32. leht 37-st

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 05 Aug 2014, 10:49
Postitas ants
Sorry OT, aga see siksi voltmeeter ei sobi sinna kuidagi :(

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 05 Aug 2014, 11:04
Postitas Ollu
Niisama ajutine praegu, ükshetk tuleb nagunii õlirõhu kell sinna. Kuna niisama vedeles, siis mõtlesin, et viskan peale.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 18 Aug 2014, 15:36
Postitas Ollu
Turbo sai ära vahetatud. Ja enam ei suitse. Garretti lõtke katsudes ei imesta ka, et suitses nagu vanakurat.


Pilt
Asemele sai siis Mitsubishi TD04H-13C, millele kinugawa remontkomplekt mõnituhat kilti tagasi sisse sai.


Ja niisama pilt:)
Pilt

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 16 Jaan 2015, 15:41
Postitas KriisaH
Märk maha vana naabrimehe auto kohta . Suvel oli pull vaadata kuidas sädemeid lendas, kui sa mööda linna ringi lasid (Y)

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 28 Veebr 2015, 03:48
Postitas Ollu
Pilt
Väike teaser:)

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 28 Veebr 2015, 05:08
Postitas torms
Tahab nagu nühkimist veel saada kõvasti.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 03 Mär 2015, 02:51
Postitas Ollu
Pilt
Pilt
Pilt

Polnud ikka eelmiste tulemustega rahul. Mingid jutid olid sees, loobusin selleks hetkeks pingist ja hakkasin 1500se paberiga käsitsi lihvima, sain jutid välja, läksid kuni 2500 ja trelli otsas kaltsu kettaga pastadega üle. Ideaalis võiks pingis veel 2500ga lasta vähe pikemalt ja siis pingis ja trelliga pastaga üle lasta. 3 lipi veel nüüd, millel käsitsi jutid välja tuleb hõõruda, aga lõpuks võib rahule jääda vist.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 03 Mär 2015, 11:01
Postitas Margus_
Väga hea, nühkimine on küll nüri aga tulemus on seda väärt.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 11 Mär 2015, 10:14
Postitas JanP
Muudad flantsiga poldivalemit?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 11 Mär 2015, 15:58
Postitas Ollu
Poldivalem jääb samaks. Ostaks keegi veljed ära, saaks edasi teha uusi velgi:D

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 11 Mär 2015, 16:11
Postitas JanP
See vist oli vihje mulle :D Aga puurisid veljed ümber?

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 11 Mär 2015, 23:23
Postitas Ollu
Natuke sulle, natuke teistele :D, kes otsivad vingeid velgi:D

Aga ei pea ka puurima, aga peab muudmoodi töötlema, tuleb midagi muud huvitavat:D Kui valmis saan siis näed:D

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 24 Apr 2015, 23:12
Postitas Ollu
Veljed pole veel valmis ja pole paraku minu taga kinni. Kuid sellegi poolest pole päris tühja passinud.
Olen välja vahetanud keskkonsoolis olevad lülitid, lisaks tekitasin ka kohad lisakelladele, need saavad ka üsna pea täidetud õlirõhu ja õlitempi kellade näol.
Pilt
Pilt

Ühtlasi jõudis minuni turbotimer, mis tuleb nüüd ka installida.
Pilt

Ning olen tegelenud ka kapotialusega veidike. Vahetasin välja vanad ja väsinud vaakumvoolikud. Lisaks sai ostetud kaablispiraali ja kaabeldust väheke viisakamaks tehtud. Eelmise aastaga võrreldes kõvasti kenam ja puhtam, tolkorral sai lihtsalt suvaliselt kuidagi need kaablid ära veetud, et sõitma saada.

Ja kuna velje lipide poleerimisest oli käsi veel soe, sai ka üks sisselaske toru ära poleeritud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Varsti peaks ka velgede saaga lõpule jõudma. Veljepoldid lasin Powderstudios kuldse lakiga katta.
Pilt

Ollu

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 24 Apr 2015, 23:50
Postitas paikas
kapotialune näeb väga bling välja nüüd (Y) Kõik oma kohtade peal :) Kas mingit eri tooni plastik kaablirüü poleks ilusam jäänud? Näiteks vaakumvooliku moodi sinine? saadaval ju kaupamaailmas (loe: automaailmas) riiulikaubana.

Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT

Postitatud: 25 Apr 2015, 01:15
Postitas Ollu
Tänud!

Seda kaablispiraali ma ei leidnud erivärvi. Must oleks ka tõenäoliselt variant olnud, aga arvasin et jääb liiga silma kippuma kui see praegune. Tavalise kaablirüü teed ei tahtnud ka minna, kuna neid enamasti maru (tõlkimatu rõve sõim) peale panna kui juhtmed kõik veetud juba, seda spiraali oli väga mugav paigaldada. Ning viimaseks, plaanis nagunii sinist veel kapoti alla juurde lisada, seda siis siniste küünlajuhtmete näol ning ka väljalaske poolel olev sisselaske "toru" mis praegu küll enamasti lõdvik, on plaanis roostevabast või alumiiniumist toruga asendada, mis läikesse läheb ning cooleri, turbo ja sisse laske kolle küljes olevad mustad lõdvikud asenduvad enivei sinistega.