PostitusPostitas Karel » 22 Jaan 2010, 21:07
mõtlesin, et vaatan, mis se preparaat mul reaalselt linnas kütet võtab, nullisin ära, mingi 100 km olen sõitnud, keskmine 24.6, puhas linn, hommikul tööle, õhtul vähe pikem sõit, aga seeeest on suht kunn kõik kurvid külg ees võtta, läbisõitu on juba 145000 kogunenud odole, vastu peab ilusti seeeest, veermikus vaid üks esimene stabikakont vahetatud minu ajal ja eelmine omanik lasi claimi korras tagumised rattalaagrid 2007a vahetada, praegu tundub igast otsast veel täitsa tihe, peale softi Toral Upgrade tegemist vahetab kast käike palju kiiremini ja palju sujuvamalt, ka geartronicuga ei jokuta enam vahetusega pikalt, aknad hakkasid ka korralikult tööle, varem vahel juhiaken jooksis ülevalt alla tagasi ja aknamooduli kalibreerimine ei aidanud midagi, kadedaks teevad vaid diislimeeste ahjud, tööjuures parklas kolleegi D5 ahi iga õhtu uhab kõrval, kui mina autosse lähen ja seda urinat pean kuulama, mis -20C'ga mootoriruumist tuleb käivitudes. Ah jah, eile otsustasin, et 4a on originaal akule hea küll vist, voolu pidas veel ja hätta pole jätnud, aga näppu juhtus vähekasutatud ja täiesti korralik FoMoCo 80Ah 720A aku, siis otsustasin vahetuse kasuks, originaal oli 60Ah ja 480A. Muud midagi, homme peaks tegema korraliku pigieemalduse ja vaha peale kandma.
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19