760GLE V6 2,8 1985

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
incognito
Foorumlane
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Sept 2006, 14:55

760GLE V6 2,8 1985

PostitusPostitas incognito » 16 Okt 2006, 19:00

Sai siis üks kuubik hiljuti soetatud... volvo 760GLE V6 2,8L 115kw..
el aknad, el katuseluuk, autom kast.
Kere ja välimus on normaalsed, mõnes kohas küll leidub vähest roostet.
Veermiku ja vedrustuse kohta midagi kurta ka pole
Interjöör on eriliselt heas korras nõnda vana auto kohta, sõidunäit 320000..
kast vahetab hästi ja tehnika töötab truult aga siiski oli juba alguses probleeme mootori tühikäiguga(juhuslikud vahelejätud)... peale selle et vaakumileke kohe platsi peal kõrvaldatud, sai esimese satsiga uued küünlad ja juhtmed ostetud (küünal ei andnud sädet ja origin juhtmed lagunesid kätte ära) peale seda suurema peavaluga uued jagaja kaas ning rootor vanad olid originaalid veel :) aastast 83... tühikäik ikka kehv... kompressioonid normid ja klapiklõbinat ei kostu..et nukkvõlle süüdistada..
Sai siis veidi uuritud ja reguleeritud segu rikkust ja lisaõhku vms.. tulemuseks kadus ebaühtlane vahelejätt aga pööre on siiski veel kõrge 900-1000 ja mõnikord kõigub 1000-700 vahel... samas kui pedaali vajutada, liigub edasi hästi(rahulikus mõttes)...

Edasi plaanis kohe õli ära vahetada ning uued rihmad peale panna...

Kuna tegemist mu 1. autoga (eelmised 2 olid vene masinad volga ja lada) siis on igatsugu nõuanded teretulnud.. :)

Ise olen siiamaani ülirahul volvoga

edit: paar pilti ka
Pilt
Pilt

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 16 Okt 2006, 20:13

Tere tulemast suurde Volvoperre!

Tehnilist nõu sulle anda ise ei oskaks, kuna endalgi kogemusi autodega üsna vähe veel.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 16 Okt 2006, 21:42

sellisel juhul lase ka lambda üle kontrollida

minu poolt samuti tere tulemast volvoperre :)
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
incognito
Foorumlane
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Sept 2006, 14:55

PostitusPostitas incognito » 27 Dets 2006, 22:44

Sai vahepeal siis volvoga sõidetud ja veits näpitud, õlivahetus, uued rihmad... järgmise asjana piduriklotsid taha, kaua sa ikka seda kahinat kannatad, võtsin ratta alt ja uurisin klotse lähemalt ning oh üllatust
Pilt
Pilt
Keegi oli piduriklotside vahetamisel päris pädev olnud ;) igatahes nüüd uued klotsid all ja meel rahulikum...
Volvo for life.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 27 Dets 2006, 22:49

nii pädev ikka poleks et ühe klotsi valet pidi panna :lol:
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Dets 2006, 09:00

vat sellist nalja pole veel näinud LOL Igasugu traati kapoti all ja muud toruteipi nähtud aga mitte midagi taolist
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
YO
Volvo Club liige
Postitusi: 141
Liitunud: 14 Apr 2006, 12:14
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas YO » 28 Dets 2006, 13:00

wow :D . päris hea

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 28 Dets 2006, 15:40

Ega muud seletust ei oska pakkuda küll, et silmad kinni ja pimedas teki all aja peale kokku pandud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

zimmermann
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 29 Okt 2006, 21:09
Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas zimmermann » 28 Dets 2006, 18:10

Leho kirjutas:Ega muud seletust ei oska pakkuda küll, et silmad kinni ja pimedas teki all aja peale kokku pandud.


või siis täis peaga :evil:
Golf Cabrio

www.aircom.ee

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

PostitusPostitas risto » 28 Dets 2006, 18:12

pigem tegemist säästu reziimil töötavate piduritega... :-k

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 28 Dets 2006, 19:51

risto kirjutas:pigem tegemist säästu reziimil töötavate piduritega... :-k

,et kõigepealt kulutame klotsi metallpoole ära sa siis ... :?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 28 Dets 2006, 21:46

Säästrurežiim küll aga kui sa ikka oled kangete kontidega tükk aega kükkis roostes polte lahti kangutanud, siis see hetk on ikka päris eufooriline, kui lõpuks koltside panemiseni oled jõudnud. Eks seal ole pime ka ja ... nii se juhtub. Täitsa mõistan, kuidas see võib juhtuda aga ei andesta :D
:unibrow:

Kasutaja avatar
incognito
Foorumlane
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Sept 2006, 14:55

PostitusPostitas incognito » 29 Dets 2006, 08:55

lisasin teise pildi veel :)
Volvo for life.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 29 Dets 2006, 09:25

vanapeer kirjutas:Säästrurežiim küll aga kui sa ikka oled kangete kontidega tükk aega kükkis roostes polte lahti kangutanud, siis see hetk on ikka päris eufooriline, kui lõpuks koltside panemiseni oled jõudnud. Eks seal ole pime ka ja ... nii se juhtub. Täitsa mõistan, kuidas see võib juhtuda aga ei andesta :D


See on küll minu arvamus aga nende klotside vahetamise juures on kõige aeganõudvam asi ratta ära võtmine :| ja klotsivahetuseks läheb vaja ainult näpitsaid. Siis mina küll ei oska arvata millega see vahetaja hetkel mõtles.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 29 Dets 2006, 12:44

huvitav, kas pidurid ei vilistanud siis? kuidas ketta olukord oli, pidi selle kah ära vahetama?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist