Volvo 164 ´71 bronec
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 164 ´71 bronec
Tere jälle!
On ka nüüd garaazis istutud päris pikalt ja annan teile 2 pilti ja te võite pakkuda mis võiks olla nende piltide ajaline vahe, ehk siis kui pikk on nende piltide tegemise vaheline aeg.
See:
Ja see:
Pärast kirjutan pikema jutu ja panen rohkem pilte ka juurde.
On ka nüüd garaazis istutud päris pikalt ja annan teile 2 pilti ja te võite pakkuda mis võiks olla nende piltide ajaline vahe, ehk siis kui pikk on nende piltide tegemise vaheline aeg.
See:
Ja see:
Pärast kirjutan pikema jutu ja panen rohkem pilte ka juurde.
Viimati muutis bronec, 11 Mär 2008, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Jah mootor ja pidurid said tehtud suvel, küsimus siis põhimõtteliselt keretööde poolne kuna istmed pole veel remonditud
Aga ok ma ütlen ära siis, nende kahe pildi vaheline aeg on 61 tundi.
Kolmapäeval 19.dets mõtlesin et oleks ikkagi hea minna sõbra pulma 164-ga. Mõeldud-tehtud ja kell 2 päeval alustasime kahekesi sõbraga eeltöödega. Ehitasime kusagil kella 1 öösel ja siis läksime magama. Järgmine päev alustasin kell 9 hommikul üksi ja tegin kusagil lõunani ja siis läksin tartusse värvi ja muid asju ostma. Kusagil 4 paiku hakkasime uuesti tegema, nüüd juba kolmekesi. Kusagil pool 7 hommikul oli alusvärv peale värvitud. Siis magasime 3 tundi ja alustasin metalliku värvimisega hommikul(Reede). Kusagil kell 4 õhtupoolikul oli lakk ka peal. Siis hakkasime sisustust sisse laduma ja kroomi ja muid kokku toppima. Vahepeal sai veel summuti lõpuni keevitatud, paak ja pump peale pandud, keevitatud ja veljed vahetatud, põhi kivikaitsega üle tehtud.
Rasket tööd oli kõvasti aga kella 5 hommikul oli kõik koos(välja arvatud iluliistud mille jaoks polnud klambreid mul) ja sai tehtud esimene prooviring.
Peale seda läksime magama ja ärkasime siis laupäeva hommikul kusagil poole 9 ajal(Pulmapäeval siis).
Ärkasin, käisin pesemas, jõin kohvi ja läksin välja. Istusin autosse ja tagurdasin garaazi juurest välja.
Panin käigukangi D peale ja mitte midagi ei juhtunud. Kurb aga tõsi - käigukast oli perses ja edaspidi käike polnud, ainult tagurpidi käik töötas. Kontrollisin hoovastiku ja õli üle ja helistasin sõbrale, et ta endale uue pulmaauto otsiks. Pulmaautoks sai siis uue kerega V70.
Pikk jutt ja tuleb ka välja, et (tõlkimatu rõve sõim) jutt. Läks nahka see meie 61 tundi verd ja higi. Auto saime valmis aga käigukasti vahetamisega ei osanud arvestada ja nii see lugu oligi. Varsti saab siis ülejäänud töödest ka pildimaterjali. Kurat, ma ei taha enam garaazi poole vaadatagi.
Auto valmimise muutsid võimalikuks siis mu head sõbrad Yugo ja Steven samuti näitasid oma nägu vahepeal mu vennad Oll ja Marx. Tänud teile.
Kui Yugol tundub, et midagi jäi mainimata või sai valesti siis paranda julgelt, suhteliselt väsitavad ööd olid need.
Aga ok ma ütlen ära siis, nende kahe pildi vaheline aeg on 61 tundi.
Kolmapäeval 19.dets mõtlesin et oleks ikkagi hea minna sõbra pulma 164-ga. Mõeldud-tehtud ja kell 2 päeval alustasime kahekesi sõbraga eeltöödega. Ehitasime kusagil kella 1 öösel ja siis läksime magama. Järgmine päev alustasin kell 9 hommikul üksi ja tegin kusagil lõunani ja siis läksin tartusse värvi ja muid asju ostma. Kusagil 4 paiku hakkasime uuesti tegema, nüüd juba kolmekesi. Kusagil pool 7 hommikul oli alusvärv peale värvitud. Siis magasime 3 tundi ja alustasin metalliku värvimisega hommikul(Reede). Kusagil kell 4 õhtupoolikul oli lakk ka peal. Siis hakkasime sisustust sisse laduma ja kroomi ja muid kokku toppima. Vahepeal sai veel summuti lõpuni keevitatud, paak ja pump peale pandud, keevitatud ja veljed vahetatud, põhi kivikaitsega üle tehtud.
Rasket tööd oli kõvasti aga kella 5 hommikul oli kõik koos(välja arvatud iluliistud mille jaoks polnud klambreid mul) ja sai tehtud esimene prooviring.
Peale seda läksime magama ja ärkasime siis laupäeva hommikul kusagil poole 9 ajal(Pulmapäeval siis).
Ärkasin, käisin pesemas, jõin kohvi ja läksin välja. Istusin autosse ja tagurdasin garaazi juurest välja.
Panin käigukangi D peale ja mitte midagi ei juhtunud. Kurb aga tõsi - käigukast oli perses ja edaspidi käike polnud, ainult tagurpidi käik töötas. Kontrollisin hoovastiku ja õli üle ja helistasin sõbrale, et ta endale uue pulmaauto otsiks. Pulmaautoks sai siis uue kerega V70.
Pikk jutt ja tuleb ka välja, et (tõlkimatu rõve sõim) jutt. Läks nahka see meie 61 tundi verd ja higi. Auto saime valmis aga käigukasti vahetamisega ei osanud arvestada ja nii see lugu oligi. Varsti saab siis ülejäänud töödest ka pildimaterjali. Kurat, ma ei taha enam garaazi poole vaadatagi.
Auto valmimise muutsid võimalikuks siis mu head sõbrad Yugo ja Steven samuti näitasid oma nägu vahepeal mu vennad Oll ja Marx. Tänud teile.
Kui Yugol tundub, et midagi jäi mainimata või sai valesti siis paranda julgelt, suhteliselt väsitavad ööd olid need.
http://picasaweb.google.com/falloutseries/Volvo164e
nautige siis, nagu on ka piltidelt näha sai eeltöö kesine ja sellevõrra ka siis tulemus kannatas. Nüüd aega rohkem siis saab osad kohad üle teha
nautige siis, nagu on ka piltidelt näha sai eeltöö kesine ja sellevõrra ka siis tulemus kannatas. Nüüd aega rohkem siis saab osad kohad üle teha
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist