Aibast: 1986 740 2,3l turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Turbo- ja 760 mudelite kellaplokis ilutseval voltmeetril pole ka eriti numbritega liialdatud. Ostsin ühe vana (enamus detaile tehtud aastal 82)kellade komplekti varuosadeks ja selle voltmeetril ka ainult 10 V ning 16 V ära märgitud. Ega pole muidugi raske silma järgi pinget määrata, aga mõne numbri (näiteks: 12 ja 14) oleks võinud veel sinna sihverplaadile ära märkida.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
nautic kirjutas:Autodata järgi peaks B230FT-l olema 0,80...0,85 bar-i,kuid olen kuulnud ka teistest numbritest.Kõik peb olema balanssis
äkki nagu mõtled hoopis psi'd. Ehk siis 7 psi = 0,5 bar.
The stock boost in Volvo turbos is from 8 to 10 psi, depending on the exact year. The late model 740s got abou 10 lbs from the factory. At 14.5 psi, there is a fuel pump cut off switch. If your boost hist or exceeds 14.5 psi, it cuts the fuel.
nii, et siis üle 14,5 ei saa minna
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
sellisest kohast nagu http://www.db-hp.ee asukohaga tondil. Tegeleb siis selliste jubinatega kah
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
need valged esisuunad
võiks mainida nendele kes tahavad ka endale ette kollase suuna asemel valget klaasi siis tuleks mõelda ka selle peale ,et kollase pirni sokkel on natuke erinev nimelt need fikseerimis nagad on teises asendis kui klaar klaasiga pirnil. (Lihtsalt mainin enda omale sai ka esimesed ja tiibade suunad valgete vastu vahetatud)
Viimati muutis Leho, 28 Veebr 2006, 20:21, muudetud 2 korda kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist