Re: 164 V70 T5 00 ("Doonor aka BFF")
Postitatud: 22 Juul 2016, 19:42
Mis need wisefabi voolikud ära maksavad?
Ma just võtsin hydroskandist 32e esimesed 2tk
Ma just võtsin hydroskandist 32e esimesed 2tk
Tanel kirjutas:Mis need wisefabi voolikud ära maksavad?
Ma just võtsin hydroskandist 32e esimesed 2tk
Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu
164 kirjutas:Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu
Tagaõõtsa alumised poldid pidavat olema ekstsentrikutega.
Sillastendi aparaadis oli neil valida selle aastakäigu masinatele kahte erinevat kokkujooksu setingute versiooni, või vist isegi kolme: a) tehase madaldusega vedrustus; b) tavaline; c) kõrgendusega?Karel kirjutas:164 kirjutas:Karel kirjutas:Taga ei saa samuti kallet muuta vaid ainult kokkujooksu
Tagaõõtsa alumised poldid pidavat olema ekstsentrikutega.
Taga on ekstsentrikud ainult varrastel, mis kinnituvad keskele sillatala külge ja sealt saab regullida kokkujooksu
Pildil ainult polt nr 9 on ekstsentrik ja see on se sama millest ma rääkisin, kokkujooksu regullimiseks
allan kirjutas:Esisillal tahtmise korral saab kallet veidi sättida, käändmiku-amordi vahelised poldid lahti ja sealt annab natuke liikuma. Sul tänavasõiduks on praegu paras, suurema kaldega hakkab rööbastes rohkem kiskuma ka. Camber poldid ja käändmiku ülemise augu viilimine lubavad -2.2 või veidi peale.
Taga on kalle seotud otseselt kõrgusega, mida madalam, seda negatiivsem. Coilide ja normaalse madaldusega läheb -2 kanti. Siis tasuks taga kokkujooksud 0.00 kraadi panna, muidu hakkab siseserva sööma.