1. leht 4-st

SvenR/Volvo 855 Estate 2.4 125kw 1994 "From death to life!" To death! Lukku!

Postitatud: 14 Sept 2013, 21:34
Postitas SvenR
Sai siis täna päästetud üks universaal romulasse viimisest. Toimetamist on aga mitte liigselt. Sildade osast vaja mõned jupid vahetada. Mootoril SERVICE tulukene põleb mõni minut ja siis kustub ära, eks kui saab juhtmed külge siis selgub ka põhjus. Vaja lisada kollast roolivõimu õli et pump vaikseks jääks aga täna seda õhtupoole enam kuskilt saada ei õnnestunud ning jääb uut nädalat ootama. Homme viib tee ostma kasutatud korralikku tagumist luuki ja vasakut esimest käändmikku. Nipet näpet veel. Vahetust vajab ka see kalleim tagumine puks paremal pool. Lisaks algavad otsingud originaal kassett-maki leidmiseks, lootuses et originaal 4cd box on korras. Kere tundub olema suht korras kui välja arvata kärukonksu tala ja tagavararatta koobas, mis said kunagi väidetavalt Cayenne "peatamise" tõttu kannatada. Vaja panna uus tala ning väheke ümaramaks koputada ratta pesa ning katta pinnad kivitõkke ja värviga. Täitmist ja võimalik et ka mingit remonti vajab ka kliima.

Kui keegi oskab aidata odava kollase roolivõimu õli hankimise ja selle SERVICE tulukese sellise põlemisaja põhjuse seletusega oskab aidata siis olen igati tänulik. Roolivõimu õliga on tegelikult kire ning esinduse letist seda ostma ei raatsi väga minna.

Eks kui täpsem tööde maht teada siis annan ka jõudumööda tööde kulgemisest teada.

Et poleks tühi teema siis ka mõni pilt:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tegelikult sai see masin soetatud kiiruga selleks et naine ei peaks rattaga iga päev 20km edasi-tagasi tööl käima.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 14 Sept 2013, 21:44
Postitas Liiwaannus
Service tuli on hooldus reminder. See sütib mingite kilomeetrite tagant või mingi aja tagant, kumb enne kukub. Kustu saada service light resetiga. Veakoode näitab lamda tuli.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 14 Sept 2013, 21:48
Postitas baxxter
94 aasta peaks kapoti all, kõrvalistuja pool olema 2 plastik kaant, kui need pealt eemaldada, on seal tuluke ja juhtme otsas pulk, millega veakoode lugeda ja service tuld kustutada, mis ongi sinu tule põlemise põhjus, ma pakun. Alateemas 850 on juhendid veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 14 Sept 2013, 22:37
Postitas SvenR
Ah jaa, masin oli alguses üsna uimane ka aga peale mõnda aega piitsutamist koju sõidul hakkas ka mineka tagasi tulema ning moto ühtlasemalt töötama [tanz]

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 10:35
Postitas baxxter
Kas ainult mulle tundub, või on see auto ennem siin foorumis olnud juba?

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 11:00
Postitas SvenR
Hästi ei usu, kui just mitte enne 2008 aastat. Müüja on autot omanud vähemalt aastast 2008 ning siia foorumisse tegi kasutaja alles müüki panekul, juhul kui muidugi ei olnud siin mõne muu kasutajanimega. Samas müüjaga kohtumise põhjal ei usu et ta suurem autofoorumi kasutaja.

Kas siit foorumist kellegi kaudu seda kollast roolivõimendi õli ka veits inimlikuma hinnaga saab?

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 11:25
Postitas SvenR
Sees on hetkel mingi kollane õli ja varuosapoest öeldi et Volvol pidavatki olema mingi kollane õli sinna sisse. Väidetavalt roolilati tihenditele sõbralikum. Varasemalt on auto käinud väidetavalt esinduses hooldustes, mida kinnitavad ka autost leitud 2008 aasta Info-Auto arved.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 12:03
Postitas SvenR
Leidsin tegelikult ka lõpuks siit foorumist teema kus ilmnes et see kollane on kunagi olnud roheline, eks valan esimese hooga pisut seda rohelist peale ja kui pakkilisemad summad kulutatud ning tööd tehtud siis saab õlivahetuseni ka.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 15:47
Postitas SvenR
Sai soetatud Carlube roheline ja juurde valatud ning saabuski vaikus. Maksis muidugi Lukoilis pea 10 0,5L aga vaja seda oli.

Nüüd aga algab siis esimene remondiosa: pidurikettad, välimise veovõlli otsa tolmukattekummi vahetus ja käändmiku vahetus. Täna kahjuks kardetavasti luugini ei jõua ja naine peab 2 päeva kriginaga tööl käima.

Esmaspäeval hakkama uurima kus kohast saab parima hinnaga seda kurikuulsat kallist tagasilla puksi.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 21:14
Postitas SvenR
Nii, täna sai siis vahetatud 1 piduriketas, õli ja filter, õhufilter ja kütusefilter ning ajutiselt taastatud jämedama - klemmi külge mineva kaabli ühendus kerega(oli teine ära murdunud selle otsiku küljest mis poldi alla käib).

Masin hakkas peale kütusefiltri vahetust kuidagi paremini liikuma ka, oli teine vist vahetatud viimati palju aastaid tagasi ja seest tuli välja üsna mõnus tökat. Aga sellega seoses tekkis bensiinipumpa väike undamine mida varem ei mäleta. Mootoriõli oli ka ikka väga must ja ei meenutanud küll kuskilt otsast enam õli, sisse läks pesuõli. Õlifilter oli mootori poolt rant rooste juba ka läinud-

Käändmik osutus siiski terveks ja to mõra mida eelmisele omanikule oli mainitud oli ikkagi stabika kondis mis nüüdseks on juba ära murdunud.

Ilmnesid uued asjad mis vajavad vahetust: mõlemad rooliotsad(ehk ei olnudki värina põhjus pidurdades kõveras kettas, homme selgub), mõlemad stabikakondid esimesed, ka teine veovõlli välimise otsa tolmukatte kumm ja esimesed piduriklotsid. Lisaks vaja vahetada mõlemad tagumised nn. kalleimad puksid. Muu tundub olevat korras. Mõõta vaja veel heitgaasid ning vist igaksjuhuks üle kiigata ka veakoodid. Tagumine luuk(teist värvi) peaks ka saama see nädal külge. Istmesoojenduse klemm vaja korda teha, uus veokonks soetada. Lisaks vaja muretseda pagasi kate, koeravõrk, katusereelingud, uued tagumised tuled. Eks millalgi nimekiri pikeneb aga need ei sega auto sihtotstarbelist kasutamist.

Peab kiirest ka selle ISO ülemineku sebima, vaikuses on ikka väga mage kulgeda :twisted:

Tegin bensiini filtrist pilti ka:
Pilt

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 15 Sept 2013, 21:25
Postitas SvenR
Kui keegi teab kelle kaudu saab varuosi parema hinnaga siis oleksin tänulik.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 16 Sept 2013, 20:47
Postitas SvenR
Sai täna siis tehtud hinnapäring sinna ning esimesed asjad sai juba autole külge kruvitud, viga aga kahjuks vist ei kadunud. Nimelt välimised rooliotsad mõlemad uued aga pidurdades ikka vibra pidurdades. Nüüd kui naine koju jõuab siis pean üle kontrollima sisemised otsad ja jääb veel ka vasak ketas mis veel vahetamata. Järgmisena vaja külge kruvida stabika kondid millest 1 non pooleks lausa murdunud ja koos vahetamata kettaga ka vahetada klotsid.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 17 Sept 2013, 07:27
Postitas SvenR
Ketas jääb siiski vahetamata ja vahetusse läheb vasak sisemine rooliots. Estakaadil avastasin ka mingi õlilekke vasakult poolt, kuna tuleb juba ülevalt märg jutt siis ehk on klapikambrikaane tihend(loodan).

Küsimus aga tekkis: kõlarite mõõdud kõigis liinides, armatuuril, ustes ja universaalil taga postides? Parem tagumine ei toimi, postides vist üldse puuduvad.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 17 Sept 2013, 21:28
Postitas SvenR
Täna sai siis selgeks et õrn loks roolilatis. Sisemised otsad ikkagi korras. Vibra põhjusena jääb siis ikkagi vasak esimene ketas.

Lisaks sai korda tehtud numbrituled, udutuli ja gabariittuled. Ajutiselt sai tööle sätitud kojamehed, kuna varrel sooned maas siis vaja uut ja ka vasak kojamehe nuut ning pesa on peetis siis vaja need ka enne esimest lund välja vahetada. Lisaks tüütas täna pidevalt alla vajuv luuk ära ning varuosade ostunimekirja lisatud sai ka need. Ehk jõuan millalgi ka audiosüsteemini, vähemalt peab nii tegema et maki mälu nulli ei lähe, sees olev patakas on juba oma aja ammu ära elanud.

Homme vaja teha veel stabika kondid esimesed, piduriketas ja klotsid.

Just äsja vaatasin et ikka peab vist tagumised vedrud ka enne talve tulekut vist välja vahetada kuna perse tundub olema maas.

Re: SvenR/Volvo 850 Estate 2.5 125kw 1994

Postitatud: 18 Sept 2013, 07:37
Postitas SvenR
Õhtul koju jõudes selgus siis vibra tegelik põhjus, laps istus taga paremal ja mingil põhjusel küsisin et ega sealt vibra ei tule ning voilaaaaaa, lapse vastus oli et: Nii mõnus vibra, tee veel :wink: Egas miskit, vaja muretseda hoopis tagumine ketas ning eeldatavasti kangutada ka sadul liikuma.