Sanderk XC60/XC70/XC90
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
võin omast käest öelda, et Lemförder ei ole kohe kindlasti enam kvaliteetbränd ja Optimal on teatud juhtudel originaaltootja, enamus aegadel pakendaja kõigest.
Näited - Optimali sidur bemmile - Sachs oli sees. Audile Optimali õõts - Swag oli sees. Opelile originaalosad. Pesoo stabi kont - Ruville sees. Laagrite puhul on Optimali karbis ka kuidas kunagi - Fag, SKF või Ruville. Väga harva, kui Optimali logoga laagri saab.
Lemfö vedas oma tootmise ära Taiwani ja kvaliteet on ka vastav - bemmi sillajupid ei kesta paari kuudki, õlipuksid on suht kiirelt läbi, ning šarniirid on täiesti kuivad. Kui ikka ise lahti ei võta ja määret juurde ei pane, siis võib kindel olla, et asi on nahkas.
Saagi pole tõesti mõtet käima tõmmata, paigaldaja võib ka kalli jupi piiksu keerata ja siis pole eriti vahet. Ise olen kasutanud kõige odavamaid asju ja teie paljukirutud GSP asjad on ka tänaseni kestnud - laagrile panin määret juurde ja poolteljeotsa sisse panin sinise laagrimäärde... Mazdale ostsin kunagi kooliajal kõige odavama rattalaagri, mingi tundmatu firma, maksis 10 euri. Pressitav laager, läks katki ka. Panin määret juurde, pressisin värgi kokku, auto alla ja nüüd on 4 aastat juba sõitnud ja läks uuele omanikule ka sedasi edasi....
Odavat ei tasu eelistada mootorijuppide puhul, pidurisüsteemis (kettad, klotsid). Mujal ei ole pointi kalleid asju osta, kui nagunii kuluvad ja riknevad. Sõbra S70 küljes on Lenco taastatud latt juba 7 aastat sõitnud, sest ta väsis lammarist latte otsimast, kõigil oli suht kiirelt lõtk sees või leke..
Teemasse ka - ilusad autod, kui puhtad on. S60 kütusekulu küll üllatab veidi, muidu siin kurdavad isegi 2.4 mehed, et alla 10 ei saa ikka....
Näited - Optimali sidur bemmile - Sachs oli sees. Audile Optimali õõts - Swag oli sees. Opelile originaalosad. Pesoo stabi kont - Ruville sees. Laagrite puhul on Optimali karbis ka kuidas kunagi - Fag, SKF või Ruville. Väga harva, kui Optimali logoga laagri saab.
Lemfö vedas oma tootmise ära Taiwani ja kvaliteet on ka vastav - bemmi sillajupid ei kesta paari kuudki, õlipuksid on suht kiirelt läbi, ning šarniirid on täiesti kuivad. Kui ikka ise lahti ei võta ja määret juurde ei pane, siis võib kindel olla, et asi on nahkas.
Saagi pole tõesti mõtet käima tõmmata, paigaldaja võib ka kalli jupi piiksu keerata ja siis pole eriti vahet. Ise olen kasutanud kõige odavamaid asju ja teie paljukirutud GSP asjad on ka tänaseni kestnud - laagrile panin määret juurde ja poolteljeotsa sisse panin sinise laagrimäärde... Mazdale ostsin kunagi kooliajal kõige odavama rattalaagri, mingi tundmatu firma, maksis 10 euri. Pressitav laager, läks katki ka. Panin määret juurde, pressisin värgi kokku, auto alla ja nüüd on 4 aastat juba sõitnud ja läks uuele omanikule ka sedasi edasi....
Odavat ei tasu eelistada mootorijuppide puhul, pidurisüsteemis (kettad, klotsid). Mujal ei ole pointi kalleid asju osta, kui nagunii kuluvad ja riknevad. Sõbra S70 küljes on Lenco taastatud latt juba 7 aastat sõitnud, sest ta väsis lammarist latte otsimast, kõigil oli suht kiirelt lõtk sees või leke..
Teemasse ka - ilusad autod, kui puhtad on. S60 kütusekulu küll üllatab veidi, muidu siin kurdavad isegi 2.4 mehed, et alla 10 ei saa ikka....
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Kusjuures 95-ga sõites ta sinna kanti hoiab. Hakkasin suve keskel tarkade soovitusel 98-t tankima ja selle auto puhul on kütusekulu umbes poolteist liitrit väiksem.
Rolli võib mängida ka värskelt läbitud ökosõidu koolitus:D
Rolli võib mängida ka värskelt läbitud ökosõidu koolitus:D
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
sanderk kirjutas:Kusjuures 95-ga sõites ta sinna kanti hoiab. Hakkasin suve keskel tarkade soovitusel 98-t tankima ja selle auto puhul on kütusekulu umbes poolteist liitrit väiksem.
Rolli võib mängida ka värskelt läbitud ökosõidu koolitus:D
Siin võib jälle vaidluseks minna, aga olen isegi kogenud, et 98-ga kulub kütust vähem. Samad sõidud samade tingimuste juures ja vahe oli küll väike, kuid olemas
MB A-class AMG style
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
kusjuures, väga sõltub autost. Kui on jagajaga süütesüsteem ja boonuseks veel monopritse, siis pole üldse vahet. Siis on vahe vaid rahakoti tühjenemises.
Kui on juba pooliga süütemäng, siis annab grammike tunda, et 98 on parem. Tegelikult, on meie 98 muu maailma 95. Itaalia nafta on ka hoopis teine, kui see läga, mida siin mustast püstolist saab.
Kui on juba otsepritse mootor, siis peaks vahet tundma küll juba, mootor käib palju paremini ka.
Kütuseteemat on nämmutatud juba aastaid, aga õigus on ikka neil, kes ütlevad, et solgitakse. Ja mitte vähe.
vana TD järab kõike, mis paagis on, aga uuem D5 juba norib samuti, kuna ebakvaliteetne kütus rikub filtri, andurid, pihustid, jne... Ja meie kütus on liiga vesine. Omal ajal UMis praktikal olin, siis bemmi tehase esindajad käisid lausa meie tanklatest proove võtmas, kui asi muutus väga massiliseks, et commonraili mootoritel pihustid tuksi lähevad - nende järeldus - kütus on alla igasugu arvestust - meie laboris aga kõik on OK. Ehk siis meie normid on nii alla viidud, et iga solk võiks kütus olla. Sealt see vahe tulebki.
Ei aita ka lisandid siis enam.
Niiet, lausa lust lugeda väikesest kulust. Olen mõlgutanud mõtet, et järgmine VOlvo on ehk bensukas ja võimaluste piires ka natuke rohkemate silindritega.
Kui on juba pooliga süütemäng, siis annab grammike tunda, et 98 on parem. Tegelikult, on meie 98 muu maailma 95. Itaalia nafta on ka hoopis teine, kui see läga, mida siin mustast püstolist saab.
Kui on juba otsepritse mootor, siis peaks vahet tundma küll juba, mootor käib palju paremini ka.
Kütuseteemat on nämmutatud juba aastaid, aga õigus on ikka neil, kes ütlevad, et solgitakse. Ja mitte vähe.
vana TD järab kõike, mis paagis on, aga uuem D5 juba norib samuti, kuna ebakvaliteetne kütus rikub filtri, andurid, pihustid, jne... Ja meie kütus on liiga vesine. Omal ajal UMis praktikal olin, siis bemmi tehase esindajad käisid lausa meie tanklatest proove võtmas, kui asi muutus väga massiliseks, et commonraili mootoritel pihustid tuksi lähevad - nende järeldus - kütus on alla igasugu arvestust - meie laboris aga kõik on OK. Ehk siis meie normid on nii alla viidud, et iga solk võiks kütus olla. Sealt see vahe tulebki.
Ei aita ka lisandid siis enam.
Niiet, lausa lust lugeda väikesest kulust. Olen mõlgutanud mõtet, et järgmine VOlvo on ehk bensukas ja võimaluste piires ka natuke rohkemate silindritega.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Mul kogemus Passati 1,8T-ga. Volvoga pole õnnestunud proovida.
Õkosõitu ei harrasta. Mootor peab ikka normaalselt "hingata" saama
Õkosõitu ei harrasta. Mootor peab ikka normaalselt "hingata" saama
MB A-class AMG style
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Seda ma räägin, et miks eestis 105RON kütust vabamüügis pole?
Kurwa usas sõidetakse kas 91 või 105 või isegi 110RON kütusega.
Kurwa usas sõidetakse kas 91 või 105 või isegi 110RON kütusega.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Otsustasin bumper sprayga eesmised plastikud üle teha aga suutsin vale tooni valida. Võibolla peaks nüüd täitsa mustaks värvima.
IMG_3258 by sanderkikas, on Flickr
IMG_3258 by sanderkikas, on Flickr
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
S60
Hakkas hullemat sorti kääksumine pihta. Tuli välja, et vasak amortisaatori padi on läbi.
Tundub, et see auto ei taha minust kohe üldse loobuda(Panin ta vahepeal müüki, et v50 või v70 asemele leida)
Tüütu lammutamine ootab ees.
Hakkas hullemat sorti kääksumine pihta. Tuli välja, et vasak amortisaatori padi on läbi.
Tundub, et see auto ei taha minust kohe üldse loobuda(Panin ta vahepeal müüki, et v50 või v70 asemele leida)
Tüütu lammutamine ootab ees.
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
S60
Amordi padjad vahetatud. Lemförder siis seekord
Täpselt 1200 rpm peal hakkas mootor imelikku häält tegema. Kohapeal, sõites, külmalt ja soojalt.
Ei oska kusagilt vea otsimist alustadagi...
http://www.youtube.com/watch?v=M6MndW0OVTw
Suht keeruline vist kuulata aga mingi ettekujutuse saab
Amordi padjad vahetatud. Lemförder siis seekord
Täpselt 1200 rpm peal hakkas mootor imelikku häält tegema. Kohapeal, sõites, külmalt ja soojalt.
Ei oska kusagilt vea otsimist alustadagi...
http://www.youtube.com/watch?v=M6MndW0OVTw
Suht keeruline vist kuulata aga mingi ettekujutuse saab
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
XC70
Sai siis sellised jubinad tagumiste vedrude vahele topitud.
IMG_3374 by sanderkikas, on Flickr
Kõrgem? nope. Neist on mingisugust kasu ainult siis kui koorem peal.
IMG_3379 by sanderkikas, on Flickr
Sai siis sellised jubinad tagumiste vedrude vahele topitud.
IMG_3374 by sanderkikas, on Flickr
Kõrgem? nope. Neist on mingisugust kasu ainult siis kui koorem peal.
IMG_3379 by sanderkikas, on Flickr
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
mu xc'l tagaots palju madalamal kui sul, seega üldse ei jonniks.... aga kas muidu sul taga tava vedrustus mitte nivoo?
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Paistab täitsa ok koopavahe
Pildil tundub esiosa olevat kõrgemal pinnasel.
Pildil tundub esiosa olevat kõrgemal pinnasel.
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Nivood on aga need ei hoia kõrgust! Konksu otsas hüpates auto kõikuma ei jää. Ülevaatusel tunnistatakse ka korras olevateks. Minu mõistus on selle koha pealt otsas.
250 kilo puidugraanulit egatahes vajutab tagaotsa ikka väga madalale.
250 kilo puidugraanulit egatahes vajutab tagaotsa ikka väga madalale.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Sõida 5km selle graanuliga, kui siis ka veel perse täitsa maas, siis asi kahtlane. Autonoomne nivoo-amort taastab oma kõrguse ikkagi töötades, kuna mingit muud ajamit pole, mis eri kambrites rõhku muudaks ja amorti kergitaks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Sanderk S60 03/ XC70 01
Koormaga sõites vajuvad alla. Mant maha laetud siis jäävad madalale. Pärast seda uuesti sõitma minnes tõusevad nad õigesse asendisse. Hakkan vist uute peale mõtlema
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist