Klamber 850/70-d
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 850 T-5R
ega nad lõppkiirust ei mõjuta Selle vahe saab juba rehvirõhuga paika mängida, kuid kohapealt saab paremini minema kui need soojaks(loe: mitte kuumaks) lased. Samas on neist kasu vähe kurvilisemal rajal
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Tags:
Re: Klamber 850 T-5R
Lohistasin garaaži vähe edevamad Brembo suportid. Klotsimõõdu järgi sama mis R-idel ja Evodel jms kuuldavasti. Originaalis 310mm kettaga, ei tea veel mis volvo alla pressida, kas 305, 315, 320. Ei tahaks 16" valmidust kaotada. Tuleb joonist hakata nikerdama ja otsida kes alumiiniumist adapterid välja freesiks.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R
Võta originaal kettale kõige lähem volvo ketas ja kasuta seda. Nii saad ära kasutada maksimaalse klotsi tööpinna. Alfadel on ka 16" velja taga sellised edukalt.
Ise kasutan suuri brembosid ja jahutuse pärast kasutan 330mm ketast, volvo V8 kasutuses olevate 336mm asemel.
Ise kasutan suuri brembosid ja jahutuse pärast kasutan 330mm ketast, volvo V8 kasutuses olevate 336mm asemel.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R
Priit paneb endale sellised külge ka, tasub adapterite kohta küsida, minu meelest ta mainis et tal on rohi olemas selle vastu.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Re: Klamber 850 T-5R
Mulle on jäänud mulje, et Columba on üsna ebaõnnestunud disainiga, mis puudutab pidurite mahtumist, isegi 302mm puhul tuleb sadulaid õhemaks käiata.
Alfa sadul tundub vähemkohmakas, aga mingit suuremat ketast vist ära ikka ei mahuta.
Teine variant, et viskad Columbad minema ja paned 330mm kettad
Alfa sadul tundub vähemkohmakas, aga mingit suuremat ketast vist ära ikka ei mahuta.
Teine variant, et viskad Columbad minema ja paned 330mm kettad
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Klamber 850 T-5R
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R
Universaalsed 5mm maksavad alla 10e paar. Mul vist garaasis vedelevad üks paar tutikaid pakis.
Adapter suht lolli kujuga
Adapter suht lolli kujuga
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R
Pehmete õõtsapukside aseaine. Samuti mootori kinnitus ülemine, mis tõi salongi päris terava mootorihääle kiirendusel, i like. Alumise kinnituse panen Propartsi polypuksidel, siis saab äkki mootori kinni lõpuks.
Siinkohal paar sõna ScanTechi kvaliteedist - šarniirid ei kestnud 4000km-ki Mõlema poole šarniirid loksuga, üks rohkem kui teine. All olnud detsembrist. Eelpool juba kirjeldasin, et õõtsapuksid olid liiga pehmed juba uuest peast. Jupid olid mul õõtsa sees juba ostes olemas, sain vähemalt omal käel veenduda, et internet ei valeta.
Siinkohal paar sõna ScanTechi kvaliteedist - šarniirid ei kestnud 4000km-ki Mõlema poole šarniirid loksuga, üks rohkem kui teine. All olnud detsembrist. Eelpool juba kirjeldasin, et õõtsapuksid olid liiga pehmed juba uuest peast. Jupid olid mul õõtsa sees juba ostes olemas, sain vähemalt omal käel veenduda, et internet ei valeta.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R
Kust kaudu Propartsi puksid said? Kas Powerflexist odavamad?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Klamber 850 T-5R
A ei mul on need handmade kõik. Propartsi muidu müüb atoy ja just see aasta on tulnud õõtsapuksid valikusse, vasnasti polnud ja ma juba tegin ära. Ma arvan et Proparts on ikka tsipa odavam kui Powerflex, vähemalt interneti letihindade järgi.
Re: Klamber 850 T-5R
Kes neid pukse käsitööna teeb? S60 tagasilda ei pakuta midagi, laseks ka treida kuskil.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Klamber 850 T-5R
Eluaeg on häirinud selline hõõrumine:
Proovitud on erinevaid rehve ja velgi. Tethyse peal kulunud servaga 205/45 käis ka õrnalt vastu. Pildil olevad jäljed on 215/45 tehtud. Nüüd läksid alla 215/40 Titanitel, mis on pool tolli kitsamad eelmistest, koos 6mm soodsama offsetiga on velje sisekülg kerest eemal 12mm. Tundub et sai hea.
Üks küsimus suurele ringile ka, mis juhtub kui piirajad eemaldada? Ise mõtlesin lahendada nii, et teeks mingid parajas mõõdus plastikseibid sisemise rooliotsa vahele..
Proovitud on erinevaid rehve ja velgi. Tethyse peal kulunud servaga 205/45 käis ka õrnalt vastu. Pildil olevad jäljed on 215/45 tehtud. Nüüd läksid alla 215/40 Titanitel, mis on pool tolli kitsamad eelmistest, koos 6mm soodsama offsetiga on velje sisekülg kerest eemal 12mm. Tundub et sai hea.
Üks küsimus suurele ringile ka, mis juhtub kui piirajad eemaldada? Ise mõtlesin lahendada nii, et teeks mingid parajas mõõdus plastikseibid sisemise rooliotsa vahele..
Re: Klamber 850 T-5R
Uuematel autodel ongi plastseibid sisemise rooliotsa taga. Lati hammasvöö ümber
R
Re: Klamber 850 T-5R
Külge keeramise vaev on veel jäänud. Tegelt tuleb käändmikke ka käiata parajaks, sest üleliigset materjali sinna ei saanud jätta.
Ketaste võrdlus ka 280 vs 320. Uued on nn front-vented tüüpi, mis vist peaks pisut parema jahutuse tagama.
Peaaegu ehk suport on vastu kodaraid.. Ja pidurivoolikud jäid lühikeseks..
Märk õigest kettavalikust ehk mingi imega ei mahuks 330 selle veljega alla.
Käändmikul lõikasin piirajad ära nagu eelpool juttu oli. Ja selgus, et ei muutugi midagi, rool keerab samapalju, ehk siis ennem juba pidi vastu latti käima, kuigi pöörates kriuksus piiraja vastu õõtsa aeg-ajalt. Rattad endiselt koopasse ei käi Postiivne selles mõttes, et ei pea hakkama piirajat leiutama juurde.
Ketaste võrdlus ka 280 vs 320. Uued on nn front-vented tüüpi, mis vist peaks pisut parema jahutuse tagama.
Peaaegu ehk suport on vastu kodaraid.. Ja pidurivoolikud jäid lühikeseks..
Märk õigest kettavalikust ehk mingi imega ei mahuks 330 selle veljega alla.
Käändmikul lõikasin piirajad ära nagu eelpool juttu oli. Ja selgus, et ei muutugi midagi, rool keerab samapalju, ehk siis ennem juba pidi vastu latti käima, kuigi pöörates kriuksus piiraja vastu õõtsa aeg-ajalt. Rattad endiselt koopasse ei käi Postiivne selles mõttes, et ei pea hakkama piirajat leiutama juurde.
Re: Klamber 850 T-5R
Vahepeal sai villanud ja mootor laiali tõmmatud. Õlikulu pärast. Nipet-näpet äkki rauda ka järgi aidata et kindlam tunne oleks.
Ja kuna talv pressib juba peale, siis oli paslik üks abiratastega vagun ligi võtta. Oli plaan rattaga sõitma minna, aga mudas oli toredam ja näe ratta selga ei jõudnudki Olen täitsa positiivselt üllatunud, kuidas see kolme ratast suudab ringi ajada.
Ja kuna talv pressib juba peale, siis oli paslik üks abiratastega vagun ligi võtta. Oli plaan rattaga sõitma minna, aga mudas oli toredam ja näe ratta selga ei jõudnudki Olen täitsa positiivselt üllatunud, kuidas see kolme ratast suudab ringi ajada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist