Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 02 Okt 2015, 20:05

Suured tänud info eest, peaks siis minema uurima. Praegu oleks hea ära teha, katted üksiti juba maas.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Mario_L » 02 Okt 2015, 20:14

plastkõri on kõik elektripoed täis. Meenub kohe Effex ja muud sellised el.kaubad. On tõesti jämeduste järgi.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 10 Okt 2015, 12:36

Pilt


Nojaa, plastkõri... esiteks on naiivne arvata, et lähed täna mõnda suuremasse autotarvete poodi (nagu mina) ja kohe ongi selline toode saadaval. Nii Fixuses kui AutoMaailmas vaadati mulle sellise näoga otsa nagu oleks lüpsisooja piima küsinud. 13mm lõhikuga kõige jämedama vajaliku kaablirüü leidsin AVSK`st.

Õige pikkusega uus jupp vs minu vanad riismed


Pilt


Käisin Effexis kah, aga seal polnud lõhikuga plastrüüd saada. Jätsin võtmata, sest see polnud ikkagi päris see mida mul vaja läks. Mõtlesin Info-Autos õnne proovida, nad on vahest aidanud varuosadega mida ise ei usukski. "Saab ikka, aga koos juhtmestikuga, mis maksab vist pool Sinu auto hinda." Tänasin sellegipoolest viisakalt. Kuna ma ei viitsinud kõikides Tallinna el. kaupade poodides käia, läksin järgmine päev ikkagi Effexisse tagasi ja ostsin 11mm rüü sealt ära. See mõõt oli ka väikseim, mis neil pakkuda oli. Lõhiku lõikasin ise sisse ja sai kasutada küll. Kokkuvõttes said juhtmed uued ümbrised, aga ideaalne ei jäänud, sest 8mm rüüd ei õnnestunud saada mistõttu jäi 11mm rüü paiguti liiga suureks ja kohmakaks. Nibin nabin mahtus see krempel siiski plasikkatte alla ära. Usun et sai parem, kui see p*rno mis enne oli.


Pilt


Uus õlikorgi tihend läks asja ette, õlileket enam ei ole ja mootor on ilusti kuiv.

Et mitte asjatult Info-Auto uksi kulutada, tellisin mootori kattele uued poldid ja tuleklaasidele uued klambrid.


Pilt


Pilt


Uued asjad on ikka ilusad küll võrreldes vanade oksüdeerunud nässakatega


Pilt


Paar päeva tagasi sai autole ka uus kiht vaha peale kantud.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 20 Okt 2015, 00:46

Viimast postitust kirjutades läks meelest ära lisada, et sai talle ARKst ka uus esimene number tellitud. Vana number oli kivitäketest kirju ja häiris juba ostmisest saati. Uue numbriga jäi nina palju viisakam.
Nüüd on auto aga juba terve nädala soojas ja kuivas ruumis olelenud. Põhjus on võrdlemisi lihtne: soetasin omale uue mänguasja. Poleks uskunudki, aga sa Martin sõnasid vist ära :) . Hetke seisuga on plaan juba autoks kohendatud lõpp produkt õe teenistusse jätta ehk teisisõnu nähtud vaev ja kulutatud eurod jäävad perekonda. Teema jätan avatuks kuna aeg ajalt siia vast ikka midagi kirjutada on.

Mingi aeg peaks ennast kokku võtma ja uuest liikurist kah teema tegema.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 11 Dets 2015, 11:11

Siia teemasse kah siis üle hulga aja natuke põhjust kirjutada. Õde sai oma Ford Focuse müüdud ja see Volvo on nüüd juba viimase nädala jälle aktiivses kasutuses olnud. Isegi õde ütleb, et V70ga võrreldes on Focus nagu mänguauto. 66KW Fordiga võrreldes on rootslasel nii võimsust kui ka massi. Mõlemad pidid tundma andma, aga uus omanik on rahul ja see on peatähtis. Pea 2a vana tirts kah natuke turvalisemas autos nüüd. Omamoodi huvitav vaatepilt- kaks V70 nüüd hoovis :D
Alla läksid samad korralikud talvekad mis ma enda uue autoga kaasa sain. Novembri lõpus lasin nad 15" valukatele panna ja kuvisin ise alla. Paari tuhande km pärast teen talle veel õlivahetuse ära ehk 9000km välp. Loodetavasti sõidab muretult.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 18 Juul 2016, 14:02

See auto sõidab endiselt ja peaks ütlema, et päris muretult.

Kevadel tuli välja vahetada kojamehed, valisin talle Boschi luuad.

Mingi aeg tegin ise õlivahetuse, sisse läks Mobil1 täissünt 5W-40.

Juuli alguses oli üle pika aja asja ka VolRem`i, kus vahetati ära parempoolse pooltelje simmer (see oli juba minu käes olles niiske), mis oli nüüdseks juba rohkem lekkima hakanud ja tehti gaasiklapile softi uundus kuna viskas tihti jälle ETS tule põlema.

Augusti alguses läheb veel korra töösse, vahetatakse välja parempoolse pooltelje tugilaager, see pidi häält tegema.

Vahest saab tolmuimejaga ja märja lapiga salongihooldust ning aeg-ajalt pestakse ka.

Tuleb konstanteerida fakti, et hea autu müüsin maha :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 10 Aug 2016, 13:26

Tarbeese sai omale natuke jälle uusi juppe külge.

Vahetati ära veovõlli tugilaager, nukkvõlli regulaarsolenoid ja näidikute plokis mingid pirnid kuna solenoidi vea tõttu oleks pidanud mootori hoiatustuli põlema, kuid ei miskit. Mina vahetasin tookord ainult 4 suuremat pirni ära, teisi ei puutunud. Oleks neid ka näppima hakanud, oleks viga välja tulnud.

Sõidame edasi :)
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

vaherna
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 18 Okt 2013, 14:34

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas vaherna » 10 Aug 2016, 17:05

Omast tarkusest ütlen, et kui armatuuripirne vahetada siis kõik korraga. Olenevalt autost on muidugi alati võimalus, et tagasi pannes saab mõni kannatada.

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 26 Sept 2017, 10:34

Saab seda teemat kah siis üle pika aja natuke uuendada.
Õnnestus siis õel kruvi vasakusse esirehvi sisse sõita. Järgmisel hommikul vaatas auto nukralt tühja esirehviga vastu: tee midagi. Kõne mulle, aga ega minagi mingi võlur pole. Õhtul sai siis mindud olukorda takseerima ja veendutud, et all olevad suverehvid on üldse suht läbi. 1mm üle kulumispiiri pole enam rehv millega sõita, eriti kui väike laps autos on. Sinisega tulid kaasa 205 laiused 15" Continentalid milledel mustrit 5-6mm. Need olid kaks aastat garaažis seisnud, sest sinise jalanumber on nüüd 16", aga nüüd läksid nad käiku. Sellega sai rehvimure lahenduse.
Üksiti tuli mõte selle autoga üle pika aja väike tiir teha veendumaks mis tehnilises olukorras see pill üleüldse on. Koheselt köitis tähelepanu roolivõimendi. See tegi ikka nii koledat häält, et sõitmine lõppes suht koht seal samas kus ta oli alanud. Aimdus osutus õigeks- roolivõimu potska oli tühi mis tühi ja pump kiunus õli vaeguses. Kõne õele. Ei, tema pole küll aru saanud, et pump ei tööta :mrgreen: Naised... Muidugi pole seetõttu ka teada kui kaua pump juba ilma õlita oli töötanud. Sai antud korraldus järgmisel hommikul esimese asjana VolRemi sõita ja süsteem ära täita. Mingi ime läbi polnud pump kahjustada saanud ja töötab täna ilusti. Krt see auto annab ikka uskumatud prohmakad andeks.
Pehmelt öeldes on ka tagumised pidurid kehvad kuna mina tookord nende remontimiseni ei jõudnud. Tegelikult oleks vaja ikkagi tegelda, sest autol peavad pidurid korras olema. Ilmselt oleks vaja mõlemad tagumised supordid välja vahetada ja võimalik, et nüüd juba uuesti ka kettad. Ülevaatuselt sai küll kuidagi läbi, ise ka imestan.
Süütelukk on nüüd hakanud aeg ajalt jupsima. Väljendub siis selles, et mõnikord keerab võti täiesti tühjalt ega võtta lukku järgi. See on ilmselt esimene asi millega peab tegelema.
Muidu pole nagu vigu. Veermik on endiselt vaikne, auto ei kisu sõites kuhugi ja ka lisad peal töötavad jätkuvalt kenasti.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 02 Okt 2017, 23:58

Kahvatu kuldne käis täna VolRemi`s vastuvõtul, kuhu pandi viimane kord aeg, kui käidi täitmas roolivõimu süsteemi. Tehti siis väike ülevaatus pillile.
Minu kartus, et vedelikud kuhugi niisama ei kao osutus tõeks. Roolilatt õhtal ja kuna on ka mingine kadu jahutussüsteemist, siis avastati selle kinnituseks lekkiv radikas. Ühesõnaga kõik õige ja ei midagi müstilist ega üleloomulikku :) Lisaks avastati kinni jäänud parempoolne esipidur. Mina sellest aru ei saanud, aga no ei sõitnud ka kuigi palju. Vahetati ära suport ja pidurivoolik kuna oli juba praguline. Nüüd on siis uued pidurid autol ees, minu poolt sai mõni aasta tagasi vasakpoole suport ära vahetatud. Kütusekulu ilmselt väheneb, midagi positiivset kah selle loo juurde.
Mõni nädal tagasi oli tal väike intsident ka liikluses. Sõpruse pst. turgatas teises reas liikunud sohvrile pähe idee kohvi järele minna. Mõeldud-tehtud. Robaki suund paremale Sirklisse, mis parasjagu just teele jäi. See pisiasi, et esimeses reas veel üks Volvo sõitis jäi juhil paraku märkamata. Õe reaktsioon päästis siin palju, aga tulemuseks siiski kriibitud stange ja kapott. Kuidas kapott ära kraabiti ma küll aru ei saa, isegi väike mõlk on iluvõre kõrval. 3. seeria BMW (E36) pole ju iseenesest suur auto... Aga tegelikult oli mõlema keredetaili värvkate kriitiliselt hinnates juba enne üsna õnnetus olukorras. Esistanget värvisin ma alt ise kaks korda ja profi käe alla see toona ei jõudnudki nii et nina saab nüüd kindlustuse abiga üsna viisakaks. Huvitava kokkusattumusena lähevad mõlemad Volvod liikluskahjude tõttu keretöödesse peaaegu üheaegselt.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 26 Okt 2017, 23:25

Vahepeal on vahelduseks ka sellele autole uusi juppe külge keeratud.
Süütelukk, radiaator ja roolilatt olid asjad mida kuhugi kaugemasse tulevikku polnud mõtet enam lükata.
Süütelukk pandi külge kasutatud aga korralik.
Radikas läks uus, mõistagi valati siis juba ka uus jahutusvedelik sisse.
Roolilatt läks taastatud koos uue roolivõimuõliga.
Mind jäid viimatisest hädisest sõidukatsest häirima pidurid, sest tagumised ei töötanud sisuliselt üldse. Natuke on selles ka minul süüd, et see auto toona uutest tagapiduritest ilma jäi. Rändasid need ju hoopis sinisele alla. Pandi supordites kolvid liikuma ja pidi ikka vahe sees olema küll kuidas auto pidurdab nüüd vs enne. Üldse pidi paremini sõitma kui varem :mrgreen: Hea siis, vähemalt läks kulutatud raha asja ette :) Näis kas vanad kettad töötavad uuesti sisse või lendavad prügimäele. Tööpind oli neil ju rõvedalt rooste jõudnud juba minna.
Tehtu eest jällegi tänud Kristjani tiimile.
Järgmine kuu peaks laskma veel õli ära vahetada (külmaga ei viitsi ise jahmerdada) ja veermikus koliseb paremal pool ees midagi, see tuleb kah lasta üle vaadata. Siis võiks isegi ülevaatusele temaga minna.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 13 Nov 2017, 15:37

Kasutan juhust ja avaldan nördimust. Autol on nina jätkuvalt värvimata. Uurisin siis miks see asi nii kaua veninud on? Hinna kalkulatsioon oli 650Eur, kapoti ja stange värvimine, Värvaltransis. Ok, seal on natuke õhku sees aga alla 450Euri ei saa oluliselt kuidagi. Kindlustus teatas siis lõpuks auto turu hinnaks 600Euri ja et nii kallist tööd ei kannata kuidagi teha :| . Pakkusid vist 300Euri algatuseks ja tehku ise korda. Lõpuks pika käte väänamise peale jäi laeks 350Euri. Õde lõi lõpuks käega... Nojah, pole minu auto ja aega napib igast kandist et selle juhtumiga ise tegeleda, aga ma ei mõista miks selline pakkumine vastu võeti. Autot ju 350Euri eest korda ei saa :roll: Selle eest värvitakse ainult kapott ära. Teine asi, et leidke sellises korras nahksisuga 99a V70 turult 600Euri eest. Naljamehed... Enda auto puhul oleks küll kohale läinud ja väikese skandaali korraldanud seal. Krt, vihale ajab rsk. Mingi jobu keerab ette, rikub auto ära ja siis h*iab kindlustus kah veel. Laialt reklaamitud PZU siis kui kedagi peaks huvitama.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 11 Dets 2017, 10:29

Aparaat kukkus eelmisel nädalal ülevaatusel läbi. Kumbki numbrituli ei põlenud (pirnid läbi) ja vasakult poolt tagant supordi juurest läks midagi ülevaatuse ajal katki, ilmselt toru. Lekkivate piduritega autole ilmselgelt ülevaatust ei vormistatud. Õnneks käis õde seda tegemas 300m minu töökohast. Kuna temaga edasi sõita ei saanud jättis selle pool surnud auto minu juurde ja läks ise taksoga tööle. Vaatasin siis seda autot natuke aega ja mõtlesin kust otsast talle lähenema peaks. Väljast rämedalt pigiga koos ja must, salong tolmuhall, nahahooldus tegemata juba üle aasta, põrandal ja mattidel selline kord s*tta, et sinna oleks võinud midagi istutada. Uksed kõik määrimata (lahti tehes kostus kuiv krääksatus), juhiukse lukk vaevaliselt veel keeras. Huvi pärast kontrollisin mootoriõli, varras näitas miinimumi. Oehhh... Hakkas kahju sellest Volvost. Nukralt tuli tõdeda, et omal ajal päris ilusast autost oli tänaseks järgi ainult hale vari. Ei saanud seda asja kuidagi nii jätta. Nüüd ma siis olengi temaga juba 4 õhtut järjest vahekorras olnud ning pean teile tunnistama, et see on olnud kaunis väsitav maraton.
Täis salongi ja pagasniku koristus koos nahahooldusega. Käisin 4 tiiru nahakreemiga üle. Hirmus tahtmine oli Info-Autost ostetud veluurmatid ära pesta, aga seda enam ei jõudnud teha.
Täis pesu koos pigieemaldusega. Pool tundi andis eelnevalt leotada.
Kuna pigi oli külgedele juba pruunid plekid jõudnud jätta ja need paistavad heleda värvi peal päris hästi välja, lükkasin küljed hiljem veel käsitsi poleerpastaga üle.
Üksiti sai siis eest ka putuka laibad maha võetud.
Mootoriõli normi valatud. 1,5L läks peale ja välba lõpuni on veel 1000km sõita.
Uksed ja lukud määritud. Uksed avanevad ja sulguvad nüüd vaikselt nagu V70`le kohane ja lukk hakkas ilusti toimima.
Tihendid silikoonõliga üle käidud, et kere külge kinni ei külmuks.
Tagumised numbrituled lahti võetud ja puhastatud. Täna loodan poodi jõuda ja uued pirnid osta, siis saab kokku. (Pirnid olemas > ja põlevad jälle).
Parempoolne tagumine porilapakas oli ära kukkumise äärel. Ülemisest tüüblist lahti ja keskmine puudus sootuks. Sai asi uuesti korralikult kinni pandud.
Rattalaagrid üle kontrollitud, korras. Undamist põhjustab seega rehvimuster.
Noh ja siis sai korra seda piduri leket ka checkitud, et mis tal täpselt viga on. Lekib supordi ühenduskohast. Kuna kinnitus lahti ei olnud, siis ilmselt on toru ikkagi katki läinud. Seega tuleb nüüd järgmine auto treileriga kuhugi remonti sõidutada. See on meie peres uus asi, vanasti autod treilerite peal ei sõitnud.

"Kahvatu kuldne" näeb aga nüüd enam vähem nii välja nagu vanadel headel aegadel. Häid jõule talle minu poolt :!:
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Priit_P » 07 Jaan 2018, 22:12

Jõuludest on sujuvalt saanud uus aasta, aga vahepeal on see auto tervest p*samerest läbi ujunud.

Ma ei saanud aru, kuidas need rehvid ikka sellist müra suudavad toota. Kuna üks esimene oli natuke tossakas kontrollisin kõik rehvid üle ja üllatus üllatus, tagumistel oli 2,6 atm sees. Ime kah siis, et sõit kulges nagu kuullaagritel. Norm rõhud sisse ja saab jälle vaikse autoga sõita.

Piduri probleemile Kristjanilt mingit asjalikku lahendust ei saanudki. Kolm kõnet erinevatel päevadel, aga kas ja millal ette võetakse, see küsimus jäigi nagu õhku rippuma. Kohustust autot remontida ei ole, aga öelge siis et pole aega teha või midagi. Üleüldse juhtus see asi halval ajal (nagu enamasti ikka) kuna omal oli ka kiire ja iga päev polnud aega selle jamaga tegeleda. Auto seisis 1,5 nädalat lihtsalt töö juures ja kehvem lugu oli see, et jõulud hakkasid vägisi peale pressima. Õnneks tuli meelde üks remondi koht Hipodroomi juures, kus see auto varemgi on remondis käinud. Seal saadi järgmisel päeval auto ette võtta, kuid sõidutasin ta puksiiriga päev varem juba sinna ära. Töö oli pooleteise tunniga tehtud. Süüdlaseks ise tehtud piduritoru krae, mis oli otsustanud lekkima hakata. Pole veel jõudnud küsida, kas see aretis tekkis sinna pidurisadulate elustamise käigus või oli juba ennem. Igal juhul oleks tulnud kohe panna uus toru mitte sellise p*rnograafiaga kokku tagasi laduda. Selline rats piduritega on eluohtlik. Ja kui see rike oleks tekkinud sõidu ajal tugevama pidurduse korral kui reaalselt on vaja seisma saada? Taoline käekiri auto remondi juures on suur pettumus ja tööd teostanud Inimese mõttetöö jääb mulle täiesti arusaamatuks :|
Päev hiljem paigaldati uus toru, kallati uus õli sisse ja korras ta oligi. 40Eur, treila 35. Veebruaris lasen esisilla üle vaadata, seal koliseb midagi. Üksiti lasen siis igaks juhuks teiselt poolt kah piduritoru ühenduse üle kontrollida. Sellistes asjades tahaks nagu kindel olla.

Reedel tegin tal õlivahetuse ära. Läks jälle Mobil 3000 5W-40 sisse, eelnevalt tegin 2L odavama täissündiga läbiloputuse. 3-4 sekundiks mootor käima ja päris must oli see õli mis sealt välja tuli. Järgmine vahetus 280 tuhande pealt.
Laupäeva hommikul helistab kell pool kümme õde, et auto ei lähe käima ja kuna tal oli vaja kella peale kuhugi jõuda kostis häälest ärritumise noote. Süüte võtab sisse, tuled lähevad põlema, aga auto on tumm nagu kellu ja raadio küsib koodi. Wtf... eelmisel õhtul oli auto jumala normaalselt käivitunud ja midagi ei jäänud ka õhtul põlema, et oleks aku tühjaks tõmmanud. Nojah, mina tal akut ei olnud vahetanud ja ilmselt oli see ööga maha koolenud :roll: Igaks juhuks panin prooviks täna enda auto pealt aku peale, keerasin võtit ja mootor ärkas. Selged pildid... :) Täna sai näitajate järgi poest uus Sonnak aku ostetud ja loodetavasti see auto nüüd mõnda toimib muretult ning õigustab oma eksistentsi.
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: Priidu Volvo V70 2,4 103kw`99

PostitusPostitas Mario_L » 08 Jaan 2018, 22:34

on seiklused Sul ikka selle vanuriga. :(
aga vist võib öelda, et lõpp hea, kõik hea? vähemalt hetkeks? :D
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist