1. leht 5-st

torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 10:39
Postitas torms
Talvine aeg ja tegemisi jagub siis otsustasin ka enda masina siia tagasi panna ehk kellegil huvi jälgida vms. Teen siis mingi spec listi ja üritan pilte lisada.
Mootor:
B4194T
H-profiil kepsud
Kõik tihendid jne vahetatud
Masterpower r545 turbo kuni 550hp
3 tolline väljalase
Torukollektor
Suur replica wastegate
Plokikaas porditud ja taastatud
Ecumaster piggyback, see talv peaks asenduma Ecumaster EMU ajuga
630cc pihustid
Kindlasti palju veel.
Välimus:
No on igast asju tehtud, piltidelt saab aru ma ei hakka eraldi välja tooma.
Veermik:
ACT SX 18" veljed
Coiloverid
Semi slick rehvid

Plaanidest:
Keretööd, juhtaju, pidurid, esimene vedrustus, coiloverid lendavad prügikasti asendan miskise amordi ja madaldusvedruga kuna nende coilidega sõita ei kannata, välimusele tilulilu juurde aretada, mootor laiali ja kontrollida.

Üritan piltidele miskise järjekorra tekitada.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja hetke seis siis:

Pilt

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 12:41
Postitas wackou
Paistab korralik projekt tulevat.
:thumbsup:

Tulistan mõned küsimused.

Hüdrotõukurid ja N/A nukad?
Kui sa tõesti 500+ hp suunas liigud, siis originaal kolbidega ei ole mõtet jätkata.
Kas plaanid karterituulutust ka paremaks teha?
Pihustid väikseks ei jää?
Mis kütusepumpa(sid) kasutad?
Mis coilid need kehvad olid? Ise kasutan BC Racing ja täitsa rahul.
Mootoripadjad tulevad jäigad? Sillapuksidena soovitan Super Pro seeriat.
Siduri osas plaane? LSD?
Intercooler hiinakas või midagi edevamat?
Mis pidureid plaanid installida?

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:00
Postitas torms
Projekt on elukestev mitte tulev :D Sesuhtes on need turbod ja kepsud jutud kõik küljes ja auto sõitev, aga teeb asju ringi see talv.

Vanatüübi kaas on, ehk hüdrotõukurid ja NA nukad jah
Ma liigun tegelt 400hp suunas, turbo lihtsalt toodab rohkem kui vaja, siiamaani sõitsin 1,2-1,3 bariga. Peale aju vahetust keerab miskine 1,5-1,8
Karterituult olen nii palju muutnud, et suurem ava ning atmosfääri läbi filtri
Pihustid vahetan ilmselt välja kuna dekad ei tööta normaalselt, tulevad ehk bosch 8xx cc
Kütusepump on walbro replica 255 ning originaal Rising rate Mallory FPR
Coilid on FK, kõige odavamad sp ka ei tööta ilmselt.
Mootoripadjad on polüuretaani täis valatud aga ilmselt kunagi panen originaalid tagasi, liiga suur vibra.
Sidur on juba 850R oma koos ühemassilise rattaga.
Cooleri osas pole mõelnud veel.
Pidureid ilmselt teisi ei pane, kuna ei leia midagi normaalset mõistliku hinnaga, paneb ilmselt premium kettad/klotsid ning vähe toekamad pidurivoolikud koos hea õliga.

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:05
Postitas torms
Vb ehitan ka uue kolle ning dp ja muudan turbo asukohta.
Mootori lammutamise põhjus on tegelt kerge sinine suits koormusel.
Göetze kolvirõngad vahetan välja paremate vastu ( keegi võiks pakkuda kuskilt mahlesi aga ei leia siiani)
Klapisääre tihendid
Turbo peale-ja äravool.
Ideid mida karterituulega teha?

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:12
Postitas wackou
Noh, siis pole 8000 rpm probleem :) kas on just vajadust ainult.
Kas MP turbo tõesti kannatab sellist boosti pikaajaliselt?
Varuga ei tahaks pihusteid võtta? Ehk kunagi saab Eesti E85 tanklast osta... :)
Sellest ühest pumbast jääb sul kindlasti väheks 400hp jaoks. Plaanid jätta vaid 1 pumba paaki või ka väline? Pluss surge tank?
Kui sa paned originaal padjad tagasi, siis 500+ väändega liigub mootor päris palju.
Difri jätad lahtiseks? Korv originaal?
VKMis müüdav hiina cooler igati pädev 400+ hp jaoks. 2+ bar temps bueno.

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:17
Postitas pestav
Mahle rõngaid sai Atoy'st kunagi vist.
Ma ei tea kuidas 40nel tuulutus lahendatud on, aga ilmselt palju erinevust P2 kerega pole. Seega pane kolle auk pimedaks ning oil trap' ist kollesse minev toru läbi oil catch'i atmosfääri.
Ma kavatsen endal nii teha. Hoiab boosti sealt eemal ja see väike lekkiv õhk saab kompenseeritud seadistuses.
Kui suured paisumispilud sa surverõngastele jätad?

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:23
Postitas wackou
torms kirjutas:Vb ehitan ka uue kolle ning dp ja muudan turbo asukohta.
Mootori lammutamise põhjus on tegelt kerge sinine suits koormusel.
Göetze kolvirõngad vahetan välja paremate vastu ( keegi võiks pakkuda kuskilt mahlesi aga ei leia siiani)
Klapisääre tihendid
Turbo peale-ja äravool.
Ideid mida karterituulega teha?



Kolvirõngaid IA ei müü?

Mul suitses, kui turbo õli äravoolutoru oli liiga väikese läbimõõduga. Holset tahab 20mm. Kui see sai tehtud, oli suits kadunud.
Samuti viisin äravoolu karterisse, mitte plokki. U 8cm allapoole originaalist.

Karterituulutus tuleks teha võimalikult vabaks.

Ühe teise T4 teemast pilt:
Pilt

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:26
Postitas torms
Turbo kohta ei oska öelda, eks elu näitab.
Pihusteid varuga ei taha kuna üüratud suuri jõunumbreid taga ajama ei hakka moment.
Netist võib lugeda et 255lph kõlbab kuni 500+hp, baasrõhk on 3 ning siis vastavalt boostile tõuseb sama palju.
Korv on 850r originaal, differ on praegu nii, kuna kauges tulevikus näeks seda autot ikkagi taga/nelikveolisena.

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:29
Postitas torms
No karterituul mul pm nii ongi, ainult ilma vahepaagita, originaal kopsikust voolik atmosfääri ja filter.
Rõngaid enam atoyst ei saa ning esinduse hinda ei taha teada.

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:42
Postitas pestav
Esinduse hind on täiesti normaalne ;)

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:50
Postitas wackou
Taga/nelivedu oleks ju vahva, aga räme ettevõtmine.
Lihtsam osta mingi EVO vms :)

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 13:57
Postitas torms
Läbi elu lihtsalt ei saagi.
Lihtsam oleks olnud osta kohe kiire ja ilus auto.
Kuna hobi on selline, käed kasvavad õigest kohast välja, ruum ja võimalused on olemas siis miks mitte (kunagi).
Ilmselt see inimeste pilk oleks hindamatu kui V40 hakkab tagaratast suitsetama või teeb 4 vedu stardi.
EVO tehnikat kahjuks eestist ei leia nii lihtsalt.

Aga see jutt läheb siin juba utoopiliseks moment.

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 14:04
Postitas wackou
Seda küll. Kui võimalused olemas, miks mitte.
Rallikrossis on tagavedulisi S40 tehtud küll. Arvatavasti ka nelikuks.
http://www.aaserud-racing.com/tom-einar-bil.htm

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 13 Jaan 2017, 19:52
Postitas McBrainless
torms kirjutas:Pilt

Kui tulede kojamehed, numbrimärgi alus ja iluvõre välja jätta, näeb 1:1 minu talvise välimusega, isegi veljed on samad. Jätan märgi maha ja hoian teemal silma peal.
torms kirjutas:Pilt

Krt, need valged veljed istusid ikka väga hästi alla. Tumesinine iludus ja lumivalged veljed, vapustavalt kaunis vaatepilt! Nüüd, kui need veljed minu omad on, olen eriti rahul. :D

Re: torms, volvo v40

Postitatud: 02 Mär 2017, 15:27
Postitas torms
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Töökoja pardakki ärge pange tähele, see ajutine nähtus :)