740 GLE
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
740 GLE
Sai ostetud selline auto nagu Volvo 740 GLE, B23E mootoriga. Kõik elektri lisad (aknad, peeglid, katuseluuk, istmed soojendusega).Kuna auto omanikuks sain alles hiljuti siis tekkis mõte, et võiks üles kirjutada kõik kulutused, mis ma olen teinud autole, peale bensiini. Selline päeviku moodi asi.
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
nii.
nädalavahetusel sai õli ära vahetatud, uus tosool sisse kallatud, ette uued piduriklotsid pandud ja siduritross ära vahetatud.
Õli + Filter 279.-
tosool 98.-
äädikas (soojendusradika puhastusel) 10.-
siduritross (garaasist)
veel sai taha talvekummid pandud (kummiboksis) 100.-
lisaksin kulutustele veel ka joodud õllekoguse 5 X 8 = 40.-
kokku olen kulutanud 527.-
nädalavahetusel sai õli ära vahetatud, uus tosool sisse kallatud, ette uued piduriklotsid pandud ja siduritross ära vahetatud.
Õli + Filter 279.-
tosool 98.-
äädikas (soojendusradika puhastusel) 10.-
siduritross (garaasist)
veel sai taha talvekummid pandud (kummiboksis) 100.-
lisaksin kulutustele veel ka joodud õllekoguse 5 X 8 = 40.-
kokku olen kulutanud 527.-
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
jah hammasrihma peaks ka ära vahetama, ei taha teele eriti jääda...
muidu on tunne hea aga et seda veel paremaks teha tuleks kere remont teha. suht roostes teine. Odomeetril on 400 tuhat aga
see spido pole eelmise omaniku sõnul juba 7 aastat töötanud... pakuks kuhugi 800 tuhande kanti. Eelmine omanik oli ka sellega ikka päris korralikult ringi ajand.
Mootor on hea, aga võiks olla parem. Õli võtab minimaalselt. Pöördesse läheb ka kui vaja. Mootoril tahaks vahetamist veepumba tihendid ja genekarihmad,
roolivõimule on uus rihm pandud.
Esiklaasis on ka mõra aga see ei sega.
Võrreldes 244 mis mul oli on 740 mugavam, aga tal ei ole seda särtsakust niipalju, see tuleneb sellest, et 244
oli kap.remonditud mootor peal.
Selle raha eest mis ma ta eest maksin, olen ma ülimalt rahul, kuigi kere on suht otsas ja muu nipet-näpet, aga ma teadsin millega
riskin ja see riskimine on end ära juba tasunud. Olen kahe kuuga umbes 3000 maha jõudnud kärutada mööda eestimaad
ning ühtegi tõrget ega popsu pole ei mootor ega muud agregaadid teind. Välja arvatud tänane lugu lahtise supordiga, aga kõik lahenes hästi.
Ootan juba pakast et saaks testida ka külmakindlust. Olen kindel, et ta mind ka talvel hätta ei jäta. 244 ei jätnud
muidu on tunne hea aga et seda veel paremaks teha tuleks kere remont teha. suht roostes teine. Odomeetril on 400 tuhat aga
see spido pole eelmise omaniku sõnul juba 7 aastat töötanud... pakuks kuhugi 800 tuhande kanti. Eelmine omanik oli ka sellega ikka päris korralikult ringi ajand.
Mootor on hea, aga võiks olla parem. Õli võtab minimaalselt. Pöördesse läheb ka kui vaja. Mootoril tahaks vahetamist veepumba tihendid ja genekarihmad,
roolivõimule on uus rihm pandud.
Esiklaasis on ka mõra aga see ei sega.
Võrreldes 244 mis mul oli on 740 mugavam, aga tal ei ole seda särtsakust niipalju, see tuleneb sellest, et 244
oli kap.remonditud mootor peal.
Selle raha eest mis ma ta eest maksin, olen ma ülimalt rahul, kuigi kere on suht otsas ja muu nipet-näpet, aga ma teadsin millega
riskin ja see riskimine on end ära juba tasunud. Olen kahe kuuga umbes 3000 maha jõudnud kärutada mööda eestimaad
ning ühtegi tõrget ega popsu pole ei mootor ega muud agregaadid teind. Välja arvatud tänane lugu lahtise supordiga, aga kõik lahenes hästi.
Ootan juba pakast et saaks testida ka külmakindlust. Olen kindel, et ta mind ka talvel hätta ei jäta. 244 ei jätnud
Mul 1990. a. Volvo 740 GLE B230F mootoriga, sõitnud 235tuh. Kuna sellel isendil ei tööta nullitav kilomeetrinäidik ja ei viitsi ka jamada armatuuri lahti kiskumisega, kirjutan lisaks remondi ja muudele kuludele üles ka tankimised koos km. näitudega.
Talvekummid kahjuks maksid 1200.- tükk... Goodyear UltraGrip 500. Oioioi.
Talvekummid kahjuks maksid 1200.- tükk... Goodyear UltraGrip 500. Oioioi.
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Nädalavahetusel sai tehtud tripp Kuressaarest Tartu. Mingeid probleeme ei esinenud, mis omakorda annab veel tõestust, et auto on igati usaldusväärne. Kuna üks pere tuttav tegeleb igasugu keevitamiste ja värvimistega siis pressisin oma autokese ka ta graafikusse. palusin tal põhi ära keevitada ja üle tuisata kui aega leiab... Tagasi tulin Tartust `87 Volksu bussiga, mis mul kohe tuju mõrudaks tegi. Puhjas ütles üles soojendusmootor. Hea et õues ainult 3 kraadi külma oli. vahepeal oli juba mõte, et lähen tagasi ja tulen Volvoga hoopis Saaremaale tagasi....kindad ja sall olid sel päeval mu parimad sõbrad....
tosool 842+90=932 eeku
tosool 842+90=932 eeku
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Vahepeal sai vahetatud starter, mis oli mul olemas ja sai sumpa ära lapitud. Lisan kulutustesse 0,7 Saaremaa mis läks keevitajale 95 EEKu. ning 2 kasutatud kummi 400 + allapanek 50.
932 + 400 + 95= 1427
Nüüd tuleb aga üks suurem kulutus teha. Nimelt lendas laiali (vist) survelaager.
Hommikul käivitades ja sidurit alla vajutades hakkas kostma kiginat ja siis vajus pedaal vaikselt põhja, võttis ainult alt umbes 3 cm.
Aga, kas sobib sinna ka tavalise 5 käigulise manuaalkasti ketas-korv-laager?Ja kui eraldi ei sobi, kas siis saaks nad asendada kõik korraga? Praegu on tal all 5 käiguline kus 5 käik käib nupust.
Pole veel kästi jõudnud maha võtta nii et ei tea. Finants olukord on ka nulli lähedane nii et peab nuputama hakkama...
932 + 400 + 95= 1427
Nüüd tuleb aga üks suurem kulutus teha. Nimelt lendas laiali (vist) survelaager.
Hommikul käivitades ja sidurit alla vajutades hakkas kostma kiginat ja siis vajus pedaal vaikselt põhja, võttis ainult alt umbes 3 cm.
Aga, kas sobib sinna ka tavalise 5 käigulise manuaalkasti ketas-korv-laager?Ja kui eraldi ei sobi, kas siis saaks nad asendada kõik korraga? Praegu on tal all 5 käiguline kus 5 käik käib nupust.
Pole veel kästi jõudnud maha võtta nii et ei tea. Finants olukord on ka nulli lähedane nii et peab nuputama hakkama...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist