Enta 245
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Enta 245
naiss
Lõpuks ometi.
Küsimus polnud kunagi kas läheb laiali, pigem millal.
Talverallini on 2 nädalat aega, selle ajaga jõuab veel veel üht teist kõveraks keerata.
Päästa mulle uue mootori pealt üks jagaja ava kork.
Lõpuks ometi.
Küsimus polnud kunagi kas läheb laiali, pigem millal.
Talverallini on 2 nädalat aega, selle ajaga jõuab veel veel üht teist kõveraks keerata.
Päästa mulle uue mootori pealt üks jagaja ava kork.
Tags:
Re: Enta 245
Enta, mida Sa nüüd tegid?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Enta 245
kirsipuu kirjutas:naiss
Päästa mulle uue mootori pealt üks jagaja ava kork.
see mis välja lüüa ?
kui veel üles leian, sest uus plokk juba töös
Re: Enta 245
aga kuidas teile bertone pika servaga vanakooli stangelisa, webasto taimer ja tugevamad esimesed öötsad meeldivad ?
Re: Enta 245
Normaalsed!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Enta 245
Vägev töö . Talverallile pead varumootorit kuudis vedama (soovitatavalt vabalthingav), saab vajaduse korral kähku ümber visata ja ikka lõpuni rallida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Enta 245
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Enta 245
Rallile tulles on ikka varumootor kongis kaasas??
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Enta 245
bensu pumba aint igaksjuhuks. ülejäänud ajaks sobib kondijöud. bilaf vöi mis see karjäärimaastur, sellele peaks ju kasti mahtuma
Re: Enta 245
short shifterit ehitades sai asi liiga pikaks aetud, väikeste modifikatsioonidega (rellakaga) kasti korpusest veidi pinda maha ja shortshifter töötab kergemini/enne oli käigukang jöle raske.
(pilt on poseeritud)
edasi suundus mootor juba värskelt eelmine öhtu värvitud kapoti alla
ja kui vahele oli istunud siis 15 minutit ja ülejäänu sai ka kokku
väike probleem tekkis kui esimene kord mootor tööle panna, siis öliröhk oli null.
viga sai algul juhtmestikust otsitud, edasi otsisin välja köik ölipumpa völlid et üle lugeda kas äkki jäi mootorist puudu, viimase asjana tegin seda mida oleks pidanud alguses tegema, koputama öliröhu kellale, mis raipe tööle pani.
hekseldasin ka vana mootorit.
detonatsiooni jälgi polnud,
1 silinder keps köver, 2 silmaga okei, 3 köver, 4 pilbasteks.
kolvi sörme murdis lahti,
3 auku plokki
starter pooleks,
jahutusvedeliku toru ploki körval auguga,
ölifiltri kraaka praoga,
kaanes 4nda silindri väljalaske klapp köver
ölipumba/jagaja völl mitmeks tükiks
ölipumba murdis völli poolt tüki lahti
ölipumba völl plokis köveralt kinni
muid vigu nagu ei tuvastanudki.
arvatav mootori surm oli karm pähe andmine eelneval söidul.
röhk oli kepsu eksorsismi hetkel 1 bar ja töusis
(pilt on poseeritud)
edasi suundus mootor juba värskelt eelmine öhtu värvitud kapoti alla
ja kui vahele oli istunud siis 15 minutit ja ülejäänu sai ka kokku
väike probleem tekkis kui esimene kord mootor tööle panna, siis öliröhk oli null.
viga sai algul juhtmestikust otsitud, edasi otsisin välja köik ölipumpa völlid et üle lugeda kas äkki jäi mootorist puudu, viimase asjana tegin seda mida oleks pidanud alguses tegema, koputama öliröhu kellale, mis raipe tööle pani.
hekseldasin ka vana mootorit.
detonatsiooni jälgi polnud,
1 silinder keps köver, 2 silmaga okei, 3 köver, 4 pilbasteks.
kolvi sörme murdis lahti,
3 auku plokki
starter pooleks,
jahutusvedeliku toru ploki körval auguga,
ölifiltri kraaka praoga,
kaanes 4nda silindri väljalaske klapp köver
ölipumba/jagaja völl mitmeks tükiks
ölipumba murdis völli poolt tüki lahti
ölipumba völl plokis köveralt kinni
muid vigu nagu ei tuvastanudki.
arvatav mootori surm oli karm pähe andmine eelneval söidul.
röhk oli kepsu eksorsismi hetkel 1 bar ja töusis
Re: Enta 245
Tore.
Head sõbrapäeva sulle Enta!
Head sõbrapäeva sulle Enta!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Enta 245
(tõlkimatu rõve sõim) mehhaanik olen.
jätsin alumise rihmaratta poldi piisavalt pingutamata.
jäin ülemiste ristil silla alla seisma.
nimelt suutis ennast veidi lahti kerida, aga mitte niipalju et maha tuleks, aga piisavalt et hammasrihma ratas hakkas ka liikuma ja löhkus raibe kiilud ära.
klapid peas ei käinud
15min aega veatuvastust ja 1tund lahendust ning asi valma
kurb on see et vända kaela rikkus ka ära ning rihmaratas käib nüüd karmima jöuga otsast.
a ja laheda 3D spido suutsin ka valmistada
ja kuna see praegu mul viimane plokk siis söidan safe modes 10PSI-d
Re: Enta 245
suverehv varakult alla
ja just sai esisild köik uued liigendid.
suverehv tuli alla panna selleks, et üks hea amort mille alla panin, löpetas peale kolmandat päeva söitmist töö ja kes see viitsib rattaid nii tihti alt kruttida
ja just sai esisild köik uued liigendid.
suverehv tuli alla panna selleks, et üks hea amort mille alla panin, löpetas peale kolmandat päeva söitmist töö ja kes see viitsib rattaid nii tihti alt kruttida
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist