Aibast: 1986 740 2,3l turbo

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Juun 2006, 09:17

Noo kui mina vahelduseks 1,1 Fiestaga sõitsin siis oli ikka sõidurõõmu - ja millest - sellest et oskan ikka veel manuaaliga käiku vahetada :lol:
:unibrow:

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 03 Juun 2006, 10:54

:lol: :lol:
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 05 Juun 2006, 12:26

pole hullu saab uue tihendi vahele ja taas kokku. õnneks silindrid ja klappid korras jne.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 19 Juul 2006, 21:12

Järgmine tegevus tehtud, vahetatud T nukkvõll A vastu. Jõu tulek mootoril sujuv ja ühtlane, võrreldes vana nukaga, kus jõud 1500-3500 rpm ja siis langes ära. Lisaks maanteel sõites töötab rahulikumalt.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 21 Juul 2006, 10:40

hurraa, hakkab pihta elektri juhtmete jama. Puudulik rüüs ning muud ime asjad viivad selleni, et enam ta ei taha tööd teha. Vaid uputab ja uputab üle. Vea põhjustaja siis pritse temperatuuri anduri vigased juhtmed, mis lasevad ajul arvata, et me elame kohas kus -100 kraadi külma. Taas üks nädalavahetus tema kapoti all :( Ning 142 ikka peab veel ootama oma järge.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 21 Juul 2006, 13:44

aibast kirjutas:Järgmine tegevus tehtud, vahetatud T nukkvõll A vastu. Jõu tulek mootoril sujuv ja ühtlane, võrreldes vana nukaga, kus jõud 1500-3500 rpm ja siis langes ära. Lisaks maanteel sõites töötab rahulikumalt.


Kui saladus pole, siis kust sa A võlli hankisid. Ega mu vabalthingavale ka paha ei tee M nukk A vastu vahetada.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Juul 2006, 13:00

võtsin selle mootori pealt, mis läeb mul 142 kapoti alla. Peaks vist B23 olema.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 26 Juul 2006, 08:38

Taas liigub, kus ta pääseb. Sai korda omadega tehtud ta.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 21 Sept 2006, 09:01

Järgmisedm jamad - piduriketas oli pooleks joostetanud ja tekitas probleeme. Lahendus, uus ketas koos kõigi klotsidega. Esimesed üle kondtrollitud samuti, ning pandud uued klotsid. Ning nüüd lõpetas töö bensiinipump. Loodan, et sellel veaks vaid elektriline jama. Kuid teine pump olemas, ning tööle saamisega ei tohiks probleeme tekkida.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 22 Sept 2006, 08:41

Biltema kataloogis bensupumbad uskumatud...50 euri.
:unibrow:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Sept 2006, 14:22

lahendus pumba probleemile oli relee, mis andis kehvalt ühendust. Samas sai vahetatud paremini töötava pumba vastu. Ning vahetatud pumba ja filtri vaheline voolikujupp korraliku sissepritse vooliku vastu mis kannatab kah survet.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 23 Sept 2006, 10:50

nüüd aga lennati tagant sisse :P
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Mallori

PostitusPostitas Mallori » 23 Sept 2006, 13:00

Mis asja mis juhtus? auto jäi ikka terveks. Kus see juhtus?

Kasutaja avatar
uku17
Volvo Club liige
Postitusi: 1063
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:13
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas uku17 » 23 Sept 2006, 14:33

460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10

XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 23 Sept 2006, 19:59

sai veel täpsemalt masinat uuritud, kärukonks viltu taga, sumpa käib vastu põhja, taga vasak uks ei tule enam lahti, ning pagassis sees talad kõverad. Tuletades olukorda täpsemalt meelde siis üüp vist süstis oma BMw'ga ridade vahelt täie gaasiga vist ning lootis ei tea kuhu lennata. Mina arvestasin aga teiste masinate liikumiskiirusega väljapöördel teele egas näinud teda lendamas sealt masinate vahelt, sest ajaks kui tema mulle tagant sisse lendas ja mina seisma jõudisn jääda ja aru saada mis juhtus, jõudsid teised masinad sinna kohta. Ning auto lendas ikka edasi väga palju. Tulemus, kanged kaelalihased ning sinikas istme kaelatoest kuklas. Nii, et esmaspäev teavitan mis auto tulevik on. Kuid ise arvan, et kere tagant nurgast kõver.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist