Loff'i Valge Daam

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 26 Apr 2018, 22:55

Massinavärgi müümise osas on tehtud küll pakkumisi aga ikka kipuvad need sinna põllurallika hinnaklassi jääma seega tegelen senikaua ise autoga edasi, kuni tuleb mõni mõistlik pakkumine või otsustan, et ei müü üldse.

Vahepeal vahetasin ära tagumised vedrud. Plaanisin ka amordid ära vahetada aga tööde käigus selgus, et autol on all täiesti toimivad nivomatid. seega läksid vahetusse vaid vedrud. Vedrudeks said HevyDuty vedrud. Nüüd on auto kenasti loodis, mitte ei vea pers*t järgi nagu saba jalgevahel koer.

Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Pulli pärast ajasin XC-ga tagumised otsad kokku :D

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Proovisõit näitas, et auto ei ole enam homosohva vaid pigem tahab meenutada pick-up maasturit tühja kastiga. Vaatan, võibolla vahetan nivomatid Sachsi gaasikate vastu ikkagi välja.

Pikemat aega olen maadelnud ebastabiilse spidokaga.
Sidoka kellal vahetanud kondekad isegi aga suure tõenäosusega on viga ikkagi tagasilla anduris, sest selle takistus on ~30 Moomi 0.6-1.6 Koomi asemel.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 02 Mai 2018, 01:47

Spidokas näitab mingit kiirust, vist isegi üsna täpselt.

Võtsin tagasillal diffri kaane maha koos anduriga, anduri küljest ära ja hakkasin teist laua peal mõõtma. Vahet ei ole, kas mõõdad pistikust või kohe andutist algavast juhtmest, ikka ulme number. Seega uut andurit vaja.

Rooste on ikka tore asi, krõbistab mõnuga, poldi pea peaaegu ära söönud. Aga õnneks tehase tsink on korralik! Poldi keerme osa nagu uus.

Pilt
Pilt

Järgmisena vaja doonoril difri kaas maha võtta, sest andur on teistsugune. Valge originaal koos juhtmega, doonoril andur pistikuga. Kõige lihtsam koos kaanega andur ringi tõsta.
Kurat, väljas vihmane ja maa märg, ei taha märja maa peal püherdama hakata. Tõstukit ka ei ole veel jõudnud püsti panna. Mida teha?
Traktor-laadur-käpad-sitalahutaja, mõeldud tehtud.

Pilt
Pilt

Nagu tõstuki peal, saab peaaegu inimese moodi tööd teha :mrgreen: Diffri kaas käes.

Pilt

Andur näeb muidugi hoopis teistsugune välja aga vähemalt on VDO oma, nii nagu kelladeplokk. Järelikult lootust on.

Pilt

Valge originaal.

Pilt
Pilt

Vanadest juhtmestikest leidsin sobivad pistikud juhtmetega, et "uuele" andurile juhtmestik teha. Proovimiseks ei hakanud midagi uhket kokku keerama, lihtsalt otsad kokku ja külge. Difri kaas kahe poldiga külge.

Pilt
Pilt

Auto käima, 5. käik sisse ja "sõitma".

https://youtu.be/wSOMglmYfy0

Kuna on kahtlus, et spidokas valetab siis mõõtsin anduri kauguse hammasvööst. Kuna "uuel" kaanel puudub variant lehtkaliibriga seda mõõtmist teostada siis tuli kaas ja sild eraldi ära mõõta ja teha arvutused, et teada saada anduri kaugus hammasvööst. Kaane mõõtmiseg on lihtne, sirgega (joonlaud) ja sabaga nihikuga ning ühe arvutusega (joonlaua laius) on meil käes anduri kaugus kaane ja sillakorpuse kontaktpinnast.
Silla mõõtmiseks oli vaja mingit lühemat sirget (vaibanoa tera), et hammasvöö hamba pealt mõõta kaane ja sillakorpuse kontaktpinnani hammasvöö kõrgus sellest. Jälle, saadud tulemusest maha lahutada noatera laius ja saamegi hammasvöö kõrguse sillakorpuse ja kaane kontaktpinnast.
Nüüd lahutame anduri kõrguse hammasvöö kõrgusest ja saamegi nendevahelise kauguse.

Mõõtmisvahendid.

Pilt

Arvutuste tulemused.

Pilt

Ja mida ütleb raamat.

Pilt

2.15mm vaja andurit hammasvööle lähemale.

Pilt

Kuna tegemist on alumiiniumkaanega siis sool on kena oksüdeerumise teinud ja andur päris kenasti kaane küljes kinni. Aga ei ole hullu, kätte ma ta tervelt sain ja nüüd saab hakata anduri kinnitust maha viilima. Just, viilima, sest freespinki mul ei ole ja kuhugi töötlemisse viia ja kaks nädalat oodata - no ei viitsi. 10 minutit hoolikat käsitööd ja asi lahendatud.

Pilt
Pilt

Hoolikat käsitööst hoolimata sai veits hoogu mindud. Anduri kinnituspinnalt mõõtes asi klappis aga andur kaanes mõõtmistulemus ja arvutus ütleb, et andur hakkab istuma 0.4mm kaugusel hammasvööst. Mis iseenesest on hea - jätab tihendile ruumi.

Pilt

Nüüd on vaja kaas külge panna ja uuesti proovida, kas asi läks paremaks või sitemaks. Kui paremaks või jäi samaks siis korralik juhtmestik teha, uus õli diffrisse ja testsõidule.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 04 Mai 2018, 01:12

Diffri kaas peal, juhtmestik valmis tehtud ja külge pandud, uus õli diffris sees.

Pilt
Pilt

Esimene testisõit näitas, et spidomeeter näitab ~3km/h rohkem kui GPS. Sellega on OK aga ABS tule lõi põlema kui kiirus läks üle 15km/h. Testriga mõõtes esimesed andurid näitavad seda, mida nad näitama peavad. Kahtlustasin esimesi hammasvöösid ning seda, et andurid on rauapurused. Rattad alt ära, vaatepit ei olnudki hull. Lasin suruõhuga, niipalju kui sai, andurid puhtaks ja hammasvöödelt ka tolmu maha. Asi läks niipalju paremaks, et ABS tuli läheb põlemaumbes 80km/h juures ja siis kui on pikem lauge kurv paremale või kui lased vasakkurvist väljudes rooli sirgeks.

Kuna hammasvööd on siiski roostes, kahtlustan sealt osakonnast häireid ABS-i tulevat.

Si*t lugu on aga see, et sellise sammuga (eriti tihe, eriti hea määratlus muidugi :) ) hammasvööga rattalaagreid ma kuskilt ei ole leidnud veel. Seega tuleb vanu puhastada.

Täna õhtul läks mootorisse uus õli ja filter, käigukasti uus õli ja roolivõimendisse ka. Uus õhu- ning kütusefilter.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas JanP » 04 Mai 2018, 09:25

Rootsi lipp jäi difri kaanele peale värvimata :)
2x240

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 04 Mai 2018, 16:01

ABS ei jukerda enam ja TÜV puhtalt läbitud.

Millalgi selle ripplaega midagi ette võtma ikka...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Iceman » 04 Mai 2018, 18:25

Pane pinglagi :D . Käid õhtul Rõmedalt Arturi juurest läbi- näed kui ilus sirge see on :) .

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 04 Mai 2018, 19:46

Eks ma tegelikult tean, mida laega teha aga seda tõuget on vaja, et esimene kruvi/tüübel välja võtta ja lagi eemaldada. Noh, nagu ikka - töö tegemine on köki-möki aga sinna töö juurde saamine on veits keeruline.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 23 Nov 2018, 22:25

Nonii, vahepeal on ikka päris palju aega mööda läinud ja vähe on tehtud. Aga sellegipoolest, midagi on vahepeal ära ka tehtud.

Lagi - Augustikuu teises pooles tekkis vähe vabam hetk ja oli sobiv aeg autol lagi välja vätta ja see kangas ära vahetada.
Ripplagi nägi välja selline

Pilt
Pilt
Pilt

Lagi autost väljas ja jalad püsti laual, oli aeg vana kangas pealt maha rullida ja see kleepuv mass, mis kunagistel hiilgeaegadel on olnud kanga küljes olev poroloon, laepapi pealt kuidagi maha saada. Maha niimoodi, et laepapp pärast liimi kinni hoiaks.

Pilt
Pilt

Pahtlilabidaga lükates oli töö kõige kiirem. Alguses labidaga suur osa maha ja hiljem keerulisemate kohtade puhastus käega. Sinised nitriilkindad käes ja muudkui aga rullid (nühid) seda porolooni maha.

Pilt
Pilt

Sellest endisest poroloonist sai edukalt "lumepalli" teha.

Pilt

Peale puru eemaldamist oli laepapi pind ikka selline jama, mis ilmselt ei hoiaks liimi kinni. Proovisin igasugu keemiaga seda pappi üle käia ja kõige parema tulemuse andis, trummipõrin, nitro lahusti.

Pilt

Kuna auto on enne mind palju õues seisnud (niiskus, kondents), on see laepapp hakanud delamineeruma ja on osade kohtade pealt suhteliselt pehme juba. Selletõttu tekkisid lae eemaldamise käigus C-piilari kohale praod.

Pilt
Pilt

Niiskus on muutnud papi pehmeks.

Pilt

Nende pragude kohale sai liimida vähe paksemast paberist lapid mõlemale poole (alla ja peale), et vähegi anda tugevust.

Pilt

Järgmine päev tuli hakata riideproovi tegema. Kuna kanga mõõt ei andnud välja siis ei saanud kanga mustrit diagonaali panna ja pidi ikka piki lage triibu sättima.

Pilt

Mõtlesin igasuguseid variante, kuidas seda kangast liimida nii, et tulemus hiljem normaalne ka jääks. Lõpuks jõudsin järeldusele, et pikuti pool ja pool on kõige mõistlikum. Kanga joondu ajamiseks märkisin "keskele" joone, mille järgi kanga triip joondada.

Pilt

Siis kuivalt kangas paika ja liim peale (Mosal kontaktliim, päris hea). Lased liimil seista mõned minutid ja paned "pooled" kokku.

Pilt

Mnjah, kuna tükk on suur siis üksi seda tööd ei tee. kui liimised pooled omavahel kokku paned siis ... on nad koos ja ongi kõik. Järgmiselt pildilt on paremal poolel näha üks volt. Selle ma hiljem ikkagi kiskusin lahti ja liimisin uuesti. Õnneks andis liim ikkagi nii palju järgi, et papi küljest tükke lahti ei tõmmanud. Kuna see Mosali liim sai otsa ja Rakverest, mõtetust linnast, seda kuskil ei olnud ning tellimiseks aega polnud, läksin Würthi ja ostsin sealt mingit spreiliimi - ei olnud nii hea. See liim oli selline vedelam ja kangas hakkas "ujuma" paigalduse ajal. sellepärast ka vasaku poole triip veidi lainetab. Siit ka soovitus teistele, valige kangas, mille muster ja/või tekstuur andestaks selliseid asju.

Pilt

Kuna originaalkangas lõppes papi servas ära ja papi servad olid irvakil, otsustasin uue kanga liimida ümber serva tagasi keeratult, et anda laepolstrile tugevust. Kahes kohas olid katuse ja lae vahelised ristiplekid veidi pappi kahjustanud, liimisin sinna peale ka kangast.

Pilt
Pilt

Lagi läks paika ja istus oma khale hästi, sees istudes ja lakke vahtides neid mustri vingerdusi on vähem näha kui laua peal lage vahtides, seega võib õppetunni hinnata hindele 4 väikese miinusega, arvestades seda, milline see lagi vimusilmas pidi välja hakkama nägema.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 23 Nov 2018, 23:00

Lagi sai sisse augusti kuus, peale seda oli jälle tükk tühja maad. Sõitsin ringi, pooled salongiplastikud pagassis. Kuna originaalplastikud olid kuidagi eriti rabedad ja niikuinii oli plaanis doonori must sisu valgesse ümber tõsta siis tegin doonori plastidele inventuuri ja pesin need puhtaks viiendal septembril.

Pilt

Doonori plastikutel, mis jäävad uksepakkude katteplastikutest kõrgemale, on peal mingi kate, selline kummine värv vms. Pagasiruumi plastikud on kaetud musta (vaip)polstriga - peaksid vähem nagisema, kui valge originaalid plastikud.

Kuna kõiki plastikuid doonorilt ei kõlba võtta siis osa valge plastikuid tuleb mustaks värvida. Lisaks uksepolstrid, sest kinnitused on erinevad. Alustasin vaikselt uste jubinate pesemise ja värvimisega.

Pilt
Pilt
Pilt

Värvimiseks kasutan sedasama värvi, millega oma punapea sisu üle tegin, see kestis päris hästi, minu ajal kuskilt värvi maha ei kulunud.

Pilt

Mõned päevad jälle vahet ja jõudsin uksepolstriteni. Keegi enne mind oli parema tagumise uksepolstri kangaga kaetud papitüki mingi nätsuga kinni pannud. Õnneks see näts eemaldus ilma suurema vaevata. Aga muus osas uksepolstrid nagu polstrid ikka - akna servast hakkab vinüül lahti tulema. Paras aeg enne värvimist ära liimida. Lisaks esimestel uksepolstritel tekkinud mingid praod. Liimimiseks otsustain kasutada kuuma liimi - töötas küll, kaua kinni hoiab, näitab aeg. Kõigele muule olid tagumiste polstrite sees, all servas, asuvad kinnitustüüblite vastused liimist lahti. Ka need said tagasi liimitud kuuma liimiga.

Pilt
Pilt
Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

Valgel olid esimeste uksepolstrite uksetaskud ribadeks, juhipoolne oli täitsa tükkideks, kartjapoolne suure risti praoga ja sitaks rabe. Doonori uksepolstrite küljest terved uksetaskud.
Nüüd ootavad värvimist.

Autost polstreid eemaldades selgus, et kuskilt pääseb vesi autosse, juhipoolne vaip on märg. Kuna istmed tulevad ka välja siis tuleb kogu vaibamajandus ka välja tõsta ja ära kuivatada ning uurida, kust see vesi tuleb.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 28 Nov 2018, 01:33

XC tegemiste vahele ka 700-sele mõned viviad ära värvitud.

Enne:

Pilt
Pilt
Pilt

Pärast:

Pilt

Uksetaskud esimeste uste polstritele.

Pilt

Kuna õues juba miinuskraadid siis uksepolstrite värvimisega peab kolima töökotta ja selle plusskraadidesse kütma. Muidu värviks katlamajas aga seal on vähe ruumi ja liiga soe, värv kuivab liiga ruttu.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas allan » 28 Nov 2018, 06:50

Õige otsus, et valget daami maha ei müünud :thumbsup:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 03 Apr 2019, 02:14

Maanteeametist tuli meeldetuletuskiri, et TÜV saab aprilli kuuga läbi, seega peab jalad kõhu alt välja võtma ja ennast liigutama hakkama.

Mitu kuud katlamajas seisnud uksepolstrid olid nahad jälle lahti visanud - kuum liim ei kõlba kuhugi.

Pilt

Nokkisin selle jama lahti ja liimisin vähe asisema liimiga uuesti need lotendavad servad kinni. Eks näis, kaua kinni hoiab.

Pilt

Peale liimimist ja silikonipesuga puhastamist värv selga, väike kuivamine ja tulemus on rahuldav.

Pilt


Tõin toast kaua-kaua aega tagasi tehtud uksepolstri riidega kaetud paneelid ja panin need ka juba külge ära. Nüüd on vaja veel esimestele polstritele terved taskud külge kruvida ja võib polstrid ustele tagasi panna.

Pilt
Pilt

Istmed ja vaibad ka välja rookima ning uurima, kust see vesi autosse tuleb (juhipoolne vaip märg).
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Iceman » 03 Apr 2019, 10:02

Minu 900-sel sai juhi jalgealune siis kuivaks, kui esiklaas ära vahetati. Mingi tihend lasi kuskilt läbi järelikult. Maadlesin pikka aega sellega - uputasin esiklaasi survepesuriga jne, aga tolku miskit. Leket ei leidnud. Aga klaasivahetuse muutis asja ikkagi.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas ants » 03 Apr 2019, 12:10

Iceman kirjutas:Minu 900-sel sai juhi jalgealune siis kuivaks, kui esiklaas ära vahetati. Mingi tihend lasi kuskilt läbi järelikult. Maadlesin pikka aega sellega - uputasin esiklaasi survepesuriga jne, aga tolku miskit. Leket ei leidnud. Aga klaasivahetuse muutis asja ikkagi.


Mul ka :(
Lasi läbi klaasiliimi ja kere vahelt.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Loff'i Valge Daam

PostitusPostitas Loff » 14 Apr 2019, 00:12

Tasapisi miskit ikka liigub ka. Uksepolstrid panin ustele külge tagasi. Alguses mõtlesin, et enne ei pane, kui sisu tühjaks tõstetud ja sisse tagasi ka pandud. Äkki kriibin ära või midagi. Aga ruumipuuduse tõttu otsustasin ikka uksepolstrid külge tagasi panna. Kolm ust sain ära teha, siis tuli meelde, et esimene parem ukseklaas on vaja vahetada, sest isa, tore mees, mõned aastad tagasi, ehitas oma kastikale uut raami samal ajal kui mina Volvol akukasti põhja keevitasin. Seisid autod kõrvuti ja vana lõikas rellakaga midagi ja lasi sädemed vastu klaasi.

Tulemuseks:

Pilt
Pilt

Klaas vahetatud ja viimane polster ka paigas.

Järgmiseks istmed ja vaibad välja. Juhi jalgealt tuli välja selline elu:

https://youtu.be/FbaO8TAHB-M

Põrand ise:

Pilt

Ja üks variante, kust vesi tulla võib:

Pilt
Pilt

Kartjapoolne osa nii märg ei olnud aga kergelt oli.

Pilt

Ka siinpool on näha roostejutti, justkui sealt oleks vesi sisse tulnud.

Pilt

Vaipade kättesaamiseks ei oleks pidanud salongi nii laiali kiskuma aga armatuurlaua ja keskkonsooli plastikute värvimiseks pidi need niikuinii eemaldama ja õhtu lõpuks oli pilt selline:

Pilt

Matid ja vaibad kuivavad ja saab vahepealse aja sisustamiseks plastikuid värvida, enne puhastus, silikonipesu ja värv selga ning kuivama.

Pilt
Pilt

Juba mitmes auto, kus on midagi kleepuvat igal pool, Coca-Cola ja kommid. Traa. Mis siis muud kui pessu ja hiljem hea puhas ja kuiv tunne.
Pildi pealt ei tundugi asi hull aga see jama seal karbi (keskkonsooli käetue laegas) põhjas kleebib.

Pilt

Värvitud ja kuivavad, koos juhipoolse põrandamatiga.

Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd peab ära otsustama, kas vaibad jätta sinised (korralikumad) või mustad (doonorist ja räbalamad). Punapeal oli muidu must sisu aga istmed maru räbalad ning Punapeasse said muu musta sisu kõrvale sinised istmed - ei olnud väga vigagi. Eks peab neid vaipasid vähe kriitilisema pilguga veel üle vaatama.

Järgmiseks need augud ära lappima, kust vesi sisse pritsib ja vist laskma Esiklaasi ka igaks juhuks ära vahetada...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist