sai kah omale tank toodud. must ilus ja naisele ka meeldis. universaal, et vanker ära mahux, eelmine auto oli vw scirocco, sellega võrreldes ikka hoopis teine tera. liigub ilusti 114kW. kütusekulu ei tea veel. roostet erilist pole, aa nipet näpet tuleb ikkka näppida.
kohapeal oli ilus masin kodusõiduga peale tankimist ei liigutanud kütuse seier end üldse, kui autos palavax läx proovisin konditsioneeri, ei hakkand tööle(põhjusex süsteemis olevate torude ja voolikute ebakomplexus), kruusasel juppil pidurdades avastasin et abs ka ei ole olemas enam, kodus leiti veel tagumine pidurikettas mis oli täiesti roostes(ei tööta),esiosa pauguga masin kapott oli diagonaalis peale pandud, järgmisel päeval kukkus sumbuti pükste küljest( sumbuti parandamise ködi oli ära murenenud ja andis järgi), millegi pärast ei ava kesklukk vasakut tagumist ust.
käser ei töödanud kohapealgi aga trummel käser ei ole vist raske käima panna, kuna esimene aken oli praoga lasti hinnast alla klaasivahetuse jagu ja natuke virisesime veel maha. mootori ja käigukasti padjad on vist ka õhtal. vaatasin mingit autovaruosade saiti ja arvutasin endale veel 7kilose väljamineku enne kui saab minnna ülevaatust proovima.
Selle loo moraal pange ikka esinduses auto kontrollimise alla veidi raha kohapeal ei tule pooled, asjad mida peax kontrollima, meeldegi. oli küll üks targem tüüp kaasas aga ei aidand seegi.
740 GLT 16v 1989(svensson)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
740 GLT 16v 1989(svensson)
Viimati muutis husu, 21 Juul 2006, 08:25, muudetud 1 kord kokku.
Ehh, lausa kahju lugeda. Suur ostmisrõõm kustub vigade leidmise jadas. Samas ega vana auto ostmisel ei saagi nõuda, et kõik korras oleks. Mul endalgi võttis tuju natuke maha, kui avastasin hiljem paar roostest kohta, kuigi enne ostu sai omaarust hoolega masin üle vaadatud ja veendutud, et roostet ei ole.
Kuigi oleks ju tore, kui kellelgi auto välja vaadatud ja vaja ülevaatamisel asjalikku ja kogenud silma, siis foorumi poole võiks ju pöörduda, keegi ikka leiab mahti tulla ja autot kontrollida.
Omadest headest muljetest saanud teada, et foorumi liikmed annavad sõbralikult nõu, kui vaja autot ogida. Saanud siit mitu head asja teada. Loodame Sinult edaspidigi postitusi saada, kuida auto vuntsimine kulgeb.
Kuigi oleks ju tore, kui kellelgi auto välja vaadatud ja vaja ülevaatamisel asjalikku ja kogenud silma, siis foorumi poole võiks ju pöörduda, keegi ikka leiab mahti tulla ja autot kontrollida.
Omadest headest muljetest saanud teada, et foorumi liikmed annavad sõbralikult nõu, kui vaja autot ogida. Saanud siit mitu head asja teada. Loodame Sinult edaspidigi postitusi saada, kuida auto vuntsimine kulgeb.
VOLVO 740 - vana armastus!
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Olen püüdnud viimasel ajal rahulikuks jääda kui midagi laguneb, sest see on ikkagi tehnika. Ja tehnika laguneb ikka. Tegu ei ole ka ju 2 aastat vana autoga mis ei tohiks laguneda (aga lagunevad needki nii mis hirmus). Mina tegin oma 740 nii, et peale ostmist nädala jooksul avastasin suht palju vigu, lasin kõik korda teha. Siis avastasin veel. Lasin ka need korda teha. Kokku olen remondi ja juppide alla pannud magama kusagil 10k, aga selle eest peaks auto nüüd tip-top korras olema (ja ta on ka). Kui oleks vaja, julgeks isegi Aafrikasse sõita.
Loo moraal. Persest (vabandust keeleväljendi pärast) saad sa ikka, kui ostad vana auto. Ei aita siin esinduse kontrollmehed ka. Vaheta korraga kõik nõrgad lülid, juhul kui on võimalik, ja sa saad endale usaldusväärse ja korraliku auto.
Loo moraal. Persest (vabandust keeleväljendi pärast) saad sa ikka, kui ostad vana auto. Ei aita siin esinduse kontrollmehed ka. Vaheta korraga kõik nõrgad lülid, juhul kui on võimalik, ja sa saad endale usaldusväärse ja korraliku auto.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist