Uus omanik. Trollvo V70 2.4 LPT 1999, Mario
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Uus omanik. Trollvo V70 2.4 LPT 1999, Mario
Alustama peaks siis algusest...
Õigemini, punane seisab endiselt ja ootab, millal ma võtit keeran. Paraku tolle majanduslik tasuvus saabuks alles mitmekümne aasta pärast ja kuna läbisõidud on jäänud tööle-koju-nädalalõpus-maale stiili, siis leidsin, et oluliselt murevabam võiks olla bensuka pidamine linnaautona.
Eks sai hunnik variante kokku kahmitud - bemmid, audid, volksud võiks põlema panna, need jäid kohe kõrvale.. Ainsana käisingi vaatamas V70neid ja paar Omegat katsusin ka ära. Paraku Omega V6 on tore loom, aga seal on üks tore õlijahuti V-sees, mis ühelt poolt saab õli ja teiselt poolt jahutusvedelikku ning ajaga ära mädaneb ja kõigil nähtud masinatel juba jahutuspaagis mingi gemüse. Õlijahuti hind ligi 600€... Pagass on küll selline, et mitu kirstu saab kõrvuti panna....
Siis jäidki Volvod ainult sõelale. Mitte, et automaatkasti remont, mis eelmisest aastast veel endiselt päris hapu maitsega suus on, mind ära oleks ehmatanud, aga automaatbensukal ei näinud mõtet. Ja nii lõpuks jäigi siis pealkirjas mainitud kangelase võtmed mulle pihku.
VINi järgi on siis tegu 99.a masinaga, kahemassiline hooratas ja kõik jutud.
Aga eelmine omanik (kes siin on ka olemas 3 postitusega) on kõik need asjad teinud, mis minu punasel ees ootamas, siis ei olnud raske valida enam. Seda enam, et kere seisukord on ka suurepärane. Isegi 98.a markeeringuga esiklaas on ees (Volvo Pilkington OptiKool).
Edasi veab teda B5254T, M56 kasti otsas. peal on TRACS-ABS.
All on 18" Nebulad, mis olid siin foorumis kunagi müügis Rantto poolt. Üks küsimus on ainult, kas neile velgedele varuosi ka saada on - ühe pöia polt on jooksu pannud... Ei taha päris roostest 6mm polti sinna asemele keerata.
Rehvid on uueväärsed. Kui ma hakkan nimekirja koostama, mis kõik tehtud on, siis jäängi siia seda toksima.
Viimane servis Saksas on tehtud 23.2.12 LS 266495, ja Eestis on arvele võetud ta juba 9 kuud hiljem, läbisõiduga 278 070.. Tänaseks päevaks ette tiksunud 328 000 kopikatega.
Puudu on kompu, püsikiirushoidja ja kliima (kont selle asemel), aga ei nurise. Istmesoojendused nii ees, kui taga - töötavad. Ühtegi veakoodi mälus ei ole, õli on vahetatud iga 9000km tagant, ja ennist Hypnole ütlesin valesti - sees on ikka 5W-40 ja õlikorgi alune oli ilus puhas - mootor seest kuldne. Ei oska millegi üle kaevata. Ühte rattalaagrit kuulen vist laulmas...
Kaasavaraks sain originaalvedrud ja katuseraamid.
Nüüd tuleb loota, et R'i pidureid pole ja 15" talvekad ka alla mahuvad
Hetkel on klemm kõrvuni - seieri järgi 15L kulunud ja 200km ära sõidetud. sealhulgas on 70km linnasõitu ja paar kiirendamiskorda
Kahemassiline ei tõmble ei vibra - mootoripadjad on ka uued ja ei saa aru, et mootorgi töötaks...
Tõenäoliselt punasest võtan välja võimendi väljundijuhtme, suurt kasti küll ei tule enam, aga varuratta juurde paneks pisikese aktiivika müdistama, seda madalat on just vat grammike puudu... Sees on SC-805, mängib ilusti, aga siin ka vaja esipaneeli lambid välja vahetada, osa on kustus.
3 võtit, kaks pulti, üle pika aja on auto, mis lukustub ja avaneb puldist.
Pilte pole rohkem teinud, kui müügikuulutusest paar tk kopisin, kuna enda pildimasin on elukaaslasega maale rännanud. Toonkile, kui üldse, tuleb vb õrn toon, prügikott ei sobi siia, hele poolnahk tahab särada.
Suurim huvi on nüüd XC võre vastu.
Ja kui keegi nokib kollaste udukate pärast, siis võib rahulikult kohvi edasi juua - minu masinal täiesti legaalsed. Puuduv tulekojamees on ka pagasiruumis ja ootab külgepanekut.
Rohkem pole midagi öelda. Huvitavast seigast märgiks ära, et 2 politseiauto täit rahvast jäid Riia tänaval kõrvale seisma ja näpud püsti, niiet kui ka politseile meeldib, siis on kõik OK.
Ootan, millal keegi punase ära viib...
Parimat,
M.
Õigemini, punane seisab endiselt ja ootab, millal ma võtit keeran. Paraku tolle majanduslik tasuvus saabuks alles mitmekümne aasta pärast ja kuna läbisõidud on jäänud tööle-koju-nädalalõpus-maale stiili, siis leidsin, et oluliselt murevabam võiks olla bensuka pidamine linnaautona.
Eks sai hunnik variante kokku kahmitud - bemmid, audid, volksud võiks põlema panna, need jäid kohe kõrvale.. Ainsana käisingi vaatamas V70neid ja paar Omegat katsusin ka ära. Paraku Omega V6 on tore loom, aga seal on üks tore õlijahuti V-sees, mis ühelt poolt saab õli ja teiselt poolt jahutusvedelikku ning ajaga ära mädaneb ja kõigil nähtud masinatel juba jahutuspaagis mingi gemüse. Õlijahuti hind ligi 600€... Pagass on küll selline, et mitu kirstu saab kõrvuti panna....
Siis jäidki Volvod ainult sõelale. Mitte, et automaatkasti remont, mis eelmisest aastast veel endiselt päris hapu maitsega suus on, mind ära oleks ehmatanud, aga automaatbensukal ei näinud mõtet. Ja nii lõpuks jäigi siis pealkirjas mainitud kangelase võtmed mulle pihku.
VINi järgi on siis tegu 99.a masinaga, kahemassiline hooratas ja kõik jutud.
Aga eelmine omanik (kes siin on ka olemas 3 postitusega) on kõik need asjad teinud, mis minu punasel ees ootamas, siis ei olnud raske valida enam. Seda enam, et kere seisukord on ka suurepärane. Isegi 98.a markeeringuga esiklaas on ees (Volvo Pilkington OptiKool).
Edasi veab teda B5254T, M56 kasti otsas. peal on TRACS-ABS.
All on 18" Nebulad, mis olid siin foorumis kunagi müügis Rantto poolt. Üks küsimus on ainult, kas neile velgedele varuosi ka saada on - ühe pöia polt on jooksu pannud... Ei taha päris roostest 6mm polti sinna asemele keerata.
Rehvid on uueväärsed. Kui ma hakkan nimekirja koostama, mis kõik tehtud on, siis jäängi siia seda toksima.
Viimane servis Saksas on tehtud 23.2.12 LS 266495, ja Eestis on arvele võetud ta juba 9 kuud hiljem, läbisõiduga 278 070.. Tänaseks päevaks ette tiksunud 328 000 kopikatega.
Puudu on kompu, püsikiirushoidja ja kliima (kont selle asemel), aga ei nurise. Istmesoojendused nii ees, kui taga - töötavad. Ühtegi veakoodi mälus ei ole, õli on vahetatud iga 9000km tagant, ja ennist Hypnole ütlesin valesti - sees on ikka 5W-40 ja õlikorgi alune oli ilus puhas - mootor seest kuldne. Ei oska millegi üle kaevata. Ühte rattalaagrit kuulen vist laulmas...
Kaasavaraks sain originaalvedrud ja katuseraamid.
Nüüd tuleb loota, et R'i pidureid pole ja 15" talvekad ka alla mahuvad
Hetkel on klemm kõrvuni - seieri järgi 15L kulunud ja 200km ära sõidetud. sealhulgas on 70km linnasõitu ja paar kiirendamiskorda
Kahemassiline ei tõmble ei vibra - mootoripadjad on ka uued ja ei saa aru, et mootorgi töötaks...
Tõenäoliselt punasest võtan välja võimendi väljundijuhtme, suurt kasti küll ei tule enam, aga varuratta juurde paneks pisikese aktiivika müdistama, seda madalat on just vat grammike puudu... Sees on SC-805, mängib ilusti, aga siin ka vaja esipaneeli lambid välja vahetada, osa on kustus.
3 võtit, kaks pulti, üle pika aja on auto, mis lukustub ja avaneb puldist.
Pilte pole rohkem teinud, kui müügikuulutusest paar tk kopisin, kuna enda pildimasin on elukaaslasega maale rännanud. Toonkile, kui üldse, tuleb vb õrn toon, prügikott ei sobi siia, hele poolnahk tahab särada.
Suurim huvi on nüüd XC võre vastu.
Ja kui keegi nokib kollaste udukate pärast, siis võib rahulikult kohvi edasi juua - minu masinal täiesti legaalsed. Puuduv tulekojamees on ka pagasiruumis ja ootab külgepanekut.
Rohkem pole midagi öelda. Huvitavast seigast märgiks ära, et 2 politseiauto täit rahvast jäid Riia tänaval kõrvale seisma ja näpud püsti, niiet kui ka politseile meeldib, siis on kõik OK.
Ootan, millal keegi punase ära viib...
Parimat,
M.
Viimati muutis Mario_L, 25 Dets 2017, 22:24, muudetud 3 korda kokku.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Pole midagi öelda,kui ainult et ilus,kiire ja sile pill ! Ajab isegi kadedaks veidi Et sul elu murevaba oleks nüüd !
Väike Juku mängib liivakastis ja ühel hetkel näeb ta siili ja karjub emale:''Ema,ema! Tule ruttu siia,su kaktus jookseb ära!''
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Polte eestist saada ei ole (kui just kellegilt ära ei keera.
Mina tellisin uk ebayst. Ca 2e tk + saatmine. Originaal ja BBS kiri ilusti peal.
Mina tellisin uk ebayst. Ca 2e tk + saatmine. Originaal ja BBS kiri ilusti peal.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Kena näeb välja küll.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Tanel kirjutas:Polte eestist saada ei ole (kui just kellegilt ära ei keera.
Mina tellisin uk ebayst. Ca 2e tk + saatmine. Originaal ja BBS kiri ilusti peal.
hoian silmad lahti
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Olen justkui Rakveres seda autot mitu korda näinud, tuli siitkandist?
Omasin ka kunagi 2.4lpt v70, sealt see vigastus alguse saigi
Omasin ka kunagi 2.4lpt v70, sealt see vigastus alguse saigi
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Tallinn, ikka Tallinn.
Eks ma vaatan, kas mu vigastus jääb samaks
Eks ma vaatan, kas mu vigastus jääb samaks
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Edu siis masinaga!
Ajasin ka 18 tolli täna alla, peaks kõrvuti panema korra.
Ajasin ka 18 tolli täna alla, peaks kõrvuti panema korra.
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
See on jah väga hästi hoitud masin eelmise omaniku poolt. Isegi seal sees korra istunud.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
vähemalt ei ole mul häbi, punase välimus just kõige kaunim enam ei olnud
siis peab treffamise teemal silma hoidma, mõni õhtu kuskil kohvi juua...
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Tõesti päris hea väljanägemisega kuut
Muretuid kilomeetreid!
Muretuid kilomeetreid!
Volvo S80 V8 Executive
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Normaalne pill, jäi ka ükskord linnapeal silma.
Kuidas see 8" lai velg alla istub, mis kummimõõt on?
Kuidas see 8" lai velg alla istub, mis kummimõõt on?
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
ees on au naturelle, taga on pisike 5mm flants. peal on 215/40 rehv. + jäiga vedruga. peab mainima, et isegi täitsa pehme on. kleebib kenasti end tee peale ja väga ei karda ka siin Soinaste tänaval sõita. Kuigi jah, ma väldin isegi kruusateid nüüd, seda puhtalt auto hoidmise eesmärgil.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Mario V70 2.4 LPT 1998/99
Jah, eks ta nii kipub olema, et mõistlik on osta kohe korralik auto (kasvõi kaks korda kallimalt) kui prügikala elustada. Igatepidi oled lõpuks võidus ja hoiab enda närve ja aega kokku. Igati mõistlik ja ilus valik. Auto24`s piilusin seda isegi mõned korrad.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist