1. leht 15-st

Berit Volvo Amazon '66

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:48
Postitas Jarmo
Tere.

Volvo Amazon 1966
2.0 ryhmä1 mootor Historic Race Volvo 142 pealt.

Ostetud 2. detsembril 2004.
Oktoobris 2008. aastal müüdud.
Peres tagasi 2012. juulis.

2008. aasta väljanägemisest pildid siin:
http://www.talklefthanded.com/volvo

Hetkel on auto keretööd alanud (juuni 2015).

Postitatud: 23 Apr 2007, 21:13
Postitas vanapeer
Rõõm lugeda Su plaanidest ja shoppinglistist. Ükspäe sõitsime sõbraga mööda Su aia tagant ja mõtlesime, et oioioi, kuidas mädaneb :D
Hoiame pöialt!

Postitatud: 23 Apr 2007, 21:18
Postitas Jarmo
Ta on mäda olnud algusest peale. Karbid ja koopad ning siit-sealt auke veel olid kohe ostes juba, kuigi natuke vähem oli neid näha. Põhi samas ei tundu väga halvas korras olevat, vähemalt seestpoolt vaadates. Eks näis kui tegemiseks läheb.
Ajaloost tean, et eelmine omanik oli igatahes esitiivad kolmedest tiibadest vist kokku ehitanud. Ülejäänud kere tolleaegse olukorra kohta ei tea.

Postitatud: 23 Apr 2007, 22:07
Postitas turboES
Tere minugi poolt. Tore näha vanade masinate huvilisi.
Millised need Konid on ja kust said? Kas kollased, punased või mustad ja on need ka reguleeritavad?

Postitatud: 23 Apr 2007, 23:13
Postitas Jarmo
Pean tunnistama, et ma ausalt öeldes siiamaani ei tea. Piinlik lugu. Suure õhinaga lihtsalt tellisin kohe ära, mis pakuti. Nii madaldusvedrud kui amordid tellisin DB-HP'st Tallinnas, Alevi tänaval. Harri (Pühak) tellis ka samast kohast, kuigi ta vist Bilsteini amordid võttis. Neid sel hetkel kahjuks ei saanud.

Igatahes, kui nad kätte saan, siis oskan täpsemalt öelda. Proovin sel nädalal poes järgi käia.

Postitatud: 25 Apr 2007, 16:49
Postitas Jarmo
Käes.

Amordid on mustad, Classic sari vist mingisugune. Reguleeritavad. Karbi peal ütleb: Special "D" adjustable shock absorbers.
Vedrud sain ka kätte.

Pildid siin:

http://www.plasticwhore.com/volvo/amordid.jpg

http://www.plasticwhore.com/volvo/vedrud.jpg

Postitatud: 25 Apr 2007, 22:31
Postitas JaanKaer
nägin täna su iludust mööda Tammsaare teed vuramas. Sõitsin su ees väikse töömasinaga - Fiat Punto. Lõpuks rullisin ikka akna alla ning taha vaadates thumbs up! Väärt kraam see Amazon me hallis elus :D

Postitatud: 25 Apr 2007, 23:14
Postitas turboES
Väga õiged amordid, selliseid oleks omalgi vaja. On need väga kallid?

Postitatud: 25 Apr 2007, 23:31
Postitas Jarmo
JaanKaer kirjutas:nägin täna su iludust mööda Tammsaare teed vuramas. Sõitsin su ees väikse töömasinaga - Fiat Punto. Lõpuks rullisin ikka akna alla ning taha vaadates thumbs up! Väärt kraam see Amazon me hallis elus :D


Ah et, Sina see siis olidki:) Tere-tere.
Noh, ta vajab iluduseks saamiseks veel natuke tööd. Ilu, muidugi, on vaataja silmades;)

Täna jah, oli esimene sõidupäev üle ca poole aasta. Avastasin just, et pidurituled ei tööta jälle. Arvan, et peale pikka seismist ütleb see lüliti üles, just eelmine kord oli ka sama lugu. Ei mäletagi täpselt, aga VIST õnneks võtsin Rootsist ka ühe lüliti igaks juhuks. Peaks neid veel peoga tellima.
Kütusenäidik on ka lõpetanud töölepingu. Aga sellest kõigest pole hullu, kuna nagunii homme õhtul veeretan ta sõbra garaazi ja nädalavahetus on planeeritud suuremateks töödeks. Mootorit, amorte ja vedrusid vähemalt on võimalik vahetada. Ülejäänud asjad ikka loodetavasti tulevad ka see nädal kohale.

turboES: kui ma nüüd õigesti mäletan, siis esimesed on tükk 1210.- ja tagumised tükk 1380.- Või siis vastupidi. Ostsin need Tallinnast, Alevi tänava tuuningusalongist DB-HP ( http://www.db-hp.ee )

Postitatud: 26 Apr 2007, 00:16
Postitas vanapeer
Selle masina elektroprobleemidest, lucase sõimamist ja lahendustest ehk leiad siit midagi http://sw-em.com/.

Postitatud: 28 Apr 2007, 15:44
Postitas Jarmo
Nii.

Kerge sahm käib auto kallal.

Sõnadega: tõstsime vana mootori maha ja proovisime uut juba alla (justnimelt alla, mitte peale;) ) liigutada. Kuna aeg oli juba hiline ja oli tükkaega mässatud, siis otsustasime, et jätkame järgmisel päeval (täna).
Idee siis selles, et tõstame auto esiotsa üles ja mootor koos sillaga alt ära ning uus samamoodi sisse tagasi. Harri (Pühak) P1800 puhul nii tegime, kuid Amazon on raskem (kindlasti mängib selles oma osa ka see, et P1800 oli seest ka tühi sel hetkel ja käigukast ka maas).

Lisaks ostsin vahepeal kiiruga Niva esituled. Saab vähemalt praegu korralikud tuled ette, vanad olid üsna hirmsad juba. Eks kunagi hiljem vaatab vast mõned "vingemad".


EDIT: eemaldasin mittetöötavad pildilingid

Postitatud: 02 Mai 2007, 10:04
Postitas Jarmo
Mootor peal, käib. Amordid-vedrud vahetatud. Ees uued tuled ja sain lõpuks ka kõik ukselukud tööle.

Tegime eile väikese testiringi ka. Vaja ikka veel sättida kõvasti. Kuna mina sellest ei jaga midagi, siis sõber Harri aitab jälle palju.
Kuna oli vaja ehitada uus gaasihoovastikusüsteem, siis hankisin LADA poest juppe. Muidugi üks munakas lihtsalt murdud küljest ära juba. Peab neid vist peoga varuks ostma.

Vanadest amortidest niipalju, et ees olid vist mingid Toyota omad ning taga ühel pool oli reguleeritav punane KONI ja teisel pool mingi tundmatu käkk.
Lisaks kõigele oli ühel esivedrul veel kõige alumine ring ära murdunud.
Nüüd igaljuhul uued küljes ja auto istub mõnusamal kõrgusel kohe:)

Roostet on muidugi metsikult, ei teagi kohe, millal jõuab seda likvideerima hakata.

Nüüd jääbki üle veel oodata ära viimased pudinad, siis saab hakata edasi tegema.

EDIT: eemaldasin mittetöötavad pildilingid

Postitatud: 06 Mai 2007, 13:41
Postitas Jarmo
Käisin täna Tagadi Restauraatorite Päeval, lootuses leida midagi põnevat kustomiteemasse. Leidsin. Ühe huvitava vana Renault'i kella (spidomeeter, kütusenäidik ja ampermeeter üheskoos) ning MG ilukilbid. Ühe põneva jublaka sain ka käigukanginupuks.

EDIT: eemaldasin mittetöötavad pildilingid

Mässasin eile üle kahe tunni tagasilla support armi vahetusega, suht tulemusetult. Ei saa uut enam kokku sinna ümber. Juhe läks nii kokku, mõtlesin päeva õhtule kutsuda ja vaatan lähipäevadel edasi.

Postitatud: 06 Mai 2007, 21:39
Postitas turboES
Said ikka trumli tõmmates kätte või lõikasid tükkideks?

Postitatud: 06 Mai 2007, 23:11
Postitas Jarmo
Konks ongi selles, et ei ole veel kätte saanud.

Purunes tänu sellele, et haamriga püüdsin natuke teda "lahti aidata".
Harri proovis asja nii, et pani tõmmitsa trumli ja ratta vahele ning keeras poldid kinni. Tulemuseks oli tõmmitsa purunemine. Aga noh, polnud suurem asi tõmmits kah. Praeguse plaani järgi viin lihtsalt töökotta lõpuks.

Siduri töösilindris lõpetas vedru töölepingu. Otsin alternatiive.