Sanderk XC60/XC70/XC90

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas allan » 11 Dets 2020, 06:45

A/T rehv näeb jah väga äge välja, nüüd väike tõste ja... Oeh, mul on ka vist üks P2 XC70 puudu :D
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas ants » 11 Dets 2020, 09:23

A/T rehviga pehme peal oled tegija, aga kõvaks sõidetud lumel ja jääl uisutad.
745 GL ´91; LR90 ´87.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1160
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas KuldarA » 11 Dets 2020, 11:15

sanderk kirjutas:Mõtlesin, et võtaks lammelid seekord(muidu naelausku aga soojad talved panid eksperimenteerima) ja ei osanud isegi selle peale tulla. Eks jälgin mis teevad


See on jah selline asi, mida kahjuks palju rehvimüüjad ei maini vaid müüvad tuimalt hinna pealt Lõuna-Euroopa lamelli. Tihti ongi tagajärjeks see kogemus, et "ostsin premium lamelli, aga pidamine ikka jura võrreldes naastuga". Aga loodame parimat, selliste talvedega nagu meil eelmine ja seni praegu olnud on, on täitsa ok rehv.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 11 Dets 2020, 14:11

Pikema testini polegi veel jõudnud aga xc70 alla päris lepase reega need ei lähe. Esisillas pole probleemi- Koobas piisavalt suur, amordini ei ulatunud ja keerata saab ka täitsa mõistliku raadiusega. Probleem on tagasillas nagu väljamaa foorumites hoiatatud. Koopa eespoolse nurga ja rehvi vahe on olematu. Seal tuleb logarit ja koopaääre plastikut kuumapüssiga(või saega) mudida sobilikumaks. Kui tegelema hakkan nende kallal eks siis avastan raudselt mõne uue takistuse veel aga selline asi ei peagi kõik sujuma. Vähemalt endal huvitav ja lõbus tegevus :)
Kui kõrgendusplaadid ka paika saada siis ratas koopasse ei tohiks lüüa enam.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas ants » 11 Dets 2020, 14:58

Eks Sa teda kõrgendama pead, muidu ei pääse :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 11 Dets 2020, 23:59

Olen nüüd natuke uurinud jälle.
Esisillal peaks tulema püstakute otsa kas hdpe või tihedast kummist vaheplaadid(suht lõigata ja paigas). Lisaks amordi tugilaagril tuleb asendada poldid pikematega. Vedru pole mõtet vast puutuda esialgu.
Tagasillal teoorias esimene samm oleks copypaste esisillaga AGA lähemal uurimisel on sellel ikkagi nivomat vedrustus ja ülevaatusel mainiti just, et ühel näidud kahtlased ja pigem võiks vahetuse peale mõtlema hakata. Äkki panna korraga juba tavaamordid ja lihtsalt jäigemad vedrud? Või asendada üks hädine nivomat ja panna neile jäigad vedrud(seda tean et nivomati vedrud on väga pehmed aga kuidas jäigem vedru nivomatti mõjutab?)

Praegune rehv võrreldes originaaliga tõstis autot 32mm(ehksiis koopa ülemisele äärele lähenes sama palju). Kui lisada sama kõrged(või kõrgemad) kõrgendused siis koobaste vastu kraapimist olla ei tohiks ju.
Väga kõrgeks pole mõtet vast ka ajada ja tuleks leida selline kuldne kesktee, sest pooltelje otsasid küll vahetada ei viitsiks väga tihti.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas ants » 12 Dets 2020, 09:34

Tagaamorte vaheta ikka paariviisi, et töötaksid võrdselt.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas Iceman » 12 Dets 2020, 09:51

https://youtu.be/5qgoES7K2kU

Tal seal kanalilt mitu videot sellest ehitamisest. Taga peab üksjagu ümber tegema.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 12 Dets 2020, 15:12

Iceman kirjutas:Tal seal kanalilt mitu videot sellest ehitamisest. Taga peab üksjagu ümber tegema.

Uurisin seda jah. 32 tolli läheb juba liiga retsiks :D

Esimene takistus lahendatud. Koopaäär(nii palju kui sellest veel alles oli) sai tiigrit, plekikääre ja haamrit. Plastikud kuumutasin vedelaks ja voltsin ringi

Enne:
1.jpg

Pärast:
2.jpg

3.jpg


Nüüd sai auto liikuma ja proovisõidu ära teha. Müra tekitavad aga tunduvalt vähem kui mingid vallai protid, Kiirendus on tuntavalt aeglasem, maanteel kannatab isegi ringi keerata. Kuskile ronima pole mõtet muidugi veel minna

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas ants » 12 Dets 2020, 15:52

Palju Sa keskelt kõrgemaks said kliirensi?
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 24 Veebr 2021, 15:31

ants kirjutas:Palju Sa keskelt kõrgemaks said kliirensi?


Sorri ma olen mitu korda möötma läinud aga iga kord läheb meelest :D Nüüd hilja ka vist juba..


Kui vaba hetke on olnud siis olen paari tunni kaupa toimetanud auto kallal.
Võtsin esialgu tagasilla siis ette.

153789078_289250962738202_7163075182666977746_n.jpg

154157408_255293409479098_2050764635064928586_n.jpg

152536038_183886350163916_3339226542277495314_n.jpg


Kõrgendused tegin amortide vahele POM(Polyoxymethylene) 32mm materjalist. Enda cnc jookseb kohe umbe sellega ja tuli tikksaega siis õige kuju välja nüsida.
Amordid võtsin tavalised gaasivedrud ja nivomatid lähevad vanarauda(Kui keegi tahab siis 2 vedru ja üks amort terve).
Vedrudeks valisin kõige jäigemad mis silma jäid. Ehksiis KYB tugevdatud 15mm.
Varusin hunniku pukse jms mida korraga vahetada võiks. Ainukesena ei õnnestunud koduste vahenditega raami eesmiseid õõtsa pukse kätte saada(õnneks olid suht korralikud ka veel). Südamerahuks lasin need puksid polüuteraani täis ja ladusin kõik uuesti kokku.

Siis hakkas häirima, et mul pole seda spoilerit tagaluugi küljes. Pika otsimise peale leidsin aga koos luugiga ja valet värvi. natuke värvimist ja täitsa ilus sai. Kui keegi seda aukudega luuki kasvõi niisama tahab siis andke teada(mul ta üleliigne ja jalus)
PiltIMG_0247 by sanderkikas, on Flickr

Nüüd võib ütelda, et 50% valmis :D Praegu näeb nii jube välja, et lükkasin pärast pildi tegemist garaazi tagasi peitu.

PiltIMG_0287 copy by sanderkikas, on Flickr

PiltIMG_0285 by sanderkikas, on Flickr

PiltIMG_0286 by sanderkikas, on Flickr

Järgmine vaba hetk siis hakkan esiotsaga vaikselt mässama.

Vaatasin, et instagramis päris palju selliseid kiiksuga tüüpe ja otsustasin ise ka sinna eraldi konto teha kuhu hakkan siis pilte rohkem panema @liftedxc70

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas Klamber » 24 Veebr 2021, 15:52

Palju siis tõstet kokku tuli taha? Silma järgi üle vist 10cm.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 24 Veebr 2021, 16:07

Kuskile sinna kanti peaks jääma jah. Koopa ääreni on maast hetkel 87cm. Kui kellegil viitsimist siis võib mööta enda oma millel õige rehv ja kõrgenduseta. Täitsa huvitav oleks teada palju jäik vedru juurde andis.
Plaat ja rehv peaks loogiselt 62mm andma kokku

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas maan » 24 Veebr 2021, 18:31

Küljelt vaadatuna näeb päris äss välja :)
Tagaots tundub natuke võõras ja nagu liiga kitsas, vbl on asi pildi tegemise nurgas. Laiema mulje tekitaks näiteks porilapakad ja selle aja originaal tagastange alumiinium lisa ;) Originaal porilapakad ehk ei sobigi sellisele tagaosale ning võiks sobida hoopis offroad masinate stiilis.

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Sanderk XC90 R-design / XC70

PostitusPostitas sanderk » 24 Veebr 2021, 18:44

maan kirjutas:Küljelt vaadatuna näeb päris äss välja :)
Tagaots tundub natuke võõras ja nagu liiga kitsas, vbl on asi pildi tegemise nurgas. Laiema mulje tekitaks näiteks porilapakad ja selle aja originaal tagastange alumiinium lisa ;) Originaal porilapakad ehk ei sobigi sellisele tagaosale ning võiks sobida hoopis offroad masinate stiilis.


Nurk ka mõjutab vaadet aga ma arvan et Sind tegelikult tagavaates häirib flantside puudumine :P Ise jõudsin selle mõtteni.
Selle eraldiseisva alumiiniumist stange lisa küsimusega olen kõik romulad ära tüüdanud ja nagu näha siis seda mul veel pole :D pakuti küll fl tagastanget hõbedase plastikuga aga see mulle väga ei istu.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist