bro 242 -80
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
bro 242 -80
Tervist siis foorumirahvale.
Olen volvo-haige juba pikemat aega, siiani on piirdunud asi 244,740-te ja 940-ga.Nüüd siis juba üle 12 tunni on Eestis minu valduses tumepunane 80a. 242.See auto on mul juba tükk aega nimekirjas olnud kuid Eestis neid just väga palju ei leidu.Niisiis kontakteerusin juba maikuus tuttavatega soomest, kes otsisid mulle ühe 242 välja.Maksin raha ära ilma autot nägemata(ei näinud Teda ka tuttavad soomest, kuna asi oli 400-500 kilti helsinkist põhjapoole, lapuas).Eile läksin kohale, sain paberid kätte, andsin paar allkirja ja asusin koduteele.Suuremaid üllatusi ei olnud, natuke pidin teel tegelema kaitsmete puhastusega kuna need olid korralikult oksüdeerunud-ei töötanud vahepeal suunatuled ja laadimine.Kaasa sain veel 6 rehvi velgedel ja soojendusmootori koos radika ja kestaga(katkine vist).Pilte hetkel pole millegagi teha kuid kunagi kui digikale näpud taha saan siis klõpsan pildid ka.Autost siis lähemalt-tegemist 1980a tehasest välja veerenud 2 ukselise,2.0 karburaatoriga mootoriga DL variandiga.Läbisõit on 327007km hetkeseisuga.Lahtist roostet peaaegu pole kuid uksenurgad ja karbi tagumised otsad on värvi alt roostetanud.Autol olemas siis hooldusraamat 80-87a ja vihik kuni 320000km-ni, kus on kirjas kõik õlivahetused jne.Õli on vahetatud iga 3-4t km tagant.Bensiini neelas 10,5l/100km (120-130km/h).Asi veel soome registris ja ma tohin sellega veel 6 päeva sõita.Üldiselt masin heas korras, sees hele sisu ja originaalraadio.Värvitud üle on ühe korra.Maksin tast 200 euri.Küsimusi on siis küsige.
Olen volvo-haige juba pikemat aega, siiani on piirdunud asi 244,740-te ja 940-ga.Nüüd siis juba üle 12 tunni on Eestis minu valduses tumepunane 80a. 242.See auto on mul juba tükk aega nimekirjas olnud kuid Eestis neid just väga palju ei leidu.Niisiis kontakteerusin juba maikuus tuttavatega soomest, kes otsisid mulle ühe 242 välja.Maksin raha ära ilma autot nägemata(ei näinud Teda ka tuttavad soomest, kuna asi oli 400-500 kilti helsinkist põhjapoole, lapuas).Eile läksin kohale, sain paberid kätte, andsin paar allkirja ja asusin koduteele.Suuremaid üllatusi ei olnud, natuke pidin teel tegelema kaitsmete puhastusega kuna need olid korralikult oksüdeerunud-ei töötanud vahepeal suunatuled ja laadimine.Kaasa sain veel 6 rehvi velgedel ja soojendusmootori koos radika ja kestaga(katkine vist).Pilte hetkel pole millegagi teha kuid kunagi kui digikale näpud taha saan siis klõpsan pildid ka.Autost siis lähemalt-tegemist 1980a tehasest välja veerenud 2 ukselise,2.0 karburaatoriga mootoriga DL variandiga.Läbisõit on 327007km hetkeseisuga.Lahtist roostet peaaegu pole kuid uksenurgad ja karbi tagumised otsad on värvi alt roostetanud.Autol olemas siis hooldusraamat 80-87a ja vihik kuni 320000km-ni, kus on kirjas kõik õlivahetused jne.Õli on vahetatud iga 3-4t km tagant.Bensiini neelas 10,5l/100km (120-130km/h).Asi veel soome registris ja ma tohin sellega veel 6 päeva sõita.Üldiselt masin heas korras, sees hele sisu ja originaalraadio.Värvitud üle on ühe korra.Maksin tast 200 euri.Küsimusi on siis küsige.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Ei tea, teisipäeval arki vast.Probleem selles et ilmselt lähen valga arki kuna see kõige lähem.eks ma pildid ka ikka saan.ilmnes probleem-roolikarbist on päris korralik lõtk sees, nüüd pean vist uue otsima või siis panema roolivõimu oma peale kuna see olemas.samas ei tahaks eriti roolivõimu peale panna...muskleid tuleb ka treenida.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
jah 740 pealt ongi 1 pump pärit.kui hästi tpimib seda ei oska öelda kuna pärit on see puu leidnud auto pealt.füüsiliselt on asi terve, k.a. mootor
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
jah kinnitub küll.ega keegi juhuslikult ei oska öelda palju 2.0 volvo mootoril kilovatte on.arkis täna pandi 60 kirja(mis pole kindlustuse seisukohalt paha)aga ise arvan et peaks olema midagi seitsmekümnega
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist