12. leht 15-st

Re: Enta 245

Postitatud: 12 Juun 2013, 00:31
Postitas enta
järgmisel kuul proovin uue rehviga :D
vaadates esirehvi aastakäiku siis 12 aastat vanarehv ei tee vast mustriga ka enam midagi.
esisillas puksid uued aga mitte polud.
tekkis üks lihtne möte tagumise stabikaga ka. proovin selle kuu aja jooksul valmis saada ja siis raplasse katsetama, loodan et ratast öhku ei tösta


ei loll ei tahaks just öelda, aga kujuta ette sellist effekti.
esisillas stabikas nii piisavalt jäik, et kurvis töstab ratta öhku, samal ajal taga on olukord nii vedel, et suudab hoida mölemad rattad maas. kere läheb kurvipoole kaldu, ees töstab kurvi sisese ratta öhku, taga mölemad rattad maas ja veavad.


zum kirjutas:Sry ei viitsi praegu googeldada, aga kas 700-se tagasild on laiem, kui 200-sel?
Võib vabalt olla, et su alajuhitavuse mure tuleb sellest asjaolust.

700se sild laiem.
tehasest tulevad enamik tagaveolisi välja kitsama tagasillaga kui esisild, sest esisillast laiem tagasild ajab asja ülejuhitavaks.

Re: Enta 245

Postitatud: 12 Juun 2013, 01:55
Postitas zum
Õigus jah, niipidi oli selle asjaga. Meelde on jäänud, et tagaots peab kitsam olema, aga täpsemalt ei mäletanud enam ka. :oops:

Re: Enta 245

Postitatud: 12 Juun 2013, 19:34
Postitas Tanel
esisillas stabikas nii piisavalt jäik, et kurvis töstab ratta öhku, samal ajal taga on olukord nii vedel, et suudab hoida mölemad rattad maas. kere läheb kurvipoole kaldu, ees töstab kurvi sisese ratta öhku, taga mölemad rattad maas ja veavad. [/quote]
Kuna kurvis vajub enamus raskust kurvi välimisele esirattale ja kere nurk vajub sinna peale. Stabika kont on kinnitatud vedrust allapooole mis omakorda suure pinge peale vedrule ja amordile.
Vaata üle esivedrustus. Amort ja selle käigu pikkus
Vaata vähe rinka autode vanu videosid. Seal näitab hästi nende tööd ja põhimõtet. loe ka opentracki foorumit.

Re: Enta 245

Postitatud: 23 Juul 2013, 00:09
Postitas enta
stabikas uus tagumine valmis voolitud, ette amordi tugevdus plaadid valmis löigatud - nende vahele ehitan struti veel.
summuti tagumise püti tegin rommi stiilis ümber.

ja lisaks
lendas kemppi differ öhku, tagumises kaanes ilutses kaunis suur auk, tükid jäid ka teo vahele ja tömbasid kardaani lukku,
köigele lisaks löhkus ka ära kasti sisu. sellega seoses tuli meelde et oleks vaja vahetada mootori tagumine simmekas ja siduri ketas vajaks ka vahetust.

taha uueks ülekandeks saab 3.31 praeguse 3.54 asemele.
kasti jätan alumiinium korpusega m46, aga enne peab kas vana ära remontima, lahtise kokku laduma vöi minema lihtsat teed ja uue soetama.
siduri katted lasen panna pidurimeistris.
korv peaks veel paar kuud vastu pidama.
aga kuna ülevaatus on lähenemas, siis läheb alla ka katt.


ahjaa. siduri trossi vahetus toimus ka eelmine nädal. ajakulu 20 minutit :D

uued uksed tellisin soomest ka endale ja katus sai värske värvi kihi peale. värvi kihti hakkab ilustama sharpie art. alla veerandi on valmis

löbustaksin teid piltidega ka, aga ei

Re: Enta 245

Postitatud: 24 Juul 2013, 01:06
Postitas enta
vanad tuled
Pilt

ja uued tuled
Pilt

willise madaldus
Pilt

uued jupid
Pilt

anonüümseks jääda sooviv söber söitis posti
Pilt

politsei küsis miks mu auto nii räsitud välja näeb - teeme korda
Pilt

Pilt

Pilt

ja marker sattus näppu
Pilt

Pilt

Pilt

ja ölileke tagasillas
Pilt

ja pommi sisu
Pilt

Re: Enta 245

Postitatud: 18 Aug 2013, 21:39
Postitas Loff
Kaugel katusemaaling on?

Re: Enta 245

Postitatud: 23 Aug 2013, 00:12
Postitas enta
ei maalinguga pole löpuni jöudnud.
käigukasti panin ka alla vigase, pikilötku seib vast vaja paksem panna, 1 ja 2 hüppavad välja.
tagasillas pisut undamist sees jne. pisivead mida ei jöua kiiruga parandada.
downpipe söitsin ka kortsu, selle pidin ka uue meisterdama. köige toredam oli see kui metdok keevitus saba andis ja edasi pidi looma elektroodiga.

ükspäev tekkis idee, et kütusekulu suur, lugesin veakoodid ära. ETC näitas veaks, önneks ei pidanud andurit vahetama hakkama. üks pin oli ära uppunud.

ja köige huvitavam asi mis tegin viimasel ajal on see, et muutsin süüdet!
ja KKK ette ära
jah, mul jagaja ploki külje peal
jah, ma saan jagajat keerata
ei, süüde ei muutu sellest kui jagajat keerata

Re: Enta 245

Postitatud: 01 Veebr 2014, 20:24
Postitas enta
Kuna tutvuste seas on volvode ehitamine ja foorumite uputamine ilge popiks läinud siis teen ka jälle otsa lahti
auto jäi enne talve seisma, isegi külm polnud veel öues, aga jopet sai kanda

oli lihtsa lödviku purunemise viga. aga siis seisis ja seisis ja lödvikut vahetada oli väga sant, sita kohapeal turbo jahutuse vee lödvik, teist uut polnud ka sama nurgaga pista ja tuhat häda. veel jamas käigukast ja differ undas.

vahepeal pätsas turboes veljd alt ja siis jäid autol kannikad väga viltu istuma. ära olid mädanenud vedru vastused.
need tegin eile uued rihmaratastest. väga palju paremad kui originaalid. värvisin racing kollaseks.

--taf-- vöi ma ei tea mis tal kasutaja on. äkki taffik vöi midagi muud. aitas täna mul kasti ära vahetada. uus tuli 940 diisli alt ehk vajas jälle koja ja hoovastiku vahetust. rellakaga mönusa augu short shifteri tarvis korpusse käiata jne, pesta seda ei raatsinud, ölikäkina alla tagasi.

salongi radikas veel lekib ja summutit pole.

a ja esimene käivitus üle pika aja oli väga nadi, starteriga käiates oli üks pütt järgi ja downpipest väljus leeki nagu eyjafjallajökulli vulkaanist aga önneks asi löppes peale viit minutit kahe pütiga tiksumist sellega et auto töötas kohapeal nagu prillikivi.

Re: Enta 245

Postitatud: 09 Veebr 2014, 21:16
Postitas enta
homme hommikul peab salaja vaikselt ühe karteri tuulutuse valmistama. vana plastik kopsik möradega ja pilbasteks, nagu ülejäänud autogi, ja lekib ohtralt öli. uus tuleb kahe toruga ja vast metallist. sest lao seis näitas, et toru on aga karteri tuulutusi pole.
veel üks huvitav märge on see et, mootori esiosa on ka nüüd öline, mitte ainult vasak külg.
ilma midagi eemaldamata tundus asi nuka simmerlingis olevat, aga ei oska 100 prossa töeselt veel väita.
muidu valmis eest taha summuti järjekordne (seekord oli juppe 24), allan pätsas moe pärast konid ja asendas KYBidega.

eem mis veel huvitavat, leegiga teeb pauku, muidu vaikne.

Re: Enta 245

Postitatud: 09 Veebr 2014, 23:59
Postitas Volvo142
Üks väike fakt jäi välja ütlemata, Enta autol võib märgata kroomi :shock:

Re: Enta 245

Postitatud: 10 Veebr 2014, 19:13
Postitas enta
Volvo142 kirjutas:Üks väike fakt jäi välja ütlemata, Enta autol võib märgata kroomi :shock:

oot oot kus mis ? ukselukku veidi keeruline saada muus temaatikas

Re: Enta 245

Postitatud: 10 Veebr 2014, 20:52
Postitas enta
breather box on puruks, kui ma selle elimineerin, teen plaadi torudega, siis sealt otse catch cani ja sealt sisselaskesse. kas siis on oht et öli metsikult surub välja ? ootan vastukaja

Re: Enta 245

Postitatud: 10 Veebr 2014, 20:58
Postitas Volvo142
enta kirjutas:
Volvo142 kirjutas:Üks väike fakt jäi välja ütlemata, Enta autol võib märgata kroomi :shock:

oot oot kus mis ? ukselukku veidi keeruline saada muus temaatikas



lõpupütt läigib kui pedede peegelpõrand!

Re: Enta 245

Postitatud: 19 Veebr 2014, 20:49
Postitas supp
krt, päris huvitav liikur, sai täna sõidetud, natuke gaasi ja siis lõõb keegi labidaga selga ja kuival ja sirgel asfaldil tahab tagaots esimesest mööda minna.
võtsin endale selle õiguse ja lasin paaril töökaaslasel ka proovida - kiitsid ka, ainult üks ütles, et natuke kehva minekuga on (no tal on ka v8 motoga tagavedune audi 80)

Re: Enta 245

Postitatud: 21 Veebr 2014, 11:17
Postitas aibast
tundub, et supp sai esimest korda sõita autoga mis suudab ka kiirendada :lol: