoriga on odavam ehitada kui seda 70-t millekski teha, millel pointi pole.
Jutus täiesti mõistlik soovitus ja iva sees.
Ma olen selle teadmisega juba leppinud, et jõu maasse saamine saab olema probleem, on juba praegult.
Mulle see overpowered/overkilled esiveolise kontseptsioon meeldib.
Kui peaks isu tekkima tagaveolise järele ja ehitada see selle sama B5234T3-ga, siis see on mingi muu projekt. Rohkema eelarve, viitsimise ja ajakavaga. Lisaks ma kardan, et lollus saab mõistusest võitu ja ma sõidan selle tagaveolise mingite piiride katsetamise käigus käkra. Tagaveolisega pole just palju vaja pingutada selle saavutamiseks.
Volvo nelikveo kohta olen ma kuulnud sosinaid, et kui sinna palju jõdu rakendada, siis need ei pidavat hästi kestma.
Vedu ümberehitama ei hakka. Ja talve see auto väga suure tõenäosusega ei näe.
Minu fookus on see mootor, mida on plaanis arendada viisakalt(mingise ise tehtud-halvasti tehtud juraga tegelema ei hakka). Hiljem vajadusel autot müües ma väga isegi terviku müümise peale ei panusta(sellest ka väike motivatsioon asi maasikaks lihvida), aga mootori müügiga ilmselt pingutama ei pea. Või siis tõsta see mootor edasi mingisesse järgmisesse projekti.
Hetkel on just täpsel natuke aega ja mõni raha asjaga tegeleda. Kui ma asja keeruliseks ajan, siis lähimas tulevikus ta valmis ei saa.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
allan kirjutas:On juba välja mõeldud, millise turbo peale lähed?
Kui tehnika on ME7 pealt, tuleb mootorit avamata 300kw ära küll. Mu T5 on paarkümmend kw vähem ja mis pidamist puudutab, siis kindlasti on märksõnadeks sujuv väändegraafik ja mitte tavaline tänavarehv. Veerandmiili pilli sellest muidugi ei saa ja põhiline mõnu tuleb kiirustel, mida ühiskond heaks ei kiida
Ma arvan, et see 150kw diisel ei saa jõudu maha, sest tal on mingil hetkel räme väändepiik (et ikka tõmmet tunda oleks) ja sellisel juhul pidamine ei sõltu eriti kilovattidest.
B5234T3-l peaks '99 mudeliaastast alates ja üles olema ME7, C on 2000 aasta liikur, seega peaks olema ME7.
Hetkel on ainult eesmärk üldjoontes selge, aga muus osas paras infokorje.
Torms soovitas sinu punasega tutvuda.
Ilmselt on mõistlik võtta Sinu S60ne mootoriga tehtu blueprintiks, siis ei tule päris tühjast kohast alustada.
Nüüd saab vaikselt to-do listi koostama hakata.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
Alla sai pandud 17 tollised XC veljed, mis tulid C alt.
Ning kuna tagant hakkas vastu logarit käima, siis mingid kehvad flantsid ka. Vähemalt ei käi vastu ja kui õigustavad ennast, siis vaadata korralikumad.
Pildil ilma flantsita:
https://drive.google.com/file/d/0B761rlDTt2jWQ09zN2dDQ0tfM1U/view?usp=drivesdk
Ning kuna tagant hakkas vastu logarit käima, siis mingid kehvad flantsid ka. Vähemalt ei käi vastu ja kui õigustavad ennast, siis vaadata korralikumad.
Pildil ilma flantsita:
https://drive.google.com/file/d/0B761rlDTt2jWQ09zN2dDQ0tfM1U/view?usp=drivesdk
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
allan kirjutas:Ma arvan, et see 150kw diisel ei saa jõudu maha, sest tal on mingil hetkel räme väändepiik (et ikka tõmmet tunda oleks) ja sellisel juhul pidamine ei sõltu eriti kilovattidest.
Nii on jah, kuskil 460nm peale stage 1 ajukirurgiat, kui õigesti mäletan
Re: Kaljuka sleeper S70
Äge, tuli teema ära! Maasikas masin
Re: Kaljuka sleeper S70
Auto leidis uue omaniku.
Mootori ümbertõstmine oleks kokkuvõttes mõttetu (kallis) peavalu olnud.
Järgmine kord tuleb ennem kodutööd teha.
Mootori ümbertõstmine oleks kokkuvõttes mõttetu (kallis) peavalu olnud.
Järgmine kord tuleb ennem kodutööd teha.
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: Kaljuka sleeper S70
Ehk kirjutad peavalu kohad ülesse, sest sarnane idee on peas ja hetkel teen kodutööd.
Ja esiveoga jõu mitte maha saamine on lsd puhul sama kehv? Pole kunagi saanud esivedu + lsd proovida. Tagaveo puhul ju maa ja ilm.
Ja esiveoga jõu mitte maha saamine on lsd puhul sama kehv? Pole kunagi saanud esivedu + lsd proovida. Tagaveo puhul ju maa ja ilm.
Re: Kaljuka sleeper S70
kaljukas kirjutas:Auto leidis uue omaniku.
Mootori ümbertõstmine oleks kokkuvõttes mõttetu (kallis) peavalu olnud.
Järgmine kord tuleb ennem kodutööd teha.
Inimesed teevad ikka vigu, kuni lõpuks ostavad Volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist