7. leht 13-st

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 11 Juun 2014, 00:38
Postitas joss1357
wackou kirjutas:Annan edasi kommentaari ingl.k. tegelaselt, kellel S40 ja turboks Garret GTX4202R :)

I´ve got M56L or L2 with Quaife. Never had any problems with those, they seem to be only durable thing in this combo. :rolleyes:
Maybe that guy have some sort of misalignment or something. M56 has been driven with 1000 horses without problems. Flywheel is the first thing to worry especially if there is grip available.


Lihtsalt hämmastav. Korraks mõlkusid isegi müügi mõtted peas, kuid tundub, et tasub veel jätkata- mina sellist jõudu taga ei aja :D
Loodan saada uue Gripperi kätte, siis uuesti kasti sisse ja katsetan korralikult. Kui peab vastu, siis võib seal kunagi isegi midagi 500hp rattast leida :)

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 11 Juun 2014, 23:28
Postitas Iceman
Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 13 Juun 2014, 02:11
Postitas joss1357
Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 13 Juun 2014, 08:36
Postitas Iceman
Rootsis on paar 800st kindlasti, mis on 1000+ hp (Kiire google: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=59941 ja http://www.zatzy.com/projekt/327434-lei ... 550hk.html). Aga need panevad metanooli peal. Muidu Rootsis Autotech on üks kõvemaid Volvode tuunijaid - põhiampluaa on neil just elektrooniline pool, a teevad mehhaanilist poolt ka.

Kui tahad suuri numbreid, siis E85 peale pead kindlasti üle minema.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 13 Juun 2014, 09:19
Postitas kaak
Diffrit ringi keerutav käbi on alati sama jäänud? Olen päris kindel et midagi on kokku pannes kahe silma vahele jäänud! Mittevajalikud lõtkud ning hõõrdumised lõhuvad ka kõige tugevamad liigendid.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 13 Juun 2014, 09:23
Postitas pestav
joss1357 kirjutas:
Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.


Ise oled ju seadistaja või ei?

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 15 Juun 2014, 10:33
Postitas joss1357
kaak kirjutas:Diffrit ringi keerutav käbi on alati sama jäänud? Olen päris kindel et midagi on kokku pannes kahe silma vahele jäänud! Mittevajalikud lõtkud ning hõõrdumised lõhuvad ka kõige tugevamad liigendid.



Mul esivedu :D

Seal niiöelda seda käbi ei ole, vaid on nagu ülejäänud tavalised käigukasti hammasrattad, millelt läheb ülekanne peaülekandele.

Kui kast lahti võtta siis ei pea diffri vahetuseks isegi mitte ühtegi hammasratast puutuma. Lihtsalt diffri poldid peaülekande küljest lahti lasta ja kõik. Ainuke asi on diffri laagrite vahetus aga need laagrid käivad põhjani välja ja ei ole reguleeritavad.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 15 Juun 2014, 10:37
Postitas joss1357
pestav kirjutas:
joss1357 kirjutas:
Iceman kirjutas:Ma just tahtsin kirjutada, et Rootsis ja Uk lasevad m56 kastidega 1000 hp masinad ringi probleemivabalt, aga wackou jõudis ette. Sul kas differ praak vöi kasti kokkupanekul viga kuskil.

Sent from my B15 using Tapatalk


Differ oli praak ja vahetavad välja. Kasti kokku pannes ei saa seal midagi valesti teha, kui ainult diffrit vahetada. Kuid mis ajusid nad kasutavad ja kes seadistab? Või on kellegil kedagi tuttavat, kes saaks hakkama? Ning mis dataloggerit kasutada saaks.


Ise oled ju seadistaja või ei?


Ametinimetus on seadistaja, kuid seda mitte autode alal kahjuks. Tegelesin ühes suures firmas, kus toodeti tihendeid, hüdraulika presside seadistamisega ja vahel ka parandamisega, et tagada kvaliteetne toode jne..

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 16 Juun 2014, 23:56
Postitas joss1357
Täna sai tellitud IPD HD ignition coilid USA´st 5 tükki :)

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 17 Juun 2014, 00:02
Postitas torms
Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.

Aga muidu jõudu kahju et miilile ei jõudnud.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 17 Juun 2014, 08:14
Postitas DanielS
torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.

Aga muidu jõudu kahju et miilile ei jõudnud.

Saad minna küll ,ja mõtet on ,kui jahid korraliku jõudu ja seadistust .

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 17 Juun 2014, 10:26
Postitas wackou
torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.


2 coiliga sõidavad edukalt 400++ hp x40ned.
Võimsamad sädet vajad siis, kui on kõrgemad pöörded (8000+). Siis on kasutatud ka süütevõimendit ja nt cop-e.

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 17 Juun 2014, 23:18
Postitas joss1357
wackou kirjutas:
torms kirjutas:Sorri et teemat kuritarvitan, aga kuna jutt juba on, siis kas oleks mul mõtet ja kas saab minna üle neljale eraldi poolile, praegu siis 2tk.


2 coiliga sõidavad edukalt 400++ hp x40ned.
Võimsamad sädet vajad siis, kui on kõrgemad pöörded (8000+). Siis on kasutatud ka süütevõimendit ja nt cop-e.



Kahjuks on ka originaal süütepoolid suhteliselt viletsad- vähemalt kasutatud peast (leidsin mingi teema ka swedespeed foorumist). Originaalseades masinal ei tee ilmselt mitte mingit vahet, kuid isegi juba sellise pisikese arendusega nagu mul on tehtud, ei kannata originaale kasutada. Mida soojemaks mootor läheb, seda hullemini hakkab kiirendades vahele jätma.
See, kes mul autot seadistas, ütles, et originaal süütepoolide eluiga on umbes 10 aastat.

IPD colid ostsin, kuna need olid odavamad :D ...ja paremad. Bosch omad olid 61.90tk

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 23 Juun 2014, 18:57
Postitas joss1357
Selleks aastaks siis on minu autoga ilmselt kõik. Enne juhtus midagi mootoriga- ei ole süveneda jõudnud probleemi, summuti kaudu tuleb meeletu suits ja õlihais. Võtsin kiiresti teise auto ja sõitsin edasi.
Loodetavasti lendas turbo laiali, sest siis on põhjust korralik pill ehitada. Suur turbo, proge aju jne...kõik, et jõuaks kuskil 600 ja 800hj vahele.

Kuid seda kõike lõbu vaid siis, kui turbo on vigane :mrgreen:

Re: C70 99a ME7

Postitatud: 27 Juun 2014, 09:38
Postitas kaak
Kui pulkasid hakkad müüma (jumalteab mis ette võib tulla eksole), siis ma olen turbost ja kepsudest huvitatud- juhul muidugi kui need terveks jäid. Minuga saab kaubale ka progreaju paigalduse ja seadistuse osas, juhul kui kunagi peaksid uuesti ehitama midagi.