PostitusPostitas Loff » 28 Veebr 2017, 21:43
Kastileke kõrvaldatud. Kell 17:00 oli auto tõstukil ja kell 18:10 sõitsin tõstukil käigud läbi, et kasti õlitaset kontrollida.
Selle aja sisse mahtus:
* Autole käru pistikust täkuga voolu (aku kottis, vist, või lihtsalt kaua seisnud), et kesklukust uksed lahti saaks, sest juhiukse lukku pole kunagi määritud, et sealt võtmega midagi keerata saaks.
* Auto täku pealt käima, töökotta, tõstuki käpad alla ja auto üles.
* Kastist sinna järele jäänud õli välja.
* Parem esiratas alt ära, šarniir lahti, poolass rattarummust välja, poolass nurkreduktorist (NR) välja.
* Kardaani vahepuki kinnitus kere küljest lahti, kardaan NR küljest lahti, NR kasti küljest lahti.
* NR välja manööverdamine.
* AWD muhvi lööktõmmitsaga eemaldamine, simmerite vahetus, nii sisemine kui välimine.
* Muhv tagasi, NR, tagasi, kardaan tagasi.
* Enne poolassi tagasipanekut alumise parempoolse mootoripadja vahetus, sest vana oli juba kahes tülis põhimõtteliselt.
* Poolass, šarniir, esiratas.
* Kunagi enne sai ka kasti õlipunn tagasi pandud.
* Kardaani tugilaagri kandur kere külge tagasi.
* Auto alla lastud, kastiõli sisse tagasi ja normi.
* Auto käima ja käigud läbi sõita, kuumutamine, käigud läbi sõita, õlitaseme kontroll - tase OK.
Nüüd on kell 18:10.
Auto uuesti üles, lekete kontroll, kõik on OK. Põhjakate alla ja valmis. Auto välja, Launch külge ja igasuguste veakoodide lugemine ja kustutamine, et saaks puhtalt lehelt alustada.
Kastilekke põhjuseks oli sellesamuse awd muhvi sisemise simmeri lahkumine oma kohalt. Lisaks oli simmeri sisemise huule pingutuse vedri jeed tõmmanud oma kohalt.
Pilti ei jõudnud teha, selle aja peale, kui telefoni välja sain, oli see simmer juba prügikasti lennanud.
Auto sõidab, vaja nüüd teisega sõbraks saada.
https://www.youtube.com/@paavokaleva244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65