Mõtlesin et võtan end kokku ja teen ka oma auto teema.
Enamus Tallinna rahvas on tänaseks mind kord näinud kindlasti.
Tegemist siis sellise isendiga;
Volvo V70N 2005 (2006 MY) 2.4 103kw 20valve vabahingav benskar M56L manuaalkastiga.
Ocean Race / Dynamic Edition (Ainuke Ocean Race detail mis leidnud olen oli kleebekas tagaakna sisepool - tänaseks ära võetud. Auto esimene omanik sai koos autoga austraalia piletid millega läks Ocean race'i vaatama kui õieti sain aru.)
Sai soetatud enamvähem aasta tagasi, läbisõit oli tol hetkel 37 000 kandis. Tänaseks on siis juba 83000 km läbisõit.
Auto oli seisnud 2aastat nii et ta alt täitsa mädanes.
Vahepeal siis tehtud;
Subwoofer 800W Alpine 12
Sai installitud (vanast autost tõstsin üle). Tagumiste sateliitide pealt varastasin signaali nii vasakult kui paremalt, need ühendasin RC konverteriga kust läks RC kaabel edasi subwooferi võimendisse.
Rahulolu 7/10, võtab palju ruumi - tahaks tulevikkus mingi stealth variandi välja mõelda (nagu kodanik Silf)
Pirnide P0rno
Algselt sai soetatud MA Customis nii Xenon täistuled 35w 4300k, vahetatud oma originaali bi-xenoni pirnid 4300k pealt 6000k peale.
Läks ka LED 6000k parkimistuledesse (näidis mu avataris, tundub pigem 8000k)
Ja siis terve sisu ja numbrimärgid ka külmvalge toon. (Sisupirnidel oli vaja takistused et toimuksid normaalselt, muidu höögusid ja kui pidi "fade"ima kustu, siis oli ka väga kahtlane teema.
Siin läks kuu mööda ja avastasin et nii parkimistuled kui numbrituled virvendavad.
Läksin MA Customi küsima et mis teema on, oi oi vahetasid kohe välja.
2nädalat möödus ja probleem taas tagasi kummitamas. Nüüd otsustasin mingid pirnid Noor-Tehnikust osta, viskasin numbrimärki seekord ainult, kuna esiotsa lammutada on tüütav.
Peale 2n ikka põles ilusti, hakkas tekkima kindlustunne et asi võib nüüd õige olla. Ostsin veel 2 pirni ja lükkasin esi-parkimistuledesse.
JÄRGMINE PÄEV hakkas juba virvendama! Lasin neil paar päeva veel olla kuni löppuks ei pölend mitte midagi mul. Kokku oli vict 3-4kaitset mis oli läbi.
Võtsin esiotsast pirnid välja ja avastasin et see plastjubla oli suht kokku sulanud ja tekkitas lühist.. Elagu kvaliteet!
Nüüd juba närv nii must et ei taha LED'idest enam midagi kuulda, aga ei jätnud autoilu rahu. Suundusin Rootsi vabariigi poole.
Helistasin xenonkungen.se'le ja kirjeldasin kogemust, ja nad olid suht hämmingus et sellist paska veel müüakse.
Mis seal ikka, tellisin kolmekordse hinnaga 4xLED'i 6000k- ja sattusin hoogu - tellisin ka xenon 4300k tagurdamispirnid
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
4 tööpäeva hiljem oli kuller ukse taga pakkiga.
Köik on tänaseks ühendatud ja enda arust auto täitsa kobe tükk taas. Kuigi, seekord olid parkimistuled pigem valged kui sinikad... nagu 5000k~ oleks. See selleks.
Akku sai ka Xenonkungen'i soovitusel vahetatud. Arvasid et pulseeriv vool autos, ja kui akku halb siis vajab generaator rohkem töötamist = rohkem volte = suurem puls mis võib põletada LED'id läbi.
Arvestates et mul tehase akku veel peal, siis kõlas täitsa usutav.
Peale ühendust avastasin et üks xenon pirn vaid süttib 1 kord 10'est... üks köne Xenonkungen'ille ja nad panid kohe posti - ei küsind vana pirni tagasi ega midagi. 3 tööpäeva hiljem jälle kuller ukse taga.
Tänapäevani köik tuled toimuvad. Eks veel näeb kas nii ka jääb seekord.
Rahulolu: 10/10
Tulede taastamine
Tahan ka mainida MA Customi kohta et siis kui nad xenoni mulle täistuledesse panid, kruvisid nad tuled maha ja panid vastu maad (papp oli maas kus peal kruus) ja kriimustasid mõnuga ära.
Kodanik ütles seepeale ainult... "-Mis seal ikka, poleerida vajab vaid".
Loll olin et ei lasknud neil töö käigus tekitatud kahju kinni maksta.
Üks poleerimine hiljem Järve Autos oli tulemus 0. (Kuigi ühe tule peal oli natuke parem)
Neil oli vaid köige peenem poleerimisvariant, ehk ei saanud neid välja.
Järgmine kogemus siis tuli Smartservice juurest, nad ütlesid et vana lakk maha ja uus peale.
Päev hiljem auto järgi minnes oli kriimud pea aegu läind. Laiskvorst ei viitsinud lihvida täitsa korralikult ühe tule pealt, nii et viskas kriimudele uue laki peale et järgmine saaks rohkem tööd teha. Tore!
Lakk mullitas ka et oli tolmuses öhkonnas kuivanud .. aga ok seda poleerib välja. Mis muret avaldas oli et, s60 / v70n omanikud teate, tule sisse tekkib väikene niiskus.. tuli süttib ja kuivatab selle niiskuse reflectori ees ära.. ja sinna jääb väga väga väike jälg sellest löppuks. Kui ligipääsu oleks siis saaks lappiga "uueks" pmst. Aga... ma näen et selle jälje sees on randid... nagu midagi oleks voolanud. Kahtlustan et lakk läks ka tule sissepoole ... ja seda enam ei anna üldsegi parandada.
Ütlesin ilusti et ma pole tööga rahul, pakkusid kohe välja poleerimist järgmiseks nädalaks et raha ei pea maksma ja et helistavad järgmine nädal ja ütlevad aja millal pean tulema... maksmata astusin minema ja tänapäevani ootan seda köne.. juu siis teadsid mis käkki tegid ja ei julge raha ka enam küsida.
Rahulolu: 6/10
Taga stabikas
Nüüd viimasena sai tagastabika varra külge pandud.
Romulast varras 60eur, Veikosib kaudu 60 euroga lemförderi kondid ja siis installimine 38 eur.
Väike madal-lend AH Tammsaare tee peal enne järvevanat intensiivsete rajavahetustega ütleks et täitsa teine auto.
![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
Rahulolu: 10/10
Tuleviku plaani list:
- B5244T5, sellega kaasneb.. palju
- LSD Differ
- Alt täisring värvida kere värvi
- Midagi katuseboksi hoidjatega ette võtma.
- XC esigrill
- Väike värvitöö + täiskere poleerimine (Varsti varsti tulemas)
- Automakk välja vahetada mingi android makkiga. (ootan paremat valikut)
- Sisuliistude välja vahetamist (Ei tea mis pidu eelmisel omanikul esiistmetel käis... nagu koer oleks läbi jooksnud... väga närviline koer..
- Esiistmete nurgad vaja üle värvida, nahk kulub juba.
- Talveseelik(originaal) + Suveseelik (järgmine kevad..)
- Täisring amortide vahetus.. tahaks 3cm madaldust. Coilovers lähveb alla ilmselt. Hea talvel tõsta kui vaja.
- Pigimatid ja muu lõbu - auto vibrahelidest puhtaks teha
- 2 ABS Andurit
- Esivasak rattalaager.. teeb vaikselt häält juba
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Aga mis siin ikka. Eks täidan jooksvalt, mainimata on kindlasti palju seiklusi mida köik praegu pole viitsimist kirjutada.