760GLE V6 2,8 1985
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
760GLE V6 2,8 1985
Sai siis üks kuubik hiljuti soetatud... volvo 760GLE V6 2,8L 115kw..
el aknad, el katuseluuk, autom kast.
Kere ja välimus on normaalsed, mõnes kohas küll leidub vähest roostet.
Veermiku ja vedrustuse kohta midagi kurta ka pole
Interjöör on eriliselt heas korras nõnda vana auto kohta, sõidunäit 320000..
kast vahetab hästi ja tehnika töötab truult aga siiski oli juba alguses probleeme mootori tühikäiguga(juhuslikud vahelejätud)... peale selle et vaakumileke kohe platsi peal kõrvaldatud, sai esimese satsiga uued küünlad ja juhtmed ostetud (küünal ei andnud sädet ja origin juhtmed lagunesid kätte ära) peale seda suurema peavaluga uued jagaja kaas ning rootor vanad olid originaalid veel aastast 83... tühikäik ikka kehv... kompressioonid normid ja klapiklõbinat ei kostu..et nukkvõlle süüdistada..
Sai siis veidi uuritud ja reguleeritud segu rikkust ja lisaõhku vms.. tulemuseks kadus ebaühtlane vahelejätt aga pööre on siiski veel kõrge 900-1000 ja mõnikord kõigub 1000-700 vahel... samas kui pedaali vajutada, liigub edasi hästi(rahulikus mõttes)...
Edasi plaanis kohe õli ära vahetada ning uued rihmad peale panna...
Kuna tegemist mu 1. autoga (eelmised 2 olid vene masinad volga ja lada) siis on igatsugu nõuanded teretulnud..
Ise olen siiamaani ülirahul volvoga
edit: paar pilti ka
el aknad, el katuseluuk, autom kast.
Kere ja välimus on normaalsed, mõnes kohas küll leidub vähest roostet.
Veermiku ja vedrustuse kohta midagi kurta ka pole
Interjöör on eriliselt heas korras nõnda vana auto kohta, sõidunäit 320000..
kast vahetab hästi ja tehnika töötab truult aga siiski oli juba alguses probleeme mootori tühikäiguga(juhuslikud vahelejätud)... peale selle et vaakumileke kohe platsi peal kõrvaldatud, sai esimese satsiga uued küünlad ja juhtmed ostetud (küünal ei andnud sädet ja origin juhtmed lagunesid kätte ära) peale seda suurema peavaluga uued jagaja kaas ning rootor vanad olid originaalid veel aastast 83... tühikäik ikka kehv... kompressioonid normid ja klapiklõbinat ei kostu..et nukkvõlle süüdistada..
Sai siis veidi uuritud ja reguleeritud segu rikkust ja lisaõhku vms.. tulemuseks kadus ebaühtlane vahelejätt aga pööre on siiski veel kõrge 900-1000 ja mõnikord kõigub 1000-700 vahel... samas kui pedaali vajutada, liigub edasi hästi(rahulikus mõttes)...
Edasi plaanis kohe õli ära vahetada ning uued rihmad peale panna...
Kuna tegemist mu 1. autoga (eelmised 2 olid vene masinad volga ja lada) siis on igatsugu nõuanded teretulnud..
Ise olen siiamaani ülirahul volvoga
edit: paar pilti ka
Sai vahepeal siis volvoga sõidetud ja veits näpitud, õlivahetus, uued rihmad... järgmise asjana piduriklotsid taha, kaua sa ikka seda kahinat kannatad, võtsin ratta alt ja uurisin klotse lähemalt ning oh üllatust
Keegi oli piduriklotside vahetamisel päris pädev olnud igatahes nüüd uued klotsid all ja meel rahulikum...
Keegi oli piduriklotside vahetamisel päris pädev olnud igatahes nüüd uued klotsid all ja meel rahulikum...
Volvo for life.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 29 Okt 2006, 21:09
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Tallinn
- Kontakt:
vanapeer kirjutas:Säästrurežiim küll aga kui sa ikka oled kangete kontidega tükk aega kükkis roostes polte lahti kangutanud, siis see hetk on ikka päris eufooriline, kui lõpuks koltside panemiseni oled jõudnud. Eks seal ole pime ka ja ... nii se juhtub. Täitsa mõistan, kuidas see võib juhtuda aga ei andesta
See on küll minu arvamus aga nende klotside vahetamise juures on kõige aeganõudvam asi ratta ära võtmine ja klotsivahetuseks läheb vaja ainult näpitsaid. Siis mina küll ei oska arvata millega see vahetaja hetkel mõtles.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist