Aibast: 1986 740 2,3l turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 17 Veebr 2006, 18:33

Ja palju sul siis puhub,tavaliselt aja jooksul läheb wastegate vedru pehmemaks ja on vaja uuesti reguleerida.Kahju jah ,et originaalil numbreid pole,lollikeste jaoks tehtud vist.

Kasutaja avatar
Lauri940
Foorumlane
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Jaan 2006, 20:52
Asukoht: Saku
Kontakt:

PostitusPostitas Lauri940 » 17 Veebr 2006, 18:53

kuidas teha pihustitele hooldust ???
Swedish cars are the BEST !!!
Volvo 940SE 2,3 96kw 92a - pole enam - leinan taga ;(
Saab 9000 2,3 LPT 125kw

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 17 Veebr 2006, 19:41

Turbo- ja 760 mudelite kellaplokis ilutseval voltmeetril pole ka eriti numbritega liialdatud. Ostsin ühe vana (enamus detaile tehtud aastal 82)kellade komplekti varuosadeks ja selle voltmeetril ka ainult 10 V ning 16 V ära märgitud. Ega pole muidugi raske silma järgi pinget määrata, aga mõne numbri (näiteks: 12 ja 14) oleks võinud veel sinna sihverplaadile ära märkida.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 17 Veebr 2006, 20:19

nautic kirjutas:Ja palju sul siis puhub,tavaliselt aja jooksul läheb wastegate vedru pehmemaks ja on vaja uuesti reguleerida.Kahju jah ,et originaalil numbreid pole,lollikeste jaoks tehtud vist.


0,5 bar'i puhub. Mis muud ikka
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 17 Veebr 2006, 21:54

Vähe, mina lasin oma 242 1bar.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 18 Veebr 2006, 03:06

pole veel jõudnud teist kruvida Allan :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 19 Veebr 2006, 21:11

Autodata järgi peaks B230FT-l olema 0,80...0,85 bar-i,kuid olen kuulnud ka teistest numbritest.Kõik peb olema balanssis

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Veebr 2006, 01:32

nautic kirjutas:Autodata järgi peaks B230FT-l olema 0,80...0,85 bar-i,kuid olen kuulnud ka teistest numbritest.Kõik peb olema balanssis


äkki nagu mõtled hoopis psi'd. Ehk siis 7 psi = 0,5 bar.

The stock boost in Volvo turbos is from 8 to 10 psi, depending on the exact year. The late model 740s got abou 10 lbs from the factory. At 14.5 psi, there is a fuel pump cut off switch. If your boost hist or exceeds 14.5 psi, it cuts the fuel.

nii, et siis üle 14,5 ei saa minna :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo242
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Juul 2005, 20:44

kell

PostitusPostitas volvo242 » 20 Veebr 2006, 18:45

palju kell maksis ja kust ostsid olex endal ka vaja sellist?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 20 Veebr 2006, 21:12

sellisest kohast nagu http://www.db-hp.ee asukohaga tondil. Tegeleb siis selliste jubinatega kah :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Veebr 2006, 12:57

väheke leiutamist ja sai asja 0,8 bar'i peale :) Nüüd isegi liigub ;)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

volvo242
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 01 Juul 2005, 20:44

PostitusPostitas volvo242 » 27 Veebr 2006, 00:15

kuidas juurde keerasid kas w-gatest või on veel mõni koht kust keerata

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 27 Veebr 2006, 00:36

ikka klapist
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

need valged esisuunad

PostitusPostitas Leho » 28 Veebr 2006, 19:27

võiks mainida nendele kes tahavad ka endale ette kollase suuna asemel valget klaasi siis tuleks mõelda ka selle peale ,et kollase pirni sokkel on natuke erinev nimelt need fikseerimis nagad on teises asendis kui klaar klaasiga pirnil. (Lihtsalt mainin enda omale sai ka esimesed ja tiibade suunad valgete vastu vahetatud)
Viimati muutis Leho, 28 Veebr 2006, 20:21, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Veebr 2006, 19:52

on jah vähe teised, aga hakkama sai :D
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist