Proovisin lisada omapoolse pildimaterjali.RS013 kirjutas:Hahaha- "Siis tundsin huvi mis pirnid käivad peegli sisse, muidugi ei vaadanud kuidas need üldse lahtigi käivad ja lõhkusin ühe tule lihtsalt ära."
Ma olen ise täpselt samamoodi seda piilunud ja mõelnud, et löön mingi kruvika sisse kohe.
Ehk Sa säästad mind ja ütled kuidas nad ära käivad, tahaks LEDe sinna ka.
Ninas ühendasin need keskmised kiisusilmad üldse lahti, veateadet ei ole ja imo on kenam. Aga no maitseasi. Ja kui Sa salongis LEDidega maurad kirjuta julgelt, mis LEDid paned. Mul kord ühed on liiga pikad olnud või vale valgusega või lihtsalt kiirelt ära surnud. Väga tüütu. Mood-lightidesse jootsin võimsamad pirnid sisse, soovitan Sulgi seda teha, palju mõnusam jääb.
Jõudu.
XC70 AWD, Summum, 175kw
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: XC70 AWD
XC70
Re: XC70 AWD, Summum
andopando Head pildid. Abiks paljudele.
Aga peaks mõne sissekande ka tegema:
Vahepeal nagu õue vaadates võib järeldada on saanud suverehvid alla. See oli muidugi paras jebimine, kuna pärast esimese ratta eemaldamist rikuti ära vargapoldi üleminek. Kaks ratast nökerdati veel lahti, aga viimasega jamati oma 4h, mille käigus sai velg tiba kanntada. Aga õnneks saadi lõpuks kätte ja tasuta suverehvid alla. IA'st sai võetud originaalid tavapoldid (pole veel kätte saanud), sest ei taha enam sarnast situatsiooni korrata. Samas ega pole kuulnud ka väga, et velgi rotitakse. Postkasti saabus ka üks tiivake:
Muud suurt pole midagi teinud, ainult sõitnud. Isegi pesta pole jõudnud korralikult autot, aga kui kiire kevad läbi saab siis hakkan rohkem aega veetma auto kallal. Vahepeal sai käru veetud ja seal peal oma pool tonni raskust. Üllatavalt hästi läheb sellise kandamiga auto edasi. Oli aru saada, et miskit taga, aga kui gaasi litsuda siis kiirendab päris korralikult. Varem ka käru vedanud, oluliselt nõrgemate mootoritega ja see oli ikka täiesti piin .
Järjest enam tundub XC minu auto.
Aga peaks mõne sissekande ka tegema:
Vahepeal nagu õue vaadates võib järeldada on saanud suverehvid alla. See oli muidugi paras jebimine, kuna pärast esimese ratta eemaldamist rikuti ära vargapoldi üleminek. Kaks ratast nökerdati veel lahti, aga viimasega jamati oma 4h, mille käigus sai velg tiba kanntada. Aga õnneks saadi lõpuks kätte ja tasuta suverehvid alla. IA'st sai võetud originaalid tavapoldid (pole veel kätte saanud), sest ei taha enam sarnast situatsiooni korrata. Samas ega pole kuulnud ka väga, et velgi rotitakse. Postkasti saabus ka üks tiivake:
Muud suurt pole midagi teinud, ainult sõitnud. Isegi pesta pole jõudnud korralikult autot, aga kui kiire kevad läbi saab siis hakkan rohkem aega veetma auto kallal. Vahepeal sai käru veetud ja seal peal oma pool tonni raskust. Üllatavalt hästi läheb sellise kandamiga auto edasi. Oli aru saada, et miskit taga, aga kui gaasi litsuda siis kiirendab päris korralikult. Varem ka käru vedanud, oluliselt nõrgemate mootoritega ja see oli ikka täiesti piin .
Järjest enam tundub XC minu auto.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:00, muudetud 2 korda kokku.
Re: XC70 AWD, Summum
Teeks siis väikse sissekande: Tekkis siis eelmisel nädalavahetuse laupäeval (30.04.16) aega ja mõtlesin veidi auto kallal nokitseda. See nädalavahetus kahjuks tööl olnud , aga Kareli käest sain kätte, ratastele puudu olevad poldid:
Siis sai tellitud ka (Silf'i teemas innustust saades) nahahooldus komplekt, mida kahjuks kasutada ei jõudnutki. Isegi autot ei jõudnud väljast pesta.
Aga tegelesin siis lihtsamate hooldustöödega. Õli vahetuse käigus avastasin, väikse mootoriõli lekke, mis oli siis altpoolt autot ilusti ära plätserdanud. Ilmselt leke on nii väike, et aastaga oli kadunud maksimaalselt umbes 0,4L õli. Kahjuks ei tea mis vooliku või toruga oli tegu, nii et ise ei näpi ja käin IA's millalgi ja lasen asja uurida. Samuti tundub, et ühte rehvi sööb veidike. Nii, et topelt põhjus külastada IA'd.
Siis sai tellitud ka (Silf'i teemas innustust saades) nahahooldus komplekt, mida kahjuks kasutada ei jõudnutki. Isegi autot ei jõudnud väljast pesta.
Aga tegelesin siis lihtsamate hooldustöödega. Õli vahetuse käigus avastasin, väikse mootoriõli lekke, mis oli siis altpoolt autot ilusti ära plätserdanud. Ilmselt leke on nii väike, et aastaga oli kadunud maksimaalselt umbes 0,4L õli. Kahjuks ei tea mis vooliku või toruga oli tegu, nii et ise ei näpi ja käin IA's millalgi ja lasen asja uurida. Samuti tundub, et ühte rehvi sööb veidike. Nii, et topelt põhjus külastada IA'd.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:01, muudetud 2 korda kokku.
Re: XC70 AWD, Summum
Käisin siis vahepeal ära Tartu IA's, vahetati esisillas paar õõtsapuksi ära ja tehti silla regull. Õli leket veel ei saanud parandada, kuna kohapeal puudusid vajalikud tihendid. Ei tulnud see üldse voolikust nagu ise arvasin. Enam ei mäleta ka mis seal vaja vahetada oligi. Karel võib-olla mäletab.
Aga sain siis tiiva ka värvimisest kätte:
Möödunud nädalavahetusel sai siis tiib külge ka pandud, pesin autot ka üle pika aja ja proovisin naha hoolde vahendid. Päris mugav ja lihtne oli seda kasutada. Võrreldes paljude muude tootjatega. Hea ost, soovitan teiselegi.
Aga sain siis tiiva ka värvimisest kätte:
Möödunud nädalavahetusel sai siis tiib külge ka pandud, pesin autot ka üle pika aja ja proovisin naha hoolde vahendid. Päris mugav ja lihtne oli seda kasutada. Võrreldes paljude muude tootjatega. Hea ost, soovitan teiselegi.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:01, muudetud 2 korda kokku.
Re: XC70 AWD, Summum
Kust seda head kreemi saab istmetele siis ?
Ja mis ta maksab?
Ja mis ta maksab?
Re: XC70 AWD, Summum
Kust sellist tiiba saab ja palju eurosid peab käima. .
Re: XC70 AWD, Summum
aspiriin
Volvo esindusest ikka. Küll tuleb natuke rohkem eure raisata kui mingite suvaliste peale, aga asi on seda väärt. Kahe istmepeale kulus seda ka väga minimaalselt. Hind võis olla kuskil sinna 50€ tuuri.
Harrikald
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=16&carmodel=466&lang=est
Väga hull välja ei näinutki, aga natuke kurdeti, et siit sealt oli vaja lihvida ja mukkida, et saaks ilusti vormi. Tiib ise on klaasfiibrist.
Volvo esindusest ikka. Küll tuleb natuke rohkem eure raisata kui mingite suvaliste peale, aga asi on seda väärt. Kahe istmepeale kulus seda ka väga minimaalselt. Hind võis olla kuskil sinna 50€ tuuri.
Harrikald
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=16&carmodel=466&lang=est
Väga hull välja ei näinutki, aga natuke kurdeti, et siit sealt oli vaja lihvida ja mukkida, et saaks ilusti vormi. Tiib ise on klaasfiibrist.
Re: XC70 AWD, Summum
IA? Või võib vist inscapest ka küsima minna.
Tallinna IA ei soovi minna..
Tallinna IA ei soovi minna..
Re: XC70 AWD, Summum
Ok.Tänan
Re: XC70 AWD, Summum
millega taga tiiva kinni panid.
Volvo veakoodide lugemine ja diagnostika Võrus vahest Valgas. omadele TASUTA
Re: XC70 AWD, Summum
aspiriin
Mina võtsin Tartu IA'st.
dwd
4x 6'ste poltidega. Taga luugile on märgitud selleks kohad, kuhu auk puurida. Auto tagaluuk pole sellel mudelil metallist ja auku oli lihtne puurida. Ainuke asi ongi see, et õige nurga all auk puurida. Mul läks üks veidike nihu, ja oli tükk nikerdamist, et paika saada. Supleriga mõõtes paiknesid diiva augud hästi originaal märgistatud aukudega.
Mina võtsin Tartu IA'st.
dwd
4x 6'ste poltidega. Taga luugile on märgitud selleks kohad, kuhu auk puurida. Auto tagaluuk pole sellel mudelil metallist ja auku oli lihtne puurida. Ainuke asi ongi see, et õige nurga all auk puurida. Mul läks üks veidike nihu, ja oli tükk nikerdamist, et paika saada. Supleriga mõõtes paiknesid diiva augud hästi originaal märgistatud aukudega.
Re: XC70 AWD, Summum
Tõin hea hinnaga ühed veljed endale, ideega talveks eraldi veljed. Nüüd tõstsin rattad kõrvale ja mull täitsa isegi meeldib see pilt mida näen.
Nüüd olen dilemma ees millised suveks üles mukkida.
Mõlemal velje komplektil on iluvigu ja defekte piisavalt.
Nüüd olen dilemma ees millised suveks üles mukkida.
Mõlemal velje komplektil on iluvigu ja defekte piisavalt.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:01, muudetud 2 korda kokku.
Re: XC70 AWD, Summum, 175kw
Pole ammu siia midagi kirjutanud, mõtlesin, et teen siia mõne sissekande siis ka:
Ega väga polegi masina kallal siin putitanutki, väiksed asjad.
Enne jaanipäeva sai külge pandud tiib korra uuesti lahti võetud ja uuesti tagasi pandud. Panin algul oma lolli aruga sinna tiiva ja luugi vahele kummist seibid, mis siis autoga sõites hakkasid järgi andma ja hakkas polte lahti loksutama, mis olid paari nädalaga juba üsna lõdvaks läinud. Eemaldasin saatanad ja nüüd kõik korras.
Siis juba korra luugi kallal müttasin sai uuritud miks tagaluugi soojendus ei tööta. Mingi hetk avastasin selle, alles kevade poole. Sest mind tagaklaasil lumi ei sega. Kunagi hobi autol oli heli süsteem nii võimas pandud, et keskmine peegel lihtsalt ei püsinud küljest ja harjusin ilma keskmise peeglita sõitma. Luugi korpus maha ja nägin, et üks juhe oli klaasi küljest lahti. Ühendasin tagasi. Oli vist tükk aega lahti olnud sest klemmi ots oli juba oksüdeerunud. Kui juba nii palju lammutasin, siis sai ka luugi avamis mehanism mustusest/liivast puhtaks nühitud ja vähe paksema mögaga kokku määritud. Sulgus teine vahest pahasti.
Kui need sai tehtud siis hakkasin paigaldama "valguspaketti". Alustasin tagumistest uste linkide taha valguse paigaldamisega. Originaal juhtmeid tuli pikendada 20-30cm kuna muidu oleks põhimõtteliselt võimatu olnud ust kokku panna. Liiga pingule oleksid juhtmed jäänud. Kahjuks tagumistest ustest kaugemale ei jõudnutki, vahepeal saabus õhtu ja siis pühad.
Käisi vedasin vahepeal ka ratast. Kohaliku kaubandust keskuse eest peatus politsei mu kõrval, et minna ilmselt poest pakki piima ostma. Aga mingil kombel hakkas teda häirima mu raam koos rattaga. Ootasin lapsega autos naist ja siis ta küsis kas on ikka legaalne rattakinnitus. Vastasin jaatavalt ja viibutasin näpuga kirja "Thule" poole. Vaatas uuris ja lahkus. Kas siis ei tohi nii ratast vedada meie riigis?
Peale neid sai külastatud 11 juulil tartu IA'd. Minnes sai kaasa võetud makara veljed, plaaniga lasta sirgust üle vaadata ja siis üle värvimisse. Suve papudeks siis tulevad.
Aga nagu ikka minul joppab, siis oli antud koht kollektiiv puhkusele läinud. Puudub neil kodulehekülg, et infot ammutada ja nii tark ma tagant järgi ei olnud, et ette helistada.
IA's vahetati siis generaatorivõlli simmer ja vaakumpumba tihendid. Samuti lasin kliimad kontrollida ja täita. Ja sain siis remonti viidud makaradele ka uue disainiga originaal kapslid, mis just väga odavad ei olnud, aga ma neid kindlasti tahtsin. Hiinakaid kahjuks selliseid ei müüdud.
IA's olles sai kasutada uut XC70'ment. Kõik need uued kellad rooli taga oli täitsa ägedad ja rool oli täitsa meeldiv. Aga kõik muu isegi käis kohati närvidele. Iga valgusfoori taga suri mootor välja. Keegi käis kõnniteele liialt lähedal, auto piiksus jne. Ei tea kas hakkab tulema see aeg, nagu vanemtel kolleegidel, et uued autod on liialt elektrit täis, et lihtsalt sõidetakse vanemate masinatega.
Saabus kaua oodatud puhkus ja aega leides hakkan vaikselt edasi autokallal mässama. Nendest juba järgmistest postitustes.
Ega väga polegi masina kallal siin putitanutki, väiksed asjad.
Enne jaanipäeva sai külge pandud tiib korra uuesti lahti võetud ja uuesti tagasi pandud. Panin algul oma lolli aruga sinna tiiva ja luugi vahele kummist seibid, mis siis autoga sõites hakkasid järgi andma ja hakkas polte lahti loksutama, mis olid paari nädalaga juba üsna lõdvaks läinud. Eemaldasin saatanad ja nüüd kõik korras.
Siis juba korra luugi kallal müttasin sai uuritud miks tagaluugi soojendus ei tööta. Mingi hetk avastasin selle, alles kevade poole. Sest mind tagaklaasil lumi ei sega. Kunagi hobi autol oli heli süsteem nii võimas pandud, et keskmine peegel lihtsalt ei püsinud küljest ja harjusin ilma keskmise peeglita sõitma. Luugi korpus maha ja nägin, et üks juhe oli klaasi küljest lahti. Ühendasin tagasi. Oli vist tükk aega lahti olnud sest klemmi ots oli juba oksüdeerunud. Kui juba nii palju lammutasin, siis sai ka luugi avamis mehanism mustusest/liivast puhtaks nühitud ja vähe paksema mögaga kokku määritud. Sulgus teine vahest pahasti.
Kui need sai tehtud siis hakkasin paigaldama "valguspaketti". Alustasin tagumistest uste linkide taha valguse paigaldamisega. Originaal juhtmeid tuli pikendada 20-30cm kuna muidu oleks põhimõtteliselt võimatu olnud ust kokku panna. Liiga pingule oleksid juhtmed jäänud. Kahjuks tagumistest ustest kaugemale ei jõudnutki, vahepeal saabus õhtu ja siis pühad.
Käisi vedasin vahepeal ka ratast. Kohaliku kaubandust keskuse eest peatus politsei mu kõrval, et minna ilmselt poest pakki piima ostma. Aga mingil kombel hakkas teda häirima mu raam koos rattaga. Ootasin lapsega autos naist ja siis ta küsis kas on ikka legaalne rattakinnitus. Vastasin jaatavalt ja viibutasin näpuga kirja "Thule" poole. Vaatas uuris ja lahkus. Kas siis ei tohi nii ratast vedada meie riigis?
Peale neid sai külastatud 11 juulil tartu IA'd. Minnes sai kaasa võetud makara veljed, plaaniga lasta sirgust üle vaadata ja siis üle värvimisse. Suve papudeks siis tulevad.
Aga nagu ikka minul joppab, siis oli antud koht kollektiiv puhkusele läinud. Puudub neil kodulehekülg, et infot ammutada ja nii tark ma tagant järgi ei olnud, et ette helistada.
IA's vahetati siis generaatorivõlli simmer ja vaakumpumba tihendid. Samuti lasin kliimad kontrollida ja täita. Ja sain siis remonti viidud makaradele ka uue disainiga originaal kapslid, mis just väga odavad ei olnud, aga ma neid kindlasti tahtsin. Hiinakaid kahjuks selliseid ei müüdud.
IA's olles sai kasutada uut XC70'ment. Kõik need uued kellad rooli taga oli täitsa ägedad ja rool oli täitsa meeldiv. Aga kõik muu isegi käis kohati närvidele. Iga valgusfoori taga suri mootor välja. Keegi käis kõnniteele liialt lähedal, auto piiksus jne. Ei tea kas hakkab tulema see aeg, nagu vanemtel kolleegidel, et uued autod on liialt elektrit täis, et lihtsalt sõidetakse vanemate masinatega.
Saabus kaua oodatud puhkus ja aega leides hakkan vaikselt edasi autokallal mässama. Nendest juba järgmistest postitustes.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:02, muudetud 2 korda kokku.
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: XC70 AWD, Summum, 175kw
Sisuliselt peaks sul olema lisanumbri paneel koos tuledega et niiviisi ratast vedada.Ratas varjab numbrimärgi ja ka osa tuledest.Kuna sul auto seisis,siis polnud vist rohkem köhimist,aga liikuva auto nr.märki ei tohi varjata.
Sama keiss nagu mitteloetava numbriga v siis porise tagumikuga.Kui miilitsahärra hommikul naise käest ei saanud,siis panevad sulle
Sama keiss nagu mitteloetava numbriga v siis porise tagumikuga.Kui miilitsahärra hommikul naise käest ei saanud,siis panevad sulle
Re: XC70 AWD, Summum, 175kw
Traktorist, igal-juhul siiani ei ole kedagi see kottinud. On taga sõidetud ja kõrval sõidetud, kedagi pole huviatnud nii palju, et kinni pidada.
Aga kirjutaks siis edasi natuke autost:
Kõigepealt lõpetasin siis esiuste linkide taha valgustuse paigaldamise. Arvestades, et tagumiste ustega läks asi üsna lihtsalt ja kiirelt siis esimestega oli natuke rohkem pusimist, sest kontaktid olid ustel täiesti erinevad, sellega seoses ka juhtmestik.
Aga lõpuks tehtud ta sai.
Kuna uksed juba lahti käisid, siis katkusin küljest kõrvalistuja peegli, lammutasin teda nii algosadeks kui sai/oskasin. Põhjuseks mitte kokku klappiv peegel. Mootor teeb häält, aga hing nii kinni, et liigutab healjuhul sentimeetri ja kõik.
Tegin mis suutsin, aga ellu ta ei ärganud. Nüüd 3 valikut:
1. Ükskõik, las jääda. 2. Romulast uurima töötavat 3. Või esindusest uue detaili tellima.
Järgmiseks asusin keskkonsooli lammutamise kallale, ehk paigaldada topsihoidjale valgustus. Jupid juba talvel ostetud ja nüüd aega installida.
Kõige kergem seda lammutada ja teha ei olnud. Aga ei midagi ulmet. Tänu Vidale sain aru kuidas cd augu ümbert bezel eemaldub. Muidu ilmselt oleks selle puru tõmmanud. Seda oli ennem ka mingi põhjusel kangutatud, et üks jalg juba oli puru.
Aga sealt edasi lagunes kruvimise teel kõik hõlpsasti. Just selle topsi hoidja ringi ehitamine oli paras tegu. Polnud õiget tööriista ka, minitrelli siis. Kuna see valgustus riba on 2mm paks siis tuleb kõik kinnitus detailid 2mm võrra ringi töödelda. Enamus tööd pidi siis ise käsitsi tegema, viilides ja saagides. Mis võttis päris palju aega. Aga valmis ta sai.
Kuna juhipeegel oma 3 nädalat värisenud, siis lugedes Iceman teemat, et see tüüpiline viga volvode puhul ja lihtsasti remonditav. Võtsin siis ka peegelklaasi eest ja liimisin ta plastiku külge kinni tagasi. Ütleme nii, et ta vaevu seisis veel plastiku küljes. Aga peegel värisenud on heal juhul 3 nädalat.
Olen siia varem postitanud, et läksin mõttega tagumisi kettaid vahetama. Aga pole siiani neid vahetanud. Ükspäev alustasin sellega, aga siis tööriistade seast puudus torx 50, millega kettad lahti tulevas siis asi jäi katki. Sai siis muretsetud antud tööriist ja ka tagumised kettad ära vahetatud. Sellega seoses siis värvisin ka supportid nii ees kui taga. Nagu siin kevadperioodil pooled foorumlased teinud on.
Küll mitte punaseks ega kollaseks, aga tagasihoidlikult must metallikuks. Sellega veel tekkis veel üks mõte, et mitte jätta neid supporteid liiga tagasihoidlikuks, aga sellest järgmine kord.
Kojameeste hoovad on ka ajaga räsitud saanud. Siit sealt kriimus ja oksüdeerunud. Algul oli plaan sama värviga teha millega supporte aga kuna originaalis on kojamehed hoovad ka matimat tooni, siis sai ostetud aerosoolis matt must värv.
Enne seda muidugi, nühkisin teisi veidi liivapaberiga ja alles siis läks värv selga. Kahjuks olin selle tööjuures laisk pildistamisega ja tegin pildi alles siis kui juba kõik tehtud ja küljes.
Panen pildi ka pimedast tehtud masinast seest. Jalgade valgustus tundub kuidagi väga üle domineeriv pildil. Reaal elus, asi päris nii hull ei ole.
Aga kirjutaks siis edasi natuke autost:
Kõigepealt lõpetasin siis esiuste linkide taha valgustuse paigaldamise. Arvestades, et tagumiste ustega läks asi üsna lihtsalt ja kiirelt siis esimestega oli natuke rohkem pusimist, sest kontaktid olid ustel täiesti erinevad, sellega seoses ka juhtmestik.
Aga lõpuks tehtud ta sai.
Kuna uksed juba lahti käisid, siis katkusin küljest kõrvalistuja peegli, lammutasin teda nii algosadeks kui sai/oskasin. Põhjuseks mitte kokku klappiv peegel. Mootor teeb häält, aga hing nii kinni, et liigutab healjuhul sentimeetri ja kõik.
Tegin mis suutsin, aga ellu ta ei ärganud. Nüüd 3 valikut:
1. Ükskõik, las jääda. 2. Romulast uurima töötavat 3. Või esindusest uue detaili tellima.
Järgmiseks asusin keskkonsooli lammutamise kallale, ehk paigaldada topsihoidjale valgustus. Jupid juba talvel ostetud ja nüüd aega installida.
Kõige kergem seda lammutada ja teha ei olnud. Aga ei midagi ulmet. Tänu Vidale sain aru kuidas cd augu ümbert bezel eemaldub. Muidu ilmselt oleks selle puru tõmmanud. Seda oli ennem ka mingi põhjusel kangutatud, et üks jalg juba oli puru.
Aga sealt edasi lagunes kruvimise teel kõik hõlpsasti. Just selle topsi hoidja ringi ehitamine oli paras tegu. Polnud õiget tööriista ka, minitrelli siis. Kuna see valgustus riba on 2mm paks siis tuleb kõik kinnitus detailid 2mm võrra ringi töödelda. Enamus tööd pidi siis ise käsitsi tegema, viilides ja saagides. Mis võttis päris palju aega. Aga valmis ta sai.
Kuna juhipeegel oma 3 nädalat värisenud, siis lugedes Iceman teemat, et see tüüpiline viga volvode puhul ja lihtsasti remonditav. Võtsin siis ka peegelklaasi eest ja liimisin ta plastiku külge kinni tagasi. Ütleme nii, et ta vaevu seisis veel plastiku küljes. Aga peegel värisenud on heal juhul 3 nädalat.
Olen siia varem postitanud, et läksin mõttega tagumisi kettaid vahetama. Aga pole siiani neid vahetanud. Ükspäev alustasin sellega, aga siis tööriistade seast puudus torx 50, millega kettad lahti tulevas siis asi jäi katki. Sai siis muretsetud antud tööriist ja ka tagumised kettad ära vahetatud. Sellega seoses siis värvisin ka supportid nii ees kui taga. Nagu siin kevadperioodil pooled foorumlased teinud on.
Küll mitte punaseks ega kollaseks, aga tagasihoidlikult must metallikuks. Sellega veel tekkis veel üks mõte, et mitte jätta neid supporteid liiga tagasihoidlikuks, aga sellest järgmine kord.
Kojameeste hoovad on ka ajaga räsitud saanud. Siit sealt kriimus ja oksüdeerunud. Algul oli plaan sama värviga teha millega supporte aga kuna originaalis on kojamehed hoovad ka matimat tooni, siis sai ostetud aerosoolis matt must värv.
Enne seda muidugi, nühkisin teisi veidi liivapaberiga ja alles siis läks värv selga. Kahjuks olin selle tööjuures laisk pildistamisega ja tegin pildi alles siis kui juba kõik tehtud ja küljes.
Panen pildi ka pimedast tehtud masinast seest. Jalgade valgustus tundub kuidagi väga üle domineeriv pildil. Reaal elus, asi päris nii hull ei ole.
Viimati muutis SilQ, 02 Sept 2018, 16:03, muudetud 2 korda kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Mirx85 ja 11 külalist