5. leht 16-st

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 01 Aug 2018, 19:36
Postitas ants
The B5204T2[72] is a 2.0 L (1,984 cc) straight-five. Bore is 81 mm (3.2 in) and stroke is 77 mm (3.0 in) with a compression ratio of 8.4:1. It is turbocharged and intercooled with a power output of 180 PS (132 kW; 178 hp) at 5700 rpm, and produces 220 N⋅m (162 lb⋅ft) of torque at 2100–5400 rpm. It is equipped with Bosch Motronic 4.4 engine management.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 01 Aug 2018, 20:04
Postitas Indrek1989
Avastasin ,et turbo on ainult 1. poldiga kinni.Ikkagi ma võtan ta maal maha ja panen vana 13G tagasi ,vahetan õli, filtri ja tuulutuse ära. Millaski lasen hammasrihma, veepumba ja muud rullikud profülaktika mõttes ära vahetada.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 02 Aug 2018, 20:27
Postitas Indrek1989
Disla läinud ja loodus tühja kohta ei salli.Tsikliload ka taskus ,aga vastavat ratast ei leia mõtlesin soetada omale üks 740 sedaan tsikli asemel.Ehk lähiaeg lisandub perre üks korralik vanakooli pill.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 02 Aug 2018, 23:30
Postitas Indrek1989
Tegin kummikinda testi ära, karteri tuulutus vaja välja vahetada. Käisin täna 3-4 varuosade poodi läbi ja öeldi pole saada.Ehk siis IA aitab.?

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 03 Aug 2018, 09:37
Postitas tiks

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 17:45
Postitas Indrek1989
Eile mõõtsin surveastmed ära. Vasakult paremale siis: (1)7.(2)6,5.(3)7. (4)7,5. (5)8. Ega siin vist midagi rõõmustavat pole.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 19:19
Postitas ants
Surveastet saab ainult arvutada, Sina mõõtsid kompressiooni,
ja need numbrid on väga madalad.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 20:29
Postitas Tanel
Väga kohvi mootor.
Pole ime et surved igalpool seel

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 22:25
Postitas Indrek1989
Kus oleks mõistlik see mootoriremont ära teha? Või minna juba B5234T* mootorile üle? Ostaks mootori ja laseks kap.remondi teha.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 23:09
Postitas Tanel
Blokid on samad b5234ga . Vahe on vändas ja kolvides. Muu on 1:1
Tänapäeval pole enam lihtne leida normaalses korras 2.3 ja kui on siis müüa soovib sellega rikkaks saada.
Kui antud auto igapäeva sõidukina kasutuses pole
Võta mootor maha, otsi 2,5l 125kw korralik vänt ja 2,3 kolbe saab juba lihtsamalt. Jälgima pead vaid tähti mis on kolvidel ja blokil. Saad ise 2,3 l olemasoleva mootori

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 05 Aug 2018, 23:56
Postitas Indrek1989
OK! Tänud. Nädalas paar korda ikka sõidan ca 100 km kokku (maale ja tagasi). Hakkan siis vaikselt juppe korjama ja läheb upgradeks.Peab vist muretsema omale tugevamad kepsud ka.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 06 Aug 2018, 09:12
Postitas Tanel
Ebayst kepsude tellimisel ole ettevaatlik.
Nad ei viitsi väga seal kepse mõõta ja võib juhtuda sama mis minul
Pilt

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 12 Aug 2018, 23:04
Postitas Indrek1989
Nädalavahetusel sai karterituulutus ära puhastatud, uus õli ja filter paigaldatud, 13G turbo ka tagasi pandud.Peaks mainima ,et ei suitse enam. Tuulutusest tuli välja küll korralik "Cafe Latte".Mootori kompressioon on hetkel siis kõige suuremaks mureks.Vaikselt hakkan ka mootorile juppe koguma (laseks ta 2,3-eks ümber teha)

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 13 Aug 2018, 10:18
Postitas ants
Indrek, enne kompressiooni mõõtmist pritsi silindrisse mootori õli natukene,
siis mõõda kompressiooni, siis pritsid järgmisse jne.
Kui komp tõuseb, on viga rõngastes, kui ei tõuse, on viga klappides.

Re: Indrek 1989 Volvo 850 T-5(155 kw) 95.a ja Volvo 850 TDI 96.a

Postitatud: 13 Aug 2018, 22:49
Postitas Indrek1989
Ehk järgmine kuu saan omale remonditud plokikaane. Kui nukkvõlle vahetati ,siis öeldi juhtpuksid kulunud. Futsk osta hea tuttava käest kap.rem mootor.Eks ma mõõdan uuesti kompressiooni.