4. leht 4-st

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 16 Okt 2018, 16:18
Postitas Rene
:)
Nüüd u 50km sõidetud ja võiks ära tossata juba.

Samas sõitsin soojaks masina uuesti ja õli, mis õli. Haiseb ikka nagu ennegi ja tossab samamoodi. Seega lühidalt peale turbo vahetust asi ei muutunud.

On kellelgi reaalselt klapisääretihendite vahetus aidanud? Loogiline et külma motoga suitseb siis aga et ainult sooja mootoriga ja tühikäigul....

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 16 Okt 2018, 18:23
Postitas ddig
Viitab ikkagi karterituulutusele. Tühikäigul gaasiklapp on kinni, hõrendus suur ja imeb sealt sisselaskesse. Kas tuulutuse äravool ei või umbes olla?

Mul on kahel puuduliku hooldusajalooga (ja biolosandiga kütusega sõitnud) B6304 mootoril esinenud selline häda, et karterituulutuse tagasivool on (määrdunud õli tagajärjel) ummistunud ning siis esineb sarnane ilming. Võid paugutada gaas põhjas ja ei ole suitsuvinetki. Jääd foori all seisma ja äkki tagumised autod kaovad sinisesse suitsupilve :-)
Ehk siis separaatorisse koguneb õli ning see imetakse ühel hetkel sisselaskesse.

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 16 Okt 2018, 21:39
Postitas Rene
Sa kirjeldad minu masina hetkeolukorda.

Kurja - väliselt selles karterituulutuse "purgis" ei viitanud miskit, et see kinni oleks vms. Ei olnud sellist paksu tökatid kusagil vms.

Kas see "purk" võib ka nii kinni jääda, et carb cleaneriga läbipesuga ei suudagi sealt miski ollust välja meelitada ja justkui võibki kõik ilus ja tore tunduda aga tegelikuses see hujaabin on kinni ja oma eesmärki ei täida?

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 16 Okt 2018, 22:29
Postitas ddig
Minu kirjeldatud juhtumitel ei olnud kinni separaator ise, vaid plokis olev äravoolukanal, mis juhib separaatorist õli pumba võtturi juurde (karteri põhja). Ma ei mäleta, milline on redblock'i vastav kanal aga whiteblock'il on see selline näpuotsa jämedune ja koerasaba pikkune soolikas.

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 17 Okt 2018, 10:57
Postitas Rene
ddig kirjutas:Minu kirjeldatud juhtumitel ei olnud kinni separaator ise, vaid plokis olev äravoolukanal, mis juhib separaatorist õli pumba võtturi juurde (karteri põhja). Ma ei mäleta, milline on redblock'i vastav kanal aga whiteblock'il on see selline näpuotsa jämedune ja koerasaba pikkune soolikas.


Siin minu teadmised lõppevad. Lasen ehk kellelgi, kes neid redblocke tunneb pisut enda jaoks asja lahti seletada.

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 30 Okt 2018, 13:56
Postitas Rene
Vahepeal (eelmine reede) sai uus veepump pandud, vana pump oli kah veel enamvähem aga tihend immitses ja sai juba korraga uus pump pandud.
Siis mõtlesin, et ÜV jaoks ülejäänud vead on ära likvideeritud, sõidan ikkagi uuesti ÜV-le.
Tehtud - näidud perfektsed, suitsu ei kusagilt. Anomaalia see suitsemise asi. Igaljuhul nüüd jälle aasta jagu ÜV olemas, täna kruttisin naastud kah alla.

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene

Postitatud: 01 Nov 2018, 20:31
Postitas Niru
Tossamisel saavad vahest täiesti kummalised põhjused olla - kord sai kohatud vw passatit mille toss lõpuks kogu ümbruskonna mattis - põhjuseks lekkiv piduri peasilinder, kust õli jooksis võimendisse ja sealt omakorda läbi vaakumi kollektorisse.

Re: Volvo 945 ('91, B230FT, man.); Rene. MÜÜDUD!

Postitatud: 21 Veebr 2020, 23:28
Postitas Niru
.